برترين وبسايت ارائه دهنده تجهيزات نفت و گاز

۶۶ بازديد

پتروسا، برترين وبسايت ارائه دهنده تجهيزات نفت و گاز

  • معرفي شركت

شركت پتروسپنتا آذر با نام تجاري پتروساكو با تكيه بر دانش متخصصان شركت و همچنين با تجربه‌اي قريب به 20 سال توانسته است نام نكويي در زمينه توليد، واردات و تامين تجهيزات نفت و گاز از خود برجاي گذارد.

nwyt_d1.jpg

  • لوله

بي ترديد خطوط لوله انتقال نفت و گاز از شريان‌هاي مهم اقتصادي كشور و از سرمايه‌هاي ارزشمند ملـي بـه شـمارمي‌روند. بنابراين لازم است مجموعه‌هاي كارفرمائي، پيمانكـاري و بهـره بـرداري احسـاس مسئوليت نموده و ازمحصولات و ادواتي استفاده كنند كه از پيشرفته‌ترين فناوري‌هـا برخوردار بوده و معتبرترين استانداردهاي روز دنيا را دارد.

يكي از بخش‌هاي اصلي تشكيل دهنده يك مجموعه طراحي پروژه‌هاي صنايع نفت و گاز و پتروشيمي، بخش پايپينگ مي‌باشد و لوله به عنوان  مهم‌ترين قسمت از مجموعه پايپينگ است كه بخش وسيعي از طراحي پروژه‌ها را  به خود اختصاص مي‌دهد و داراي انواع مختلفي است. بطور كل لوله‌ها در بخش صنعتي به دو دسته لوله‌هاي فلزي و لوله‌هاي غيرفلزي تقسيم مي‌شوند كه هركدام كاربردهايي متفاوت و متنوعي دارند. كه در ادامه تنها به بررسي ويژگي‌ها و كاربردهاي لوله‌هاي فلزي مي‌پردازيم.

  1. انواع لوله‌هاي فلزي
  1. لوله‌هاي فولادي ضد زنگ (Stainlss Steel)                                                      

اين نوع فولاد تركيبي از آلياژ آهن، كرم و نيكل مي‌باشد و بسته به ميزان كرم و نيكل موجود در فولاد از انواع متنوعي برخوردار است. در واقع تعداد زياد انواع و رده‌هاي فولاد ضد زنگ نشانگر آن است كه اين فولادها به طور وسيعي در صنايع مختلف كاربرد دارند.

با توجه به سختي فرآيند ساخت اين نوع فولاد  معمولا از قيمت بالايي برخوردار مي‌باشند، كه همين موضوع سبب گشته تا در پروژه‌هايي كه هزينه جزء پارامترهاي كم اهميت تلقي شود، بكار رود.

جالب است بدانيد در صورتي‌كه عمليات پرداخت سطحي بر روي لوله‌ها انجام گيرد اين لوله‌ها قابليت آن را دارند تا از نفود و رشد ميكروب‌ها جلوگيري نمايند و امكان استفاده در صنايع غذايي و آشاميدني را پيدا مي‌كنند.

از خصوصيات اين فولادها مي‌توان به مقاومت بالاي آن‌ها در برابر فشار، خوردگي و دماي بالا اشاره كرد.

  1. فولاد آلياژي (Low Temperature Carbon Steel)                                

فولاد آلياژي از كربن وآهن و برخي مواد و فلزات مانند سيليس، مولبيدن، منگنز و … با عيار بسيار پايين ساخته مي‌شود.

اين نوع از لوله‌هاي فولاد آلياژي به علت پايين بودن انبساط حرارتي آن‌ها نسبت به ساير فولادها بيشتر در خطوط گاز سرد و خشك مانندخطوط نيتروژن و سيالات سرد با فشار متوسط و بالا استفاده مي‌گردند.

  1. فولادهاي آلياژي كربن دار( Alloy Steel)

فولادهاي آلياژي كربن دار، آلياژهاي ديگـري از آهن هسـتند كه با افـزودن كربن، سـيليس و فلزاتي همچون مولبيدن، نيكل، واناديم، كرم و برخي ديگر از فلزات با عيار بالا ايجاد مي‌شود.

  1. لوله‌هاي فولادي

مزيت استفاده از لوله‌هاي فولادي به پارامتر مقاومت و هزينه نسبي بستگي دارد. اين نوع لوله‌ها  نسبت به پرتوهاي UV و محيط‌هاي با دماي زياد مقاوم هستند.

 از ديگر مزيت‌هاي اين نوع لوله‌ها مي‌توان به قابليت جوشكاري، مقاومت در برابر خوردگي، دوام و هزينه مناسب اشاره كرد.

  بطور كل لوله هـاي فولادي را بر اساس نوع ساخت به دو دسته لوله‌هـاي درزدار و لوله‌هــاي بدون درز تقسيم مي‌نمايند.

  1. لوله‌هــاي بدون درز

لوله فولادي بدون درز در اصطلاح به لوله مانسمان يا سيم لس (seam-less) معروفند. واژه «بدون درز» به معني عدم وجود درزهاي جوش است.

 در فرايند توليد اين دسته از محصولات از مقاطع فولادي اعم از شمش استفاده مي‌شود و پس از حرارت و كشش و ساير فرايندها به لوله فولادي تبديل مي‌شود.

همچنين از اين لوله‌ها معمولا در شرايطي استفاده مي‌شود كه دما و فشار افزايش مي‌يابند.

لوله‌هاي فولادي بدون درز در موارد مختلف در صنعت نفت و گاز به كار مي‌روند:

عمليات‌هاي بالادستي (لوله‌هاي نفتي) (OTCG)

عمليات‌هاي مياني (انتقال و توزيع سيالات مانند نفت، گاز، بخار، اسيدها، دوغاب‌ها)

عمليات‌هاي پايين دستي (لوله‌هاي فرايندي براي تصفيه نفت و گاز در محصولات مشتق شده)

كاربردهاي لوله كشي عمومي در زمينه تأسيسات

  1. لوله‌هاي درزدار

لوله‌هاي درزدار ((welded pipe،  به لوله‌هايي گفته مي‌شود كه از شكل‌دهي و جوش دادن ورق‌هاي فولادي با ضخامت‌ها و جنس‌هاي مختلف توليد مي‌شوند.

بدين صورت كه ابتدا ورقه‌هايي با ضخامت‌هاي متفاوت و بر پايه اندازه نهايي لوله برش داده مي‌شوند، سپس به دستگاه نورد منتقل شده  و بعد از آن درز به وجود آمده جوشكاري مي‌شود در واقع لوله بدون درز، از جوش دادن دو سر ورق فولادي ساخته شده و به همين دليل لوله به شكل يكنواخت نبوده و درزدار است.

لوله درزدار، داراي سختي زيادي هستند و مي‌توانند نيرو و فشار بالايي را تحمل كنند و با توجه به وزن كمي كه دارند بسيار مقرون به صرفه و اقتصادي هستند.

لوله‌هاي درزدار بر اساسي نوع روشي كه به واسطه آن ورق‌هاي فولادي به هم جوش داده مي‌شوند به دسته‌هاي جوشكاري الكتريكي، زيرپودري و ذوبي الكتريكي تقسيم مي‌شوند كه در ادامه به اختصار تشريح شده‌اند.

  • جوشكاري الكتريكي (Electric Resistance Welded)

 در فرآيند جوشكاري الكتريكي لبه‌هاي ورق در اثر حرارت يك  دستگاه جوش الكتريكي به حالت مذاب درآمده و به يكديگر جوش مي‌خورند، به لوله‌هايي كه بر اثر جوشكاري الكتريكي حاصل مي‌شوند به اختصار ERW گفته مي‌شود.

  • جوشكاري زيرپودري (Submerged Arc Welding)

 يكي از پركاربردترين روش‌هاي جوشكاري در صنعت است. در اين روش وقتي لبه‌هاي ورق با يكديگر نور مي شوند شكافي V شكل بين آن‌ها به وجود مي‌آيد كه با دستگاه جوش قوس الكتريكي شكاف را با زير پودرهاي مخصوص پر مي‌كند.

  • جوشكاري ذوبي الكتريكي  (Electric Fusion Welding)

 از اين روش جوشكاري در توليد لوله درز مستقيم و يا درز مخفي استفاده مي‌شود. لوله‌هاي درزداري  كه به وسيله اين نوع جوش كاري توليد مي‌شوند به لوله هاي EFW معروفند.

  1. اتصالات فشار قوي

اتصالات فشار قوي دستهاي از اتصالات صنعتي هستند كه نقش مهمي در رشد صنايع مختلف از جمله نفت و گاز و پتروشيمي دارند.

 اگرچه اتصالات فشار قوي تجهيزات بسيار كوچكي هستند اما قلب صنايع انتقال سيالات محسوب مي‌شوند؛ اين اتصالات معمولاً از فولاد و آلياژهاي خاص ساخته ميشوند كه بسته به فشار سيال و اندازه ساير تجهيزات داراي انواع مختلفي هستند.

 از جمله اتصالات فشار قوي كه توسط شركت پتروسا تأمين و توليد مي‌گردد مي توان به انواع  زانويي (جوشي و دنده اي)، فلنج (كور، لبه دار، گلودارو ساكت)، سه راهي، درپوش، رابط و مهره ماسوره اشاره كرد.

 از آن‌جا كه جابه‌جايي اين سيالات همواره با فشار زيادي و درجه حرارت بالا صورت مي‌گيرد لازم است تا با بررسي دقيق ميزان جابه‌جايي از متناسب‌ترين نوع از اتصالات استفاده شود.

  • برخي از مشتريان ما

گروه مپنا، ماموت، شركت نفت ايرانول،گلوبال پترو تك و...

باتوجه به تنوع و پيچيدگي‌هاي صنعت نفت، گاز و پتروشيمي كارشناسان شركت آماده پاسخگويي به سوالات شما هستند. جهت مشاوره مي‌توانيد با شماره 86073350-021 و يا از طريق سايت info@petrosaco.com  با ما تماس حاصل نماييد.

آدرس سايت فارسي: petrosaco.com/fa

آدرس سايت انگليسي: petrosaco.com

قيمت ايمپلنت و كاشت دندان

۷۳ بازديد

ايمپلنت دندان

o4s7_q3.jpg

يكي از روش هاي نوين در جايگزيني دندان هاي پوسيده، شكسته و صدمه ديده يا كاشت دندان جديد به جاي دندان از دست رفته، ايمپلنت دندان است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاري برنا، در زمان گذشته از دست دادن دندان ها برابر با از دست دادن زيبايي ظاهري فرد و راهي براي جبران اين نقص وجود نداشت. كم كم و به مرور زمان دندان هاي مصنوعي و روش هاي متفاوت كاشت راه خود را در اين صنعت باز كردند. يكي از روش هاي نوين در جايگزيني دندان هاي پوسيده، شكسته و صدمه ديده يا كاشت دندان جديد به جاي دندان از دست رفته، ايمپلنت دندان است. در اين روش پايه اي فلزي در داخل استخوان فك محكم مي شود كه حكم ريشه دندان جديد را خواهد داشت و دندان جديد بر روي آن قرار خواهد گرفت. در ادامه همراه باشيد تا زواياي مختلف ايمپلنت دندان را با هم بررسي كنيم.

جنس ايمپلنت دندان

ايمپلنت هاي دندان بايد مقاومتي بسيار بالا داشته باشند تا در برابر ضربه و فشار هاي وارده استقامت داشته باشند. از اين رو معمولاً اي فلزات يا آلياژ هايي از آن ها تهيه مي شوند. يكي از فلزاتي كه كاربردي بي نظير و بي اندازه در صنعت ايمپلنت دندان دارد ، تيتانيوم است. تيتانيوم با داشتن مقاومتي بسيار بالا ، ميزان خوردگي بسيار كم و سابقه اي بسيار طولاني در عرصه ايمپلنت به عنوان يكي از بهترين مواد براي توليد ايمپلنت هاي دندان شناخته مي شود. علاوه بر اين موضوع تيتانيوم به خوبي توسط بدن فرد پذيرفته شده و پيوند بر قرار مي كند. البته در مواردي بسيار نادر ممكن است كه بدن شخص به تيتانيوم حساسيت داشته باشد كه در اين موارد مي توان از ايمپلنت هاي جايگزين استفاده نمود. از ايمپلنت هاي جايگزين مناسب مي توان ايمپلنت زيركونيوم را نام برد كه به تازگي در بازار راه خود را پيدا كرده است و احتمالاً مدتي طول خواهد كشيد تا به سابقه و ماندگاري تيتانيوم دست پيدا كند.

اجزاي ايمپلنت دندان

از آن جايي كه ايمپلنت هاي دندان تعداد بي شماري دارند و اين انواع هر كدام در تعداد اجزا مي توانند متفاوت باشند نمي توان گفت كه تعداد هميشه ثابت است. اما به طور معمول اكثر ايمپلنت هاي دندان از سه قسمت اصلي تشكيل مي شوند : فيكسچر ، اباتمنت و تاج دندان.

1- فيكسچر همان پايه ايمپلنت است كه به عنوان ريشه دندان جديد در داخل استخوان فك جاسازي مي شود و با آن پيوند بر قرار مي كند. جنس فيكسچر همانطور كه ذكر شد از فلزات و مخصوصاً تيتانيوم است تا بتواند به خوبي با استخوان فك ارتباط بگيرد.

2- اباتمنت نيز همان رابط يا واسط در ايمپلنت است. از آن جايي كه ارتباط دهنده دو قسمت اصلي ايملپنت دندان است ، به آن واسط گفته مي شود و نقش اصلي آن نيز همين است. در برخي از ايمپلنت هاي دندان مثل ميني ايمپلنت ها ممكن است اين قطعه نيز حذف شود.

3- تاج و روكش دندان يا همان دندان مصنوعي جديد است كه در واقع ويترين ايمپلنت به حساب مي آيد و نمايش دهنده زيبايي و محصول نهايي است كه بر روي اباتمنت قرار مي گيرد. نكته حائز اهميت اين است كه تاج هاي دندان متناسب با خصوصيات ظاهري دندان هاي طبيعي هر شخص تهيه و توليد مي شود. بنابراين ظاهري دو چندان زيباتر و طبيعي تر نسبت به ساير روش هاي كاشت دندان خواهد داشت.

متخصص ايمپلنت دندان

متخصص ايمپلنت دندان شخصي است كه به صورت اختصاصي در همين زمينه مطالعه داشته و تجربه طولاني در زمينه كاشت و ايمپلنت دندان دارد. توصيه اكيد ما به شما در صورت نياز به انجام ايمپلنت دندان ، مراجعه به متخصص ايمپلنت به جاي جراحان يا دندان پزشكان معمولي است. براي آشنايي با مركز ايمپلنت به لينك زير مراجعه كنيد .

مركز ايمپلنت

قيمت ايمپلنت دندان

براي اطلاع از جديدترين قيمت هاي ايمپلنت دندان مي توانيد به سايت مراجعه كنيد.

قيمت ايمپلنت دندان

مزاياي ايمپلنت دندان

ايمپلنت دندان مزاياي بي شماري دارد. از ميان آن ها مي توان به موارد زير اشاره كرد كه عمده اين مزيت ها به حساب مي آيند و از عوامل اصلي محبوبيت ايمپلنت در سطح جهان هستند :

1- مقاومت بالاي ايمپلنت هاي دندان نسبت به ساير روش هاي كاشت دندان از مزيت هاي بزرگ آن به حساب مي آيد. همانطور كه گفته شد ايمپلنت دندان معمولاً از جنس فلزات هستند و همچنين با روش كاشت منحصر به فردشان كه در داخل استخوان فك قرار مي گيرند ، اين مقاومت چندين و چند برابر مي شود.

2- بهبود كاركرد دهان و دندان ها : مواردي مانند جويدن غذا و صحبت كردن كه با استفاده از دندان هاي مصنوعي گاهاً دشوار يا با مشكل رو به رو مي شدند ، با استفاده از ايمپلنت دندان حس و حال استفاده از دندان هاي طبيعي را خواهند داشت و مشكلاتي مانند لق زدن دندان مصنوعي در داخل دهان به كل رفع خواهند شد.

3- طول عمر ايمپلنت هاي دندان نسبت به ساير روش هاي كاشت و جايگزيني دندان بسيار بالاتر است. البته اين مورد به چندين و چند عامل نظير كيفيت ايمپلنت ، طرز كاشت و نحوه مراقبت شخص از ايمپلنت ها بستگي دارد.

4- ظاهري زيبا و طبيعي : ظاهر ايمپلنت ها بر خلاف دندان هاي مصنوعي كه شايد كمي توي ذوق بزنند ، در لابراتور ها تهيه مي شوند و بسيار طبيعي و زيبا خواهند بود. به نحوي كه پس از قرار گيري در داخل دهان امكان تشخيص آن ها از ساير دندان ها دشوار است.

مراقبت هاي پس از عمل ايمپلنت دندان

اين مراقبت ها شامل مراقبت هاي روز هاي ابتدايي كه شامل فشار نياوردن زياد به ايمپلنت به علت امكان كج شدن آن و همچنين استفاده از مواد غذايي نرم است. در وهله دوم مسواك زدن روزانه و استفاده از نخ دندان و مواد دهان شويه يا ضد عفوني كننده مي باشد كه بهتر است در بازه هاي منظم جهت بررسي ايمپلنت به جراح يا متخصص مراجعه كنيد.

مراقبت هاي ايمپلنت

چطور بهترين پلي استيشن فت را انتخاب كنيم؟ قيمت پلي استيشن 4 چقدر است؟

۶۶ بازديد

چطور بهترين پلي استيشن فت را انتخاب كنيم؟ قيمت پلي استيشن 4 چقدر است؟

راه هاي خريد بهترين پلي استيشن 4 فت با كمترين قيمت

با بالا رفتن قيمت دلار و كم شدن قدرت خريد، همواره به دنبال اين هستيم كه بتونيم جنس خوب و كيفيت بالا را با بهترين قيمت خريداري كنيم.

اگر شما هم به دنبال يك پلي استيشن خوب هستيد و مي خواهيد متوجه بشيد كه بهترين قيمت ps4   در بازار چقدر هست و از كجا مي توانيد يك پلي استيشن با قيمت مناسب تهيه كنيد با ما همراه باشيد.

 

 

 

 

 

اولين سوال اينه كه يك پلي استيشن خوب چه ويژگي هايي بايد داشته باشد؟

 

اگر قصد خريد پلي استيشن 4 را داريد مي توانيد يكي از 3 مورد زير را انتخاب كنيد:

  1. پلي استيشن4 اصلي  2- پلي استيشن 4 اسليم 3- پلي استيشن 4 پرو

بريم ببينيم هركدوم از اين مدل هاي پلي استيشن چه ويژگي هايي دارند و قيمت هر كدام به چه صورت هست.

راستي در ادامه يك خبر خوب هم براي شما داريم.

پلي استيشن 4 اصلي (فت): اين نو ع از پلي استيشن در 3 سري مختلف عرضه شد. اولين سري كه با كد 10 شناخته مي شود، در سال 2013 عرضه شد و كاربران را با مشكلات متعددي مثل صداي زياد فن و خرابي پورت HDMI  مواجه كرد.

خيلي زود سري 11 براي اصلاح سري قبل وارد بازار شد و با تغييرات كمي در سخت افزار متل تعويض مادربرد و كاهش وزن فن خنك كننده جايگزين مدل قبلي شد.

آخرين سري از مدل پلي استيشن 4 هم كد 12 بود كه در سال 2015 ارائه شد و براي اولين بار از دكمه هاي لمسي در اين مدل استفاده شد.

سري اخر از پلي استيشن 4 در ظرفيت هاي 500 گيگ و يا 1 ترابايت ساخته شده و پس از عرضه مدل اسليم اين مدل ديگر توليد نشد.

حدود 5 سال از پايان توليد اين مدل ميگذرد و احتمالا آكبند اين مدل رو ديگر به راحتي نميشه پيدا كرد. ولي ميتوانيد مدل دست دوم و كاركرده اين مدل را با قيمت مناسب پيدا كنيد.

براي اين نوع خريد جديدا يك اپليكشين كاربردي در پلي استور ارائه شده است. اين برنامه كه به صورت تخصصي براي گيمرها آماده شده است يك محيط جذاب براي خريد و فروش كنسول، بازي و تجهيزات گيم آماده كرده است.

گيمباز يك پلت فرم خريد و فروش آنلاين مخصوص گيمرها است.

شما ميتونيد در گيمباز از آخرين قيمت هاي ps4 ، xbox  و... با خبر بشيد.

اگر ميخواهيد به سايت گيمباز دسترسي داشته باشيد اينجا كليك كنيد. اليته ميتونيد به صورت مستقيم گيمباز رو از پلي استور دانلود كنيد . براي دانلود از پلي استور اينجا كليك كنيد.

راستي به ياد داشته باشيد هنگام خريد پلي استيشن 4 فت بهتر سري هاي 11 و يا 12 را براي خريد انتخاب كنيد.

از كجا مدل كنسول را متوجه بشم؟

حتما براي شما هم اين سوال پبش اومده كه شماره مدل كنسول كجا درج شده و اعداد نوشته شده بر روي مدل كنسول نشان دهنده چه چيزي هست؟

شماره مدل كنسول روي جعبه كنسول نوشته شده و به صورت مجموعه اي از حروف و عدد به شكل  CHU-XXXX نوشته شده است.

دو عدد اول نشان دهنده همان سري ساخت كنسول است و دو عدد بعدي مربوط به ريجن ان است.

اگر قصد خريد پلي استيشن دست دوم را داشتيد و كنسول انتخابي جعبه نداشت، اصلا نگران نباشيد زيرا شماره مدل روي خود كنسول نيز حك شده است.

براي ديدن قيمت هاي پلي استيشن 4 دست دوم و نو از اين لينك استفاده كنيد.

https://gamebuzz.app/

مشخصات سخت‌افزاري فيليمو باكس

۷۰ بازديد

فيليمو باكس معرفي شد؛ ورود اولين سخت افزار هلدينگ صبا ايده به بازار

نوشتهامير مستكيندوشنبه، ?? مرداد ????

هلدينگ صبا ايده امروز از اولين سخت‌افزار خود تحت عنوان «فيليمو باكس» رونمايي كرد. اين گجت اندرويدي به كاربران اجازه مي‌دهد تا در تلويزيون‌هاي خود، تجربه‌ي استفاده از محتواي فيليمو را با كيفيت 4K داشته باشند.

مشخصات سخت‌افزاري فيليمو باكس

y240_a7.jpg

 

 

فيليمو باكس كه با كد FB-101 معرفي شده، از فناوري 4K HDR بهره مي‌برد. در واقع كاربران مي‌توانند از رزولوشن 4K با پشتيباني از ?? فريم در ثانيه استفاده كنند. از سوي ديگر چيپست آن نيز AMLogic S905X2 اعلام شده كه داراي يك پردازنده‌ي ? هسته‌اي و ?? بيتي با حداكثر فركانس پردازشي ? گيگاهرتز است.

فيليمو همچنين گفته كه اين باكس اندرويدي از ? گيگابايت حافظه رم DDR4 بهره مي‌برد. همچنين ?? گيگابايت حافظه داخلي از نوع EMMC در اختيار كاربران قرار مي‌گيرد كه عملكرد بسيار سريعي دارد.

 

 

فيليمو باكس از پلتفرم نرم افزاري «اندرويد TV» نسخه ?.? استفاده مي‌كند و نكته مهم اينجاست كه مي‌توانيد با زبان انگليسي، با دستيار گوگل صحبت كنيد يا از طريق فروشگاه پلي استور، اپليكيشن‌هاي مختلف را روي آن نصب كنيد. فيليمو همچنين مي‌گويد كه اين باكس مي‌تواند تا شعاع ??? متري به WiFi متصل شود.

مديرعامل صبا ايده: فيليمو باكس روي سهم بازار ما اثر خواهد داشت

«محمدجواد شكوري مقدم»، مديرعامل صبا ايده در گفتگو با ديجياتو درباره فيليمو باكس، توسعه آن و اينكه اين محصول دقيقا ساخت كجاست، گفت: «پروژه فيليمو باكس از مدت‌ها قبل با تحقيق درباره كيفيت و مشخصات فني به عنوان اهداف توسعه‌اي فيليمو در دستور كار قرار گرفت و مراحل ساخت آن در كشور چين طي شد. براي فيليمو به عنوان پلتفرم پيشروي سرگرمي عرضه محصولي كه كيفيت بالايي داشته باشد و تجربه كاربري متفاوتي را رقم بزند يكي از مهمترين اهداف است

در اين ميان خبر مهمي كه شكوري مقدم مي‌دهد، اين است كه به زودي خط توليد فيليمو باكس داخل كشور نيز راه اندازي خواهد شد.

 

 

فيليمو اكنون اين محصول را با قيمت ??? هزار تومان قيمت خريد اندرويد باكس در ديجي‌كالا عرضه كرده است اما سوال مهم‌تر اينجاست كه مزيت رقابتي فيليمو باكس با ديگر اندرويد باكس‌هاي موجود در بازار چيست؟ شكوري مقدم اعلام مي‌كند كه مشخصات فني به كار گرفته در آن و عرضه آن در بازار با سوبسيد اوليه باعث كاهش ?? درصدي قيمت نسبت به دستگاه‌هايي با كيفيت سخت‌افزاري مشابه مي‌شود: «كاربران مي‌توانند با قيمت بسيار پايين‌تر خدمات باكيفيتي را در نمايشگرهاي بزرگ دريافت كنند كه حتي تجربه بسيار متفاوتي نسبت به ساير روش‌هاي تماشا از جمله وب‌سايت و اپليكيشن‌ براي آن‌ها رقم خواهد زد

در واقع، اكنون اگرچه فيليمو باكس قيمتي ??? هزار توماني دارد اما اين شركت در حال ارائه سوبسيد ?? درصدي روي آن است. اما آيا ارزش افزوده‌اي كه اين سخت‌افزار نسبت به اپليكيشن يا وب‌سايت فيليمو ارائه مي‌دهد، هزينه‌ي خريدش را براي كاربر توجيه مي‌كند؟

مديرعامل هلدينگ صبا ايده به ديجياتو مي‌گويد كه حدود ?? درصد از كاربران فيليمو از طريق تلويزيون‌هاي هوشمند از سرويس استفاده مي‌كنند كه اين عدد در مقايسه با آمار ?? درصدي كاربران سرويس‌هاي جهاني از جمله نت‌فليكس، اختلاف قابل ملاحظه‌اي دارد. او در همين رابطه توضيح داد:

«اين اختلاف به اين دليل است كه امكانات سيستم عامل‌هاي تلويزيون‌هاي هوشمند براي تماشاي ويديو‌هاي بلند مناسب نيستند و با رابط كاربري نسبتا ضعيف تجربه كاربري مطلوبي ارائه نمي‌دهند. تنها راه ما اين بود كه وارد حوزه ديوايس شويم و فيليمو باكسي را عرضه كنيم كه تجربه بسيار متفاوتي رقم مي‌زند. بزرگترين كمك فيليمو باكس اين است كه موانع استفاده كاربر را برطرف مي‌كند و او را نسبت به تماشا در نمايشگرهاي بزرگ تشويق مي‌كند

با اين‌حال، واقعيت اين است كه صبا ايده قدم در راهي گذاشته كه حتي بسياري از كمپاني‌هاي بزرگ حوزه VOD هم هنوز در آن حركت نكرده‌اند. اما استدلال شكوري مقدم متفاوت است و مي‌گويد در دنيا كسب و كارهاي بزرگي به طور تخصصي در زمينه باكس فعاليت مي‌كنند و با پلتفرم‌ها از جمله نت‌فليكس و هلو همكاري مشترك دارند، اما در ايران به طور مشخص مجموعه يا برند شناخته شده‌اي روي محصول باكس فعاليت نمي‌كند: «به همين دليل ما متناسب با نيازهاي‌مان دست به كار شديم

 

 

او اگرچه به اين سوال كه اكنون فيليمو چه سهمي از بازار VODها دارد پاسخ نمي‌دهد، اما در جواب به سوال ديگر ديجياتو مبني بر اينكه همين سخت‌افزار چقدر مي‌تواند باعث افزايش سهم فيليمو از اين بازار شود، مي‌گويد:

«در حال حاضر و تا قبل از عرضه فيليمو باكس حدود ?? تا ?? درصد از تماشا توسط كاربران فيليمو در تلويزيون‌هاي خانگي رقم مي‌خورد كه آمار جهاني آن حدود ?? درصد است. از ميان بردن اين اختلاف تماشا در نمايشگرهاي بزرگ مهمترين دليل فيليمو براي توليد و عرضه باكس اختصاصي است كه به طور موازي مي‌تواند روي سهم بازار هم اثر بگذارد

شكوري مقدم از سوي ديگر مي‌گويد كه قرار نيست فيليمو باكس، محتواي متفاوتي را -حتي براي زمان محدود- عرضه كند و محتوا در سايت، اپليكيشن و فيليمو باكس يكسان خواهد بود. اما نكته مهم ديگري كه مطرح مي‌شود، اولين تجربه فعاليت سخت‌افزاري در هلدينگ صبا ايده است. آيا اين هلدينگ نرم‌افزاري و پلتفرم محور آمادگي پشتيباني لازم از يك محصول سخت‌افزاري را دارد؟ شكوري مقدم به ديجياتو گفت:

«ما با تعهد گارانتي ?? ماهه محصول را عرضه مي‌كنيم و از نظر فني هم به صورت ?? ساعته در ? روز هفته به كاربران خدمات مي‌دهيم. ما به دنبال رفتارسازي در زمينه تماشا روي تلويزيون‌هاي خانگي هستيم و به همين دليل فيليمو باكس را با سوبسيد ?? درصدي به بازار عرضه كرديم چرا كه بهبود تجربه كاربري مهمتر از دغدغه‌هاي ديگر در حوزه فروش است

معرفي خدمات كولر آبي؛ نصب، سرويس و تعمير

۶۴ بازديد

معرفي خدمات كولر آبي؛ نصب، سرويس و تعمير

با گرم شدن هوا بازار نصب كولر آبي، سرويس كولر آبي و تعمير كولر آبي نيز گرم شده و تقاضا براي اين خدمات افزايش مي‌يابد. نصب كولر آبي با رعايت اصول، سرويس كولر آبي به طور منظم و تعمير كولر آبي بدون به تعويق انداختن آن، همه از مواردي هستند كه خيال‌تان را از داشتن هواي مطبوع در تابستان راحت مي‌كند. البته براي انجام اين خدمات به موارد ديگري مثل كانال‌كشي نيز نياز داريد. در اين شرايط قيمت كانال كولر نيز مهم خواهد بود. با ما همراه باشيد تا خدمات نصب كولر آبي، سرويس كولر آبي و تعمير كولر آبي را همراه با قيمت كانال كولر دقيق‌تر بررسي كنيم.

 

6pw_a1.jpg

 

سرويس كولر آبي

سرويس كولر آبي نه تنها عمر كولر را بيشتر مي‌كند، بلكه باعث صرفه‌جويي در مصرف آب و برق نيز مي‌شود. هزينه سرويس كولر آبي در مقايسه با تعمير هم مناسب‌تر است. براي انجام نصب و سرويس كولر آبي، شناخت قسمت‌هاي مختلف كولر ضروريست. مراحل سرويس كولر آبي آبسال و باقي برندها تقريبا يكسان است. اولين مرحله سرويس كولر آبي تعويض پوشال است. پوشال محل مناسبي براي رشد قارچ‎ها و باكتري‌هاست كه بوي ناخوشايندي را ايجاد مي‌كنند.

اين مرحله در سرويس كولر آبي با توجه به كيفيت پوشال (قبلي) و آب شهري انجام مي‌شود. البته اين مرحله در سرويس كولر آبي سلولزي وجود ندارد. مرحله بعد در سرويس كولر آبي رسيدگي به پمپ آب و موتور است. اين دو بخش هرچه سالم‌تر باشند، پس از سرويس كولر آبي دستگاه عملكرد بهتري داشته و مصرف انرژي نيز كمتر مي‌شود. بنابراين در سرويس كولر آبي آبسال يا برندهاي ديگر، تميز كردن و روغن‌كاري اين قطعات از مراحل مهم سرويس كولر آبي است.

مراحله آخر سرويس كولر آبي برپايي سايه‌بان است. با توجه به اينكه بدنه كولر فلزيست و در معرض نور مستقيم قرار دارد، هنگامي كه بدنه كولر داغ شود، كارايي آن كاهش مي‌يابد. با در نظر گرفتن يك سايبان هنگام سرويس كولر آبي مي‌توان از اين مشكل جلوگيري كرد. دقت كنيد كه سرويس كولر آبي تنها به معني رسيدگي به كولر كاركرده نيست. شما پيش از نصب كولر آبي نيز بايد سرويس كولر را (بررسي پوشال، روغن‌كاري و...) انجام دهيد. بنابراين پس از سرويس كولر آبي، نوبت به نصب آن مي‌رسد.

 

 

نصب كولر آبي

پس از اينكه با بررسي تمام جوانب و نوع نيازتان كولر موردنظر را خريداري كرديد، به نصب كولر آبي توسط نصاب كولر آبي نياز داريد. نصب كولر آبي آزمايش، نصب كولر آبي سپهر الكتريك، نصب كولر آبي جنرال و برندهاي ديگر شباهت‌هاي قابل‌توجهي دارند. با اين وجود، توصيه مي‌شود كه براي نصب كولر آبي (حتي نصب كولر آبي روميزي) حتما از متخصص كمك بگيريد. چراكه نصب كولر آبي، خصوصا براي اولين بار، به برق‌كشي، لوله‌كشي و كارهاي فني ديگري نياز دارد.

اولين قدم جهت نصب كولر آبي ، سيم‌كشي و نصب برق آن است. در ادامه، نصب كليد كولر آبي براي كنترل آن اتجام مي‌شود. همان‌طور كه مي‌دانيد، كولر آبي توسط يك كليد سه‌منظوره كنترل مي‌شود كه وظايف روشن و خاموش كردن، راه‌اندازي پمپ آب و افزايش يا كاهش دور كولر را به عهده دارد. مرحله بعد در نصب كولر آبي آزمايش و برندهاي ديگر، تهيه شاسي براي قرار دادن كولر روي آن است. شاسي نصب كولر آبي بسته به موقعيت كولر تهيه شده و نوع آماده آن در بازار موجود نيست.

مرحله آخر در نصب كولر آبي جنرال، نصب كولر آبي سپهر الكتريك و...، اتصال دهانه خروجي كولر به كانال كولر است. اين‌كار معمولا با استفاده از برزنت و يك چسب مخصوص انجام مي‌شود. همان‌طور كه مي‌بينيد، تهيه كانال و كانال‌كشي كولر نيز از مراحل نصب كولر آبي است. هزينه نصب و سرويس كولر آبي معمولا نرخ مشخصي دارد، اما قيمت كانال كولر چگونه تعيين مي‌شود؟ در ادامه به اين سوال پاسخ مي‌دهيم.

 

 

قيمت كانال كولر

كانال كشي كولر و پرداخت قيمت كانال كولر هنگام ساخت منازل انجام شده، و اجراي صحيح آن به خنك‌تر شدن منزل كمك شاياني مي‌كند. طراحي يك مسير بدون پرپيچ و خم براي كانال‌كشي علاوه بر هدر ندادن باد كولر، هزينه‌اي كه بايد براي قيمت كانال كولر بپردازيد را نيز كاهش مي‌دهد.

قيمت كانال كولر به تنهايي به جنس ورق گالوانيزه مورداستفاده و متراژ آن بستگي دارد. براي مثال، قيمت كانال كولر براي كانال كشي با ورق گالوانيزه ?? درصد و بند كشويي، با ورق گالوانيزه 60 درصد و بند كشويي، با ورق گالوانيزه ?? درصد و فلنج آهني به ترتيب افزايش مي‌يابد. البته پرداخت قيمت كانال كولر به تنهايي براي نصب كولر آبي كافي نيست. علاوه بر قيمت كانال كولر، بايستي هزينه دريچه‌ها و دستمزد نصاب را نيز درنظر داشته باشيد.

نكته مهم در مورد قيمت كانال كولر و كانال‌كشي كولر اين است كه بالا بودن متراژ موردنياز شما مي‌تواند هزينه‌هاي شما را تعديل كند. هم قيمت كانال كولر در متراژ بالا مي‌تواند شامل تخفيف شود، و هم هزينه كانال‌كشي را كاهش دهد. به كارهايي با متراژ پايين در نصب و سرويس كولر آبي «خرده‌كاري» مي‌گويند. با اين وجود، حتي اگر نصب كولر آبي و سرويس كولر آبي‌تان را به بهترين افراد سپرده باشيد، نياز به تعمير كولر آبي در درازمدت اجتناب‌ناپذير است.

 

تعمير كولر آبي

تعمير كولر آبي در شرايط مختلفي ممكن است لازم شود؛ براي مثال روشن نشدن كولر، داغ بودن باد دستگاه، شنيدن صداي بلند و ناهنجار از كولر آبي، آبريزي از دستگاه و غيره. در تمامي اين حالات، علت وجود مشكل ممكن است از بخش‌ها و قطعات مختلفي ناشي شود. به همين دليل، حتما تعمير كولر آبي خود را به متخصصان اين حوزه بسپاريد.

كم بودن باد كولر، يكي از دلايل اصلي افراد براي تعمير كولر آبي به عنوان مثال است. اگر جايگاه نصب كولر مناسب نباشد و هوا به خوبي از پوشال‌ها وارد كولر نشود، هوادهي كولر كم مي‌شود. برخي مواقع هم توربين به دليل شل و يا سفت بودن پروانه به خوبي نمي‎چرخد؛ يا موتور نيم‌سوز شده و قدرت لازم را ندارد. اين تنها يكي از مثال‌هاي تعمير كولر آبي كه دلايل احنمال آن نشان‌دهنده اهميت كمك گرفتن از متخصص براي تعمير كولر آبي است.

 

سخن پاياني

چه به سرويس كولر آبي نياز داشته باشيد، يا نصب كولر آبي و تعمير كولر آبي، «خدمت از ما» به شما كمك مي‌كند تا فرد موردنظر را براي انجام آن پيدا كنيد. همچنين، در مواردي مانند كانال‌كشي كولر نيز مي‌توانيد قيمت كانال كولر را از آنها استعلام كنيد. «خدمت از ما» به شما اين امكان را مي‌دهد تا علاوه بر مشاهده اطلاعات هر متخصص تعمير، نصب و سرويس كولر آبي به همراه نظرات مشتريان قبلي، قيمت خدمات را نيز به رايگان از آنها استعلام كنيد. تمام اين موارد شما را قادر خواهد كرد تا بهترين فرد را براي انجام خدمات كولر آبي انتخاب كنيد.

 

منبع: https://canvas.ucsc.edu/eportfolios/609/Water_Cooler_Services

خريد دي كلرومتان اكسير اتريش

۵۵ بازديد

خطرات دي اتيل اتر

دي اتيل اتر به شدت اشتعال پذير است و به دليل اينكه به شدت فرَار بوده و وزن گاز اتر از هوا كمتر است ، بخار اتر در ارتفاع پايين از سطح زمين حركت مي كند و آتش به وجود آمده مي تواند تا مسافت زياد را حركت نمايد . اين حتي در صورتي كه تنها در اين ماده باز باشد، ممكن است گاز خروجي از آن خود را به منبع اشتعال رسانده و منجر به آتش گرفتن كل بطري آن بشود. منبع اشتعال آن لزوما حتما نبايد شعله باشد و الكتريسيته ساكن، پليت داغ يا هيتر مي توانند موجب آتش گرفتن آن شوند.

دماي خود آتش گيري اين ماده ??? درجه سانتي گراد است. اين بدان معناست كه با رسيدن به اين دما، ماده به صورت خود به خودي آتش مي گيرد.

uzm_d1.png

خريد دي اتيل اتر

شركت آوا تجهيز آزما نمايندگي شركت اكسير اتريش در ايران در زمينه توليد و فروش مواد شيميايي در اصفهان فعاليت داشته و واردات مستقيم مواد شيميايي و تجهيزات آزمايشگاهي از برندهاي معتبر جهاني را انجام مي نمايد.  براي خريد دي اتيل اتر اكسير اتريش با كارشناسان ما تماس بگيريد

 

سولفوريك اسيد

سولفوريك اسيد در گذشته جوهر گوگرد يا هيدروژن سولفات خوانده مي‌شد و همچنين به عنوان روغن ويتريول هم شناخته مي شود، يك اسيد معدني است كه از عناصر گوگرد، اكسيژن و هيدروژن تشكيل شده و داراي فرمول مولكولي H?SO? است. يك مايع بي رنگ، بي بو و چسبناك است كه در آب محلول است و در واكنش هايي كه بسيار گرمازا است، ساخته مي شود.

 

mkpt_d2.jpg

كاربرد

سولفوريك اسيد يكي از مواد اصلي در صنايع شيميايي است و در واقع توليد اسيد سولفوريك يك كشور شاخص مهمي براي قدرت صنعتي آن است. اين ماده بيشتر براي توليد كود مورد استفاده قرار مي گيرد، اما در فرآوري مواد معدني، پالايش روغن، فرآوري فاضلاب و در صنايع شيميايي براي توليد مواد شوينده ( كاربرد اسيد سولفوريك در شوينده ) ، رزين هاي مصنوعي، مواد رنگ كننده، داروسازي، كاتاليزورهاي نفتي، حشره كش ها و ضد يخ ها نيز بسيار مهم است.

 

براي دريافت مشاوره رايگان و خريد سولفوريك اسيد اكسير اتريش  با كارشناسان ما تماس بگيريد.

 

دي كلرو متان

Dichloromethane, CH2Cl2 (DCM)
دي كلرومتان يك حلال آلي است كه به طور گسترده در تحقيقات شيميايي استفاده مي شود. يك مايع بي رنگ و فرار است، اما در هوا قابل اشتعال و قابل انفجار نيست.

فرمول شيميايي: CH2Cl2

 

 

توليد دي كلرومتان

دي كلرومتان معمولاً با حرارت دادن متان با گاز كلر توليد مي شود. محصولات اين فرايند تركيبي از كلرومتان (متيل كلريد)، دي كلرومتان (متيلن كلريد)، تري كلرومتان (كلروفرم) و تتراكلرومتان (تتراكلريد كربن) است كه به وسيله تقطير از هم جدا مي شوند.

 

خريد دي كلرومتان

براي خريد دي كلرومتان اكسير اتريش  تماس بگيريد.

 

سيكلوهگزان

سيكلوهگزان يك سيكلو آلكان با فرمول مولكولي C?H?? كه حلقه اي با شش اتم كربن استسيكلوهگزان مايع بي رنگ، فرار و قابل اشتعال است و داراي بويي مانند نفت استسيكلو_هگزان مي تواند باعث افسردگي شود همچنين مي تواند باعث سردرد، سرگيجه، خشكي گلو و سوزش چشم شود.

توليد

برخلاف بنزن ، سيكلوهگزان در منابع طبيعي مانند زغال سنگ يافت نمي شود. به همين دليل ، محققان نمونه هاي اوليه سيكلو هگزان را سنتز كردند.

 كاربرد

  • اين ماده عمدتاً براي توليد صنعتي اسيد چرب و كاپرولاكتام كه از پيشروهاي نايلون هستند مصرف مي شود كه بازار غالب آن الياف است. اين الياف در لباس هايي از قبيل جوراب هاي زنانه، لباس خواب و لباس زير، فرش و مبلمان خانگي استفاده مي شود.
  • سيكلو هگزان گاهي اوقات به عنوان يك حلال آلي غير قطبي مورد استفاده قرار مي گيرد، اگرچه ان-هگزان براي اين منظور كاربرد بيشتري دارد.
  • همچنين براي كاليبراسيون ابزارهاي سنجش كالريمتري اسكن ديفرانسيل (DSC) استفاده مي شود.

 

براي خريد سيكلوهگزان اكسير اتريش با ما تماس بگيريد

براي دريافت مشاوره رايگان و خريد محصول با كارشناسان ما تماس بگيريد.

03132402900 
09135080594