نقش بازارهاي اينترنتي در فروش عمده كالا

۹۲ بازديد

نقش بازارهاي اينترنتي در فروش عمده كالا

امروزه و با رشد استفاده از تلفن هاي همراه هوشمند، ابزار هاي آنلاين بسياري براي كمك به راحتي معاملات به بازار عرضه شده كه برخي با استقبال بسيار زيادي از سوي كاربران رو به رو بوده اند. بازارهاي آنلاين عمده و خرده به كمك صنايع مختلف آمده تا با استفاده از پتانسيل بالاي خود در برقراري ارتباط بتوانند شبكه ي جديدي از مشتريان را براي فروشندگان عمده به ارمغان بياورند.

از جمله مهم ترين اين بازار ها مي توان به شركت هاي علي بابا در چين، آمازون در آمريكا و اي بي اشاره كرد. اين بازار ها به ارايه ي انواع كالا و تجهيزات در زمينه هاي مواد غذايي و كشاورزي، تجهيزات الكترونيكي، پوشاك و… مي پردازند.

 

mnd9_z2.jpg

آشنايي با سايت علي بابا

شركت عليبابا يك شركت تجارت الكترونيكي چيني مي باشد با مديريت آقاي "جك ما" ، كه امكان فروش محصولات خود را به صورت آنلاين به همراه خدمات پس از فروش آن ها، براي مشتريان فراهم كرده است. وب سايت علي بابا ، در در سال 2012 در حدود 1.1 تريليون دلار معادل 170 ميليارد دلار فروش داشته است؛ كه اين ميزان فروش، در مقايسه با ميزان فروش شركت هاي رقيب آن، رقم بسيار بالايي است. سايت علي بابا يكي از ?? وب سايت برتر دنيا مي باشد. با توجه به آخرين گزارش اعلام شده، حدود 279 ميليون خريدار فعال و 8.5 ميليون فروشنده فعال هر ساله از خدمات آنلاين سايت علي بابا استفاده مي كنند؛ همچنين سالانه حدود 14.5 ميليارد سفارش در اين وب سايت گزارش شده است.

اگرقصد داريد كه كالايي را به صورت اينترنتي از يك منبع خارج از كشور خريداري نمائيد، انتخاب سايت علي بابا ، شانس خوبي را براي خريد امن و آسان، در اختيار شما عزيزان قرار مي دهد. Alibaba بزرگترين شركت تجارت الكترونيك جهان محسوب مي شود. (بزرگتر از آمازون و eBay). همچنين جامع ترين فهرست كالا را در اختيار خريداران قرار مي دهد. اعضاي اين شركت متشكل است از تامين كنندگان (بيشتر از آسيا) با خريداراني از سراسر جهان.

خريد و فروش عمده در بازار كشاورزي

بازار كشاورزي يكي ديگر از بازارهايي كه پتانسيل بسيار زيادي در زمينه ي ايجاد بازاري همچون علي بابا براي ارتباط و خريد و فروش موثر دارد و تا كنون توجهي به اين پتانسيل انجام نشده است. ايران كشوري با سابقه و صنعت بزرگ كشاورزي در منطقه است كه مي توان با ايجاد ساختار و بستري آنلاين به كمك رشد آن آمد.

ايران پتانسيل بالايي در توليد و خريد و فروش عمده برنج، خرما و ديگر محصولات كشاورزي دارد و يكي از بزرگ ترين صادركننده هاي اين حوزه در منطقه خاورميانه به شمار مي رود. خرماي ايران از بهترين انواع خرما در منطقه و جهان به شمار رفته و ماندگاري بالايي دارد و به دليل نيمه خشك بودن، سهولت در نگهداري و حمل و نقل آن توجه بازار هاي جهاني را به خود معطوف كرده و مشتريان زيادي در كشورهاي همسايه و اروپا به سوي خود جذب كرده است.خرماي ايران داراي مواد مغذي زيادي از جمله مواد قندي، پروتئيني و مواد معدني مي باشد. قيمت بالاي محصولات كشاورزي معلول سيستم سنتي و واسطه‌گرهايي است كه در ميان راه توليدكننده و مصرف‌كننده قرار‌گرفته و سهم بالاي بازار را در اختيار مي‌گيرند. اين واسطه‌ها باعث گراني محصول نهايي و در‌نهايت، ناراضي شدن مصرف‌كننده و توليدكننده مي‌شوند. حذف اين واسطه‌گري‌ها تا به حال در بخش‌هاي زيادي، از حمل‌ونقل شهري و ترابري بين‌شهري گرفته تا توليد و ارائه محصول، باعث شده قيمت‌ها تا حد قابل‌توجهي متعادل شود. يك استارتاپ ايراني تلاش كرده سيستم اشتباه ارائه محصولات كشاورزي را به يك بازار رقابتي تبديل كند.

رپورتاژ آگهي چيست ؟

۹۷ بازديد


براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد
رپورتاژ آگهي چيست ؟

روش هاي كشت زعفران

۸۹ بازديد

روش هاي كشت زعفران

saffron 300x180 - كاشت پياز زعفران

كشت زعفران به سه روش انجام مي شود كه در زير يك به يك به آنها مي پردازيم.

 

?_كشت كپي و چاله اي

 

در اين روش پيش از هر چيز بايد به كمك بيل چاله اي به عمق و عرض ?? تا ?? سانتيمتر ايجاد نماييم.براي كاشت زعفران به اين شكل يك نفر بايد سه

 

عدد پياز زعفران را درون خاك بگذارد و نفر ديگر با بيل خاك ريخته و روي آن بپوشاند و سپس به پهناي بيست و پنج سانتيمتر مسطح نمايد .

 

نكته مهم اين است كه فاصله هر چاله با چاله بعدي بايد دست ?? تا ?? سانتيمتر باشد.

 

?_كشت نواري

 

اين شيوه از كاشت به دو روش انجام مي پذيرد:

 

نخست كشت نواري معمولي است كه تراكمي ? تا ? تن در هر هكتار خواهد داشت.

 

روش دوم كشت نواري آرماني مي باشد كه در آن در هر تن چيزي نزديك به ? تا ?? تن كشت مي شود.

 

كشت نواري  معمولي

 

شيوه پيش برد اين روش به اين گونه است كه شياري را با بيل يا تراكتور به عمق ?? يا ?? سانتي متر حفر مي نمايند و چند نفر به فاصله هاي ? تا ??

 

سانتي متر پازچه ها را مي كارند و خاك شيار جديد را به شياري مي ريزند كه پيازچه زعفران در آن كاشته شده است.

 

نكته مههم اين است كه فاصله هر شيار بايد چيزي ميان ?? تا ?? سانتي متر باشد.

 

بازدهي اين روش و ميزان برداشت از سال سوم به بعد نزديك به ?? تا ?? كيلوگرم خواهد بود.

فروش پياز زعفران درجه يك جهت كشت زميني و گلخانه اي

صفر تا صد كاشت و فرآوري زعفران

فرآوري، بسته بندي و صادرات زعفران و پسته

شركت صادراتي ماهان گستر مه ولات

آدرس كارخانه : استان خراسان رضوي ، شهرستان مه ولات، شهرك صنعتي

https://www.mahangostar.com

https://www.piyaze-zaferan.com

معرفي كتاب خراب آباد

۹۸ بازديد

معرفي كتاب خراب آباد

اثر تي اس اليوت

كتابي براي يك عمر

خراب‌آباد شعر بلندي سروده‌ي تي اس اليوت است كه بسياري آن را يكي از مهم‌ترين اشعار قرن بيستم و يكي از اصلي‌ترين آثار منظوم مدرنيست مي‌دانند. شعر بلند تي اس اليوت با عنوان خراب‌آباد ??? خط طول دارد. تي اس اليوت در منظومه خراب‌آباد افسانه‌ي جام مقدس و شاه ماهيگير كه مأمور نگهباني از آن است را با تصويري از جامعه‌ي معاصر بريتانيا درمي‌آميزد و اين شاهكار را مي‌آفريند. اليوت در اين شعر از ادبيات غرب گرفته تا آيين بودائي، هندو و اوپانديشادها تلميحات ادبي و فرهنگي فراواني آورده است. در اين منظومه هم مي‌توان هزليات يافت و هم پيشگويي؛ گوينده، مكان و زمان در شعر بلند خراب‌آباد از شخصي به شخص ديگر و از زمان و مكاني به زمان و مكان ديگر تغيير مي‌كنند و شاعر گستره‌ي وسيعي از فرهنگ‌ها و دنياهاي ادبي را در سروده‌اش به نمايش مي‌گذارد.

مجله‌ي ادبي كرايتريون

 اين منظومه يك‌بار در مجله‌ي ادبي كرايتريون، در اكتبر ???? كه نخستين ماه فعاليت اين مجله بود در بريتانيا، و يك‌بار نيز در مجله‌ي د دايل در ايالات‌متحده و در ماه نوامبر منتشر شد و بالاخره در ماه دسامبر همان سال در قالب كتاب روانه‌ي بازار شد. در اين سروده‌ي تي اس اليوت چند عبارت معروف است كه از آن‌ها مي‌توان به آوريل بي‌رحم‌ترين ماه سال است و من ترس را در يك‌مشت خاك به تو نشان خواهم داد اشاره كرد.

ساختار كلي شعر بلند خراب‌آباد به پنج بخش تقسيم مي‌شود. تي اس اليوت در بخش نخست كه «خاك‌سپاري مردگان» نام دارد، به دو موضوع سرخوردگي و نااميدي مي‌پردازد. در بخش دوم كه «بازي شطرنج» نام دارد، چند راوي به روايت مي‌نشينند و برحسب تجربه، از دو موضوع بخش اول مي‌گويند. در بخش سوم منظومه‌ي خراب‌آباد تي اس اليوت، «موعظه‌ي آتش»، شاعر به خلق مراقبه‌اي فلسفي مي‌پردازد؛ مرگ را تصويرسازي مي‌كند و با تأثير از مذاهب شرق و نيز آگوستين قديس، از بزرگ‌ترين فيلسوفان و انديشمندان مسيحيت در دوران باستان، به موضوع انكار نفس مي‌پردازد. با گذر از بخش چهارم، «مرگ با آب» كه به‌طور خلاصه شكايتي غنائي است، نوبت به پنجمين و آخرين بخش منظومه مي‌رسد؛ «گفته‌هاي رعد». تي اس اليوت در اين بخش با كلامي قضاوت‌گونه قلم به نتيجه‌گيري مي‌برد.

مهم‌ترين اثر مدرنيست قرن بيستم

منظومه‌ي خراب‌آباد تي اس اليوت را شايد بتوان مهم‌ترين اثر مدرنيست قرن بيستم دانست. اين شعر قطعاً جزو طولاني‌ترين اشعاري است كه تاكنون خوانده‌ايد. اليوت در اين شعر فضاها، مكان‌ها، عصور، تاريخ‌ها و دوره‌هاي متعددي آفريده است. منظومه‌ي خراب‌آباد يك شعر چهل‌تكه است چراكه شاعر در آن از شكسپير و چاسر، از افسانه‌ها و قصه‌هاي جن و پري، از بوديسم و هندوئيسم و اوپانيشاد سخن گفته است. گفته‌هاي او سبب مي‌شوند خواننده بامطالعه‌ي اين اثر تجربيات متعدد و بي‌پاياني داشته باشد. آري. منظومه‌ي خراب‌آباد تي اس اليوت شعري است چهل‌تكه كه يگانگي انديشه و ديگر ايدئولوژي‌هاي سنتي ما را درباره‌ي شعر به چالش مي‌كشد.

اليوت هم‌چنين با زبان شعر به شرح و توصيف ياس و دلسردي مي‌پردازد از اين حقيقت مي‌گويد كه جنگ تا چه حد مي‌تواند بر بازدهي ما اثر بگذارد، ذهن و خلاقيت ما را فلج سازد و ما را از جواني و اتحاد بازدارد. اين شعر آيينه‌ي دنيا و اوضاع زندگي ما است و به همين دليل است كه چندپارگي در آن موج مي‌زند. شاعر در اين منظومه اوضاع دنياي مدرن را تمام و كمال و با تمام نكات منفي و دلسردكننده‌اش توصيف كرده است. خراب‌آباد تي اس اليوت شعري است كه مطالعه‌اش نيازمند تفكر دارد و بايد بيش از يك‌بار خوانده شود تا هر بار، نكته‌اي جديد از آن دستگير خواننده شود.

مشاهده و خريد كتاب : https://www.cavack.com/Item/37271

طرح ابر 6

۱۰۳ بازديد

دانلود پروژه گرافيكي لايه باز فتوشاپ ( psd photoshop ) : طرح ابر 6 طرح عكس با كيفيت بالا


براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد
طرح ابر 6

بهترين سفرهايي كه ميتوانيد امسال برويد تور كيش از تهران، تور مشهد هوايي و تور كرمان

۱۰۱ بازديد

بهترين سفرهايي كه ميتوانيد  امسال برويد تور كيش از تهران، تور مشهد هوايي و تور كرمان

بريم ببينيم مقاله اي كه اخيرا در سايت خبرنامه دانشجويان منتشر شده و درباره بهترين سفر امسال كه شامل تور كيش از تهران، تور مشهد هوايي و توركرمان است صحبت ميكند، مطمئنا براتون جالب خواهد بود. تور هاي داخلي به شما اين فرصت را مي دهند تا با صرف كمترين هزينه انواع مناطق گردشگري را تماشا كنيد. منظره هايي كه در ايران به عنوان مناطق گردشگري وجود دارند اغلب در سطح جهان بنام و معروف هستند. در ايران شما مي توانيد كويرها را تماشا كنيد، كوه ها و دره هاي شگفت انگيز را ملاقات كنيد و به بازديد از آبشارها و چشمه ها و جاذبه هاي تاريخي برويد.

 آنچه در ايران به عنوان جاذبه هاي گردشگري نشسته است، تمام آنچه در جهان براي تماشا نياز است را خلاصه مي كند. اگر تمام عمر خود را صرف بازديد از جاذبه هاي ايران كنيد همواره منطقه اي جديد براي تماشا باقي مي ماند. تور هاي داخلي اين فرصت و اين تماشاي بي پايان را براي شما مهيا مي كنند. بنابر اين براي يك ماجراجويي حاضر شويد و در يك تور عالي شركت كنيد تا تماشا آغاز شود. براي شروع در برنامه سفر حرفه اي تور كرمان، تور كيش از تهران و تور مشهد هايي امسال  به عنوان جذاب ترين تور هاي داخلي در اختيار شما قرار دارند. براي انتخاب هر يك از اين تور هاي جذاب و يا شركت در هر سه تور مي توانيد به هر شهر را به تفكيك جاذبه هاي آن بشناسيد.

 

تور

برنامه سفر امسال شما

تور هاي گردشگري كه به مقصد شهرهاي زيباي ايران راهي مي شوند مي توانند برنامه سفر حرفه اي امسال شما را مهيا كنند. با حضور در يك تور گردشگري مي توانيد با يك برنامه ي حرفه اي براي بازديد از شهري كه در مقصد داريد، راهي شويد. به اين ترتيب به منظور حضور در يك تور درجه يك گزينه هايي براي راهي شدن در اختيار شما قرار مي گيرد كه به ترتيب مي شود سفر به كرمان، سفر به مشهد و سفر به كيش كه هريك شيوه و ويژگي هاي خاص خود را دارند. در اين تور كه به سمت كرمان مي روند فرصت بازديد از كلوت هاي جذاب را خواهيد داشت و در تور مشهد به زيارت حرم مي رويد و در سفر به كيش تمام تفريحات و سرگرمي هاي اين جزيره را تجربه مي كنيد. هر يك از اين شهرها علاوه بر جاذبه هاي تاريخي و مذهبي داراي جاذبه هاي گردشگري و تفريحي مدرن نيز هستند كه با يك جستجوي ساده در اينترنت به آنها مي رسيد.

تور

تور كرمان و بازديد از كلوت ها

تور كرمان يكي از جذاب ترين تورهاي گردشگري است. در اين تور مي توانيد به بازديد از كلوت ها برويد. اين كلوت ها را در كوير لوت ملاقات مي كنيد كه ساده اند، زيبا هستند و تماشاي انها آرامشي دل انگيز را در دل مي ريزد. در كوير كه به كلوت ها مي رسيد انگار دست سازه هاي كودكي را مي بينيد كه با شن هاي طلايي كوير خود را سرگرم كرده است. اما جذابيت كرمان تنها به كلوت هاي آن نيست. بازار سنتي كرمان جايي است كه در آن سوغاتي ها و شيريني هاي مخصوص كرمان از جمله كلمپه هاي خوش عطر و خوش طعم را خريداري مي كنيد.

به علاوه مي توانيد از حمام وكيل، باغ شاهزاده ماهان و موزه هنرهاي معاصر اين شهر بازديد كنيد. توجه داشته باشيد كه اگر سواي تور به سمت كوير لوت مي رويد انتظار برگشت به شهر را نداشته باشيد كه هلاكت در انتظار شما است. سفر به كوير جز با گروه متخصص و يا فرد راه بلد ممكن نخواهد بود به اين ترتيب سفر به سمت كوير را تفريحي سرگرم كننده نبينيد بلكه سفري جذاب است كه بايد با همراهي تور انجام پذيرد.

5o97_m10.jpg

تور

تور كيش از تهران و عكس گرفتن با كشتي يوناني ها

تور كيش از تهران يكي از تورهاي پرطرفدار در ميان گردشگران است. در اين تور گردشگري آنچه از بازي ها و سرگرمي هاي آبي و جزيره اي وجود دارد را تجربه مي كنيد. اين تور يكي از هيجان انگيزترين تور ها است كه خاطره ي آن تا مدت ها در خانه اول ذهن شما باقي مي ماند. توجه داشته باشيد كه در اين سرزمين زيبا علاوه بر جاذبه هاي مدرن و مراكز خريد، جاذبه هاي تاريخي نيز وجود دارند كه البته در مقايسه با جاذبه هاي مدرن كيش طرفداران كمتري دارند. روستاي باغو قديمي ترين روستاي كيش است كه مي توانيد در آن سبك زندگي مردمان اصيل اين جزيره را از نزديك تماشا كنيد. اين مردم در خانه هايي ساده زندگي مي كنند و دام دارند و بسيار نجيب و مهمان نواز هستند.

در اين روستا مي توانيد عسل و برخي فرآورده هاي محلي را خريداري كنيد. اما در كيش و در ميان انبوهي از مراكز خريد مدرن مي توانيد خريدي مفصل و عالي داشته باشيد. اما آنچه در كيش از آن بي نصيب نخواهيد ماند عكس گرفتن با كشتي به گل نشسته پرتغالي ها است. اين كشتي زيبا يك روز در اين جزيره به گل مي نشيند و علي رغم تلاش هاي متدوال پرتغالي ها براي بيرون كشيدن آن، تكان هم نمي خورد. به اين ترتيب پرتغالي ها مي روند و اين كشتي را براي كيش به يادگار مي گذارند. هنگام غروب آفتاب منظره اي زيبا را در كنار اين كشتي تماشاگر خواهيد بود كه براي عكاسي بسيار مناسب است. براي سفر به كيش بهترين زمان فروردين تا اسفند هر سال است.

 

تور

تور مشهد هوايي و زيارت حرم مطهر امام رضا(ع)

تور مشهد هوايي براي هر ايراني يك فرصت عالي براي زيارت و تفريح و گردش است. شهر زيباي مشهد با جاذبه ها و سرگرمي هاي متنوعي كه دارد براي هر گردشگر فرصتي مهيا مي كند تا با آنچه براي او جذاب تر است، سرگرم شود. همانطور كه ديديد تور مشهد هوايي يكي از تور مشهد هوايي، تور كيش از تهران و توركرمان سه مسافرت عالي در تورهاي داخلي است و تور كيش از تهران و تور كرمان از ديگر برنامه هاي سفر امسال شما خواهد بود. از جاذبه هاي زيارتي و مهم مشهد، حرم امام رضا(ع) است. اما جاذبه هاي طبيعي اين شهر عبارت مي شوند از كوه سنگي، درياچه چشمه سبز، هفت حوض، شانديز، طرقبه و باغ گياه شناسي ملي كه هر يم محيطي باصفا و بسيار خوش آب و هوا دارند.

 

من كه بشخصه از اين مقاله بسيار خوشم آمد، اطلاعات خوبي ميدهد تا بتوانيم انتخاب درستي از يك سفر داشته باشيم، مطمئنا انتخاب سفر طبق سليقه خيلي كار راحتي نيست بخصوص كه اطلاعات كافي نداشته باشيم و اينجاست كه يك آژانس مسافرتي متخصص ميتواند در اين مسله اطلاع رساني خوبي داشته باشد، برنامه مسافرتي امسال در كنار خانواده و يا سفرهاي مجردي ميتواند كامل و لذت بخش باشد.

اما اگر مي خواهيد بچه ها را سرگرم كنيد بهتر است آنها را به پارك علمي پروفسور بازيما ببريد و او را در پديده شانديز سرگرم كنيد. در شهر مشهد مي توانيد در انواع فروشگاه ها و بازارهاي جديد و قديمي مشغول خريد سوغاتي شويد كه اغلب مي توانيد آنها را در اطراف حرم پيدا كنيد. براي شركت در اين تور به فصل سفر نيز توجه داشته باشيد زيرا زمستان هاي مشهد سخت است ولي هميشه سفرهاي داخلي مثل كرمان و مشهد و كيش ديدني خواهند بود.

اينجاست كه ميگويند بسيار سفر بايد كرد تا پخته شود خامي، هر شهري و هر سفري تجربه اي است متفاوت پس از خوش و لذت و يادگيري و مهمتر اينكه بعد از برگشت از يك مسافرت لذت بخش جسم و روحتان جلا پيدا كرده و آماده ميشويد براي پيشبرد اهداف زندگي روزمره و كاري خودتان. رزرو مسافرت دلخواهتان را زودتر شروع كنيد و تنوعي براي خودتان ايجاد كنيد.

منبع:

https://khandany.com/

https://www.tinn.ir/

http://iusnews.ir/

پاورپوينت تجزيه و تحليل زنجيره ارزش

۹۲ بازديد

دانلود پاورپوينت با موضوع تجزيه و تحليل زنجيره ارزش، در قالب ppt و در 30 اسلايد، قابل ويرايش، شامل مقدمه، مفهوم زنجيره ارزش، تجزيه و تحليل زنجيره ارزش، تعريف زنجيره ارزش، نمونه زنجيره ارزش در يك واحد توليدي، مثال زنجيره ارزش در شركت سازنده تلويزيون هاي سوني، پيمايش 7 گام زنجيره ارزش، تفاوت سيستمهاي سنتي تجزيه و تحليل هزينه با سيستم تجزيه و تحليل زنجيره ارزش


براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد
پاورپوينت تجزيه و تحليل زنجيره ارزش

آخرين مدل ماشين لباسشويي بوش2020

۹۵ بازديد

آخرين مدل ماشين لباسشويي بوش2020

معرفي بالاترين و آخرين مدل ماشين لباسشويي بوش آلمان با گارانتي اصلي بوش در نمايندگي با ضمانت خريد بهترين قيمت لباسشويي بوش

aec_t9.jpg

منتشر شده در سايت saten.ir

در اينجا مي خواهيم نگاهي داشته باشيم به امكانات و مشخصات فني بالاترين و آخرين مدل ماشين لباسشويي بوش كه توانست بعد از توليد به سرعت به بالاترين جايگاه در فهرست بهترين ماشين لباسشويي دنيا دست پيدا كند اما دقت داشته باشيد كه هميشه آخرين و بالاترين مدل بهترين انتخاب براي شما محسوب نمي شود چراكه  زماني شما بهترين انتخاب را خواهيد داشت كه بر اساس نياز و بودجه خود بهترين مدل را انتخاب كنيد، در اينجا ما علاوه بر بررسي ماشين لباسشويي بوش مدل WAY32841IR به شما گارانتي اصلي و نمايندگي فروش لوازم خانگي بوش را نيز به شما معرفي خواهيم كرد شما با خواندن اين مطلب با برنامه هاي شستشو و تكنولوژي هاي بكار رفته در بالاترين مدل لباسشويي بوش آشنا خواهيد شد كه در كل مي تواند در انتخاب بهتر به شما كمك كند. شما بعد از خواندن اين مطلب مي توانيد از طريق لينكي كه براي شما قرار مي دهيم مي توانيد مدل هاي مختلف «ماشين لباسشويي بوش» را در صفحه نمايندگي بوش مشاهده نماييد.

ماشين لباسشويي بوش آلمان مدل WAY32841IR

ماشين لباسشويي بوش مدل WAY32841IR سري Home Professional در حقيقت بالاترين مدل در آخرين سري محصولات شركت بوش مي باشد، اين لباسشويي بوش كه در كشور آلمان توليد مي شود ظرفيتي معادل 9 كيلوگرم را دارا مي باشد كه بالاترين ظرفيت را در بين ماشين هاي لباسشويي بوش دارا مي باشد كه به شما اين امكان را مي دهد كه حجم زيادي از لباس را داخل آن بريزيد حتي مي تواند يك پتو دو نفره را براي شما بشورد، شركت بوش كه از جديدترين نسل موتورهاي خود E***ilence Drive در اين مدل استفاده كرده است كه به لطف آن توانسته برچسب انرژي A+++ را دريافت كند كه مي توان گفت يكي از كم مصرف ترين ماشين هاي لباسشويي در دنيا محسوب مي شود، از طرف ديگر قرار گرفتن اين موتور در بدنه Super Silent اين ماشين لباسشويي بوش كه از يك عايق صوتي در آن استفاده شده باعث شده صداي اين لباسشويي در بالاترين سطح تنها به 47 دسي بل برسد و حتي در زمان خشك كن اگر ماشين به 1600 دور در دقيقه برسد صداي آن فقط به 72 دسي بل خواهد رسد اين به اين معني است كه در طول روز شما متوجه روشن بودن دستگاه نخواهيد شد.

درباره موتور E***ilence Drive در ماشين لباسشويي بوش

شركت بوش در نسل جديد موتورهاي خود از فناوري بسيار جالبي استفاده كرده به اين صورت كه بجاي استفاده از برس هاي كربني از آهن ربا در اين موتور استفاده كرده است و اين موضوع باعث شده سطح اصطكاك در موتور به حداقل ممكن برسد كه اين موضوع 3 مزيت بسيار مهم را براي آن ايجاد كرده با حذف اصطكاك در موتور صداي آن به حداقل رسيده و به همين خاطر مصرف انرژي در آن تا حد چشم گيري كاهش پيدا كرده است و از طرف ديگر باعث بالا رفتن عمر موتور شده است.

بدنه سوپرسايلنت در ماشين لباسشويي بوش سري Home Professional

شركت بوش براي عايق صوتي در بدنه اين ماشين لباسشويي از تكه هاي پارچه شلوارهاي جين استفاده كرده كه از طرفي يكي از بهترين عايق هاي صوتي محسوب مي شود و از طرف ديگر به طبيعت كمك مي كند اين عايق صوتي باعث مي شود صداي ماشين لباسشويي بوش مدل WAY32841IR به حداقل برسد از طرف ديگر شركت بوش براي پايداري بيشتر از تكنولوژي Anti Vibration در طرحي بدنه استفاده كرده است كه باعث شده اين لباسشويي در زمان شستشو و يا خشك كن هيچ گونه لرزشي نداشته باشد.

بالاترين كيفيت شستشو در لباسشويي بوش مدل WAY32841IR

اما اگر در ادامه بخواهيم نگاهي به ديگر خصوصيات ماشين لباسشويي 9 كيويي بوش مدل WAY32841IR داشته باشيم مي توانيم به سيستم تشخيص وزن لباس، تنظيم اتوماتيك ميزان مصرف مواد شوينده i-Dos و سيستم تشخيص كف روي لباس اشاره كنيم كه آن را به غول تكنولوژي و امكانات تبديل كرده است شما با داشتن اين لباسشويي بوش تنها كافي است مخزن مربوط به مايع ماشين لباسشويي و نرم كننده را پركنيد و به هر ميزاني كه مي خواهيد لباس هاي چرك خود را داخل آن قرار دهيد حتي يك پيراهن تك در اينجا ماشين لباسشويي بوش المان مدل WAY32841IR مي تواند بر اساس وزن كثيفي لباس ميزان آب مورد نياز و شوينده را به صورت اتوماتيك تنظيم نمايد تا شما به بالاترين كيفيت شستشو دست پيدا كنيد لباسشويي بسيار هوشمند از بزرگترين توليد كنند لوازم خانگي در دنيا كه توانسته با اين تكنولوژي هاي خود صنعت شستشو و نظافت را در دنيا دگرگون كند در ادامه به بررسي اين تكنولوژي ها خواهيم پرداخت؛ اما دقت داشته باشيد كه برخي از اين امكانات ممكن است كارايي چنداني براي شما نداشته باشد اما مي تواند در قيمت لباسشويي شما تأثير بسيار زيادي داشته باشد به همين خاطر مطلبي را در سايت تبيان به شما معرفي مي كنيم كه مي توانيد در كمك بسيار زيادي به شما كند در آن مقاله شما با بهترين مدل ماشين لباسشويي، تشخيص لباسشويي بوش اصل و تقلبي، دليل اختلاف قيمت در فروشگاه هاي مختلف، گارانتي اصلي بوش و نمايندگي هاي فروش آشنا مي شويد تنها كافيست بر روي «قيمت ماشين لباسشويي بوش» كليك كنيد.

 i-DOSايدوز چيست و چطور كار مي كند؟

 i-DOS مخفف Intelligent Automatic Dosing System مي باشد كه وظيفه تنظيم اتوماتيك ميزان مصرف مواد شوينده را در لباسشويي بوش بر عهده دارد اين تكنولوژي داراي دو مخزن براي مواد شوينده در لباسشويي مي باشد يكي براي مايع لباسشويي و ديگري براي نرم كننده لباس كه با پر كردن اين دو مخزن لباسشويي شما مي تواند براي شستن بيش از 30 دور لباس از آن استفاده كند و ميزان 38% در مصرف مواد شوينده صرفه جويي كند اين سيستم بسيار هوشمند مي تواند به كمك حس گرهايي كه در اختيار دارد بر اساس وزن، جنس و كثيفي لباس ميزان مواد شوينده به صورت دقيق محاسبه كرده و آن را به لباس اضافه مي كند با اين تكنولوژي ميزان مواد شوينده طوري تنظيم مي شود كه شما به بالاترين كيفيت شستشو دست پيدا خواهيد كرد و در آخر شستشو نيز هيچ گونه مواد شوينده اي در لباس باقي نخواهد ماند، به اين موضوع توجه داشته باشيد كه وجود مواد شوينده در لباس مي تواند در بلندمدت باعث بروز بيماري هاي پوستي در افراد گردد.

سيستم تشخيص وزن لباس در آخرين مدل ماشين لباسشويي بوش

اين تكنولوژي مي تواند به كمك حس گرهايي كه بر روي ديگ قرار دارد وزن لباس را در ماشين لباسشويي را اندازه گيري كند و سپس بر اساس وزن و جنس لباس ميزان آب مورد نياز را براي شستشو را محاسبه كند و با استفاده از تكنولوژي Active Water ميزان آب مورد نياز دستگاه را تامين كند، وجود اين تكنولوژي بر روي اين لباسشويي بوش به اين معني است كه ديگر نياز نيست منتظر پر شدن ظرفيت لباسشويي بمانيد شما مي توانيد يك لباس تنها را براي شستن داخل آن قرار دهيد و دستگاه دقيقا مي تواند به ميزان وزن و جنس همان لباس آب گيري كند، پس اگر يك خانواده كم جمعيت نيز باشيد باز مي توانيد از لباسشويي بوش مدل WAY32841IR در خانه خود لذت ببريد.

سيستم تشخيص كف روي لباس در ماشين لباسشويي بوش مدل WAY32841IR

همانطور كه اشاره كرديم اين لباسشويي داراي سيستم i-Dos تنظيم مواد شوينده مي باشد اما اگر بخواهيد مي توانيد از آن استفاده نكنيد و پودر و مايع لباسشويي را به صورت دستي به لباس ها اضافه كنيد اما مشكل در اينجا اين است كه تعيين دقيق ميزان مواد شوينده براي افراد بسيار مشكل است و ممكن است ميزان شوينده اي كه به لباس اضافه مي كنيد بيشتر از نياز باشد به همين خاطر ماشين لباسشويي بوش مدل WAY32841IR در آبكشي آخر ميزان شوينده در لباس را اندازه مي گيرد و اگر شوينده در لباس هاي شما باقي مانده باشد به صورت خودكار مدت زمان آبكشي را اضافه مي كند تا زماني كه هيچ شوينده و كفي در لباس باقي نماند.

برنامه هاي شستشو و لكه بري در ماشين لباسشويي 9 كيلويي بوش مدل WAY32841IR

همانطور كه گفتيم اين مدل آخرين و بالاترين مدل ماشين لباسشويي بوش محسوب مي شود كه داراي يكي از كامل ترين برنامه هاي شستشو و لكه مي باشد اين لباسشويي با 14 برنامه شستشو و 16 برنامه لكه بري متفاوت مي تواند هر نوع لكي را از بين ببرد اما دقت داشته باشيد براي اين كار تنها كافيست نوع لك را براي ماشين مشخص كنيد چراكه براي از بين بردن هر لك به ميزان مشخصي از دما آب و مواد شوينده احتياج است پس اگر شما از برنامه شستشو و لكه بري آن به درستي استفاده نكنيد ماشين لباسشويي بوش نمي تواند لكه هاي لباس را از بين ببرد و شما شاهد كيفيت واقعي شستشوي آن باشيد، واقعا اگر شما برنامه لكه بري را فعال نكنيد چه تفاوتي مي كند كه ماشين لباسشويي شما برنامه لكه بري دارد يا خير پس اگر بابت چنين آپشني هزينه كرده ايد بهتر است بتوانيد از آن استفاده كنيد، اگر با برنامه هاي شستشوي ماشين لباسشويي آشنايي كافي نداريد و به درستي با عملكرد با عملكرد آنها آشنا نيستيد به شما پيشنهاد مي كنيم «مجله اينترنتي 20 بخر» را در گوگل سرچ كنيد و سپس «برنامه هاي شستشوي ماشين بوش» در اين مجله به دقت مطالعه نمايد شما با خواندن اين مقاله با برنامه هاي مختلف ماشين لباسشويي خود آشنا مي شود و مي توانيد به درستي از آنها استفاده كنيد.

بهترين قيمت ماشين لباسشويي بوش در نمايندگي

خريد بهترين قيمت ماشين لباسشويي بوش WAY32841IR و يا هر مدل ديگري را براي منزل خود را داريد مي توانيد آن را با گارانتي اصلي شركت بوش سرويس به صورت مستقيم از نمايندگي بوش تهيه نمايند و آن را درب منزل خود دريافت نماييد اما قبل از خريد باز به شما تاكيد مي كنيم كه آخرين مدل به معني بهترين مدل را شما محسوب نمي شود زماني شما مي توانيد بگوييد بهترين مدل ماشين لباسشويي را تهيه كرده ايد كه آن را متناسب با نيازهاي خود انتخاب كرده باشيد به همين خاطر به شما پيشنهاد مي كنيم قبل از خريد ديگر مدل هاي ماشين لباسشويي بوش را مشاهده نماييد و آن ها را با يكديگر مقايسه كنيد شما براي اين كار مي توانيد از فروشگاه اينترنتي 20 بخر نمايندگي لوازم خانگي بوش ديدن نماييد شما در آنجا مي توانيد خريد خود را با بهترين قيمت لباسشويي بوش انجام دهيد و در صورت نياز به مشاوره براي انتخاب بهتر با آنها تماس گرفته و از مشاورين بوش براي انتخاب بهتر كمك بگيريد.

نتيجه گيري آخرين و بالاترين مدل ماشين لباسشويي بوش WAY32841IR

ماشين لباسشويي بوش مدل WAY32841IR سري Home Professional بالاترين مدل در سري هوم پروفشنال محسوب مي شود اين لباسشويي كه رنگ آن سفيد است ساخت كشور المان مي باشد اين مدل با گنجايش 9 كيلو 1600 دور بالاترين ظرفيت را در ميان ماشين هاي لباسشويي بوش دارد و همانطور كه گفتيم شركت بوش با بكارگيري موتور E***ilence Drive و بدنه سوپر سايلنت داراي برچسب انرژي A+++ مي باشد و در ميزان صداي آن در حالت شستشو 47 دسي بل و در حالت خشك كن در بالاترين سطح زماني كه دستگاه با بالاترين سرعت يعني 1600 دور در دقيقه كار مي كند تنها 72 دسي بل صدا دارد و به لطف تكنولوژي Anti Vibration هيچ گونه لرزشي ندارد از ديگر قابليت هاي آن مي توانيم به 14 برنامه شستشو، 16 برنامه لكه بري، تنظيم اتوماتيك ميزان مصرف مواد شوينده، سيستم تشخيص وزن لباس، سيستم تشخيص كف روي لباس، برنامه ضد چروك، تنظيم آب اتوماتيك، شروع با تاخير 1 تا 24 ساعت، قفل كودك، شستشوي خودكار مخزن مواد شوينده و شستشوي خودكار ديگ اشاره كنيم كه بدون شك كامل‌ترين و باهوش ترين ماشين لباسشويي محسوب مي شود.

منبع: ساتين

فايل Handbook خطوط لوله پايپينگ، با عنوان Pipeline Rules of Thumb Handbook - E.W. McAllister,

۱۰۹ بازديد

دانلود فايل Handbook خطوط لوله پايپينگ، با عنوان Pipeline Rules of Thumb Handbook - E.W. McAllister, 5th Edition


براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد
فايل Handbook خطوط لوله پايپينگ، با عنوان Pipeline Rules of Thumb Handbook - E.W. McAllister,

آخرين مدل ماشين لباسشويي بوش2020

۹۲ بازديد

آخرين مدل ماشين لباسشويي بوش2020

معرفي بالاترين و آخرين مدل ماشين لباسشويي بوش آلمان با گارانتي اصلي بوش در نمايندگي با ضمانت خريد بهترين قيمت لباسشويي بوش

aec_t9.jpg

منتشر شده در سايت saten.ir

در اينجا مي خواهيم نگاهي داشته باشيم به امكانات و مشخصات فني بالاترين و آخرين مدل ماشين لباسشويي بوش كه توانست بعد از توليد به سرعت به بالاترين جايگاه در فهرست بهترين ماشين لباسشويي دنيا دست پيدا كند اما دقت داشته باشيد كه هميشه آخرين و بالاترين مدل بهترين انتخاب براي شما محسوب نمي شود چراكه  زماني شما بهترين انتخاب را خواهيد داشت كه بر اساس نياز و بودجه خود بهترين مدل را انتخاب كنيد، در اينجا ما علاوه بر بررسي ماشين لباسشويي بوش مدل WAY32841IR به شما گارانتي اصلي و نمايندگي فروش لوازم خانگي بوش را نيز به شما معرفي خواهيم كرد شما با خواندن اين مطلب با برنامه هاي شستشو و تكنولوژي هاي بكار رفته در بالاترين مدل لباسشويي بوش آشنا خواهيد شد كه در كل مي تواند در انتخاب بهتر به شما كمك كند. شما بعد از خواندن اين مطلب مي توانيد از طريق لينكي كه براي شما قرار مي دهيم مي توانيد مدل هاي مختلف «ماشين لباسشويي بوش» را در صفحه نمايندگي بوش مشاهده نماييد.

ماشين لباسشويي بوش آلمان مدل WAY32841IR

ماشين لباسشويي بوش مدل WAY32841IR سري Home Professional در حقيقت بالاترين مدل در آخرين سري محصولات شركت بوش مي باشد، اين لباسشويي بوش كه در كشور آلمان توليد مي شود ظرفيتي معادل 9 كيلوگرم را دارا مي باشد كه بالاترين ظرفيت را در بين ماشين هاي لباسشويي بوش دارا مي باشد كه به شما اين امكان را مي دهد كه حجم زيادي از لباس را داخل آن بريزيد حتي مي تواند يك پتو دو نفره را براي شما بشورد، شركت بوش كه از جديدترين نسل موتورهاي خود E***ilence Drive در اين مدل استفاده كرده است كه به لطف آن توانسته برچسب انرژي A+++ را دريافت كند كه مي توان گفت يكي از كم مصرف ترين ماشين هاي لباسشويي در دنيا محسوب مي شود، از طرف ديگر قرار گرفتن اين موتور در بدنه Super Silent اين ماشين لباسشويي بوش كه از يك عايق صوتي در آن استفاده شده باعث شده صداي اين لباسشويي در بالاترين سطح تنها به 47 دسي بل برسد و حتي در زمان خشك كن اگر ماشين به 1600 دور در دقيقه برسد صداي آن فقط به 72 دسي بل خواهد رسد اين به اين معني است كه در طول روز شما متوجه روشن بودن دستگاه نخواهيد شد.

درباره موتور E***ilence Drive در ماشين لباسشويي بوش

شركت بوش در نسل جديد موتورهاي خود از فناوري بسيار جالبي استفاده كرده به اين صورت كه بجاي استفاده از برس هاي كربني از آهن ربا در اين موتور استفاده كرده است و اين موضوع باعث شده سطح اصطكاك در موتور به حداقل ممكن برسد كه اين موضوع 3 مزيت بسيار مهم را براي آن ايجاد كرده با حذف اصطكاك در موتور صداي آن به حداقل رسيده و به همين خاطر مصرف انرژي در آن تا حد چشم گيري كاهش پيدا كرده است و از طرف ديگر باعث بالا رفتن عمر موتور شده است.

بدنه سوپرسايلنت در ماشين لباسشويي بوش سري Home Professional

شركت بوش براي عايق صوتي در بدنه اين ماشين لباسشويي از تكه هاي پارچه شلوارهاي جين استفاده كرده كه از طرفي يكي از بهترين عايق هاي صوتي محسوب مي شود و از طرف ديگر به طبيعت كمك مي كند اين عايق صوتي باعث مي شود صداي ماشين لباسشويي بوش مدل WAY32841IR به حداقل برسد از طرف ديگر شركت بوش براي پايداري بيشتر از تكنولوژي Anti Vibration در طرحي بدنه استفاده كرده است كه باعث شده اين لباسشويي در زمان شستشو و يا خشك كن هيچ گونه لرزشي نداشته باشد.

بالاترين كيفيت شستشو در لباسشويي بوش مدل WAY32841IR

اما اگر در ادامه بخواهيم نگاهي به ديگر خصوصيات ماشين لباسشويي 9 كيويي بوش مدل WAY32841IR داشته باشيم مي توانيم به سيستم تشخيص وزن لباس، تنظيم اتوماتيك ميزان مصرف مواد شوينده i-Dos و سيستم تشخيص كف روي لباس اشاره كنيم كه آن را به غول تكنولوژي و امكانات تبديل كرده است شما با داشتن اين لباسشويي بوش تنها كافي است مخزن مربوط به مايع ماشين لباسشويي و نرم كننده را پركنيد و به هر ميزاني كه مي خواهيد لباس هاي چرك خود را داخل آن قرار دهيد حتي يك پيراهن تك در اينجا ماشين لباسشويي بوش المان مدل WAY32841IR مي تواند بر اساس وزن كثيفي لباس ميزان آب مورد نياز و شوينده را به صورت اتوماتيك تنظيم نمايد تا شما به بالاترين كيفيت شستشو دست پيدا كنيد لباسشويي بسيار هوشمند از بزرگترين توليد كنند لوازم خانگي در دنيا كه توانسته با اين تكنولوژي هاي خود صنعت شستشو و نظافت را در دنيا دگرگون كند در ادامه به بررسي اين تكنولوژي ها خواهيم پرداخت؛ اما دقت داشته باشيد كه برخي از اين امكانات ممكن است كارايي چنداني براي شما نداشته باشد اما مي تواند در قيمت لباسشويي شما تأثير بسيار زيادي داشته باشد به همين خاطر مطلبي را در سايت تبيان به شما معرفي مي كنيم كه مي توانيد در كمك بسيار زيادي به شما كند در آن مقاله شما با بهترين مدل ماشين لباسشويي، تشخيص لباسشويي بوش اصل و تقلبي، دليل اختلاف قيمت در فروشگاه هاي مختلف، گارانتي اصلي بوش و نمايندگي هاي فروش آشنا مي شويد تنها كافيست بر روي «قيمت ماشين لباسشويي بوش» كليك كنيد.

 i-DOSايدوز چيست و چطور كار مي كند؟

 i-DOS مخفف Intelligent Automatic Dosing System مي باشد كه وظيفه تنظيم اتوماتيك ميزان مصرف مواد شوينده را در لباسشويي بوش بر عهده دارد اين تكنولوژي داراي دو مخزن براي مواد شوينده در لباسشويي مي باشد يكي براي مايع لباسشويي و ديگري براي نرم كننده لباس كه با پر كردن اين دو مخزن لباسشويي شما مي تواند براي شستن بيش از 30 دور لباس از آن استفاده كند و ميزان 38% در مصرف مواد شوينده صرفه جويي كند اين سيستم بسيار هوشمند مي تواند به كمك حس گرهايي كه در اختيار دارد بر اساس وزن، جنس و كثيفي لباس ميزان مواد شوينده به صورت دقيق محاسبه كرده و آن را به لباس اضافه مي كند با اين تكنولوژي ميزان مواد شوينده طوري تنظيم مي شود كه شما به بالاترين كيفيت شستشو دست پيدا خواهيد كرد و در آخر شستشو نيز هيچ گونه مواد شوينده اي در لباس باقي نخواهد ماند، به اين موضوع توجه داشته باشيد كه وجود مواد شوينده در لباس مي تواند در بلندمدت باعث بروز بيماري هاي پوستي در افراد گردد.

سيستم تشخيص وزن لباس در آخرين مدل ماشين لباسشويي بوش

اين تكنولوژي مي تواند به كمك حس گرهايي كه بر روي ديگ قرار دارد وزن لباس را در ماشين لباسشويي را اندازه گيري كند و سپس بر اساس وزن و جنس لباس ميزان آب مورد نياز را براي شستشو را محاسبه كند و با استفاده از تكنولوژي Active Water ميزان آب مورد نياز دستگاه را تامين كند، وجود اين تكنولوژي بر روي اين لباسشويي بوش به اين معني است كه ديگر نياز نيست منتظر پر شدن ظرفيت لباسشويي بمانيد شما مي توانيد يك لباس تنها را براي شستن داخل آن قرار دهيد و دستگاه دقيقا مي تواند به ميزان وزن و جنس همان لباس آب گيري كند، پس اگر يك خانواده كم جمعيت نيز باشيد باز مي توانيد از لباسشويي بوش مدل WAY32841IR در خانه خود لذت ببريد.

سيستم تشخيص كف روي لباس در ماشين لباسشويي بوش مدل WAY32841IR

همانطور كه اشاره كرديم اين لباسشويي داراي سيستم i-Dos تنظيم مواد شوينده مي باشد اما اگر بخواهيد مي توانيد از آن استفاده نكنيد و پودر و مايع لباسشويي را به صورت دستي به لباس ها اضافه كنيد اما مشكل در اينجا اين است كه تعيين دقيق ميزان مواد شوينده براي افراد بسيار مشكل است و ممكن است ميزان شوينده اي كه به لباس اضافه مي كنيد بيشتر از نياز باشد به همين خاطر ماشين لباسشويي بوش مدل WAY32841IR در آبكشي آخر ميزان شوينده در لباس را اندازه مي گيرد و اگر شوينده در لباس هاي شما باقي مانده باشد به صورت خودكار مدت زمان آبكشي را اضافه مي كند تا زماني كه هيچ شوينده و كفي در لباس باقي نماند.

برنامه هاي شستشو و لكه بري در ماشين لباسشويي 9 كيلويي بوش مدل WAY32841IR

همانطور كه گفتيم اين مدل آخرين و بالاترين مدل ماشين لباسشويي بوش محسوب مي شود كه داراي يكي از كامل ترين برنامه هاي شستشو و لكه مي باشد اين لباسشويي با 14 برنامه شستشو و 16 برنامه لكه بري متفاوت مي تواند هر نوع لكي را از بين ببرد اما دقت داشته باشيد براي اين كار تنها كافيست نوع لك را براي ماشين مشخص كنيد چراكه براي از بين بردن هر لك به ميزان مشخصي از دما آب و مواد شوينده احتياج است پس اگر شما از برنامه شستشو و لكه بري آن به درستي استفاده نكنيد ماشين لباسشويي بوش نمي تواند لكه هاي لباس را از بين ببرد و شما شاهد كيفيت واقعي شستشوي آن باشيد، واقعا اگر شما برنامه لكه بري را فعال نكنيد چه تفاوتي مي كند كه ماشين لباسشويي شما برنامه لكه بري دارد يا خير پس اگر بابت چنين آپشني هزينه كرده ايد بهتر است بتوانيد از آن استفاده كنيد، اگر با برنامه هاي شستشوي ماشين لباسشويي آشنايي كافي نداريد و به درستي با عملكرد با عملكرد آنها آشنا نيستيد به شما پيشنهاد مي كنيم «مجله اينترنتي 20 بخر» را در گوگل سرچ كنيد و سپس «برنامه هاي شستشوي ماشين بوش» در اين مجله به دقت مطالعه نمايد شما با خواندن اين مقاله با برنامه هاي مختلف ماشين لباسشويي خود آشنا مي شود و مي توانيد به درستي از آنها استفاده كنيد.

بهترين قيمت ماشين لباسشويي بوش در نمايندگي

خريد بهترين قيمت ماشين لباسشويي بوش WAY32841IR و يا هر مدل ديگري را براي منزل خود را داريد مي توانيد آن را با گارانتي اصلي شركت بوش سرويس به صورت مستقيم از نمايندگي بوش تهيه نمايند و آن را درب منزل خود دريافت نماييد اما قبل از خريد باز به شما تاكيد مي كنيم كه آخرين مدل به معني بهترين مدل را شما محسوب نمي شود زماني شما مي توانيد بگوييد بهترين مدل ماشين لباسشويي را تهيه كرده ايد كه آن را متناسب با نيازهاي خود انتخاب كرده باشيد به همين خاطر به شما پيشنهاد مي كنيم قبل از خريد ديگر مدل هاي ماشين لباسشويي بوش را مشاهده نماييد و آن ها را با يكديگر مقايسه كنيد شما براي اين كار مي توانيد از فروشگاه اينترنتي 20 بخر نمايندگي لوازم خانگي بوش ديدن نماييد شما در آنجا مي توانيد خريد خود را با بهترين قيمت لباسشويي بوش انجام دهيد و در صورت نياز به مشاوره براي انتخاب بهتر با آنها تماس گرفته و از مشاورين بوش براي انتخاب بهتر كمك بگيريد.

نتيجه گيري آخرين و بالاترين مدل ماشين لباسشويي بوش WAY32841IR

ماشين لباسشويي بوش مدل WAY32841IR سري Home Professional بالاترين مدل در سري هوم پروفشنال محسوب مي شود اين لباسشويي كه رنگ آن سفيد است ساخت كشور المان مي باشد اين مدل با گنجايش 9 كيلو 1600 دور بالاترين ظرفيت را در ميان ماشين هاي لباسشويي بوش دارد و همانطور كه گفتيم شركت بوش با بكارگيري موتور E***ilence Drive و بدنه سوپر سايلنت داراي برچسب انرژي A+++ مي باشد و در ميزان صداي آن در حالت شستشو 47 دسي بل و در حالت خشك كن در بالاترين سطح زماني كه دستگاه با بالاترين سرعت يعني 1600 دور در دقيقه كار مي كند تنها 72 دسي بل صدا دارد و به لطف تكنولوژي Anti Vibration هيچ گونه لرزشي ندارد از ديگر قابليت هاي آن مي توانيم به 14 برنامه شستشو، 16 برنامه لكه بري، تنظيم اتوماتيك ميزان مصرف مواد شوينده، سيستم تشخيص وزن لباس، سيستم تشخيص كف روي لباس، برنامه ضد چروك، تنظيم آب اتوماتيك، شروع با تاخير 1 تا 24 ساعت، قفل كودك، شستشوي خودكار مخزن مواد شوينده و شستشوي خودكار ديگ اشاره كنيم كه بدون شك كامل‌ترين و باهوش ترين ماشين لباسشويي محسوب مي شود.

منبع: ساتين