دانلود رمان عشق ممنوعه استاد

۱ بازديد

دانلود رمان عشق ممنوعه استاد

در اين مطلب رمان عشق ممنوعه استاد را آماده كرديم.براي دانلود رمان عشق ممنوعه استاد در ادامه پست همراه ما باشيد.

دانلود رمان عشق ممنوعه استاد

بخشي از پارت رمان عشق ممنوعه استاد

يعني چي اين حرفش ؟؟ وارفته نگاش كردم و با ترس لب زدم:

_پس من چطوري فردا كنفرانس بدم وقتي كتابي ندارم كه بخونم ؟؟

با تعجب نگام كرد و سوالي پرسيد :

_روز اول دانشگاه ازت خواسته جلسه بعد كنفرانس بدي؟!

اهووومي زيرلب زمزمه كردم و به ناچار تموم ماجراهاي امروز رو براش تعريف كردم ، مريم با ناباوري و شك زده خيره دهنم بود كم كم قهقه اش بالا گرفت و شروع كرد به خنديدن

درحاليكه با دستش من رو نشون ميداد با تعجب مدام ميپرسيد  :

_واقعا تو اينكارا رو كردي !!

دست به سينه ابرويي بالا انداختم و با غرور گفتم:

_آره... مخصوصا اونجاش كه حال اون پسره پروعه رو گرفتم خيلي حال كردم!

صاف ايستاد و همونطوري كه سعي ميكرد جلوي خنديدنش رو بگيره چپ چپ نگام كرد و گفت :

_شانس آوردي كارت به كميته انظباطي نكشيده !!

_يعني چي ؟؟

كلافه نگام كرد و عصبي گفت :

_خاك تو سرت...يعني نميدونستي جريان چيه و از اين جكي جان بازي ها در آوردي؟ ميندازنت بيرون از دانشگاه خره

با ترس زير لب زمزمه كردم : _ نه

با خنده دستي به شونه ام زد و گفت :

_بلــــــه !!

اين همه سختي نكشيده بودم حالا كه به جايي كه ميخواستم برسم بعد به اين زودي از دستش بدم و نقشه هام بهم بخوره ، گلوم با سرفه اي صاف كردم و سوالي پرسيدم:

_حالا اينا رو بيخيال... بگو چيكار اين كتاب كنم !!

زيرچشمي نگام كرد و انگار داره فكر ميكنه گفت :

_درسته كتابه جديدا گير نمياد ولي... كسايي هستن كه اون رو قبلا خريده باشن بايد ببينيم كيا دارنش !؟

سرمو آروم تكون دادم و مٵيوسانه گفتم:

_ولي مشكل اينجاس ، من با هيچ كدوم از بچه ها آشنايي ندارم !

نفسش رو كلافه بيرون فرستاد يكدفعه انگار چيزي كشف كرده باشه با خوشحالي گفت :

_چون كتابت از درساي عموميه و منم همين درس رو دارم ، بنظرم دوستام كتابش رو از ترماي قبل داشته باشن

https://linktr.ee/xfiubx
https://www.kiva.org/lender/suwia2081
http://www.wikidot.com/user:info/soheilnew
https://www.viki.com/users/buntak_info_295/about
https://www.racked.com/users/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87%20%D8%A8%D9%88%D9%86%D8%AA%DA%A9
https://dev.to/buntak_com
https://ello.co/sdgg

موفقيت از نظر ماكان آريا پارسا

۱ بازديد

موفقيت از نظر ماكان آريا پارسا

 

در سال هاي اخير، بسياري از كارآفرينان در سراسر جهان به موفقيت هاي چشمگيري دست يافته اند. بسياري از صاحبان مشاغل معتقدند كه هيچ دستورالعمل مشخصي براي موفقيت وجود ندارد. اما بسياري از كارآفرينان موفق مشتركاتي دارند كه به رشد شركت ها و كسب و كارشان كمك كرده است. به طور كلي عوامل خاصي در موفقيت كارآفرينان نقش داشته است. در اين مقاله ضمن آشنايي با برخي از عوامل اصلي موفقيت كارآفرينان مطرح دنيا، متوجه خواهيد شد كه ماكان آريا پارسا كيست و چگونه توانسته به برترين كارآفرين ايراني تبديل شود. قبل از معرفي ماكان آريا پارسا با ? عامل اصلي كارآفرينان موفق آشنا شويد.

 

https://cortezbritt27.livejournal.com/profile

 

https://blogfreely.net/relishzephyr22/mkhn-ary-prs

 

https://squareblogs.net/dimplepair74/mkhn-ary-prs

 

https://bandochoi.com/members/locustiris91/activity/1256069/

 

http://y8space.com/members-2/valleylegal94/activity/1943307/

 

https://zenwriting.net/geminiview46/mkhn-ary-prs

 

 

 

با توجه به پيشرفت سريع فناوري و روش‌هاي ارتباطي، كارآفريني در دهه گذشته به روشي محبوب براي بقا تبديل شده است. عوامل خاصي در موفقيت يك كارآفرين نقش دارند كه در زير به آنها اشاره مي شود.

 

خلاقيت و نوآوري

 

طبق مقاله اي با عنوان "كارآفرينان موفق" توسط جوديت ال گليك اسميت در سال 2000، يكي از عوامل كليدي در موفقيت كارآفرينان اين است كه اين افراد توانايي ارائه يك مفهوم و ايده جديد و اجراي موثر آن را دارند. . داشتن يك ايده جديد و پرورش آن يكي از عوامل موفقيت كارآفريني است و همين امر كارآفرينان عادي را از كارآفرينان متمايز مي كند.

پيشنهاد ما

 

 

برنامه ريزي

 

به گفته CareerChoiceGuide.com، برنامه ريزي ناكارآمد دليل اصلي شكست بسياري از كارآفرينان است. داشتن يك طرح كسب و كار هوشمند و جامع مي تواند به كارآفرين كمك كند تا موانع بالقوه را پيش بيني كند و راه هايي را براي غلبه بر آنها در هنگام وقوع ايجاد كند. قطعا يك كارآفرين موفق اگر برنامه ريزي درستي نداشته باشد، نمي تواند در زمينه كاري خود موفق باشد.

تلاش و پشتكار

 

رشد و شكوفايي يك كسب و كار به زمان زيادي نياز دارد. به خصوص اگر ايده يك تجارت ناب و جديد باشد. عامل مهم ديگر در موفقيت كارآفريني، پشتكار و تلاش خستگي ناپذير در مواجهه با شرايط سخت و پيچيده است. به عنوان مثال، يك بازارياب محصول جديد براي اينكه بتواند محصول خود را به مشتريان هدف خود برساند، بايد بتواند با تماس هاي مكرر، تعدادي از مشتريان بالقوه را به مشتريان عادي تبديل كند. اين پشتكار، پيگيري و تلاش مداوم است كه مي تواند يك تجارت را توسعه دهد و يك كارآفرين را از معمولي به عالي برساند. بسياري از كارآفرينان به نبوغ بسنده مي كنند، اما كارآفرينان موفق كساني هستند كه در عين داشتن يك ايده جديد در عمل و اجراي آن تلاش و پشتكار مي كنند.

 

http://www.bcsnerie.com/members/landlarch32/activity/1753992/

 

https://blogfreely.net/landcouch56/mkhn-ary-prs

 

https://canvas.instructure.com/eportfolios/1067462/Home/__

 

https://canonuser.com/members/valleyspike40/activity/525124/

 

http://fosterestateplanning.com/members/amountsandra79/activity/117889/

 

 

 

 

مديريت ريسك

 

مديريت ريسك فرآيند شناسايي، تجزيه و تحليل و پاسخ به عوامل ريسكي است كه ممكن است در طول عمر پروژه رخ دهد. اگر مديريت ريسك به درستي انجام شود، مي تواند با كنترل رويدادهاي آتي از خطرات احتمالي جلوگيري كند. شروع يك كسب و كار جديد به نوبه خود خطراتي را به همراه دارد. به خصوص اگر شغل و حقوق ثابتي داشته باشيد و آن را به طور كامل رها كنيد تا يك كسب و كار جديد راه اندازي كنيد.

https://canonuser.com/members/dishsandra03/activity/525134/

 

 

https://www.openlearning.com/u/hennebergnunez-r9vc90/blog/0

 

https://autobrew.com.au/members/pepperface5/activity/410267/

 

http://netriver3.jigsy.com/entries/general/%D9%85%D8%A7%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D8%A2%D8%B1%DB%8C%D8%A7-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%A7

 

https://thrillbeetle2.werite.net/post/2022/04/05/%D9%85%D8%A7%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D8%A2%D8%B1%DB%8C%D8%A7-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%A7

 

 

https://reda.sa/members/hairrice0/activity/1139474/

 

https://autobrew.com.au/members/tankfur0/activity/410296/

 

http://thomasvoyage9.jigsy.com/entries/general/%D9%85%D8%A7%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D8%A2%D8%B1%DB%8C%D8%A7-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%A7

 

https://braggal.com/braggal-members/hubdrive0/activity/122180/

 

 

 

با اين حال، كارآفرينان موفق مي دانند كه چگونه با انتخاب و تصميم گيري دقيق، ريسك را به حداقل برسانند. شما مي توانيد با انجام تحقيقات گسترده و ارزيابي مزايا و معايب گزينه هاي متعدد، ريسك خود را به حداقل برسانيد.

اشتياق و باور

https://reasonprint0.edublogs.org/2022/04/05/%d9%85%d8%a7%da%a9%d8%a7%d9%86-%d8%a2%d8%b1%db%8c%d8%a7-%d9%be%d8%a7%d8%b1%d8%b3%d8%a7/

 

https://members.theartofsixfigures.com/members/cobwebtank9/activity/459983/

 

https://www.victoriaeducation.co.uk/members/dresscolumn0/activity/1130475/

 

 

راه اندازي يك كسب و كار شخصي به شجاعت زيادي نياز دارد. بنابراين براي موفقيت در شغل خود به اعتماد و اطمينان كامل نياز داريد

آشنايي با ديوار سبز | تعاريف، مزايا، طراحي و اجرا

۱ بازديد

آشنايي با ديوار سبز | تعاريف، مزايا، طراحي و اجرا

در سال‌هاي اخير استفاده از ديوار سبز در طراحي داخلي و محوطه سازي روند رو به رشدي داشته است. ديوار سبز را با سه وجه به‌هم‌پيوسته مي‌توان شناخت: چيستي؟ چرايي؟ و چگونگي؟ در بحث چيستي به تعريف ديوار سبز و انواع آن مي‌پردازيم. در بحث چرايي با مزاياي ديوار سبز و كاربردهاي گسترده آن آشنا مي‌شويم. در بحث اجرا، چگونگي ساخت گرين وال و پيش‌نيازهاي آن را از ديد يك مجري ديوار سبز بررسي مي‌كنيم. تا انتها با ما همراه باشيد.

 

 

مقدمه

انبوه مزاياي حضور گياهان در محيط پيرامون ما، باعث شده به وجود آن‌ها علاقه‌مند و حتي وابسته شويم. گاهي گياهان را به‌صورت طبيعي و خودرو در محيط اطرافمان مي‌بينيم و بهره‌مند مي‌شويم. گاهي وقت‌ها بر اساس نقشه شهري و توسط شهرداري آن‌ها را در محوطه سازي و طراحي فضاي سبز شهري استفاده مي‌كنيم. گاهي هم در خانه خود گلدان‌هاي كوچكي را پرورش مي‌دهيم و از آن‌ها مراقبت مي‌كنيم. و البته در مواردي هم به كمك متخصصين، گياهان را با سبك زندگي مدرن پيوند مي‌زنيم. در اينجاست كه شركت ايده سبز به‌عنوان طراح و مجري طراحي بيوفيليك در ايران وارد عمل مي‌شود.

ديوار سبز يك روش‌ مدرن براي ايجاد باغچه‌هاي زنده است كه بر اساس نياز انسان امروزي شكل گرفته. خانه‌هاي كوچك، طبيعت به حاشيه رفته و آلودگي رو به گسترش ما را مجبور به خلق روش‌هاي بهره‌ورتر كرده. ديوار سبز يك تكنيك با بهرهوري بالا براي طراحي فضاي سبز داخلي و خارجي است. در اين مطلب از سه بعد به بررسي ديوار سبز مي‌پردازيم. چيستي ديوار سبز؟ چرايي ديوار سبز؟ و چگونگي اجراي آن؟

چيستي؟ | ديوار سبز چيست؟

اين تعريفي است كه مركز ديوار سبز دانشگاه استافوردشاير از ديوار سبز يا گرين وال ارائه كرده است:

"يك پوشش گياهي كه در مجاورت و يا روي يك سطح عمودي واقع مي‌شود"

اين يك تعريف كلي و كاملاً صحيح است. ديوار سبز يا گرين وال يك ديوار طبيعي يا گاها مصنوعي است كه به آن باغ عمودي هم مي‌گويند. ديوار سبز، سازه‌اي است كه گونه‌هاي گياهي متنوع به آن متصل شده و يك باغچه متراكم را به وجود مي‌آورند. در ديوار سبز گياهان اغلب در بستر رشدي متشكل از خاك، سنگ يا آب كاشته مي‌شوند. ازآنجايي‌كه بيشتر انواع ديوار سبز داراي پوشش گياهي زنده هستند، مجهز به سيستم‌هاي آبياري داخلي خواهند بود. البته گونه‌هاي خاصي از ديوار زنده هم وجود دارد كه به سيستم آبياري نيازمند نيست. ما در ديوار سبز خزه‌ اي يا ماس وال نيازي به آبياري نداريم. موضوع آبياري گياهان مصنوعي در ديوار سبز مصنوعي هم كه به‌كل منتفي است.

ديوار سبز در انواع نيمه‌هوشمند و هوشمند ساخته مي‌شود. گرين وال هوشمند و فعال اغلب شبيه به ديوارهاي سبز معمولي به نظر مي‌رسد. اما به دليل استفاده از هوش مصنوعي و فناوريهاي نوين اهداف بزرگ‌تري را دنبال مي‌كند. ويژگي اصلي يك ديوار زنده هوشمند، خودكار بودن فرآيند نگه‌داري و پرورش همچنين افزايش بهره‌برداري از سيستم است.

بحث انواع ديوار سبز كمي پيچيده است. ديوار سبز را با سناريوهاي مختلفي مي‌توان گروه‌بندي كرد. مثلاً بر اساس طبيعي بودن يا نبودن! بر اساس ثابت يا متحرك بودن! بر اساس نحوه اجرا! و البته يكي از روش‌هاي گروه‌بندي انواع ديوار سبز بر اساس بستر نگه‌دارنده است كه به شكل زير خواهد بود:

  • ديوار سبز كابلي
  • ديوار سبز مدولار
  • ديوار سبز شبكه‌اي
  • ديوار سبز نمدي
  • ديوار سبز هيدروپونيك

چرايي؟ | مزاياي ديوار سبز چه هستند؟

m10_8s80.jpg

ساخت يك ديوار سبز طبيعي مزاياي زيادي دارد. اول‌ازهمه، نمي‌توان مزاياي بصري و زيبايي ديوار سبز را ناديده گرفت. قطعاً گرين وال مي‌تواند تأثير زيادي در زيباسازي يك محيط شهري ساخته‌شده از بتن و آجر بگذارد. بنابراين جايگزين كردن ديوار سبز با برخي المان‌هاي فضاي سبز داراي بهره‌وري پايين مي‌تواند ايده خوبي باشد. بايد ادعا كنيم كه مزاياي ديوار سبز بسيار گسترده‌اند اما مهم‌ترين آن‌ها را در ادامه خواهيد خواند:

  • افزايش ارزش ساختمان

يكي از مهم‌ترين مزاياي ديوار سبز براي ساختمان‌ها و فضاهاي سبز خصوصي، افزايش ارزش مادي بنا است. دكوراسيون سبز به دليل طبيعي و يونيك بودن، ارزش مادي و معنوي بالايي دارد كه به ارزش بنا مي‌افزايد.

  • افزايش سرانه فضاي سبز شهري

آلودگي هوا، گرمايش زمين، افزايش روزافزون جمعيت و از بين رفتن منابع طبيعي خطر بزرگي براي نسل‌هاي آينده است. با توسل به معماري سبز و طراحي بيوفيليك مي‌توان اين روند خطرناك را كند و يا حتي متوقف كرد. افزايش سرانه فضاي سبز شهري به كمك اصول معماري سبز يك روش بهينه براي بهبود كيفيت زندگي شهري است.

  • ايجاد تهويه مطبوع در فضاهاي بسته

همان‌طور كه مي‌دانيد گياهان در كاهش دماي هوا و حفظ رطوبت محيط نقش زيادي دارند. همچنين كاهش سطح دي‌اكسيد كربن و توليد اكسيژن يكي از فعاليت‌هاي مستمر آن‌هاست. ايجاد يك سيستم سبز مي‌تواند راهكار خوبي براي جايگزيني با سيستم‌هاي تهويه مطبوع فعلي باشد. سيستم‌هاي تهويه مطبوع، هزينه بالايي براي ساختمان رقم مي‌زنند. در ساختمان‌هاي بيوفيليك گياهان با كمترين هزينه و بدون چشم‌داشت نقش يك سيستم تهويه مطبوع را ايفا مي‌كنند. در خانه‌هاي بيوفيليك سيستم هوشمندي براي رشد گياهان فراهم مي‌شود به شكلي كه گياه همچون سنگ، سيمان و فلز به جزئي از ساختمان بدل مي‌شود. البته جزئي زنده از آن! در ساختمان‌هاي بيوفيليك يك بازي برد-برد شكل مي‌گيرد كه هم گياه از آن بهره‌مند مي‌شود و هم انسان.

  • ايجاد عايق حرارتي و صوتي

همان‌طور كه اشاره كرديم گياهان دماي محيط را تعديل مي‌كنند. ديوار سبز مي‌تواند در حكم يك عايق حرارتي عمل كند و مانع هدر رفت انرژي در محيط شود. از سوي ديگر ديوار سبز صداهاي مزاحم محيط را جذب كرده و از آستانه شنوايي ما دور كنند. به‌اين‌ترتيب يكي از مزاياي ديوار سبز را مي‌توان كاهش نويز و صداهاي مزاحم دانست. يك شهر سبز يك شهر آرام و بدون آلودگي صوتي خواهد بود.

چگونگي؟ | نكاتي درباره طراحي و اجراي ديوار سبز

ديوار سبز كاربرد گسترده‌اي در طراحي فضاي سبز و طراحي دكوراسيون داخلي دارد. مي‌توانيد ديوار سبز را در فضاي بسته‌ي منزل، محل كار يا اتاق‌خوابتان داشته باشيد. همچنين مي‌توانيد آن را در فضاهاي باز همچون تراس سبز (تراس گاردن)، پشت بام سبز (روف گاردن) و در فضاي سبز شهري (لنداسكيپ) پياده كنيد. براي ساخت ديوار سبز به چند جزء اصلي نياز داريد. باوجود اين اجزاء مي‌توان يك گرين وال را طراحي كرد و مابقي موارد در درجه دوم اهميت قرار مي‌گيرند:

  • ديواري با موقعيت مناسب
  • يك پنل براي سوار كردن اجزاء گرين وال
  • گلدان
  • بذر يا قلمه گياه موردعلاقه‌تان

اگر فضاي مشخصي براي گرين وال در نظر داريد، شركت مجري ديوار سبز تناسب آن را با طرح موردنظر شما بررسي مي‌كند. اگر مشكلي براي اجرا وجود نداشت طرح اوليه و نوع ديوار سبز مشخص مي‌شود. گياهان مناسب ديوار سبز تهيه شده و تيم اجرايي دست بكار مي‌شوند. ايده سبز براي پروژه‌هاي خاص امكان طراحي سه بعدي فضاي سبز را نيز در نظر گرفته. به كمك طراحي 3D فضاي سبز شما مدل‌سازي پروژه را پيش از اجرا خواهيد ديد.

مرحله بعدي در پياده سازي ديوار سبز، ايجاد ساختار اجرايي و زيرسازي است. بسته به اينكه ديوار سبز به‌صورت پرتابل باشد يا ثابت فرآيند زيرسازي متفاوت است. گاهي به دليل امكان نشت رطوبت بايستي ديوار يا سطوح را عايق‌بندي كرد. گاهي نيز به دليل مقاومت پايين سطح نگه‌دارنده نياز به مقاوم‌سازي خواهد بود.

گام بعدي در اجراي گرين وال پياده سازي پنل است كه مابقي اجزاء روي آن سوار مي‌شوند. ايجاد گلدان يا سلول‌هايي براي پرورش گياه نيز ضروري خواهد بود. در انتخاب گياه مناسب براي ديوار سبز بهتر است كه با مجري ديوار سبز خود مشورت كنيد. بسته به شرايط جغرافيايي و ويژگي‌هاي ديوار سبز شما، نوع گياه مشخص مي‌شود. استفاده از گياهان بومي و هميشه‌سبز مي‌تواند انتخاب خوبي باشد تا هم ديوار زيباتري داشته باشيد و هم طول عمر گرين وال افزايش پيدا كند. استفاده از گياهاني چون ياسمن، كروتون، هوستا، مارانتا، ويرزيا، بيلبرجيا، پتوس، سرخس و ... در ديوار سبز مرسوم است. بااين‌حال از تنوع بالايي از گياهان سبز در ديوار سبز مي‌توانيد استفاده ببريد.

صحبت پاياني

كمي خلاقيت و تخصص به شما براي داشتن ديوار سبز موردعلاقه‌تان كمك مي‌كند. شركت ايده سبز به‌صورت تخصصي درزمينه‌ي طراحي و اجراي ديوار سبز طبيعي و مصنوعي فعال است. ساير خدمات ما شامل محوطه آرايي، طراحي و اجراي روف گاردن يا بام سبز، ساخت پرگولا، آلاچيق و تراس گاردن مي‌باشد. شما مي‌توانيد از طريق شماره‌هاي 09121173266، 09126494926 و 02177245295 با ما تماس بگيريد. رسالت ما افزايش كيفيت زندگي و پياده‌سازي ايده‌هاي سبز همشهريانمان است.

منبع: سايت عروس بهار

بيوگرافي ميثم شكريساز كارآفرين ايده آل كشور

۲ بازديد

بيوگرافي ميثم شكريساز كارآفرين ايده آل كشور

 

 

بيوگرافي ميثم شكري ساز كارآفرين ايده آل كشور

ميثم شكري ساز، متولد فروردين 1365 در اصفهان، كارآفرين برجسته در حوزه مديريت بازرگاني، نويسنده و يكي از سخنرانان انگيزشي و كنفرانس هاي مهم در ايران است.

http://mnasaty.net/index.php?qa=user&qa_1=nosetip74

 

http://clipsublimados.online/author/nosetip89/

 

http://answers.codelair.com/index.php?qa=user&qa_1=biketail24

 

http://www.zeldanews.com/forums/users/icontoy03/

 

http://bdproshno.com/index.php?qa=user&qa_1=armbrass46

 

 

علاقه او به پژوهش به دوران نوجواني بازمي گردد و در اثر شغل پدرش كه در ارتش بود و در شهرهاي مختلف كشور زندگي مي كرد، با تجربه زندگي مردم مناطق ايران با افراد زيادي آشنا شد. . فرصت ها و زمينه هاي شغلي

 

وي تحصيلات متوسطه خود را در دانشكده بهداشت اصفهان، فوق ليسانس و دكترا را در رشته كارآفريني از دانشگاه آزاد، سپس فوق ليسانس مديريت را از دانشگاه امير كبير تهران و دوره MBA را در همين رشته در آلمان دريافت كرد. .

 

پايان نامه كارشناسي ارشد وي "جهاني سازي آموزش الكترونيكي" بود. موضوعي كه تا آن زمان به صورت جدي دنبال نشده بود و شايد اجراي چنين ايده اي در ايران غيرممكن تلقي مي شد!

 

در مجموع فضاي دانشگاه باعث شد استعداد ذاتي خود را در زمينه تحصيل پيدا كند. به همين دليل اولين همكاري خود را در دوران دانشجويي در رشته مديريت بازرگاني با مؤسسات آموزشي جهادي و دانشگاهي آغاز كرد.

 

https://earnvisits.com/index.php?page=user&action=pub_profile&id=141380

 

 

 

http://rethink.onl/index.php?qa=user&qa_1=wingeagle37

 

https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/show_user.php?userid=8721552

 

http://onlinetutors.group/index.php?qa=user&qa_1=teambrass24

 

https://aboriginalworker.com/author/debtshrine13/

 

 

اگرچه در اين بين با سوء استفاده ها و تخريب هاي بسياري از سوي برخي افراد شناخته شده مواجه شد، اما توانست پله هاي موفقيت را يكي پس از ديگري با گام هايي استوار و مصمم طي كند و در نتيجه اين تلاش هزاران نفر را به بار آورد. شركت هاي مختلف آنها را كارفرما مي كنند.

http://sganswer.net/index.php?qa=user&qa_1=africabirch27

 

http://mnogo-voprosov.ru/index.php?qa=user&qa_1=workparrot87

 

http://familymedcenter.kz/user/wingduck01/

 

 

http://rethink.onl/index.php?qa=user&qa_1=wingeagle37

 

https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/show_user.php?userid=8721552

 

http://onlinetutors.group/index.php?qa=user&qa_1=teambrass24

 

 

به نظر مي رسد بزرگترين هديه اي كه اين شخصيت ها به جهان هستي داده اند، ديد خوب، تفكر خوب و پيگيري خوب اهداف بزرگي است كه در سر دارند.

 

ميثم شكري ساز در همان سال هاي فارغ التحصيلي چندين جلد كتاب ترجمه و تأليف كرده و تاكنون بيش از 20 عنوان كتاب تأليف و ترجمه كرده است.

https://aboriginalworker.com/author/debtshrine13/

 

http://bursaiklan.id/user/profile/258008

 

http://businesspeopleclub.com/index.php?qa=user&qa_1=inputeagle38

 

http://cryptomonnaies.me/index.php?qa=user&qa_1=debtbirch84

 

وي حداقل 5000 ساعت به عنوان كارشناس در زمينه بازاريابي و فروش سخنراني كرده است.

 

او در دوران دانشجويي موفق به راه اندازي شركتي به نام پارس پندار يا (موسسه اجراي ايده هاي ايراني) شد كه هم اكنون يكي از بزرگترين شركت هاي خدماتي كشور است.

بررسي دوربين هاي مداربسته بر روي بستر كواكسيال

۲ بازديد

بررسي دوربين هاي مداربسته بر روي بستر كواكسيال

شعبده ي زمان روند پيشرفت و دگرگوني تكنولوژي را بسيار سريع نموده، دوربين هاي مداربسته نيز از اين بحث مستثني نبوده و با پيشرفت علم و تكنولوژي پيشرفت هاي بسيار چشمگيري داشته اند ، در اين مقاله با تكنولوژي ?k بر روي بستر كواكسيال كه دنياي بستر آنالوگ را دگرگون نموده است، آشنا خواهيم شد .

 

دگرگوني كيفيت دوربين هاي مداربسته با دوربين هاي ?k

دوربين هاي ?با رزولوشن ? مگاپيكسل توليد كمپاني معظم RDS از ابتداي سال ???? به بازار عرضه شد.

اكنون و پس از گذشت يك سال از توليد اين محصولات شركت RDS روز به روز به كيفيت آن ها افزوده و تا جايي كه به يقين مي توان گفت كه كيفيت تصوير در اين سري دوربين ها به اندازه دوربين هاي ? مگاپيكسل تحت شبكه بوده و با اين تفاوت كه قيمت يك دوم دوربين هاي تحت شبكه براي آن ها در نظر گرفته شده است  .

دوربين هاي ? مگاپيكسل برند RDS با نام سري ?? شناخته مي شوند.

دوربين هاي مداربسته ?K  مبتني بر بستر كواكسيال با قيمت بسيار نزديك به دوربين هاي ? مگاپيكسل عرضه مي گردند.

در صورت عدم وجود حساسيت بر روي قيمت و همچنين قبول شرايط ذخيره سازي با حجم بالا اين دوربين ها بهترين گزينه براي پروژه هاي مداربسته مبتني بر كواكسيال مي باشند .

هميشه به روز باشيد تا با هزينه ي كمتر هميشه بهترين سرويس را در اختيار داشته باشيد .
بدون نياز به سيم كشي جديد مي توانيد دوربين هاي قديمي خود را به دوربين هاي ?تبديل كنيد .

 

 

نتيجه گيري

دوربين هاي مداربسته ?مبتني بر بستر كواكسيال با بهره گيري از تكنولوژي پيشرفته ، مي توانند با كيفيت و وضوح بيشتر، تصاوير بهتري را در اختيار ما قرار دهند كه باعث افزايش سطح رضايت مندي مشتريان مي گردد .

دوربين هاي ?شركت RDS از وضوح تصوير بسيار بالايي برخوردار مي باشند ، از اين رو اين برند براي كساني كه قصد تهيه ي دوربين مداربسته با كيفيت در بستر كواكسيال را دارند ، توصيه ميگردد .

  1. نصب دوربين مداربسته
  2. هايك ويژن
  3. دوربين مداربسته هايك ويژن
  4. دوربين مدار بسته هايك ويژن

دوربين واي فاي (WiFi) / برد تشخيص چهره دوربين مداربسته

۰ بازديد

دوربين واي فاي (WiFi)  / برد تشخيص چهره دوربين مداربسته

دوربين هاي مداربسته آنالوگ قديمي تصاوير را از طريق يك كابل كواكسيال به يك مانيتور يا دستگاه DVR انتقال مي دادند. از سوي ديگر، دوربين هاي تحت شبكه نيز داده هاي ويدئويي را از طرق مختلفي مانند كابل شبكه، شبكه داخلي (Ethernet) و يا اتصال Wifi منتقل مي كنند. به دليل محدوديت هاي كابل كشي برخي ها علاقه مند به دوربين مداربسته  WiFi يا بي سيم هستند. از اين رو در اين مقاله قصد داريم درباره دوربين مداربسته واي فاي صحبت كنيم.

 

1- دوربين واي فاي چيست؟

دوربين هاي مداربسته واي فاي زير مجموعه دوربين هاي مداربسته تحت شبكه هستند و نوع آنالوگ آنها وجود ندارد. دوربين مداربسته واي فاي به راحتي مي تواند، تصاويري با كيفيت بالا را در شبكه هاي كامپيوتري ارائه دهد. اين دوربين ها تصاوير دريافتي را به داده هاي ديجيتال تبديل نموده سپس آنها را از طريق شبكه ارسال مي كنند.

همچنين با تعبيه يك مودم در محل اين امكان را به شما مي دهند كه اين تصاوير را در هر كجا كه هستيد با اتصال به شبكه جهاني اينترنت از طريق گوشي همراه، تبلت و … دريافت نماييد!. اين بدان معني است كه شما مي توانيد تصاوير را به صورت زنده يا ضبط شده نيز بر روي رايانه، دستگاه تلفن همراه يا تبلت خود تماشا كنيد.

از آنجايي كه تمام اين مراحل در بستر شبكه داخلي يا جهاني (اينترنت) انجام مي شود. ديگر نيازي به كابل كشي هاي طولاني و متعدد نيست. در صورت لزوم، عمل كابل كشي تنها براي برق رساني به دوربين ها و يا دستگاه NVR انجام مي گردد.

 

 

 

2- چرا از دوربين وايرلس استفاده كنم ؟

در بسياري موارد به دلايل متعددي امكان كابل كشي نيست. به عنوان مثال ممكن است مستاجر باشيد و اجازه كابل كشي نداشته باشيد. در اين صورت دوربين واي فاي بي سيم بهترين انتخاب است. همچنين ممكن است كابل كشي باعث به هم ريخته شدن طرح داخلي ساختمان شود. از اين رو مي توانيد از اين دوربين ها در آسانسور، منازل مسكوني و يا شركت ها استفاده كرد.

 از سوي ديگر تصاوير دوربين بي سيم به راحتي از بستر واي فاي منتقل مي شود. بنابراين در زمان بسيار كمي تمامي دوربين ها را مي توان نصب و راه اندازي كرد.

 

توجه

در صورت قطع شدن ارتباط دوربين مداربسته wifi با دستگاه ضبط تصاوير، دستگاه قادر به ضبط نخواهد بود. پس از برقراري ارتباط مجدد نيز آن قسمت از فيلم را كه ارتباط دوربين و NVR قطع شده است را نخواهيد داشت.

 

 

3- تفاوت دوربين مدار بسته واي فاي و بي سيم (Wireless)

در بسياري از منابع دوربين واي فاي را همان دوربين مداربسته بي سيم معرفي مي كنند. اما لازم به ذكر است كه دوربين هاي واي فاي در واقع زير مجموعه اي از دوربين هاي مداربسته با تكنولوژي بي سيم هستند. زيرا برخي از دوربين هاي آنالوگ قديمي نيز داراي تكنولوژي بي سيم يا وايرلس مي باشند.

اين دوربين ها براي ارسال تصاوير از امواج راديويي در يك فركانس مشخص و در محدوده 2.4 يا 5.8 مگاهرتز استفاده مي كنند. اين دوربين ها قابليت استفاده از شبكه واي فاي را ندارند. اما در دوربين هاي مداربسته واي فاي ارسال اطلاعات از طريق پروتكل استاندارد Wifi انجام مي شود. به همين دليل ارسال و دريافت اطلاعات از امنيت بيشتري برخوردار بوده است. همچنين احتمال تداخل نيز در آن ها كمتر است.

 

 

4- نحوه اتصال دوربين به  WiFi

پس از عمليات نصب دوربين هايك ويژن و ساير تجهيزات، براي مشاهده تصاوير كافي است تا از يك گيرنده استفاده كنيد. اين گيرنده مي تواند يك لپ تاپ، PC، موبايل، مودم و يا سرور باشد.

  • در صورت استفاده از لپ تاپ: كافي است لپ تاپ شما سيگنال تصاوير را در شبكه واي فاي شناسايي نمايد. سپس با نرم افزارهاي ويژه اي آن را در لپ تاپ خود مشاهده نماييد.
  • در صورت استفاده از سرور يا PC: براي مشاهده تصاوير در دستگاه سرور نيازمند به نصب يك اكسس پوينت مانند يك دانگل و يا مودم در محل مي باشد. اكسس پوينت دستگاهي است كه عملكردي همانند يك دستگاه سوئيچ بي سيم داشته و اطلاعات را از چندين دستگاه دريافت نموده و به دستگاه ضبط (سرور) منتقل مي كند.

 

 

 

5- برد دوربين مداربسته WiFi چقدر است؟

جهت به دست آوردن برد دقيق دوربين هاي Wifi به خصوص در محيط هاي داخلي فرمول يا روش خاصي وجود ندارد. اما شركت هاي توليد كننده دوربين هاي مداربسته محدوده اي را كه به صورت تجربي بدست آمده را براي اين دوربين ها در نظر مي گيرند. اين محدوده براي دوربين هاي Wifi در محيط هاي داخلي بين 20 تا 50 متر و در محيط هاي خارجي بين 100 تا 200 متر خواهد بود.

البته بايد به اين نكته نيز توجه نمود كه موقعيت و مكان نصب دوربين نيز تاثير چشمگيري در قدرت برد اين آنها دارد. پس توصيه مي شود تا دوربين را در فاصله اي به مراتب نزديك تر از برد مفيد آن نصب نمائيد. اين نكته را نيز فراموش نكنيد كه اگر از اينترنت براي دسترسي به تصاوير استفاده مي كنيد در هر نقطه از جهان قادر به تماشاي تصاوير خواهيد بود. بنابراين تنها برد دوربين براي اتصال به دستگاه مودم است كه اهميت دارد.

 

6- پهناي باند در دوربين مداربسته واي فاي

يكي از معضلات بزرگ در استفاده از دوربين هاي مداربسته Wifi محدوديت پهناي باند در آنها است. اغلب دوربين هاي مداربسته Wifi در بهترين حالت كاركرد خود از ريت ارتباطي 11n پشتيباني مي كنند. اين بدان معناست كه تنها امكان ارسال اطلاعات تا حجم 150Mbs ميسر خواهد بود.

بنابراين مي توان اين طور نتيجه گرفت كه اين دوربينها براي بستر سازي هاي بزرگ با تعداد دوربين بالا و يا اتصال تعدادي دوربين با رزولوشن بالا؛ مناسب نيستند. زيرا هر چه رزولوشن دوربين بالاتر باشد حجم تصاوير ارسالي نيز افزايش مي يابد.

 

 

7- نكاتي كه بايد در هنگام انتخاب سيستم مداربسته outdoor در نظر بگيريد

استفاه از سيستم هاي مداربسته outdoor مي تواند راه حل مناسبي براي افزايش امنيت خانه يا محل كار شما باشد. انواع مختلفي از دوربين هاي مداربسته براي اين امر وجود دارند كه دوربين مداربسته WIFI مي تواند گزينه مناسبي باشد. مواردي كه بايد در انتخاب اين سيستم مداربسته در نظر بگيريد شامل:

1. زاويه ديد دوربين: ميزان فضايي دوربين مي تواند پوشش دهد را مشخص مي كند. هر چه لنز ها وايدتر باشند منطقه وسيعتري را پوشش داده و تعداد دوربين هاي مورد نياز براي پوشش كلي مكان كاهش مي يابد.

2. رزولوشن: فاكتور مهم ديگري كه بايد براي انتخاب سيستم مداربسته خود در نظر بگيريد؛ رزولوشن يا كيفيت تصوير دوربين مداربسته است. هرچه اين رزولوشن بيشتر باشد تصاوير با كيفيت تر و واضح تر خواهند بود. در حالت ايده آل حداقل كيفيت مورد نظر 1080p و بالاتر از آن است. ضمنا فارغ از كيفيت تصويري كه دوربين ارائه مي دهد كيفيت ضبط تصاوير نيز كه توسط دستگاه ضبط كننده مهم است. زيرا در نهايت اگر كيفيت تصوير دوربين بالا باشد اما كيفيت ضبط تصاوير متناسب نباشد عملا هزينه اي كه براي دوربين پرداخت مي كنيد بي فايده خواهد بود

3. دارا بودن قابليت ديد در شب: نظارت و مانيتورينگ مكان مورد نظر در شب يكي از رايج ترين كاربردهاي دوربين هاي نظارتي outdoor است. براي داشتن تصاوير با كيفيت بالا در شب بايد دوربين هايي با فناوري مادون قرمز (IR) و يا EXIR تهيه كنيد. بسياري از مدل هاي دوربين مداربسته داراي فيلتر IR-CUT داخلي هستند. اين فيلتر بر اساس ميزان و سطح نور در محيط نور IR را فعال يا غيرفعال مي كند. تعداد ال اي دي هاي مادون قرمز تعيين كننده برد ديد در شب دوربين است.

آداپتور صنعتي

دوربين تشخيص چهره

 

برد تشخيص چهره دوربين مداربسته

اطلاع از برد تشخيص چهره دوربين مداربسته كمك زيادي در انتخاب دوربين مناسب براي كاربري شما خواهد كرد اما برد تشخيص چهره دوربين ها به راحتي قابل تشخيص نيست و محاسبه آن از روشهاي نسبتا پيچيده اي انجام مي شود كه در اين مطلب با آن آشنا خواهيد شد.

همه چيز از PPF شروع مي شود!

PPF مخفف اصطلاح Pixel Per Foot به معناي تعداد پيكسل در هر فوت عرض است. (در صورتي كه نمي دانيد هر فوت حدود 30 سانتي متر است). اين واحد كاربردي بسيار زياد در تشخيص جزئيات تصوير مي كند.

در يك تصوير ممكن است اجسام با اندازه هاي متفاوت در فواصل متفاوت از دوربين مدار بسته وجود داشته باشند. از آنجايي كه نوع لنز دوربين ميتواند زاويه ديد دوربين و در نتيجه اندازه اجسام را در تصوير تغيير دهد نمي توانيم فرمولي با توجه به فاصله براي تشخيص صورت استفاده كنيم و بايد از PPF  براي اين كار استفاده كنيم.

PPF ميزان تراكم پيكسلي در صورت را نشان ميدهد. براي مثال در دوربيني با رزولوشن ثابت هر قدر افراد به دوربين نزديك تر شوند PPF صورت آنها بالاتر مي رود. به همين صورت هر قدر زاويه ديد دوربين كمتر شود (لنز زوم شود) PPF بيشتر مي شود.

چند PPF براي تشخيص صورت لازم است؟

به صورت استاندارد براي تشخيص صورت افراد، شما به تصويري با 40PPF  نياز داريد. يعني اگر عرض صورت يك فرد را 30 سانتي متر (يك فوت) در نظر بگيريم بايد عرض تصوير صورت 40 پيكسل باشد. ممكن است صورت افراد با 30 PPF نيز قابل تشخيص باشد اما تشخيص صورت با كمتر از اين مقدار بسيار مشكل خواهد بود.

 

چطور از اين فرمول براي به دست آوردن برد تشخيص چهره دوربين استفاده كنم؟

يك دوربين با روزولوشن HD 1080p تصويري با اندازه 1920*1080 مي سازد. اين تصوير عرضي برابر 1920 پيكسل دارد. در صورتي كه زاويه ديد دوربين را حدود 90 درجه فرض كنيم در فاصله 3 متري تصوير عرضي برابر 4.2 متر خواهد داشت و در صورتي كه فردي در اين فاصله قرار داشته باشد صورت او با 140PPF قابل تشخيص خواهد بود كه كيفيت خيلي خوبي به حساب مي آيد. حال اگر فاصله را به 5 متر افزايش دهيم عرض تصوير حدود 5 متر خواهد شد و در صورتي كه فردي در اين فاصله باشد صورت او با 83PPF قابل تشخيص است. حال اگر فاصله را به 9 متر افزايش دهيم عرض تصوير به 14 متر افزايش مي يابد و صورت فرد در اين فاصله رزولوشني 41PPF خواهد داشت. با يك دوربين 2 مگا پيكسلي با زاويه ديد 90 درجه تا فاصله 10 متري ميتوان تصويري مناسب از صورت افراد براي تشخيص داشت. (ممكن است تصوير تا 30PPF نيز قابل تشخيص باشد)

از انجايي كه ميدانم محاسبه PPF براي شما مشكل است يك جدول اماده از برخي رزولوشن ها با لنزهاي متفاوت و برد تشخيص چهره آنها تهيه كردم. (برد تشخيص چهره با در نظر گرفتن 40PPF به عنوان حالت مناسب در نظر گرفته شده)

[table id=7 /]

چه عوامل ديگري در برد تشخيص چهره دخيل است؟

  • زاويه ديد: برد ديد در نظر گرفته شده در جدول بالا در صورتي قابل استناد است كه دوربين در ارتفاع صورت فرد قرار گرفته و به صورت مستقيم از آن تصوير بگيريد. در صورتي كه صورت با زاويه در تصوير دريافت شود امكان تشخيص صورت به كاهش مي يابد. در صورتي كه زاويه ديد دوربين نسبت به صورت بيش از 45 درجه باشد امكان تشخيص صورت بسيار كم خواهد شد.
  • نور: داشتن نور مناسب و ضد نور نشدن تصوير نيز براي گرفتن تصوير مناسب از صورت بسيار مهم است. حالت ايده ال براي نور وجود منبع پشت دوربين و رو به صورت است.
  • پوشش صورت: در صورتي كه صورت فرد به هر نحوي پوشيده شده باشد (ماسك، عينك دودي و …) امكان تشخيص صورت بسيار كمتر خواهد شد.

جدا از صورت ديگر چه اطلاعات ميتواند در تصوير دوربين به ما براي شناسايي افراد كند؟

از تصوير دوربين مداربسته ميتوانيد اطلاعات مفيد ديگر شامل قد، وزن، نحوه راه رفتن، رنگ لباس و نوع پوشش، سن و … را در رابطه با افراد شناسايي كنيد. گاهي اين اطلاعات براي شناسايي افراد به مراتب مفيد تر از تشخيص چهره فرد هستند.

سوئيچ شبكه

هايك ويژن