خمير دندان آلوئه ورا

۴۴ بازديد

خمير دندان آلوئه ورا

اين محصول يكي از محصولات شركت Forever در زمينه مراقبت شخصي است. در واقع اين خميردندان كه با نام ژل توت توليد مي شود ، يكي از بهترين خميردندان هاي جهان است. اين خمير دندان خاصيت سفيد كنندگي خارق العاده اي دارد.

 

خمير دندانهاي بدون فلورايد حاوي آلوئه ورا آلي

آلوئه ورا باقي مانده است كه براي كيفيت و تطبيق پذيري شامل مراقبت از دندانهاي گرانبها است. دندان هاي شما با خمير دندان Forever ، يكي از بهترين خميردندان هاي بازار ، براق مي شوند. اين خمير دندان با فرمولاسيون براي استفاده يا كل خانواده حاوي مواد اوليه با بهترين كيفيت است.

 

اين خميردندان براي بيماران گياهخوار نيز مناسب است زيرا نمي تواند حاوي مواد جانبي جانوري باشد. قرص نعناع فلفلي و نعناع فلفلي غذاهايي هستند كه باعث مي شوند احساس شادابي و تميز كنيد. از آنجا كه تمام محصولات Forever گياهي هستند و از گياهان آلوئه ورا ساخته مي شوند ، مي توانند از بالاترين كيفيت برخوردار باشند و گياهي باشند. از اين رو ، با استفاده از اين خمير دندان در دهان ، احساس شادابي ايجاد مي شود.

 

تركيب ژل آلوئه ورا قوي لثه ها و پوشش دهان را نرم مي كند و وقتي مسواك زدن بسيار دردناك است مي توان مستقيماً از آن استفاده كرد.

 

سالها تحقيق ، توسعه و ترميم با دانشمندان و دندانپزشكان فرمولي كاملاً فرمول شده براي هميشه بهم پيوند زدن كه در تميز كردن دهان و دندان موثر است. نتيجه فرمول آلوئه ورا است كه باعث شادابي نفس و سفيد شدن دندان بدون سايش مي شود.

 

خانواده شما از طعم و مزه و تميزي دهان شما بسيار راضي هستند و از آنجا كه دندان ها قسمت مهمي از دهان شما هستند ، بنابراين بايد از بهترين ها براي محافظت از آنها و استفاده از پوسيدگي دندان استفاده كنيد. زيرا در غير اين صورت بايد هزينه هاي زيادي را براي دندان هاي خود هزينه كنيد. بنابراين با كمك اين خميردندان از اين پس از هزينه هاي زيادي جلوگيري مي كند.

 

خواص مهم خمير دندان Forever

خاصيت سفيد كنندگي عالي

ضد سايش و پوسيدگي دندان

بدون فلورايد

از بوي بد دهان خودداري كنيد

از پوسيدگي دندان جلوگيري كنيد

خاصيت نسوزاندن بافت ها و تركيبات خمير دندان Forever براي دندان ها مفيد است. جوش شيرين يا پراكسيد كه در ساير محصولات وجود دارد ، ميناي دندان را از بين مي برد و باعث التهاب لثه ، زردي دندان و حساس شدن آن مي شود. نعناع طبيعي داراي طعم دلپذير و اثر ضد التهابي است.

 

اين خمير دندان ژله اي به شما امكان مي دهد به دليل وجود انرژي در بدن و توده هاي موجود در زبان و همچنين مواد غذايي باقي مانده روي لب در بدن بمانيد ، زيرا اگر اين مواد باقي بمانند زير لثه ها است ، يعني ممكن نيست. و اين يك مورد بسيار خاص است و يكي از دلايل ايجاد بوي نامطبوع در دهان شما اين است كه بهترين راه استفاده از اين خميردندان استفاده از خدمات دندانپزشكي با ليزر است.

 

اين خمير دندان ژله اي بدون مواد ساينده و سفيد كننده است كه مي تواند سريعتر از دندانهاي ديگر به مرور دندانهاي شما بپردازد و دندانها را سفيد كند و باعث آسيب رساندن به دندانپزشكي ميناي دندان شود و حتي به دليل خمير دندان Sensodine براي سفيد كردن ، آن وجود ندارد. براي جلوگيري از دندان درد يا حساسيت دندان استفاده مي شود ، اما اكنون استفاده از اين ژل دهان شويه را ترجيح مي دهد.

 

موارد و روش هاي استفاده از خمير دندان Miracle Forever

از خونريزي لثه جلوگيري كنيد: مسواك زدن روزانه مي تواند باعث خونريزي لثه شود.

بهبود زخم هاي دهان: فقط مقداري از آن را روي ناحيه آسيب ديده قرار دهيد.

بوي بد دهان: فقط از آن مانند خميردندان هاي معمولي استفاده كنيد.

كمك به افراد سيگاري: مقداري از آن را روي لب هاي خود بگذاريد.

كمك سرفه: مقداري از آن را قورت دهيد.

جوش ها را از بين ببريد: كمي از آن را روي جوش ها بماليد.

درمان سرماخوردگي: با آب گرم مخلوط شده و استنشاق شود.

تسكين سردرد: مقداري از آن را روي پيشاني قرار دهيد.

درمان گزش پشه و مورچه: مقدار كمي از آن را در محل گزش قرار دهيد.

سوختگي و زخم هاي پوستي: كمترين اطمينان را به پوست آسيب ديده وارد كنيد.

رفع خشكي ، تيرگي ، ترك و زخم پا: فقط مقداري از آن را روي ناحيه آسيب ديده قرار دهيد.

ترك پاشنه و خشكي: مقداري خمير روي پاشنه بماليد.

براي تسكين درد دندان درد: فقط مقداري از آن را در محل درد قرار دهيد.

شستشوي صورت: به طور مرتب از آن استفاده كنيد تا روي صورت بماليد.

درمان بواسير: از خارج استفاده مي شود.

مشكلات پوستي: مقدار كمي را از ناحيه آسيب ديده مانند عفونت هاي قارچي استفاده كنيد.

درمان زخم هاي موجود: مقداري ژل دندان بر روي زخم قرار دهيد.

براي تسكين گلودرد: كمي خمير دندان را با آب گرم مخلوط كرده و غرغره كنيد.

https://www.forevergreen.ir/forever-bright-toothgel

دانشگاه پاولوف اولين دانشگاه دولتي پزشكي سن پترزبورگ

۴۱ بازديد

دانشگاه پاولوف اولين دانشگاه دولتي پزشكي سن پترزبورگ

امروز ميخواهيم نگاهي به يكي از بهترين دانشگاه هاي روسيه در زمينه تحصيلات عاليه داشته باشيم يعني دانشگاه پاولوف روسيه . اين دانشگاه كه در ماه سپتامبر سال 1897 تاسيس شده است، يك موسسه وقف شده براي تحصيلات عاليه عمومي ميباشد كه واقع شده در محيط شهري كلان شهر بزرگ سن پترزبورگ ( كه حدود پنج ميليون نفر جمعيت دارد) است.

اين دانشگاه يك سنت قديمي و پر افتخار در تربيت دانشجويان روسي و بين المللي دارد. بيش تر از 35000 فيزيك دان از اين  دانشگاه فارق التحصيل شده اند. از زمان آغاز برنامه قبول دانش جويان بين المللي در 1947 ، بيشتر از 3500 فارق التحصيل بين المللي از بيش از 50 كشور در سراسر جهان موجود است. در حال حاضر نيز پنج هزار دانشجو در اين دانشگاه مشغول به تحصيل ميباشند.

 در ابتدا اين دانشگاه به عنوان موسسه پزشكي براي زنان تاسيس شد كه در ابتدا فقط زنان را به عنوان دانشجو ميپذيرفت ولي امروزه مردان هم ميتوانند در اين دانشگاه تحصيل كنند . اين اولين موسسه در روسيه و اروپا بود كه براي زنان فرصتي فراهم ميكرد تا به تحصيلات عاليه بپردازند.

اين دانشگاه در 1936 نام اولين موسسه پزشكي را به افتخار برنده جايزه نوبل، ايوان پاولو را بر خود گذاشت. در سال 1994 اين موسسه به عنوان دانشگاه پزشكي شناخته شد و نام دانشگاه دولتي پزشكي پاولوف سن پتزبورگ را دريافت كرد. اين دانشگاه تنها دانشگاهي است كه درمانگاهي پلي كلينيك در محدوده خود دارد كه سالگرد 180 سالگي اين درمانگاه  را در سال 2015 جشن گرفت. اين دانشگاه به طور قابل توجهي به رشد علم پزشكي و خدمات بهداشتي در روسيه كمك كرده است.

دانشكده ها و كاركنان

اين دانشگاه داراي 112 گروه آموزشي تقسيم شده در يازده دانشكده ميباشد كه شامل دانشكده هاي پزشكي، دندانپزشكي، پزشكي ورزشي، فرهنگ تطبيقي تربيت بدني، اطفال، روانشناسي باليني، دانشجوهاي خارجي، مدرسه تحصيلات عاليه پرستاري، تحصيلات پس از فارق التحصيلي، تحصيلات پيش دانشگاهي ميباشد. اين دانشگاه نرخ خوبي از كارمندان دانشكده خوب آموزش ديده شده و بسيار تحصيل كرده مجهز به تكنولوژي مدرن فراهم ميكند. هم چنين به حد كافي اعضاي غير متخصص فراهم ميكند تا محيطي خود آموز براي دانشجويان فراهم آورد.

ny1s_x2.jpg

روش تدريس

در اين دانشگاه تدريس به زبان انگليسي انجام ميشود و اين دانشگاه معتقد به روش تدريس تطبيقي منحصر به فرد است كه مبتني بر تركيبي از بهترين سنت هاي آموزشي پزشكي روسيه با روش هاي سيستم آموزش غربي است. اين دانشگاه به عنوان محلي براي آموزش متخصصين در سراسر دنيا شناخته شده است. آموزش در اين دانشگاه مبتني بر مفهوم سيستم چند مرحله اي تربيت متخصصين در برنامه هاي داراي مرحله هاي متفاوت آموزش پزشكي است. موارد موجود شامل تربيت آموزش دانشگاهي، تربيت در برنامه هاي تحصيلات عاليه و هم چنين شامل تربيت پس از فارق التحصيلي دكتر ها ميباشد.

 

هزينه تحصيل در روسيه

 

شهريه دانشگاه دولتي پزشكي پاولوف سن پتزبورگ بسيار به صرفه و اقتصادي ميباشد كه در جدول زير ميتوانيد آنرا مشاهده كنيد.

دانشگاه پاولوف روسيه

شهريه سالانه

هزينه هتل دانشجويي سالانه

هزينه كل سالانه

كل هزينه شش سال

شهريه دانشگاه به دلار

4500 دلار

600 دلار

5100 دلار

30600 دلار

قيمت به تومان(حدودي)

116ميليون

15.5 ميليون

131.5 ميليون

790 ميليون براي 6 سال

دوره هاي مقدماتي ده ماهه

2500 دلار

600 دلار

3100 دلار

80 ميليون تومان

 

پرديس دانشگاه

پرديس دانشگاه دولتي پزشكي پاولوف سن پترزبورگ درقسمت مركزي شهر در يك فضاي سبز كه شامل رنگ هاي سبز بهاري و رنگ هاي زرد پاييزي ميباشد و مسافتي حدود 40 هزار متر مربع را در بر ميگيرد. در محدوده آن 50 ساختمان زيبا با معماري شگفت انگيز وجود دارد.

نحوه ثبت نام و قبولي در دانشگاه

اگر ميخواهيد در دانشگاه پاولوف اولين دانشگاه دولتي پزشكي سن پترزبورگ ثبت نام كنيد، پس بايد در امتحان ورودي ملي واجد شرايط بودن( ان اي اي تي) ثبت نام كنيد. ولي بايد اين را به خاطر بسپاريد كه فقط لازم است در امتحان قبول شويد. قبولي در دانشگاه پاولوف اولين دانشگاه دولتي پزشكي سن پترزبورگ بر اساس يك دوره مشاوره و رشد آموزشي است. به دانشجويان توصيه ميشود نكات گفته شده را بخوانند تا از رد شدن در امان باشند. به شما يك فرم درخواست داده ميشود تا دانشكده موردنظر خود را انتخاب كنيد. وقتي نامه پيشنهاد را دريافت كرديد، براي استفاده هاي بعدي آن را پيش خود نگه داريد. سپس بايد شهريه ورود به دانشگاه يا كالج را بپردازيد. پس از پرداخت هزينه دانشگاه براي ورود به دانشگاه پاولوف بايد براي ويزا اقدام كنيد. يك ويزا براي تحصيل در دانشگاه پزشكي پاولوف روسيه دريافت كنيد. و حالا يك پرواز با هواپيما به روسيه براي خود رزرو كنيد.

مدارك مورد نياز

قبل از درخواست براي ورود به دانشگاه پاولوف اولين دانشگاه پزشكي سن پترزبورگ فراموش نكنيد كه مدارك زير را با خود همراه داشته باشيد:

پاسپورت ( با حداقل 18 ماه اعتبار)

مدرك 10 ام و برگه مهر

مدرك 12 ام و برگه مهر

مدرك تولد

10 قطعه عكس به اندازه مناسب پاسپورت

نامه دعوت رسمي از دانشگاه پاولوف

تاييد تمام مدارك توسط وزارت امور خارجه كشورتان

قانوني شدن تمام مدارك توسط سفارت روسيه

هزينه هاي ويزا

رسيد بانكي پرداخت هزينه اولين سال تحصيلي

مدارك تست ايدز

مزاياي تحصيل در روسيه

عدم وجود آزمون ورودي براي ورود به دانشگاه ( فقط آزمون نيت

موسسات

موسسه تحقيقات نفرولوژي

موسسه تحقيقات پالمونولوژي

موسسه يادبود رايزا گورباچوا براي آنكولوژي و هماتولوژي و ترنسپلنت كودكان

موسسه جراحي صورت و تحقيقات دندانپزشكي ماكسيلو

موسسه فارماكولوژي والدمن

موسسه قلب وعروق

مراكز تحقيقي

مركز تحقيقي علمي

مركز پزشكي

مركز تحقيق منطقه اي ناركولوژي و سايكوفارماكولوژي

مركز علمي و روش شناسي پزشكي مولكولي فدراسيون روسيه

مركز فاز هاي اوليه آزمايشات كلينيكي

نكات كليدي خريد ملك در استانبول

۴۳ بازديد

نكات كليدي خريد ملك در استانبول

شايد درست باشد كه بيان كنيم، استانبول راهي براي سرمايه گذاري سودآور در املاك و مستغلات است. در بسياري از مواقع، مشتريان بين المللي، هنگام خريد ملك در استانبول با مسائل عمده اي روبرو مي شوند. اما با دريافت مشاوره هاي لازم در اين خصوص، مي توان به يك خريد مناسب و سرمايه گذاري هيجان انگيز دست يافت.

از سال 2012 دولت تركيه، هدف خود را به صورت گسترده در سرمايه گذاري املاك و مستغلات قرار داده است. اين پتانسيل براي رشد بخش املاك و مستغلات تركيه توجه سرمايه گذاران خارجي را براي خريد ملك جلب كرده است.

اصلاحات اخير قانونگذاري، سرمايه گذاري در املاك و مستغلات در تركيه را آسان و سودآورتر كرده است. اصلاحاتي مانند ثبت زمين، قانون رهن و بازنگري قوانين مالياتي براي بهبود رقابت در بخش املاك و مستغلات تركيه طراحي شده است تا بسياري را جذب سرمايه گذاري و دريافت پاسپورت تركيه كند.

نظرسنجي ها نشان مي دهد كه علاقه جهاني به بخش املاك و مستغلات تركيه افزايش يافته است و املاك استانبول به عنوان جذاب ترين بازار سرمايه گذاري در اروپا مطرح شده است كه توانسته است سرمايه زيادي را جذب نمايد.

4imt_z6.jpg

خريد آپارتمان در استانبول

 

نكات مهم پيش از خريد آپارتمان در استانبول

اگر قصد خريد ملك در استانبول را داريد، لازم است پيش از هر اقدامي در اين خصوص تحقيق كامل را داشته باشيد. به طور معمول بيشتر شهروندان خارجي مجاز به خريد ملك در استانبول هستند، با اين حال اگر سوء پيشينه داريد، عاقلانه است كه قبل از تصميم گيري براي خريد خانه در استانبول ، با كنسولگري خود يا وكلاي خُبره مشورت كنيد. هنگامي كه تصميم گرفتيد به دنبال چه نوع آپارتماني هستيد، لازم است كه مشاوره هاي لازم را دريافت كنيد. براي اين كار مي توانيد با تركي بست هوم تماس بگيريد.

به اين نكته توجه داشته باشيد كه دفتر اصلي بست هوم در استانبول بوده و فعاليت خود را به صورت مستقيم از سال 2017 در تركيه آغاز نموده است و توانسته است ضمن ارائه مشاوره هاي كاربردي و موثر به مشتريان خود، ده ها قرار داد موفق را نيز در كارنامه خود به ثبت رساند.

در صورتي كه قصد داريد براي خريد ملك در تركيه اقدام كنيد، مي توانيد طريق واتس آپ با 00905523082146 تماس گرفته و براي مشاوره و برقراري هماهنگي با كارشناسان مجرب بست هوم در ارتباط باشيد.

گروه حرفه اي بست هوم، قرارداد شما را با شركت هاي سازنده به صورت مستقيم تنظيم كرده و براي اخذ سند، دريافت اقامت تركيه و دريافت پاسپورت تركيه ديگر اقدامات لازم براي تجهيز و استفاده از ملك خريداري شده، شما را ياري مي كنند.

 

خريد خانه در استانبول

 

چند نكته در انتخاب يك ملك

هنگام بازرسي از يك ملك، مطمئن شويد كه خانه سند مالكيت دارد و قبض هاي آب، گاز طبيعي، تلفن و برق توسط مالك قبلي پرداخت شده است. همچنين بايد سوال كنيد كه آيا سازه در برابر زلزله مقاوم است، زيرا استانبول در منطقه زلزله خيز قرار دارد. همچنين هنگام خريد آپارتمان در استانبول ، توجه به اين نكته مهم است كه همه چيز در مورد اين ملك و همچنين اطراف آن بايد مورد پسند شما واقع شود و در واقع بايد از خود سوالاتي را در مورد احساس زندگي طولاني مدت در آن را داشته باشيد.

انتخاب محله مناسب

محله هاي استانبول همه با يكديگر متفاوت هستند و محدوده قيمت نيز با توجه به منطقه به شدت تغيير مي كند. بهتر است يك گشت و گذار در شهر داشته باشيد تا تصميم بگيريد كه در كجا مي خواهيد زندگي كنيد. چيزي شبيه به يك آپارتمان قديمي در سمت آسيا، يا يك خانه زيبا مشرف به بسفر را دوست داريد.

 به ياد داشته باشيد اگر به دنبال خريد ملك در استانبول هستيد، مي توانيد به جزاير Princes كه بخشي از استانبول بوده و مي تواند سبك زندگي كاملاً ايده آل و دور از شهر را ارائه دهد، فكر كنيد. همچنين به ياد داشته باشيد كه املاك ارزان قيمت هميشه در حومه شهر واقع شده اند و همه چيز در محله هاي محبوب و بسفر گران است. توجه داشته باشيد كه هنگامي كه خانه مورد علاقه خود را انتخاب كرديد، لازم است كه با يك مشاور قابل اعتماد نيز مشورت نماييد. در اين جا تركي بست هوم مي تواند راهنمايي مناسب براي شما باشد.

هنگامي كه موفق به يافتن و خريد ملك دوست داشتني خود شديد ، شايد زمان آن فرا رسيده باشد كه با سبك زندگي در تركيه نيز آشنا شويد. مواردي از قبيل زبان، كار يا امور حقوقي كه دانستن آن ها براي زندگي در اين كشور الزامي است.

 

خريد ملك در تركيه

 

اقامت در تركيه با خريد ملك

ممكن است براي درخواست اقامت تركيه و يا حتي تمديد آن با مشكلاتي روبرو شويد، اما هنگامي كه خريد خانه در استانبول را در برنامه خود داشته باشيد، اين مسئله متفاوت مي شود. زيرا سند مالكيت اغلب كليد تمديد اقامت است.

همان گونه كه اشاره شد، سرمايه گذاري در املاك و مستغلات در تركيه در حال رشد است. تعداد آپارتمان هاي خريداري شده توسط خارجي ها در تركيه افزايش يافته است و شما مي توانيد متناسب به نياز خود، نوع اقامت خود را در تركيه انتخاب كنيد.

اقامت كوتاه و قابل تمديد براي خارجي هايي كه در تركيه براي خريد ملك در استانبول اقدام كرده اند، گزينه اي جذاب بوده تا بتوانند براي اقامت خود اقدام كرده و سرمايه گذاري مناسبي را نيز داشته باشند.  اين نوع مجوز معمولاً به مدت يك سال اعطا مي شود و همسر و فرزندان حق دريافت اقامت در تركيه را به عنوان اسكورت دارند. كه البته اين اقامت قابل تمديد است و پس از 5 سال شرايط دريافت پاسپورت تركيه را پيدا خواهيد نمود. ولي اگر در هيمن ابتداي كار اقدام به خريد ملك به ارزش 250 هززار دلار داشته باشيد مي توانيد به سادگي پاسپورت تركيه را براي خود، همسر و فرزندان زير 18 سال در مدت 3 ماه دريافت نماييد.

 

خريد ملك در استانبول با بست هوم

 

مدارك لازم براي اقامت

مداركي كه براي درخواست مجوز اقامت در تركيه لازم است شامل سند مالكيت، بيمه زلزله املاك، گذرنامه معتبر براي حداقل مدت شش ماه، بيمه درماني در خاك تركيه براي هر يك از اعضاي خانواده مي باشد.

اجازه مالكيت اين امكان را براي صاحب ملك فراهم مي كند كه فقط با خريد آپارتمان در استانبول، در كشور تركيه اقامت داشته باشد، اما درخواست تابعيت تركيه از طريق اين نوع اقامت سختو داراي شرايط خاص  مي باشد، مگر اينكه ارزش ملك حداقل 250 هزار دلار باشد. سپس مالك حق دارد در ازاي خريد ملك در تركيه درخواست تابعيت تركيه را بدهد.

هنگام تمديد مجوز اقامت املاك و مستغلات بايد يك سند مالكيت وجود داشته باشد كه اقامت بر روي آن اعطا شده باشد و درخواست توسط چيز ديگري مجاز نيست. در صورتي كه ميخواهيد پاسپورت تركيه را دريافت نماييد و يا براي سرمايه گذاري، اقدام به خريد خانه در استانبول بنماييد مي توانيد از خدمات مشاوره و كارشناسي تركي بست هوم www.turkeybesthome.com  و يا از طريق واتس اپ 00905523082146  استفاده نماييد.

منبع: نكات كليدي خريد ملك در استانبول

روياي ميليونر شدن در يك شب

۴۷ بازديد

روش‌ كار و سركيسه كردن سايت‌هاي پيش‌بيني‌ و شرط‌بندي

 

 بي توجهي به درگاه پرداخت آنلاين             

گردانندگان سايت‌هاي قمار و شرط بندي با طراحي درگاه‌هاي بانكي پرداخت الكترونيكي جعلي اطلاعات بانكي كاربراني كه قصد دارند براي شروع شرط بندي پولي را وارد كنند به سرقت مي برند و حساب آن ها را خالي مي كنند.

 

روياي ميليونر شدن در يك شب                   

معمولا در چند بازي اول، مبالغي  بابت بردن پرداخت مي شود  و بعد با ارائه آفرهاي جذاب افراد را براي شرط بندي بعد ترغيب و با بالا بردن ضرايب، حسابي آن ها را وسوسه مي كنند. حال كه فرد در بازي شركت كرد اگر ببرد به دلايلي مديرسايت ديگر پاسخ گو نيست و چون تمام اين ارتباطات مجازي است و سرورها و حتي خود مدير در خارج از كشور هستند به سادگي اصل پول و مبلغي كه برنده شده اند به آن ها پرداخت نمي شود و كاربران نيز نمي توانند به جايي شكايت كنند چرا كه اصل ورود آن ها به اين سايت ها غيرقانوني بوده است. اگر بازنده شوند هم به احتمال زياد براي جبران پول از دست رفته، مجدد تلاش مي كنند و بيشتر در اين باتلاق فرو مي روند.

 

جر زني در بازي                      

اگر كمي به برنامه نويسي تسلط داشته باشيد مي توانيد اين موضوع را حدس بزنيد. در اين سايت ها وقتي شرط بندي از مبلغي فراتر مي رود برنامه طوري پيش مي رود كه برگه هايي كه به فرد داده يا تاس هايي كه براي او ريخته مي شود به گونه اي است كه كاربر مي بازد.  سايت betforward يكي از اين سايت هاست.

 

راه اندازي چند ساعته سايت                 

در اين روش وب‌سايت‌هايي چند ساعت مانده به شروع بازي براي پيش بيني راه‌اندازي مي‌شوند و با هزينه تبليغات در كانال‌هاي پربيننده افراد را براي ثبت نام و شرط بندي وسوسه مي كنند و  بعد از پايان بازي سايت از دسترس خارج مي شود. آن ها براي پنهان كردن رد پول‌ها هم از حساب‌ افراد كم‌سن و بيسواد در روستاها استفاده مي‌كنند كه پيگيري آن هم نتيجه خاصي ندارد.

 

END سايت‌هاي شرط‌بندي با چه حربه‌هايي نوجوانان و جوانان را معتاد قمار آنلاين كرده‌اند؟TAGS:START

سايت‌هاي شرط‌بندي با چه حربه‌هايي نوجوانان و جوانان را معتاد قمار آنلاين كرده‌اند؟

در وانفساي تحريم و مشكلات اقتصادي چطور گردش مالي سايت‌هاي قمار در روز به رقم‌هاي ميلياردي مي‌رسد؟

در اين گزارش به بررسي روش كار سايت‌هاي شرط‌بندي و ترفند‌هاي كلاهبرداري شان پرداختيم. از ترفند‌هاي جذب اعضاء تا پشت‌پرده عجيب و پيچيده‌شان. چند روزي ميهمان سمج پيج‌هاي فريبنده شاخ‌هاي اينستاگرام شديم. سرنخ‌هايي را پيدا كرديم و با اين سرنخ‌ها به چند سايت شرط‌بندي سر زديم.

برخلاف پسران جوان هم سن و سالش اهل فوتبال نبود كه هيچ از كل كل كردن سرفوتبال هم متنفر بود. اما از چند ماه قبل كار و زندگي اش را رها كرده بود و با هيجان و اضطراب عجيبي مسابقات فوتبال ليگ‌هاي اروپايي را تماشا مي‌كرد. يك روز خوشحال و سركيف بود و يك روز عصباني و بهانه گير، دو ماه بعد وقتي همه هست و نيستش را از دست داد، ماشينش را فروخت و حساب پدرش را پنهاني خالي كرد متوجه شديم پسرمان پاي ثابت قمارخانه‌هاي آنلاين شده است. ??? ميليون تومان در قمار آنلاين از دست رفت و دستمان به جايي بند نبود. ”

اين روايت، مشتي است نمونه خروار از آنچه اين روز‌ها سايت‌هاي پيش بيني و شرط بندي فوتبال يا به عبارتي دقيق‌تر قمارخانه‌هاي آنلاين به روز جوانان ايراني مي‌آورد. در اين سايت‌هاي فارسي زبان، بازار شرط بندي آنلاين با انواع و اقسام آپشن‌ها براي شركت كننده‌ها داغ داغ است، داستان از پيش بيني نتايج مسابقات فوتبال شروع مي‌شود و به قمار‌هاي سنگين ختم مي‌شود. اولين سايت‌هاي شرط بندي فارسي زبان از اوايل دهه ?? در تركيه پا گرفت.

سرور‌هاي اين سايت‌ها در خارج از ايران اداره مي‌شود و در دو سال گذشته با فعاليت متمركزتري كار خودشان را ادامه داده اند و ابزار اصلي آن‌ها براي تبليغ، اينستاگرام است. با اين ابزار و روش‌هاي خاص هر روز به تعداد قربانيان سايت‌هاي شرط بندي كه پول و سرمايه شان در اين سايت‌ها بر باد مي‌رود اضافه مي‌شود.

قربانيان مالي سايت‌هاي شرط بندي نه راه پس دارند و نه راه پيش. شكايت شان را به مراجع قانوني نمي‌برند چرا كه به موجب ماده ??? تا ??? قانون مجازات اسلامي، شرط بندي و قمار جرم بوده و گردانندگان سايت‌هاي قمار و كاربران مجرم شناخته مي‌شوند. خلاصه اش اين مي‌شود كه خودكرده را تدبير نيست.

ادرس يكي از اين سايت ها: https://betsforward.com/

پاي اينستاگرام در ميان است

اما ماجرا از كجا آب مي‌خورد؟ سايت‌هاي شرط بندي با چه حربه‌هايي اينطور به كارشان رونق داده اند و بسياري از نوجوانان و جوانان را معتاد قمار كرده اند؟ در اين وانفساي تحريم و ركود و مشكلات اقتصادي كه گريبانگير مردم شده، چطور گردش مالي سايت‌هاي شرط بندي و كازينو‌هاي آنلاين در روز به رقم‌هاي ميلياردي مي‌رسد. حالا در بحبوبه اوج تحريم‌هاي ارزي ميليارد‌ها تومان سرمايه ايراني از كشور خارج مي‌شود و جيب گردانندگان سايت‌هاي قمار در آن سوي آب‌ها را پرپول مي‌كند.

در اين گزارش به بررسي روش كار سايت‌هاي شرط بندي و روشن كردن ترفند‌هاي كلاهبرداري شان پراختيم. از ترفند‌هاي جذب اعضاء تا پشت پرده عجيب و پيچيده شان. همين اول راه بگوييم كه “الف” كار قمارخانه‌هاي آنلاين، اينستاگرام است. اگر همين حالا اينستاگرام را از گردانندگان اين سايت‌ها بگيري هيچ حرفي براي گفتن ندارند.

چند روزي ميهمان سمج پيج‌هاي فريبنده اينفلوئنسر‌هاي اينستا يا همان شاخ‌هاي اينستاگرام شديم. سرنخ‌هايي را پيدا كرديم و با اين سرنخ‌ها به چند سايت شرط بندي سر زديم. شواهد نشان مي‌دهد همه پنل‌هاي شرط بندي متعلق به فردي ملقب به «مونتيگو» است. مونتيگو مرد شماره يك ميز‌هاي قمار و پدرخوانده قمار اينترنتي به حساب مي‌آيد.

پاورپوينت مديريت خشونت و پرخاشگري

۴۶ بازديد

پاورپوينت مديريت خشونت و پرخاشگري در 24 اسلايد بسيار زيبا و قابل ويرايش آماده ارائه با اسلايدشو با فرمت pptx و رعايت تمامي استانداردهاي زبان فارسي


براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد
پاورپوينت مديريت خشونت و پرخاشگري