ابزار پيش ساخته پلي يورتان چيست؟

۵۴ بازديد

ابزار پيش ساخته پلي يورتان چيست؟

88xs_d2.jpg

ابزار پيش ساخته پلي يورتان يا پلي اورتان يكي از متريالهايي مي‌باشد كه پروسه كار طراحي و اجراي دكوراسيون داخلي را جهت گچ‌گيري و تزئينات سقف و ديوار بسيار آسان و تسريع كرده است. امروزه اكثر طراحان و فعالان در اين حوزه براي انجام كارهاي گچ‌بري دكوراسيون داخليشان از ابزار پلي يورتان استفاده مي‌كنند. ابزار پلي يورتان مسلما داراي مزيت‌هاي بسياري است كه امروزه توانسته محبوبيت بسياري كسب كند و جايگزين شيوه‌هاي سنتي شود. در ادامه به تعدادي از مزيت‌ها و خصوصيات اين ابزار اشاره خواهيم كرد.

ابزار پيش ساخته پلي يورتان بسيار سبك بوده و با نوعي تكنولوژي پليمري و با دانسيته و استحكام و مقاومت بالا توليد مي‌شود.

مزيت و خصوصيات ابزار پيش ساخته از جنس پلي يورتان

پلي يورتان زيرمجموعه‌اي از مواد شيميايي است كه در صنايع زيادي علي الخصوص صنعت لوله كاربرد فراواني دارد. از جمله مزاياي آن مي‌توان به موارد ذيل اشاره نمود:

  • هنگامي كه صحبت از نصب سريع و آسان باشد، مسلما يكي از گزينه‌هاي ما مي‌تواند اين ابزار باشد.
  • ويژگي بعدي آن كيفيت است. اين ابزار امكان توليد در قطعات و سايزهاي مختلف را دارد.
  • نسبت به ابزار پيش ساخته گچي بسيار سبك‌تر است.
  • عمر بسيار بالايي به نسبت گچ دارد و در مرور زمان دچار ترك و تغيير شكل نمي‌شود.
  • مقاومت بسيار بالايي كه در برابر رطوبت و حرارت دارد.
  • رنگ پذيري بالايي دارد و سطح آن مي‌تواند با انواع رنگ‌هاي برپايه آب و روغن رنگ شود.
  • انعطاف پذيري بالايي كه اين ابزار دارد و مي‌توان در تمامي محيط‌ها با شرايط گوناگون اجرا شود.
  • مناسب براي استفاده در محيط‌هاي اسيدي و قليايي.
  • مقرون به صرفه بودن.
  • اين ابزارها از پيش طراحي و توليد شده است، پس نگراني و استرسي مبني بر نتيجه كار نخواهيم داشت.

با توجه به مزاياي ذكر شده، مي‌تواند گزينه مناسبي براي خريد باشد اما مي‌بايستي يك سري نكات را قبل از خريد در نظر داشته باشيم. براي نصب اين ابزار با وجود اينكه  داراي مزيت نصب سريع آسان است، لازم است از افراد نصاب و متخصص كمك بگيريم.

براي نصب اين ابزار بايستي از چسب مخصوص روي سطح مورد نظر استفاده كنيم. و در آخر ابزار پيش ساخته پلي يورتان خام بوده و بايد بعد از نصب رنگ شود. پس بهتر است قبل از رنگ كردن محيط از اين ابزار استفاده نمائيد. البته اگر محيط را رنگ كرده‌ايد و سپس مي‌خواهيد از ابزار پلي يورتان استفاده نمائيد، نگران نباشيد؛ با چند شيوه و ترفند مي‌توانيد ابزارهاي دكوراتيو پلي يورتان را نصب و سپس رنگ كنيد.

موارد مصرف

  • الوار پلي يورتان

اين الوار شامل طرح چوب، الوار سبك، دكوراتيو، چوبي و براكت الوار و ...

  • ستون و سرستون چهارگوش و گرد پلي يورتان

سرستون داخلي و خارجي، ستون پيش ساخته، سرستون پيش ساخته، بدنه ستون خارجي، ستون تخت، ستون گرد و نيم گرد، ستون‌هاي رومي در سايزهاي مختلف براي استفاده در فضاهاي داخلي و نماي ساختمان.

  • براكت

سرتاج، براكت كابينت و چوبي، زير طاق‌ها و قوس راهروها و ...

  • شومينه

شومينه كلاسيك، دكوري، آماده و ...

  • طاقچه ديواري

طاقچه پيش ساخته، كلاسيك، گچي مناسب اتاق پذيرايي و ميهمان، لابي، طاقچه گچي محرابي و ...

  • چراغ ديواري كلاسيك

لوستر ديوار گچي، ديواري كلاسيك، ديواركوب، اتاق خواب و پذيرايي و ...

  • پانل برجسته پلي يورتان

پانل مشبك دكوراتيو، پانل سه بعدي، مشبك برجسته و ...

  • پانل ديواري كلاسيك پلي يورتان

پانل دكوراتيو، كلاسيك، ديوارپوش دكوراتيو، ديوار پوش كلاسيك و ...

  • گل سقف، گنبد و...

دور لامپي ساده و مدرن، دور چراغ آماده و مدرن، گل سقفي، دور لوستر زينتي، قاب لوستر دايره‌اي طرح برجسته مربعي و ...، قاب لوستر حاشيه‌دار، تايل سقفي، گنبد سقفي كلاسيك و ...

  • فريم حاشيه درب پلي يورتان

قاب پنجره، قاب در، كتبيه منبت، كتبيه ساده، روكوب چهارچوب و ...

ابزار نور مخفي پلي يورتان

گلويي نورمخفي و يا ابزارهاي نور مخفي پلي يورتان، درجهت ايجاد خط نوري غيرمستقيم براي حاشيه سقف و يا ايجاد خط نوري غير مستقيم روي سقف راهروها و ديوارها استفاده مي‌شود. اين ابزار پيش ساخته گزينه‌ مناسبي جهت استفاده و جايگزيني براي ابزارهاي گچي سنتي، رابينس و ... مي‌باشد.

موارد مصرف اين ابزار بر روي سقف و ديوار شامل موارد زير است:

استفاده در دور سالن سقف پذيرايي، لبه نور مخفي كناف و يا باكس گچبري رابيتس، در سقف اتاق خواب جهت ايجاد نور مخفي، اتاق كودك، ايجاد نور مخفي براي حاشيه سقف سرويس‌هاي بهداشتي، ايجاد خط نوري غيرمستقيم بالاي قرنيز، نورپردازي اتاق تلويزيون و ...

ويژگي‌هاي ابزار مخفي پلي يورتان

  1. قابليت اجرا و نصب سريع، بدون اتلاف وقت و با كم‌ترين پرت مصالح.
  2. متنوع بودن در انواع سبك‌هاي مدرن و كلاسيك.
  3.  وزن بسيار كم و درحين حال مقاومت و استحكام بالا.
  4. مقرون به صرفه براي انجام پروژه‌هاي ساختماني و تجاري.
  5.  قابليت رنگ‌پذيري بالا در دفعات مختلف بدون نياز به زير سازي و امكان استفاده از تكنيك‌هاي هنري نظير طلاكوب و پتينه
  6. قابليت استفاده در محيط‌هاي مرطوب نظير سرويس هاي بهداشتي، حمام، استخر و همينطور نماهاي ساختمان به دليل مقاومت در برابر رطوبت.
  7. عدم ايجاد ترك و تغيير شكل در مرور زمان.

شركت آركا دكور

مجموعه آركا دكور يكي از بهترين مجموعه هاي توليد كننده و اجرا كننده ابزارهاي پيش ساخته ساختماني است. اين شركت با تيمي ماهر كه از مهندسان و مشاوران حرفه اي تشكيل شده است، قادر است تا پيچيده ترين پروژه ها در اين زمينه را، به بهترين شكل به سر انجام برساند.

منتشر شده در وب سايت برنا

عبدالرضا منتظري بنيان‌گذار حرف آخر

۵۶ بازديد

uy93_z4.png

عبدالرضا منتظري بنيان‌گذار حرف آخر

استاد عبدالرضا منتظري مولف بسياري از كتاب‌هاي كمك درسي و مخترع انواع روش‌هاي نوين براي حل مسائل مختلف در رياضيات مي‌باشد. همچنين از ويژگي‌هاي بارز ايشان مي‌توان به 20 سال سابقه تدريس در استان هاي مختلف از جمله مازندران، آذربايجان غربي، قزوين، همدان و … به دعوت وزارت آموزش و پروش، اشاره كرد. علاوه بر اين، استاد عبدالرضا منتظري در خود موسسه، بيش از 500 جلسه آموزشي در درس رياضي حرف آخر با انيميشن و ديگر ويژگي‌ها داشته است.

كارنامه درخشان ايشان محدود به اين موارد نمي‌شود و تدريس در برنامه‌هاي تلويزيوني در شبكه‌هاي مختلف از سال 83 و تدريس در مدارس نمونه معلم، ملاصدرا، دانشمند، دانش، بهار و … از ديگر فعاليت‌هاي علمي استاد عبدالرضا منتظري در عرصه آموزش رياضيات مي‌باشد.

رياضي حرف آخر عبدالرضا منتظري؛ برترين آموزش رياضي كنكور

رياضي حرف آخر را مي‌توان بهترين آموزش رياضي كنكور به شمار آورد زيرا با استفاده از 30 الگوي طراحي و اختراع شده تمامي رياضيات به دانش آموزان تدريس مي‌شود. البته نكته مهم ديگري كه وجود دارد پوشش 80 درصدي اين تدريس‌ها با كنكور است. همانطور كه مي‌دانيد در عرصه كنكور و ديگر مقاطع تحصيلي، موسسه‌هاي بسياري وجود دارند كه روش‌ها و تكنيك‌هاي تستي براي حل هر يك از تست‌ها و سوالات به شما آموزش مي‌دهند. در واقع بسته‌هاي آموزشي كنكور حرف آخر را در اختيار شما قرار مي‌دهند كه شامل اين تكنيك‌ها است.

براي درس رياضي نيز همين اتفاق افتاده است اما در رياضي حرف آخر برتري‌اي كه وجود دارد، عدم استفاده از تكنيك‌هاي حفظي و جايگزيني روش‌هاي مفهومي براي يادگيري بهتر دانش آموزان مي‌باشد. پس همانطور كه در قسمت‌هاي قبل هم گفته شد، به جرات مي‌توان گفت بهترين آموزش رياضي كنكور و حتي براي ديگر مقاطع تحصيلي را استاد عبدالرضا منتظري ارائه داده است.

بيوگرافي استاد عبدالرضا منتظري موسس حرف آخر

استاد عبدالرضا منتظري، موسس حرف آخر، يكي از برجسته‌ ترين مدرسين درس رياضي كشور مي‌باشد كه در سال 1352 متولد شده است. وي تحصيلات تكميلي خود را در رشته مهندسي پليمر دانشگاه صنعتي اصفهان سپري كرده است.

از زمان تاسيس موسسه، دانش آموزان توانسته اند با استفاده از رياضي حرف آخر كه داراي روش‌هاي تدريس منحصربه فردي است، نتيجه خوبي را كسب كنند. عبدالرضا منتظري پس از سالها تلاش و تحقيق توانسته است محصولي با كيفيت كه شامل تكنولوژي‌هاي بسيار كارآمد مي‌باشد، درس رياضي حرف آخر را در ميان ديگر رقيب‌هاي خود، هميشه برتر نگه دارد.

سوابق تدريس استاد عبدالرضا منتظري

  • كارشناس و مدرس كارنامه ?? در برنامه فرصت برابر
  • ?? سال سابقه تدريس در مدارس كشور
  • فعاليت به عنوان مدرس در برنامه نكته‌ها از شبكه آموزش (سال‌هاي ?? تا ??)
  • مدرس جلسات آموزشي به صورت تصويري در پكيج‌هاي حرف آخر
  • مدرس در مدارس صدرا، دانش، بهار و
  • تدريس در مدارس غيرانتفاعي مناطق ?، ?، ? و ?
  • مدير انتشارات كتاب و نشر ديجيتال حرف آخر
  • مدرس صدا و سيما در شبكه‌هاي يك، سه و پنج

تاليفات استاد عبدالرضا منتظري

  • مولف اولين كتار مصور رياضيات با مجوز علمي از آموزش و پرورش
  • مولف بيش از 30 جلد كتاب كمك درسي در موسسه حرف آخر
  • مولف كتاب‌هاي حساب و ديفرانسيل شروع آسان
  • مولف انواع كتاب در موسسه قلم چي
  • مولف كتاب رياضيات و ديفرانسيل در موسسات گاما و نوبل

روش‌هاي تدريس اختراع شده

  • قانون سيبا (c b a) براي حل معادلات درجه دوم
  • معكوس بازه‌ها
  • روش MM3 براي مشتق
  • روش MM2 و MM1 در محاسبات عددي
  • رسم نمودار بدون توابع بدون استفاده كردن از مشتق
  • عقربه‌هاي چند سر براي حل معادلات مثلثاتي
  • روش بادبادك براي حل تست‌ها و سوالات هندسه
  • روش ماشين براي استفاده در سوالات توابع
  • و ابداع بيش از 2000 انيميشن در رياضيات

به نقل از سايت موسسه حرف آخر

برگرفته از مقاله عبدالرضا منتظري بنيان‌گذار حرف آخر

مدير تز يك سايت پژوهشي و آموزشي

۴۰ بازديد

معرفي موسسه پژوهشي مدير تز

مدير تز يك سايت پژوهشي و آموزشي است كه خدمات گوناگوني را به مشتريان و دانجشويان عزيز ارائه مي نمايد.

موسسه پژوهشي مدير تز در سال 1388 فعاليت خود را در حوزه هاي پژوهش و مطالعات بازار آغاز كرده است. اين شركت در سال 1392 به عضويت در انجمن مشاوران مديريت ايران درآمده است.

f162_w1.jpg

تخصص اصلي شركت در حوزه مشاوره مديريت و تحقيقات بازار و همچنين فعاليت در حوزه هاي آموزشي و پژوهشي دانشگاهي و مشاوره پايان نامه مدير تز و انجام تحليل آماري مي باشد.

در زمينه پژوهشي در دانشگاه ها انجام و مشاوره و آموزش پايان نامه هاي حوزه مديريت و حسابداري در كليه گرايش ها ماموريت اصلي اين شركت مي باشد.

" ارائه شده توسط وب سايت طراحي سايت داستان وب https://dastanweb.com "

تمامي كادر پژوهشي اين شركت داراي تخصص دانشگاهي مديريت در رده كارشناسي ارشد و دكتري در رشته هاي گروه مديريت، حسابداري و اقتصاد مي باشند.  فعاليت هاي اين شركت به صورت تخصصي در مشاوره پايان نامه هاي كارشناسي ارشد و دكتري مديريت در گرايش هاي زير مي باشد:

حسابداري- اقتصاد- مديريت مالي-مديريت بازاريابي- مديريت بازرگاني داخلي و خارجي- مديريت صنعتي- مديريت فناوري اطلاعات- مديريت فرهنگي- مديريت آموزشي- مديريت استراتژيك- مديريت رفتار سازماني- مديريت منابع انساني –مديريت رسانه- مديريت تكنولوژي- مديريت دولتي- مديريت گردشگري- مديريت كارآفريني- مديريت حوزه هاي نظام- MBA- مديريت شهري در تمامي گرايش ها

اين شركت رسالت خود را بر آموزش و توسعه فهم عميق تر و كاربردي تر دانشجويان محترم از روش تحقيق و روش هاي اجراي پايان نامه ها مي باشد. بنابراين در اين شركت تلاش مي شود تا ضمن اجراي مراحل انجام پايان نامه هاي دانشجويان تلاش شود تا دوره هاي آموزشي به صورت مستمر برگزار گردد.

مدير تز وبسايتي است كه در در سال 88 درست زماني كه دانشجويان با مشكل سپردن پايان نامه و پروژه با مشكلاتي روبرو بودند ايجاد شد. پس از سال ها اكنون توانسته ايم با قدرت زياد وبسايت را توسعه داده و در اكثر رشته ها فعاليت كنيم. برخلاف برخي موسسات سودجو كه پس از دريافت پايان نامه براي دانشجو مشكلات و هزينه هايي را درست ميكنند، ما پايان نامه هايي را تحويل داده ايم كه علاوه بر مشتري، مجري و مسولين سايت هم به آن افتخار ميكنند.

 اين كيفيت و تخصص به راحتي بدست نيامده است و حاصل زحمات شبانه روزي تيم تزفروم است. در بدنه اصلي مسئولين سايت، تعدادي از اساتيد خبره دانشگاه هاي آزاد و سراسري وجود دارند و ميتوانند راهنمايي هاي ارزشمندي در طول زمان انجام پايان نامه به شما ارايه دهند و تا بحال خدمات شايسته زيادي را به دانشجويان ارايه داده اند. اصلي ترين اولويت ما خلق محتواي ناب و سپس رضايت حداكثري مشاگر بخواهيم برجسته ترين مزايا را در يك جمله بيان كنيم، ارايه پايان نامه اصيل با محتواي غني در كنار قيمت مناسب و نگارش آن توسط افراد متخصص و امانتدار است. موارد بالا دغدغه دانشجوياني است كه قصد برون سپاري پايان نامه شان را دارند.

موسسه پژوهشي مدير تز اين تعهد را ميدهد كه تمام اين ويژگي ها را در طول كار حفظ و صيانت كند و در هر حال خدتمگذار مشتري باشد. در كنار آن امكاناتي فراهم كرديم كه بتوانيد براحتي با مجري در ارتباط باشيد و نظرات تان را با ايشان انتقال دهيد. اين ارتباط در بعضي مواقع بصورت تصويري خواهد بود.

در بحث قيمت و هزينه، امكاني را فراهم كرديم تا مجريان بصورت رقابتي پيشنهاد قيمت دهند. اين روش براي افرادي كه بودجه محدودتري دارند مناسب است و ميتوانند يك پايان نامه با كيفيت با قيمت مناسب دريافت كنند.

در طول مدت تكميل پايان نامه در چنديدن نوبت ما به شما مشاوره ارايه ميدهيم. اولين مشاوره در زمان انتخاب موضوع است تا بتوانيد متناسب با ويژگي هاي شخصي تان موضوع مناسبي انتخاب كنيد. يك مشاوره در زمان دفاع پايان نامه برايتان ترتيب خواهيم داد تا بتوانيد بهترين دفاع را داشته باشيد. و مشاوره آخر را پس از تاييد پايان نامه برايتان در نظر گرفته ايم. در اين مشاوره ما شمارا با موقعيت هاي شغلي و فضاي كسبو كار رشته تحصيلي تان آشنا خواهيم كرد و با توجه به خصوصيت ها، نقاط قوت و نقاط ضعفتان راهكار هايي براي رسيدن به موفقيت را تشريح خواهيم كرد.

در طول مسير انجام پايان نامه پشتيباني سايت همواره در خدمت شماست. براي ارتباط با پشتيباني از سه راه ميتوانيد اقدام نماييد. ثبت تيكت و پيغام در پنل كابري - گفتگو از طريق لايو چت و گفتگوي آنلاين در پايين صفحه سايت(در دست طراحي) و راه تماس تلفني و يا مكالمه تصويري از طريق اپليكيشن ها و اسكايپ و غيره.تري است. اكثر كساني كه به ما مراجعه ميكنند پس از مدتي بواسطه رضايت از ما، دوستان و هم دانشگاهيانشان را نيز معرفي ميكنند تا كار آنها را هم انجام دهيم. اين اطمينان را ميدهيم كه تا زمان فارق التحصيلي در كنار شما باشيم و شيريني جشن فارق التحصيلي را با هم بچشيم. مطمعنا پس از مشاهده كيفيت پايان نامه، انجمن پايان نامه را به دوستانتان هم معرفي خواهيد كرد. به اميد كسب بالاترين نمره از پايان نامه

جهت مشاوره پايان نامه مي توانيد به سايت مدير تز به نشاني https://modirtez.ir/ مراجعه كنيد و با كارشناسان مدير تز صحبت كنيد.

هديه تبليغاتي مناسب را چطور انتخاب كنيم؟

۶۲ بازديد

هديه تبليغاتي مناسب را چطور انتخاب كنيم؟

 

اكثر شركت ها محصولات تبليغاتي را براي مشتريان، رويدادها و چشم اندازها خريد مي كنند. آنها در واقع بيانگر زندگي شركت است و آنها كاري رو انجام مي دهند. در مقايسه با ساير بخش ها هر وقت به بيان هزينه هر عدد مي رسيم بخش هاي تبليغاتي اغلب برنده هستند.

براي مثال: انستيتو ويژه تبليغات متوجه شده است كه ميانگين ارزش تاثير هر تي شرت براي شركت 0.005 سنت است، تبليغات تلوزيوني چطور ؟ هر تاثير آنها 0.019 سنت است.

اما همه محصولات تبليغاتي تاثير برابري ندارند، چطور مي توانيد اطمينان حاصل كنيد كه آيتم هاي تبليغاتي شما حتما به هدف مي رسند.

 

هدف شما چيست؟

مي خواهيد به چه چيزي دست پيدا كنيد؟ چطور مي خواهيد آن آيتم را توزيع كنيد؟ چه فعاليتهاي براي خريد هداياي تبليغاتي داريد كه دربرگيرنده استراتژي بازاريابي و پيام شركت شما باشد؟ چطور اين موفقيت را اندازه گيري مي كنيد؟

بدون يك برنامه روشن و درك چگونگي ادغام اين محصولات با برنامه بازاريابي شما، عملا بخش قابل توجهي از بودجه بازاريابي شما به هدر مي رود و اينكه آشغالداني پشت ساختمان شما يك چشم انداز يا يك مشتري نيست.

 

مناسب بودن شخص با هديه تبليغاتي:

هدف آيتم تبليغاتي شما چه كسي است؟ محصولي را كه خودتان مي پسنديد انتخاب نكنيد چيزي را انتخاب كنيد كه مخاطبان شما مي خواهند. اطمينان حاصل كنيد آن هديه مناسب هدف شما باشد. شما مي توانيد چيزهاي مختلفي به مشتريان نسبت به چشم اندازهايي كه داريد بدهيد و شما بايد پيام هاي متفاوتي براي مشتريان خود داشته باشيد نسبت به مردمي كه از شما خريد نكرده اند. بنابراين به دنبال هديه خاص باشيد.

 

به يك PROMO-ITEMRUT نرويد:

بعضي از شركت ها بخش هاي تبليغاتي امضا دار دارند كه بايد بر روي آنها تجديد نظر كنند. مشتريان احتمالا قبلا يكبار با شما برخورد داشته اند ، بسياري از چشم اندازها ممكن است حداقل باشند اگر آنها در خط لوله باشند آنها حتما خواهند بود، چيزهاي جديد و متفاوت هر زمان تاثير تازه اي دارند.

 

تمركز FOCUS:

به هر كسي كه با شما ملاقات مي كنند هديه تبليغاتي ندهيد حتي اگر آنها پارامترهاي مخاطبان شما را داشته باشند.

هدف دقيق براي بزرگترين هدف، به عنوان مثال: دادن هديه به هر شخصي كه از غرفه شما بازديد مي كنيد منجر به كاهش ارزش آن هديه مي شود.

 

دادن و گرفتن GIVE and get:

اطمينان حاصل كنيد كه شما اطلاعات تماس هر شخصي را كه از شما هديه دريافت مي كند را داريد، مشتريان فعلي يا گذشته همه آنها را تنظيم كنيد. اما اگر تلاش مي كنيد براي جذب چشم اندازهاي جديد، دادن چيزي بدون گرفتن چيزي در برگشت، آن را اشتباه انجام مي دهد.

 

چيزهاي مفيد انتخاب كنيد:

چيزي راانتخاب كنيد كه مخاطبان شما تا زماني كه ممكن باشد از آن هديه استفاده كنند. به دنبال هداياي تبليغاتي جديد باشيد.

يك تحقيق نشان مي دهد كه استفاده از هداياي تبليغاتي ، 69 درصد علاقه به برند تجاري شما را بالا مي برد و 84 درصد باعث افزايش تاثير نام تجاري شما مي شود و بدليل هر بار استفاده مشتريان از اين هديه در معرض ديد ديگران قرار ميگيرد همين باعث افزايش پاداش براي شما مي شود.

 

شامل دعوت به عمل يا فراخوان include a call to action:

هديه تبليغاتي بايد قابل استفاده، هدفمند و متناسب با استراتژي باشد. اما اگر راهي را براي عمل به مشتري ندهيد آن شكست مي خورد.

اطلاعات تماس شما بايد شامل : برند، آدرس سايت ، شماره تماس، QR كد و شعار باشد.

 

مسائل كيفيت Quality matters:

آيتم هاي تبليغاتي، تاثير برند پايدار را ترك مي كنند.

عرضه هداياي ارزان و بي كيفيت بدتراز اين است كه چيزي را هديه ندهيد، جهت گيري دقيق به كيفيت هم مرتبط است.

هر مدركي كه از فروشنده دريافت مي كنيد را بررسي كنيد آيا همه چيز روشن و آسان براي خواندن است؟ آيا شماره تماس درست است؟غلط املايي ندارد؟

براي اطمينان بيشتر مدرك را براي چندين جفت چشم ديگر بفرستيد.

 

 

·هداياي تبليغاتي ديجيتال:

امروزه با پيشرفت تكنولوژي و اختراع وسايل الكترونيكي جديد، هداياي ديجيتال جزو پرطرفدارترين زيرمجموعه هداياي تبليغاتي مي باشد. اين دسته شامل جديدترين كالاهاي الكترونيكي با قابليت شخصي سازي و چاپ اختصاصي مي باشد.

1- فلش مموري :

فلش مموري نيز مي‌تواند به عنوان يكي از  هداياي تبليغاتي ديجيتال جهت مطرح كردن برند شما مورد استفاده قرار بگيرد؛ زيرا با وجود گسترده شدن تكنولوژي امروزه بيشتر اطلاعات در بين افراد از طريق فلش مموري ها به اشتراك گذاشته مي‌شود. از اين رو فلش مموري به عنوان يك وسيله پر كاربرد مي‌تواند يكي از بهترين هداياي تبليغاتي براي كسب و كار شما در نظر گرفته شود. اين دسته شامل انواع فلشهاي زير مي باشد :

• فلش مموري اختصاصي

• فلش مموري كريستالي

• فلش مموري كارتي

• فلش مموري چرمي

• فلش مموري خودكار

• فلش مموري فلزي

• فلش مموري چوبي

• فلش مموري لاكچري

• فلش مموري OTG

 

2- پاور بانك :

خريد پاور بانك ارزان كه بيشتر به عنوان هداياي تبليغاتي نمايشگاه براي جذب مشتريان ارائه مي‌شود. يكي از بهترين و خلاقانه‌ترين وسايل براي جذب مشتري‌هاي بيشتر براي شركت شما مي‌باشد؛ زيرا با گسترش روز افزون استفاده از تلفن‌هاي همراه هوشمند، استفاده از پاور بانك نيز براي شارژ گوشي رونق بسياري پيدا كرده است. حك آرم شركت شما بر روي پاور بانك به علت استفاده مداوم از اين وسيله علاوه بر اين كه داراي جنبه تبليغاتي است، مي‌تواند نام شركت شما را هميشه در خاطر مشتري محفوظ نگه دارد.

3- اسپيكر بلوتوث :

اسپيكر بلوتوث قدرتمند، باندهاي اكتيو و پسيو، ميكروفن هاي فوق العاده، اسپيكرهاي قابل حمل بي نظير، تنها بخشي از اين نوع اسپيكرها مي باشد. كافيست مقداري قيمت محصول را چشم پوشي كنيد تا برترين اسپيكر كامل قرن را در دستان خود حس كنيد.

4- موس تبليغاتي :

امروزه كامپيوتر جزيى از زندگى بشر شده است. كار با اين وسيله بدون موس تقريبا غير ممكن است. بنابراين موس تبليغاتى تبديل به يكى از كاربردى ترين هداياى تبليغاتى شده است. اين دسته شامل با كيفيت ترين انواع موس اپتيكال بى سيم بلوتوث و با سيم و امكان چاپ و تبليغات اختصاصى بر روى بدنه مى باشد.