همتا مووي

۱ بازديد

a1_b5ra.jpg

اگر به دنبال بهترين سايت براي دانلود رايگان فيلم و سريال ايراني و خارجي هستيد، با ما در اين مطلب همراه باشيد.

ابتدا براي اين كه بتوانيم بهترين سايت دانلود فيلم و سريال را انتخاب كنيم، بايد بدانيم كه بهترين سايت چه ويژگي‌هايي دارد؟

ويژگي‌هاي بهترين سايت دانلود فيلم و سريال:

- داراي آرشيويي بروز و قدرتمند از فيلم‌ها و سريال‌هاي ايراني و خارجي

- داراي دسته‌بندي كاربردي جهت دسترسي سريع به ژانر مورد علاقه

- داراي توضيحات و اطلاعات كامل از فيلم و سريال

- داراي رده بندي سني

- دوبله فارسي و سانسور بودن فيلم‌ها و سريال‌ها

- فيلم‌ها و سريال‌ها بايد داراي بالاترين و بهترين كيفيت باشند

- داراري تصاوير، تريلر يا تيزر از فيلم و سريال

- رايگان بودن فيلم‌ها و سريال‌هاي ايراني و خارجي

- نيم بها بودن ترافيك دانلودي

- سريع، بروز و قدرتمند بود سايت

بهترين سايت:

حال كدام سايت دانلود فيلم و سريال وجود دارد كه تمامي ويژگي‌هاي ذكر شده در بالا را يكجا داشته باشد؛ بله، همتا مووي بهترين سايت دانلود رايگان فيلم و سريال ايراني و خارجي با لينك مستقيم و ترافيك نيم بها است كه داراي آرشيو بزرگ و قدرتمند از جديدترين فيلم‌ها و سريال‌هاي ايراني و خارجي همراه با دسته بندي كاربردي و طراحي ساده و كاربرپسند براي دسترسي سريع به محتواي مورد نظر مي‌باشد. به جرات مي‌توان گفت كه وبسايت همتا مووي نه تنها جزء بهترين سايت‌هاي دانلود فيلم و سريال ايران بلكه جزء برترين سايت‌هاي فارسي زبان ايران و جهان است.

بهترين سايت دانلود فيلم دوبله فارسي:

يكي از محبوب و پر طرف‌دار‌ترين خدمات وبسايت همتا مووي كه داراي آرشيويي بروز و قدرتمند، دسته‌بندي كاربردي، توضيحات و اطلاعات كامل، رده بندي سني و ديگر موارد ذكر شده، بهترين سايت دانلود فيلم دوبله فارسي در ايران و سايت‌هاي فارسي زبان جهان است كه جديدترين فيلم‌هاي سينمايي خارجي را با دوبله فارسي حرفه‌اي و امكان دانلود با لينك مستقيم و همچنين ترافيك نيم بها ارئه مي‌كند.

بهترين سايت دانلود سريال دوبله فارسي:

اگر علاقه‌مند سريال‌هاي خارجي هستيد و دوست داريد در كنار خانواده جديدترين سريال‌هاي روز دنيا را با دوبله فارسي حرفه‌اي مشاهده كنيد، قطعا وبسايت همتا مووي با دارا بودن آرشيويي بروز و قدرتمند مي‌تواند به تنهايي شما را از مراجعه و گشت گذار در اينترنت به جهت پيدا كردن سريال دوبله فارسي بي‌نياز كند؛ زيرا سايت همتا مووي بهترين سايت دانلود سريال دوبله فارسي در ايران و سايت‌هاي فارسي زبان دنيا است كه جديدترين سريال‌هاي خارجي را با دوبله فارسي حرفه‌اي و امكان دانلود با لينك مستقيم و همچنين ترافيك نيم بها ارئه مي‌كند.

بهترين سايت دانلود رايگان فيلم ايراني:

اولين، برترين، بزرگ‌ترين و بهترين سايت دانلود رايگان فيلم ايراني با آرشيويي از جديدترين فيلم‌هاي ايراني در همه ژانرها، رايگان سايت همتا مووي مي‌باشد. لازم به ذكر از كه شما مي‌توانيد فيلم‌هاي ايراني را در وبسايت همتا مووي با لينك مستقيم رايگان و ترافيك نيم بها دانلود نماييد.

به طور كلي وبسايت همتا مووي بهترين وبسايت ايراني دانلود رايگان فيلم و سريال ايراني و خارجي مي‌باشد كه داراي محتواي مناسب براي خانواده‌هاي ايراني و فارسي زبان مي‌باشد كه تمامي خدمات آن به صورت كاملا رايگان ارائه مي‌شود. براي دانلود رايگان فيلم و سريال ايراني و خارجي كافي است تا آدرس دامنه hamtamovie.asia را در مرورگر خود وارد كنيد يا نام همتا مووي را در موتور جستجوي گوگل تايپ كنيد تا وارد رايگان سايت همتا مووي شويد.

معرفي شركت خدمات كامپيوتري رايانه كمك

۱ بازديد

معرفي شركت خدمات كامپيوتري رايانه كمك

 

s8_reyq.jpg

 

رايانه كمك با سابقه بيش از ?? سال ارائه خدمات كامپيوتري، سال‌ها است كه به‌صورت تلفني به حل مشكلات كامپيوتري و تلفن همراه شما عزيزان مي‌پردازد.

سلب‌ مسئوليت: تحريريه‌ي زوميت در تهيه‌ اين محتواي تبليغاتي نقش نداشته و مسئوليتي در قبال صحت آن ندارد.

باتوجه‌به سابقه بالاي ما در اين زمينه و همچنين بهره‌مندي از كارشناسان مجرب و باتجربه به جرأت مي توانيم بگوييم شركت رايانه كمك در نوع خود بي‌نظير است

 چرا رايانه كمك؟

از سال‌ها پيش بسياري از كارشناسان كامپيوتر شروع به حل مشكلات كامپيوتري هم‌وطنان عزيز  كرده‌اند؛ اما زماني‌كه ما با يك مشكل كامپيوتري روبه‌رو مي‌شديم، مجبور به انتقال كامپيوتر خود به يك خدمات كامپيوتري بوديم. شروع كار رايانه‌كمك بر اين مبنا بود كه ديگر نياز به انتقال كامپيوتر شخصي خود نداشته باشيم؛ بنابراين علاوه بر كاهش زمان و هزينه سعي بر افزايش امنيت اطلاعات شما عزيزان داشته‌ايم

در بيشتر مواقع مشكلات كامپيوتري در كمتر از پنج دقيقه صحبت، با يك كارشناس كامپيوتر حل مي‌شود؛ پس صرف هزينه و زمان بالا براي جابه‌جايي كامپيوتر به يك مركز كامپيوتري به هيچ عنوان منطقي نيست

همان‌طور كه از صحبت‌هاي بالا متوجه شديد، حل مشكلات كامپيوتري به‌صورت تلفني يا حتي از طرق اينترنت و با استفاده از نرم‌افزارهاي ريموت كنترل، ايده‌اي شد براي تأسيس شركت پشتيبان كامپيوتر رايانه كمك، ما اين شركت را با بهره‌مندي از كارشناسان مجرب تأسيس كرديم تا در كمترين زمان قادر به حل مشكلات شما عزيزان باشيم

 

 انواع خدمات شركت رايانه كمك

 در اين قسمت مي‌خواهيم شما را با خدمات شركت رايانه كمك بيشتر آشنا كنيم.

  ما در دو حوزه سخت‌افزار و نرم‌افزار كامپيوتر آماده ارائه خدمات به شما هموطنان عزيز هستيم. همچنين در حوزه حل مشكلات نرم‌افزاري گوشي‌هاي تلفن، كارشناسان باتجربه‌اي ما را همراهي مي‌كنند

  • پشتيباني شبكه‌هاي كامپيوتري
  • عيب‌يابي سخت‌افزاري و نرم‌افزاري
  • بازيابي اطلاعات
  • ارائه و نصب انواع آنتي‌ويروس، ويروس‌كشي
  • نصب انواع سيستم‌عامل‌ مانند ويندوز
  • تعمير كامپيوتر
  • راه‌اندازي شبكه
  • نگه‌داري از شبكه‌هاي كامپيوتري
  • عيب‌يابي شبكه
  • ارتقا و به‌روزرساني كامپيوترهاي قديمي
  • نصب نرم‌افزارهاي عمومي و تخصصي
  • حل مشكلات نرم‌افزاري
  • اعزام كارشناس كامپيوتر به محل كار و منزل شما و تعمير كامپيوتر در محل
  • حل مشكلات اينترنتي
  • راه‌اندازي اينترنت و تنظيم مودم
  • فروش قطعات سخت‌افزاري
  • فروش تجهيزات كامپيوتري
  • طراحي سايت با كدنويسي يا وردپرس
  • نگه‌داري سايت
  • آموزش كامپيوتر

  خدمات كامپيوتر تلفني

 همان‌طور كه متوجه شديد اصلي‌ترين كار شركت رايانه كمك ارائه خدمات كامپيوتري تلفني است. بدين منظور شما عزيزان مي‌توانيد با شماره‌هاي 9099071540 و 909070192 ازطريق تلفن‌ ثابت و خط موبايل همراه اول با شركت رايانه كمك در تماس باشيد. كارشناسان ما پس از از شنيدن مشكل كامپيوتري شما ما به‌صورت تلفني در كوتاه‌ترين زمان ممكن مشكل را برطرف مي‌كنند و در صورت نياز از شما درخواست مي‌شود براي بالا بردن كيفيت خدمت‌رساني و سرعت، روي سيستم خود نرم‌افزار ريموت نصب كنيد تا كارشناس به‌صورت ريموت به سيستم شما متصل شود و مشكل را برطرف كند. اما در صورتي‌كه مشكل سخت‌افزار  تشخيص داده شود يا امكان حل مشكل به‌صورت تلفني و اينترنتي برقرار نباشد، كاربر مي‌تواند از گزينه ثبت سرويس حضوري استفاده كند كه در اين صورت، هم مي‌توانيم كارشناس به محل اعزام كنيم و هم شما مي‌توانيد سيستم خود را به محل شركت رايانه كمك ارسال كنيد

 خدمات كامپيوتر در محل

همان‌طور كه در قسمت قبل توضيح داده شد، يكي از خدمات شركت رايانه كمك اعزام كارشناس كامپيوتر به محل است. مزيت اين روش اين است كه تعمير كامپيوتر شما جلوي چشم‌تان انجام مي‌شود.

بنابراين علاوه بر افزايش امنيت و در صورت داشتن زمينه، شما مي‌توانيد روش حل مشكل كامپيوتر را از كارشناس شركت ما ياد بگيريد

يكي از اهداف شركت رايانه كمك افزايش سطح آگاهي شما عزيزان است و در هر دو روش:

?- زماني‌كه به‌صورت تلفني در حال كمك به شما در رفع مشكل كامپيوتري هستيم.

?- زماني‌كه به‌صورت حضوري در محل به تعمير كامپيوتر شما مي‌پردازيم.

تمامي مراحل انجام كار قدم به قدم به شما عزيزان توضيح داده خواهد شد. با اين كار به افزايش سطح آگاهي هم‌وطنان خود در زمينه كامپيوتر كمك كرده‌ايم

البته شايد بسياري از هم‌وطنان اين ذهنيت را داشته باشند: «ازآنجاكه ما از اين طريق كسب درآمد مي‌كنيم، چه دليلي دارد اين مراحل را به آن‌ها آموزش بدهيم و شايد در آموزش كوتاهي كنيم»؛ اما بايد بگوييم با پيشرفت روزبه‌روز تكنولوژي مشكلات كامپيوتري نيز روزبه‌روز افزايش پيدا مي‌كند؛ بنابراين ما به‌دنبال يادگيري و رفع مشكلات جديد هستيم پس آشنايي شما با مشكلات قديمي تداخلي با كار ما ندارد.

هم در زمينه حل مشكلات كامپيوتري شما و هم در زمينه آموزش رفع مشكلات كامپيوتر ما با شما همراه هستيم.

 فروش قطعات سخت‌افزاري

 زماني‌كه شما تصميم به خريد قطعات سخت‌افزاري براي حل مشكل يا حتي ارتقا سيستم كامپيوتري خود داريد، بهتر است با يك شركت ارائه‌دهنده خدمات كامپيوتري تماس بگيريد. اين موضوع مي‌تواند صرفه‌جويي در زمان و هزينه را براي شما عزيزان به‌همراه داشته باشد. ازآنجاكه قطعاتي ارائه‌شده توسط شركت‌هاي معتبر، اورجينال و فابريك است و باتوجه‌به داشتن گارانتي معتبر، ديگر نگران خريد قطعات فيك نخواهيد بود.

شركت رايانه كمك علاوه بر ارائه خدمات كامپيوتري، بخش تعميرات تخصصي لپ‌تاپ را براي راحتي كار شما عزيزان راه‌اندازي كرده است. بنابراين با خيال راحت مي‌توانيد قطعات سخت‌افزاري مدنظر خود را تنها با يك تماس تهيه كنيد.

 آموزش كامپيوتر در منزل

علاوه بر اينكه شما مي‌توانيد همراه‌با كارشناسان ما قدم به قدم مراحل حل مشكلات كاميپوتري يا تلفن همراه را ياد بگيرد، شركت ما بسته آموزش كامپيوتري را با عنوان «ده مهارت» ارائه كرده است. عزيزاني كه قصد يادگيري كامپيوتري در منزل داشته باشند، مي‌توانند با تهيه اين بسته آموزشي در زمينه‌هايي از قبيل (وردپرس، ويندوز، آفيس، فتوشاپ و ...) به يادگيري كامپيوتر بپردازند. ما در اين بسته آموزشي سعي كرده‌ايم علاوه بر آموزش‌هاي كاربردي، رفع انواع مشكلات كامپيوتري را نيز آموزش دهيم. اميدواريم توانسته باشيم در زمينه افزايش آگاهي هموطن‌هاي خود قدمي برداريم.

منبع : www.zoomit.ir

مجموعه NFT پلتفرم Splinterlands در 30 ثانيه فروخته شد

۱ بازديد

مجموعه NFT پلتفرم Splinterlands در 30 ثانيه فروخته شد

پلتفرم بازي Splinterlands با همكاري Loak و Waka Flocka Flame، مجموعه منحصر به فرد NFT خود را تنها در 30 ثانيه فروخت.

نتيجه همكاري اين بازي بلاك چين با مركز NFT هاي پوشيدني و خواننده رپ، داراي كاربرد بيشتري در خارج از بازي است.

مجموعه Waka Flocka NFT دو عملكرد اصلي نيز خواهد داشت. به عنوان يك كارت احضار قابل بازي و به عنوان NFT هاي پوشيدني در فيلترهاي AR Snapchat در نسخه‌هاي معمولي و طلايي عرضه خواهد شد.

كارت احضار قابل بازي، به نام Waka Spiritblade، يك احضار كننده مرگ افسانه‌اي 3 هزينه‌اي با توانايي سم است. اين قابليت براي تمام هيولاهاي كاربر در ميدان اعمال خواهد شد. بدين ترتيب اين شانس 50 درصدي را براي آنها نيز ايجاد مي‌كند تا در هنگام ضربه به هيولاهاي دشمن سم خود را وارد كنند NFT هاي Waka Flocka فروخته شده، همه در سطح حداكثر خواهند بود.

دكتر جسي اگرود رايش مديرعامل Splinterlands، هيجان خود را در خصوص همكاري با Loak و Waka Flocka Flame به اشتراك گذاشت.

NFTها اميد مالكيت واقعي را دارند و بخش بزرگي از آن براي دارايي‌هاي درون بازي خريداري شده توسط كاربران است و خارج از بازي فروخته شوند. اين تنها يكي از اولين نمونه‌هاي اميدواركننده است كه ارزش پيشنهادي را براي گيمرها تغيير خواهد داد.

معرفي بازي Splinterlands 

 

s8_hj86.jpg

اسپلينترلندز يكي از بازي‌هاي بلاكچيني قديمي در بازار است كه به تازگي دستاوردهاي بسياري كسب كرده است. اين بازي در ابتدا با نام استيم مانسترز و در بستر بلاكچين استيم راه‌اندازي شد؛ اما زماني كه جاستين تون مديريت اين پلتفرم را بر عهده گرفت، به بلاك چين هايو منتقل شد و در آخر نام آن به Splinterlands تغيير يافت.

در اين بازي، بازيكنان يك دسته كارت جمع‌آوري و طراحي مي‌كنند و با بازيكنان ديگر نيز به رقابت مي‌پردازند.

رقابت در اين بازي به جاي يك سيستم نوبتي شبيه به بازي‌هاي كارتي سنتي، سريع و خودكار هستند؛ مانند بازي‌هاي مبارزه‌اي خودكار.

جذابيت و نوآوري بازي اسپلينترلندز در جمع‌آوري و مبادله كارت‌هاي آن است؛ همه كارت‌ها در بازي Splinterlands از نوع NFT هستند، به اين معني كه بازيكنان مالكيت كامل آنها را دارند و مي‌توانند آنها را در بازار نيز معامله كنند.

در اين بازي گيمرها مي‌توانند با برنده شدن در رقابت‌ها توكن كريستال‌ انرژي تاريك كسب كنند و اين توكن‌ها را مي‌توان به بلاك چين‌هاي ديگري مانند اتريوم يا بايننس نيز منتقل كرد. همچنين اين تيم پلي را نيز به بلاك چين وكس ايجاد كرده كه به كاربران اجازه مي‌دهد با رپد كردن توكن‌هاي NFT خود بتوانند آنها را در بازارهاي محبوب NFT در بستر بلاك چين وكس معامله كنند. در آگوست سال 2021، اين تيم توكن اكوسيستم خود را با نام اسپلينترشاردز راه‌اندازي كرد و از آن زمان، علاقه كاربران به اين بازي بيش از پيش شده است.

اگر به دنياي ارز ديجيتال، متاورس و NFT علاقه‌مند هستيد پيشنهاد مي‌كنيم به وبسايت ايران متا مراجعه كنيد. در ايران متا ما اخبار روز متاورس و ارزهاي ديجيتال را مورد بررسي قرار مي‌دهيم و از هيچ خبر جديدي در اين حوزه بي‌اطلاع نخواهيد ماند.

 

هوشمند سازي ساختمان ارزان، رويا يا واقعيت؟

۱ بازديد

همه چيز درباره ي كليد لمسي برق

 

 

كليد لمسي برق يكي از تكنولوژي هاي جديد مورد استفاده در صنعت ساختمان است. اگر به تكنولوژي هاي جديد علاقه مند هستيد اين مقاله را از دست ندهيد

 

 

از جمله جديدترين تكنولوژي هاي در حوزه برق ساختمان مي توان به كليد لمسي برق اشاره كرد. نقش كليدهاي برق در ساختمان هاي مسكوني و غير مسكوني بسيار پر رنگ است. كاربرد اين تجهيزات در كنترل لامپ ها و سيستم هاي روشنايي است. اهميت نور و روشنايي در زندگي امروز سبب پررنگ تر شدن نقش كليدهاي كنترل روشنايي شده است. از سوي ديگر امروزه افراد اهميت بسيار زيادي براي دكوراسيون داخلي محيط قائل هستند. با توجه به اجتناب ناپذير بودن استفاده از كليد روشنايي، زيبايي اين كليدها نيز در طراحي دكوراسيون داخلي نقش ويژه اي دارد.

يكي از انتخاب هاي جذابي كه مي توانيد در اين زمينه داشته باشيد، كليد لمسي برق است. اين كليدها علاوه بر كنترل روشنايي، نماي جذابي به دكوراسيون داخلي شما خواهند داد. در كنار كليدهاي لمسي انواع ديگري از كليد و پريزهاي لاكچري نيز در بازار موجود است. كليدهاي فلزي كلاسيك نيز از اين دسته اند. در اين مقاله به بررسي كليد لمسي برق مي پردازم. با من همراه باشيد. همچنين اگر قصد خريد اين كليدها را داريد توصيه مي كنم راهنماي جامع خريد كليد لمسي را مطالعه كنيد.

ساختار كليد لمسي برق

برخلاف كليدهاي سنتي كه ساختار مكانيكي دارند، كليدهاي لمسي از يك ساختار كاملا الكترونيكي براي عملكردشان بهره مي برند. ساختار كليد لمسي از دو بخش متفاوت تشكيل شده است. بخش اول وظيفه دريافت فرمان كاربر را دارد. اين بخش كليد با صفحات حساس به لمس (تاچ) توليد مي شود و آن را مدار فرمان مي نامند. بخش ديگر كليد وظيفه كنترل جريان برق را برعهده دارد. با توجه به اتصال اين بخش از كليد لمسي برق به ولتاژ 220 ولت، آن را مدار قدرت مي نامند.

در واقع مدار فرمان وظيفه دريافت فرمان كاربر و ارسال آن براي مدار قدرت را بر عهده دارد. مدار قدرت با توجه به فرمان كاربر هريك از خروجي ها را فعال يا غير فعال مي كند. تغيير وضعيت خروجي به معناي روشن و خاموش شدن لامپ هاي متصل به كليد است.

سيستم امنيتي و حفاظتي    قيمت خانه هوشمند    امنيت هوشمند    شاخص هاي شهر هوشمند

 

انواع كليد لمسي از نظر كنترل

از نظر روش كنترل و دسترسي به كليدها، سه گروه كليد لمسي ساده، هوشمند و ريموتي در بازار موجود است. كليدهاي ساده صرفا به صورت محلي و از طريق پنل تاچ كليد قابل كنترل هستند. اما كليدهاي هوشمند به اينترنت متصل مي شوند و از راه دور نيز قابل كنترل هستند. دسترسي به كليدهاي هوشمند به كمك اپليكيشن موبايل، نرم افزار ويندوز و تاچ پنل انجام مي شود. كليدهاي لمسي ريموتي، نوع ديگري از كليد لمسي برق است كه قابليت اتصال به ريموت را دارند.

تنوع در تعداد پل

كليد لمسي برق با تعداد پل هاي متنوع توليد و عرضه مي شود. كليد لمسي يك پل، دوپل، سه پل، و چهار پل از انواع كليدهاي پركاربرد است كه به صورت گسترده توليد مي شوند. برخي از توليدكنندگان از جمله خانه هوشمند گلدور اقدام به توليد كليدهاي 6 پل و 8 پل و يا حتي كليدهايي با تعداد پل بيشتر مي كنند. استفاده از كليدهاي با تعداد پل بيشتر از نظر اقتصادي براي شما مقرون به صرفه تر خواهد بود.

 

چنانچه بخواهيد كليدهاي لمسي را در ساختمان در حال استفاده نصب كنيد، سيم كشي انجام شده در ساختمان تعيين كننده تعداد پل كليدهاي شما خواهد بود. علاوه بر كليدهاي چند پل با كاركرد استاندارد، كليد برق لمسي از نوع تبديل و صليبي نيز توليد و عرضه مي شود.

تنوع در جنس رويه

رويه كليدهاي لمسي از مواد مختلفي ساخته مي شود. از جمله اين مواد مي توان به شيشه، پلكسي، چوب و برخي از فلزات اشاره كرد. جنس رويه كليد مي تواند بر عملكرد آن تاثيرگذار باشد. بنابراين مهم است كه حساسيت تاچ كليد با توجه به جنس رويه آن تنظيم شده باشد. ضخامت رويه نيز عامل تعيين كننده اي در انتخاب كليد لمسي برق است. علاوه بر تاثير ضخامت رويه بر حساسيت تاچ، استحكام و مقاومت نيز با ضخامت رويه ارتباط مستقيم دارد. اين مساله در مورد شيشه از اهميت بالاتري برخوردار است.

همچنين ضخامت بيشتر رويه امكان ماشينكاري و تراش بهتر را براي توليد كننده فراهم مي كند. اگر علاقه مند به استفاده از كليد لمسي با رويه چوب هستيد، اين كليدها براي مكان هايي با رطوبت بالا مناسب نيستند. ضخامت نسبتا كم چوب مورد استفاده از يك سو و رطوبت بالاي هوا از سوي ديگر سبب تغيير شكل و دفرمه شدن رويه كليد مي شود. اگرچه ممكن است اين تغيير شكل بر عملكرد كليد تاثيري نداشته باشد، اما زيبايي آن را تحت تاثير قرار خواهد داد.

محدويت هاي كليد لمسي برق

كليد لمسي گزينه اي جذاب براي ايجاد تغيير در دكوراسيون داخلي و حركت به سوي ساختمان مدرن است. از اينرو علاقه مندان زيادي به سمت اين كليدها گرايش پيدا كرده اند. اگر شما هم جز علاقه مندان اين كليدها هستيد، لازم است با محدوديت هاي آن ها نيز آشنا شويد. اولين نكته اي كه بايد به آن دقت كنيد، حضور سيم نول در قوطي كليدي است كه قصد نصب كليد را داريد. كليد لمسي برق داراي مدارات الكترونيكي است كه براي روشن شدن و شروع عملكرد به جريان برق نياز دارند. در صورتي كه كليدهاي سنتي اين محدوديت را ندارند.

از سوي ديگر شركت هاي مختلف توليد كننده، استانداردهاي متفاوتي را براي ابعاد قوطي پشت كليد رعايت مي كنند. به همين دليل برخي از كليدهاي لمسي در نوع خاصي از قوطي كليد قابل نصب هستند. اين محدوديت به ويژه براي ساختمان هاي در حال استفاده بايد مورد توجه قرار بگيرد. اما برخي از انواع كليد لمسي برق از جمله محصولات گلدوِر را به راحتي مي توانيد در انواع قوطي كليد نصب و راه اندازي كنيد.

 

محدوديت اصلي كليدهاي لمسي مربوط به حداكثر جريان قابل تحمل رله هاست. در كليدهاي سنتي يك كنتاكت فلزي وظيفه هدايت جريان را بر عهده دارد. از اينرو محدوديت زيادي براي جريان عبوري از آن قائل نيستيم. اما در كليدهاي لمسي جريان از طريق يك رله به مصرف كننده منتقل مي شود.

حداكثر جريان قابل تحمل رله ها محدود است. عبور جريان بيش از حد استاندارد از رله ها، در بهترين حالت سبب كاهش طول عمر و در بدترين حالت سبب ذوب شدن پلاتين رله مي شود. در اين حالت رله امكان تغيير وضعيت نخواهد داشت. يا هميشه روشن و يا هميشه خاموش. علاوه بر اين برخي از مصرف كننده ها به جاي رله از تراياك استفاده مي كنند. تحمل جريان اين قطعات بسيار كمتر از رله است. بنابراين هنگام خريد كليد برق لمسي به محدوده جريان قابل تحمل آن دقت كنيد.

آخرين نكته اي كه بايد به آن توجه كنيد نوع بار متصل شده به كليد لمسي برق است. جريان درج شده بر روي رله ها كه اغلب به عنوان ماكزيمم جريان كليد عنوان مي شود، براي مصرف كننده مقاومتي در نظر گرفته شده است. لامپ هاي رشته اي قديمي از نوع مصرف كننده هاي مقاومتي هستند. اما لامپ هاي كم مصرف و ال اي دي به دليل استفاده از منبع تغذيه داخلي، مصرف كننده مقاومتي نيستند. جريان راه اندازي اين لامپ ها (فقط در لحظه شروع به كار) بسته به رعايت استانداردهاي طراحي، بين 5 تا 10 برابر ميزان مصرف نامي آن هاست. هنگام انتخاب كليد لمسي اين نكته را مورد توجه قرار دهيد.

معرفي قابليت ويدئو پارك در دوربين مداربسته هوشمند

۱ بازديد

معرفي قابليت ويدئو پارك در دوربين مداربسته هوشمند

با پيشرفت روز افزون تكنولوژي، سيستم هاي نظارت تصويري نيز دچار پـيشرفت هاي چشمگيري شده اند كه سـيستم هاي نظارت تصويري را به ابزاري هوشمند ، در راستاي پيشگيري از وقوع ناهنجاري تبديل كرده است .

در اين مقاله به بحث و بررسي درباره ي بـرند ويـديو پارك كه دستاورد هاي بزرگي در زمينه ي ارتقاء سطح كيفي و سيستم هاي نظارت تصويري هوشمند، داشته خواهيم پرداخت .

مقايسه

در حال حاضر يكي از مهم ترين آپشن هاي مورد توجه در سيستم هاي نظارت تـصويري ، هوشـمند بودن مي باشد .
شـايان ذكر است تمامي دوربـين هاي تحت شبكه ي برند ويدئو پارك بر اساس سيستم هوشمند ساخته شده است.
همچنين دستگاه NVR و نرم افزار CMS اين برند بر پايه تشخيص هشدارها

جمع آوري و دسته بندي اطلاعات قابل نمايش مي باشد .

سيستم هاي دوربين مداربسته ي هوشمند توسط هوش مصنوعي تضمين گري دقيق ، براي نظارت و كنترل محيط ، مبتني بر نياز شـما مي باشند تا خـطا هاي انساني را به حداقل برسانند .

 

 

 

ويدئو پارك

امكانات دوربين مداربسته ويدئو پارك

كنترل عبور از خط :

از طريق اين قابليت مي توان خطي مجازي در تصوير مشخص كرد در صورت عبور شي از آن خط مركز كنترل هشداري را خودكار دريافت خواهد كرد .

 

تعريف منطقه ممنوعه :

توسط اين قابليت مي توان منطقه اي را در تصوير مشخص كرد در صورت ورود شي و يا شخص به اين منطقه باعث دريافت هشدار در مركز كنترل مي شود .

 

تشخيص چهره :

قابليتي كه مي تواند با تشخيص چهره ي افراد و مجرمان مرتفع كننده ي چالش هاي مربوط به تشخيص چهره باشد .

 

حركت خلاف جهت :

در صورتي كه نيازمند دريافت هشدار هنگام وقوع حركت خلاف جهت باشيم اين گزينه مي تواند كاربردي باشد .

 

تردد بي مورد و مشكوك :

هوش مصنوعي مي تواند حركت مشكوك و غير طبيعي را تشخيص داده و آن را به مركز كنترل گزارش كند . براي مثال ايستادن بيش از چند دقيقه در راه پله مي تواند يك حركت مشكوك باشد .

 

تشخيص جا به جايي دوربين :

در صورتي كه دوربين دچار جابه جايي شود گزارشي براي مركز كنترل ارسال خواهد شد .

 

موارد ذكر شده تنها چند مورد از قابليت هاي هوشمند دوربين هاي مداربسته ي ويدئو پارك مي باشند .

 

نتيجه گيري

برند ويدئـو پـارك با توليد دوربين هاي مداربسته هوشمند ، دنياي سـيستم هاي نظارت تصويري را متحول نموده ، قـابليت هاي هوشمند دوربين هاي مداربسته ي توليد اين شركت با به حداقل رساندن خطاهاي انساني در امر نظارت تصاوير ، باعث شده اين برند در رنكينگ ?? برند برتر جهان قرار گيرد .

http://mehfeel.net/mehfeel/blogs/post/306697

https://www.sosyalcoin.net/read-blog/10353

https://u-ssr.com/read-blog/20752

https://www.diigo.com/item/note/6r1c8/1piv?k=6acec3fbd868710196592807085836a7

بيوگرافي ميثم شكري ساز كارآفرين برتر ايران

۱ بازديد

بيوگرافي ميثم شكري ساز كارآفرين برتر ايران

 

 

ميثم شكري ساز (زاده ?? فروردين ???? در اصفهان) كارآفرين، نويسنده، مشاور و مدير عامل ايراني در زمينه هاي مديريت، ارتباطات، بازاريابي و منابع انساني است. وي داراي مدرك دكتري كارآفريني از دانشگاه آزاد اسلامي، MBA از دانشگاه Ashtenbaisse برلين آلمان و فوق ليسانس مديريت از دانشگاه امير كبير تهران است.

 

زندگينامه، خاطرات:

 

او در دوران جنگ ايران و عراق در خانواده اي متوسط ??در شهر اصفهان به دنيا آمد. پدرش از نيروي دريايي ارتش ايران و در آن زمان در خليج فارس خدمت مي كرد و با وجود جراحات متعدد، هرگز راضي به ترك منطقه نشد و تا پايان جنگ فعال بود.

 

شايد روحيه نيرومند پدر براي فداكاري در راه خاك و وطن تا حدودي بر پسرانش تأثير گذاشته است تا اينكه بعداً مردمي مصمم و مصمم براي ايراني آزاد و آباد شدند.

 

ميثم به دليل كار پدرش تا سن 15 سالگي در پايگاه دريايي بوشهر زندگي كرد. البته تجربه زندگي در بوشهر و فرصت ها و امكاناتي كه در اين منطقه وجود داشت، بعدها بر روحيه او تأثيري نگذاشت و از موقعيت جغرافيايي اين اقليم نظرات متفاوتي را استخراج كرد.

 

در اوايل دهه هشتاد با جراحاتي كه پدرش در دوران جنگ متحمل شد، مجبور به بازنشستگي زودهنگام شد و به همين دليل بوشهر را ترك كردند و دوباره در اصفهان زندگي كردند.

 

با زندگي در اصفهان و با بهترين شرايط براي خانواده، استعداد ذاتي ميثم شكوفا شد و موفقيت هاي شگفت انگيزي در زمينه تحصيل به دست آورد. پس از پايان دوره متوسطه با رتبه ممتاز، در دانشگاه آزاد اسلامي در رشته مهندسي صنايع مشغول به تحصيل شد.

 

فضاي دانشگاه فرصتي براي بروز استعدادهاي دروني او شد و با مطالعات متعدد او در زمينه هاي كاري و كارآفريني، بستر مناسبي براي «آموزش» شكل گرفت.

 

همچنين در اثر تلاش و پشتكار بر اساس سه ويژگي مهم استقلال، ريسك پذيري و اعتماد به نفس با نهادهاي آموزشي از جمله جهاد دانشگاهي و موسسات آموزش عالي وارد همكاري شد.

 

وي در اين مدت تحصيلات خود را ادامه داد و مدرك دكتري خود را در رشته كارآفريني از دانشگاه آزاد اسلامي اخذ كرد. علاوه بر اين، طبق مقرراتي كه در آن زمان بين دانشگاه اميركبير و دانشگاه آشتنبيس در برلين آلمان وجود داشت، مدتي به آلمان سفر كرد تا بتواند يك دوره جداگانه MBA زبان انگليسي را در آن دانشگاه و فارغ التحصيل آن بگذراند. پايان نامه كارشناسي ارشد او مبتني بر جهاني شدن آموزش الكترونيكي بود.

 

او توانست كتاب هاي زيادي را ترجمه و تاليف كند، از جمله:

 

ترجمه:

 

پشت استراتژي چيست؟

 

شما برنده هستيد

 

اسرار قدرتمند بازاريابي

 

روحش شاد

 

بازاريابي گوريل

 

محكم بايستيد و با دستان خالي مذاكره كنيد

 

نويسنده:

 

بازاريابي مدرن

 

داستان هاي ناگفته ايده هاي مديريت

 

بازاريابي و تجارت اسلامي

 

روابط فردي و سازماني

 

كتاب‌هايي مانند توهم هوش 1 و 2 از پرفروش‌ترين آثار او هستند و به دوازده زبان زنده دنيا ترجمه شده‌اند.

 

ميثم شكري ساز در حال حاضر يكي از كارآفرينان و سخنرانان برجسته در ايران است و بيش از ده ها جايزه و افتخار از مراكز علمي و تحقيقاتي كشور دريافت كرده است.

بازاريابي وابسته براي مبتديان: چيست + چگونه مي توان موفق شد

۱ بازديد

بازاريابي وابسته براي مبتديان: چيست + چگونه مي توان موفق شد

 

تصور كنيد تنها چيزي كه براي كسب درآمد آنلاين نياز داشتيد يك وب سايت بود. شما مجبور نيستيد محصولات خود را ايجاد كنيد يا خدماتي را ارائه دهيد. خوب به نظر مي رسد؟ به بازاريابي وابسته خوش آمديد.

طبق آمار Statista، مخارج تجاري براي بازاريابي وابسته تا سال 2022 در ايالات متحده به 8.2 ميليارد دلار خواهد رسيد.

از همين امروز شروع كنيد و در موقعيتي عالي براي استفاده از آن خواهيد بود.

در اين راهنما، ياد خواهيد گرفت:

بازاريابي وابسته چيست؟

چرا بازاريابي وابسته

بازاريابي وابسته چگونه كار مي كند

چقدر مي توانيد به طور بالقوه درآمد كسب كنيد

چگونه با بازاريابي وابسته شروع كنيم

بازاريابي وابسته چيست؟

بازاريابي وابسته جايي است كه شما محصول يا خدمات شركت ديگري را در ازاي پورسانت فروش كه ايجاد مي كنيد، تبليغ مي كنيد. كميسيون معمولاً درصدي از قيمت فروش است، اما گاهي اوقات مي تواند مقدار ثابتي باشد.

چرا بازاريابي وابسته؟

در اينجا دو دليل وجود دارد كه چرا بايد بازاريابي وابسته را در نظر بگيريد:

در دنياي وب سايت هاي مختلفي مثل در زمينه معرفي بهترين محصولات فعاليت مي كنند مثل :
https://www.thespruceeats.com/
https://www.nytimes.com/wirecutter/
https://www.bbcgoodfood.com/
https://www.goodhousekeeping.com/
https://behtarinyab.com/
https://www.electroguide.com/

1. كم هزينه و كم خطر

راه اندازي يك كسب و كار به معناي متحمل شدن هزينه هاي اوليه براي محصولات، كاركنان، تجهيزات، اجاره و غيره است. اين امر آن را پرخطر و گران مي كند. با بازاريابي وابسته، تنها چيزي كه نياز داريد يك وب سايت است. حتي اگر به نتيجه نرسد، تنها چيزي كه هدر داده ايد زمان و كمي پول است.

2. آسان به مقياس

يك فروشنده معمولي فقط محصولات يك شركت را مي فروشد. به عنوان يك بازارياب وابسته، مي توانيد محصولات بسياري از شركت هاي مختلف را تبليغ كنيد و از همه آنها پورسانت دريافت كنيد.

بازاريابي وابسته چگونه كار مي كند؟

تاجر به هر وابسته يك پيوند منحصر به فرد مي دهد تا بتواند رديابي كند كه چه كسي مسئول فروش بوده است. پيوند معمولاً چيزي شبيه به اين خواهد بود:

1 پيوند وابسته 2

وقتي شخصي روي آن پيوند كليك مي كند، يك فايل كوچك به نام كوكي در دستگاه او ذخيره مي شود.

يك كوكي وابسته دو كار انجام مي دهد:

اين به تاجر كمك مي كند تا فروش را به شخص مناسب نسبت دهد.

(معمولاً) تاريخ انقضا دارد، بنابراين حتي اگر خريدار خريد خود را به تاخير بيندازد، پول دريافت مي كنيد.

در اينجا مثالي از نحوه عملكرد اين كار آورده شده است.

تصور كنيد كه يك خواننده از پست شما در مورد بهترين ژاكت هاي زمستاني بازديد مي كند. آنها روي يكي از پيوندهاي وابسته شما كليك مي كنند و آنها را به محصولي در آمازون هدايت مي كنند.

اما آنها متوجه شدند كه بايد دخترشان را از مدرسه ببرند. بنابراين خانه‌شان را ترك مي‌كنند، دخترشان را مي‌گيرند، شام مي‌خورند و در نهايت به آمازون بازمي‌گردند، جايي كه دوباره محصول را پيدا مي‌كنند.

از آنجايي كه آنها از قبل در آمازون خريد مي كنند، تصميم مي گيرند تجهيزات اسكي نيز خريداري كنند.

اين خبر خوب است. قبلاً آنها روي پيوند وابسته شما كليك كردند و يك كوكي در دستگاه آنها ذخيره شد. از آنجايي كه آمازون مدت كوكي 24 ساعته دارد، شما هم براي ژاكت زمستاني و هم تجهيزات اسكي غرامت دريافت مي‌كنيد - حتي اگر دومي را تبليغ نكرده باشيد.

به عنوان يك بازارياب وابسته چقدر مي توانم درآمد داشته باشم؟

پاسخ ساده اين است كه هيچ محدوديتي وجود ندارد. اين به جايگاه شما و ميزان كاري كه انجام مي دهيد بستگي دارد.

موفق ترين بازارياب هاي وابسته در ماه شش يا هفت رقم مي گيرند.

به عنوان مثال، پت فلين از درآمد غيرفعال هوشمند بيش از 100000 دلار در كميسيون هاي وابسته در دسامبر 2017 به دست آورد.

2 درآمد spi 2

رايان رابينسون، يكي ديگر از بازارياب‌هاي وابسته، بيش از 19000 دلار درآمد وابسته را در اكتبر 2019 گزارش كرد. يكي ديگر از وب‌سايت‌هاي وابسته موفق - The Wirecutter - حدود 10 ميليون دلار درآمد داشت و در نهايت به قيمت 30 ميليون دلار به نيويورك تايمز فروخته شد.

البته به خاطر داشته باشيد كه اين افراد كار بسيار خوبي در ساخت برند خود انجام داده اند. براي رسيدن به اين سطح سال‌ها كار سخت آنها طول كشيده است.

اگر تازه شروع كرده‌ايد، ممكن است چك‌هايتان براي مدتي بيشتر شبيه اين باشند:

آمازون چك 2

شما بايد انتظارات خود را مديريت كنيد. شما از همان ابتدا پول زيادي كسب نخواهيد كرد، اما اجازه ندهيد اين شما را دلسرد كند.

موفقيت ديگران به شما مي گويد كه با كار سخت، زمان و دانش مناسب، شما نيز به طور بالقوه مي توانيد به آن سطوح برسيد.

چگونه با بازاريابي وابسته شروع كنيم

اين هفت مرحله ساده را دنبال كنيد.

در مورد يك پلت فرم تصميم بگيريد

جايگاه خود را انتخاب كنيد

برنامه هاي وابسته را براي پيوستن پيدا كنيد

محتواي عالي ايجاد كنيد

ترافيك را به سايت وابسته خود هدايت كنيد

روي پيوندهاي وابسته خود كليك كنيد

تبديل كليك ها به فروش

افكار نهايي

هيچ چرخ بازاريابي وابسته در اينجا دوباره اختراع نشد. اينها اصول اوليه هستند، و به كار بردن آنها شما را به سمت راست هدايت مي كند.

فقط انتظار نداشته باشيد كه درآمد متحول كننده زندگي يا آزادي براي ترك 9 تا 5 يك شبه خود را داشته باشيد. بازاريابي وابسته زمان مي برد.

ابتدا روي اولين فروش وابسته خود تمركز كنيد. همانطور كه سايت شما رشد مي كند، اهداف جديدي تعيين كنيد و به آزمايش ادامه دهيد.

اين نحوه ايجاد سايتي است كه در نهايت درآمد مناسبي ايجاد مي كند.

https://ez***.cityu.edu.hk/login?url=https://behtarinyab.com/
https://www.eduvision.edu.pk/counseling/index.php?qa=user&qa_1=KeanRoberts10
http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:KeanRoberts10
http://onlinemanuals.txdot.gov/help/urlstatusgo.html?url=https://behtarinyab.com/
https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:KeanRoberts10
https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://behtarinyab.com/
https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx
https://clubs.london.edu/click?r=https://behtarinyab.com/
http://cutas-edu.xyz/fluxbb/profile.php?id=694251
https://lican.as.arizona.edu/~ehtsim/index.php/User:KeanRoberts10

بيوگرافي ماكان آريا پارسا

۱ بازديد

بيوگرافي ماكان آريا پارسا

 

اريك ريس، نويسنده و كارآفرين معروف، مي گويد:

 

"من از موفقيت ها و شكست هاي خودم و ديگران درس گرفتم. موفقيت يك كسب و كار يك نتيجه خوب يا فقط شرايط مناسب نيست، در واقع موفقيت را مي توان با شناخت اشتباهات ديگران و اجتناب از آنها مهندسي كرد!" به معناي موفقيت است. قابل آموزش است و من مي توانم آن را ياد بگيرم!"

 

با توجه به اين موضوع دكتر ماكان آريا پارسا كه از برترين كارگران ايراني است و با ايجاد چندين شغل و مشاغل ثابت و پايدار و انجام كارها مي تواند چندين شغل را مديريت كند، برخي از اشتباهات رايج كارآفرينان در كسب و كار را آموزش مي دهد. .

قبل از عيد براي مسواك زدن آرزوها | دوره عملي قانون جذب هادي فرامرزي!

 

 

به قول دكتر ماكان آريا پارسا، كارآفرين نمونه ايراني، بياييد اين اشتباهات را كه سال ها پس از ناكامي ها و موفقيت هاي فراوان تجربه كرده اند مرور كنيم. در پايان اين مقاله كوتاه با آنها بيشتر آشنا مي شويم.

 

اولين اشتباه | قرار است در هر بازاري موفق شويد!

 

هرگز نبايد از بهانه هايي مانند موفقيت محصول خود در بازار اول، تحقيق، صحبت با مردم، مخاطبان و حتي نظرسنجي براي دريافت نظرات آنها دست بكشيد.

 

تجربه به من نشان داده كه دنياي بازارها يكي از محصولات موفقي است كه در بازارهاي مشابه شكست خورده است!

 

اغلب اوقات يك نوشيدني در ايالات متحده فروش خوبي دارد اما در يك كشور اروپايي مانند فرانسه يا بريتانيا به فروش نمي رسد.

 

بسياري از مردم فكر مي كنند كه اگر در يك بازار موفق شوند، به اين معني است كه محصول در بازارهاي بعدي نيز بسيار موفق خواهد بود. اما در واقع اين يكي از اشتباهات كارآفرينان است.

 

اشتباه دوم | راه اندازي يك كسب و كار با شركاي زيادي

 

زماني كه مي‌خواستم كسب‌وكار خودم را شروع كنم، براي شروع هيجان‌زده بودم و اين باعث شد آن را به افراد زيادي بدهم. اما بعداً متوجه شدم كه اين يكي از بزرگترين اشتباهات من بود ...

 

به نظر من، كارآفرينان به جاي يك استارت آپ بزرگ و بحث برانگيز، بايد آرام آرام شروع كنند و در صورت نياز به شريك، از تعداد كمي شروع كنند. علاوه بر اين، بهتر است هر يك از شركا مهارت هاي متفاوت و ارزشمندي داشته باشند كه به نفع كسب و كار باشد.

 

 

 

اشتباه سوم | منتظر شروع!

 

فكر مي‌كنم انتظار طولاني براي شروع و راه‌اندازي يك كسب‌وكار اشتباه بزرگي است كه مرتكب شدم. به نظر من براي شروع نبايد تعلل كرد، بلكه بايد در كار غوطه ور شد و به مرور پيشرفت كرد.

 

 

 

اشتباه چهارم | كاهش ارزش محصول

 

من فكر مي كنم اگر شركت شما يك استارت آپ است، خوب نيست كه بخواهيد يك محصول كم كيفيت و كم ارزش را وارد بازار كنيد. شما محصولات عالي مي سازيد و مطمئن مي شويد كه مخاطبان شما ارزش آن را مي دانند.

 

البته در اين راه نبايد كاملاً اسير خود شويد و بخواهيد محصول هر چيزي را به بازار عرضه كنيد.

 

اشتباه پنجم | براي خرج كردن بيشتر يا كمتر

 

دو طرز فكر مهم در ميان كارآفرينان موفق وجود دارد:

 

در خرج كردن پول نقد وسواس داشته باشيد،

 

از سرمايه گذاري روي مردم و شرايط مناسب براي ترس.

 

نكته مهم اين است كه هر دوي اين ذهنيت ها مي توانند در تصاويري كه افراط مي كنند منجر به شكست كسب و كار شما شود! يك كارآفرين موفق مي داند كه در تجارت نبايد بدون حساب خرج كرد و نبايد از خرج كردن در مواقع ضروري ترسيد.

 

همين الان به كسب و كار خود نگاهي بيندازيد و ببينيد كجا اين همه هزينه كرده ايد. همچنين ببينيد پس انداز شما به كجا منجر به عقب ماندگي كسب و كار شده است.

 

اشتباه ششم | همكاري با شركت هاي غيرمتعهد

 

كسب و كارها، پس از اندكي رشد، براي رشد و موفقيت در كار با شركت ها و افراد ديگر آنجا هستند. به عنوان مثال، كار با يك شركت طراحي سايت، سئو، حمل و نقل و غيره.

 

در اين ميان، كار با شركت هاي غيرمتعهد تأثير مخربي بر تجارت دارد. نكته مهم اين است كه يك قرارداد حقوقي صرف نمي تواند باعث شكايت شما شود. بنابراين قبل از شروع كار حتما بايد نمونه هايي از كار در مجموعه تحقيقاتي را مرور كرده و حتي مشتريان قبلي را ارزيابي كنم.

 

اشتباه هفتم | بي توجهي به بازاريابي

 

اشتباه ديگري كه كارآفرينان مرتكب مي شوند اين است كه يك محصول خوب مي سازند، خودشان آن را مي فروشند!

 

اگر خودش را به اين محصول خوب بفروشد، شركت هاي بزرگي مثل تويوتا، bmw و شركت هاي ديگر محصولات ارزشمند خود را نمي فروشند!

 

شما بايد محصول را بشناسيد، هر چه كه باشد، نياز به بازاريابي دارد. اين بازار ممكن است شامل بازار محيطي، بازار آنلاين، سئو، بازاريابي محتوا و ... باشد.

 

 

اشتباه هشتم | تيم نسازيد

 

هر صاحب كسب و كاري فكر مي كند كه هيچكس نمي تواند مانند خودش كارهايي انجام دهد و براي او متاسف باشد. خوب، او گفت من مي توانم درست فكر كنم. اما اگر در دراز مدت كمي به آن نگاه كنيد، متوجه خواهيد شد كه مي تواند شما را به عنوان كسب و كارتان فرسوده كند.

 

علاوه بر اين، تيم نساختن باعث مي شود خيلي چيزها عقب بيفتند و به جاي موفقيت، در نهايت شكست بخوريد. بنابراين، ins

Cultural points of interest in Iran

۱ بازديد

Cultural points of interest in Iran

 

Iran is most effective known for its historical record and interesting culture. It is filled with remarkable historical attractions many of which date back again to much more than 5000 years in the past. The awesome cultural attractions in Iran have often fascinated tourists and 22 of these are registered as UNESCO planet heritage sites.

 

 Several of the oldest historic internet sites in Iran are Persepolis located in the vicinity of Shiraz, Bam Citadel Positioned near Kerman and Kharanaq village in close proximity to Yazd and they are more than 3000 yrs previous.

 

Persepolis, the continues to be from the ceremonial funds from the Achaemenid emperors, is considered the most famous UNESCO planet heritage internet site in Iran and it is a necessity-see attraction within the nation. Historic mosques also are among the considerable cultural sights in Iran. They're noted for their noteworthy decorations especially the tilework and are each from a specific era of the history of Iran.

 

 A few of the magnificent mosques in Iran are Pink mosque ( Nasir-ol Molk mosque) in Shiraz, Jameh mosque of Isfahan and Sheikh Lotfollah mosque also in Isfahan.

 

Each and every of those historic sights has distinctive architecture and tile function. Palaces and standard homes also comprise a big Section of by far the most interesting historical attractions in Iran. These glorious attractions belonged to kings, noblemen and merchants from 200-five hundred years back and are most famous for his or her grandeur and stunning embellishments. Among them, Golestan Palace, and Sa’dabad Complicated in Tehran, Ali Qapu Palace in Isfahan and Tabatabai conventional home in Kashan are probably the most admired.

 

In addition, the Persian Backyard is another impressive cultural attraction in Iran in addition to a UNESCO environment heritage web page. They generally include things like a mansion that is definitely architecturally major By itself. Naranjestan Backyard in Shiraz and Fin Backyard in Kashan are two of the most remarkable Persian Gardens Amongst the nine Persian Gardens registered for a UNESCO earth heritage internet site. There are numerous other magnificent historic and cultural sights in Iran for example conventional bazaars, ancient citadels for instance Rayen Citadel, exclusive villages like Abiyaneh, bridges such as Si-o-Se Pol and several Other individuals to visit in Iran. You will find much more specifics of cultural points of interest in Iran on this web page (scroll to begin to see the introduction to every metropolis & its attractions).

https://irantravel.agency

 

Edu/Gov

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11101934

https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1602422.page

https://independent.academia.edu/AlonaJoy7

http://ufotech.com.vn/members/taibaquin5.1016274/

http://edu.fudanedu.uk/user/8561/

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=http://irantravel.agency/

http://fudanedu.uk/user/taibaquin5/

http://www.geati.ifc-camboriu.edu.br/wiki/index.php/Usu%C3%A1rio:TaibaQuin5

https://git.isis.vanderbilt.edu/TaibaQuin5

https://lib02.uwec.edu/ClarkWiki/index.php?title=User:TaibaQuin5

https://git.sicom.gov.co/TaibaQuin5

 

دليل سياه و خشك شدن برگ درخت گردو چيست؟

۱ بازديد

مواقع بسياري پيش مي آيد كه تمام زحمات يك باغدار با يك اشتباه يا عدم استفاده اصولي از كود و يا سموم نتايج مطلوبي نخواهد داد. جهت دستيابي به نتايج مطلوب تا انتهاي مطلب همراه ما باشيد.

دلايل خشك شدن نهال گردو

خشك شدن نهال گردو مي‌تواند دلايل متعدد و زيادي داشته باشد. نهال گردو به عنوان يكي از پرسودترين راه‌ هاي درآمد باغ داران شناخته مي شود. اما اين نهال به دليل حساسيت هايي كه دارد، براي رسيدن به عملكرد مناسب و صحيح نيازمند رسيدگي مداوم است. رسيدگي هايي كه بايد شرايط و ويژگي هاي درستي داشته باشند تا از خشك شدن نهال گردو جلوگيري كنند.

گردو به عنواني يكي از قديمي ترين و مقدس ترين درخت هاي تاريخ بشريت شناخته مي شود. در يونان باستان پس از ازدواج، شاخ و برگ هاي درخت گردو را به زير پاي تازه عروس و داماد مي ريختند تا آن ها را از طلسم و جادو رها سازند و به سوي خوشبختي بروند. بسياري از ديرينه شناسان آسياي غربي و هيماليا را به عنوان منشا درخت گردو مي شناسند.

در كشورمان ايران نيز درخت گردو در بسياري از مناطق كشور حضور دارد و احتمالا كهن ترين نوع آن به شهركرد برگردد. درختي، در شهر اورگان كه بعضي قدمت كاشت آن را به بيش از 1400 سال پيش نسبت مي دهند.

مغر گردو داراي پروتئين، آب، چربي، قند، ويتامين و املاح معدني است. گردو در مقدار فسفر با برنج، ماهي و حتي تخم مرغ برابر است. هم‌ چنين برگ و پوست گردو نيز مقوي اند و براي تصفيه خون مفيد اند. گردو از ديرباز تا كنون پرورش داده مي شده و احتمالا توسط سپاه اسكندر به اروپا برده شده است.

اين درخت داراي دو نوع نر و ماده است كه آن را در دسته گياهان دو پايه اي قرار مي دهد. اين درخت پراكندگي گسترده اي در نقاط مختلف آن دارد و از مركز و شرق اروپا تا قفقاز، شمال و مركز ايران، دامنه هيماليا، چين، ژاپن را شامل مي‌ شود. هم چنين گونه هايي از درخت گردو در آمريكاي شمالي و جنوبي نيز موجود است. تنها جنگل طبيعي باقي مانده از اين نوع درخت، هم اكنون در كشور قرقيزستان قرار دارد.

در اين مقاله ما سعي داريم تا ده علت خشك شدن نهال گردو را به شما اطلاع بدهيم و كمك كنيم تا با پيش گيري از آن ها نهالي شاداب و مناسب داشته باشيد. با ماه همراه باشيد.

عوامل موثر براي پيشگيري از خشك شدن نهال گردو

  • جا و مكان مناسب حياتي است!

نهال گردوي خود را در خاك حاصل خيز و با زه كشي خوب كه سايه كامل از نور آفتاب تا سايه جزئي را شامل مي‌شود، بكاريد. اين درختان ريشه عميقي دارند و براي رشد مناسب ريشه شان به حداقل 1.5 متر خاك نفوذپذير نياز دارند.

  • آب كافي فراموش نشود!

يك تپه خاك به ارتفاع 10 سانتي متر در اطراف محيط بيروني ريشه دفن شده ايجاد كنيد. مخزن به دست آمده را با آب پر كنيد. منتظر بمانيد تا آب از طريق خاك تخليه شود ، سپس هرگونه فرورفتگي حاصل را با خاك اضافي پر كنيد. در حالي كه خاك مرطوب است، آن را خم نكنيد. آبياري غلط يكي از مهم ترين علت هاي خشك شدن نهال گردو است. گردوي جوان را يك بار در هفته از بهار تا اواخر تابستان آبياري كنيد. از شلنگ باغ يا شلنگ خيس كننده براي درخت خود استفاده كنيد و در هر جلسه آبياري بين 11 تا 19 ليتر آب در اولين سال رشد به نهالتان بدهيد. گردوهاي تثبيت شده را هر دو تا سه هفته آبياري كنيد. توجه داشته باشيد كه روش غرقابي براي نهال شما بسيار ويرانگر است.

  • آيا كود كافي داده ايد؟

در اوايل بهار درختان گردو را كوددهي كنيد. دانشگاه كاليفرنيا پيشنهاد مي كند با استفاده از 3.5 تا 5.5 كيلوگرم كود حاوي سولفات آمونيوم به درخت خود نيتروژن بدهيد. كود را در زير سايبان بپاشيد و مواد را حداقل 30 سانتي متر از تنه درخت دور نگه داريد. بلافاصله به خاك تازه تصفيه شده يك آب درست و حسابي بدهيد تا از خشك شدن نهال گردو جلوگيري كنيد.

  • آفات را فراموش نكنيد!

اطراف پايه درخت خود را از هرگونه علف هرز دور نگه داريد. علف هرز با گردو از نظر رطوبت و مواد مغذي خاك رقابت مي كند و باعث جذب اين مواد مي شود. علف‌ هاي هرز اغلب آفات حشرات مانند شته ها، كرم ها و كنه هاي عنكبوتي را جذب مي كنند كه اين آفات مي توانند باعث خشك شدن نهال گردو شوند.

  • نهال استاندارد و سالم تهيه كنيد

يكي از نكات بسيار حياتي براي جلوگيري از خشك شدن نهال گردو انتخاب و استفاده از نهال استاندارد و سالم است. ضعف و مشكلات نهال ها باعث اختلال در رشد و بازدهي آن ها مي شود. خريد نهال از نهالستاني معتبر مثل اكين نهال اين تضمين را به شما ميدهد.

  • آب و هوا را فراموش نكنيد!

شرايط اقليمي بسيار در رشد نهال موثر هستند. نهال گردو به شدت به تغيير آب و هوايي حساس است و اين تغييرات مي‌تواند بر آن موثر باشد. فرضا حضور در آب و هواي بسيار سرد و يا خيلي گرم مي‌تواند باعث خشك شدن نهال گردو بشود. در هنگام سرمازدگي، استفاده از كودهاي فسفر، پتاسه و اسيدآمينه مي تواند موجب كاهش خسارات و آسيب ها شود

  • آفتاب سوختگي، سيل و باد؛ دشمنان نهال

در هنگام بارندگي بايد نهال را از غرقاب شدن نجات بدهيد. براي جلوگيري از آفتاب سوختگي نهال با رنگ سفيد تنه آن رنگ كنيد. هم‌ چنين در هنگام وزش باد از قيم براي نهال خود استفاده كنيد.

  • بهتر است سراغ نهال پيوندي نرويد!

تحقيقات نشان مي دهد كه حدود 90 درصد نهال هاي پيوندي پس از گذشت 7 الي 8 سال از زير قسمت پيوندي دچار مشكل مي شوند. اين نهال ها معمولا در سال دهم خشك مي شوند. استفاده از نهال درست احتمال خشك شدن نهال گردو شما را كاهش مي دهد.

حدود 90 درصد نهال هاي پيوندي پس از گذشت 7 الي 8 سال از زير قسمت پيوندي دچار مشكل مي شوند. اگر تصميم به خريد نهال بسيار با كيفيت در كشور هاي همسايه همچون تركيه داريد ميتوانيد از fidandeposu سايت استفاده كنيد.

  • بيماري بلايت

از اين بيماري خانمان سوز غافل نشويد. بيماري بلايت كه بر روي برگ علامت سوختگي ايجاد مي كند و موجب سياه شدن برگ آن مي شود. اين بيماري باكتريايي با آلوده كردن برگ گردو و پوست سبز گردو آن را تحت تاثير قرار مي دهد و مي تواند باعث خشك شدن نهال گردو يا  حداقل باعث خشك شدن برگ آن شود.

  • غلظت عنصر بر

افزايش غلظت عنصر بر در خاك موجب ايجاد حاشيه هاي سياه بر روي برگ يا گاها نقطه هاي قهوه اي بر روي آن مي شود. براي حل اين مشكل مي توان از آبياري نهال با آبي با غلظت بر پايين يا آبياري شيرين استفاده نمود. لازم به توضيح است كه در بعضي از مواقع عناصر ديگر مانند فسفر و پتاسيم نيز در خشكي برگ گردو موثر اند.