چيپ تصوير EFFIO CCD دوربين مداربسته

۱۲ بازديد

چيپ تصوير EFFIO CCD دوربين مداربسته

 

حسگر تصوير بخشي از اجزاي تشكيل دهنده يك  دوربين مداربسته  است وظيفه اين جزء رساندن نور به لنز دوربين از طريق تبديل آن به سيگنال هاي الكتريكي است. در ساختار دوربين هاي مدار بسته از دو نوع سنسور تصوير CMOS و CCD استفاده مي گردد.
چيپ هاي تصوير EFFIO از دسته سنسورهاي CCD هستند كه توسط شركت سوني توليد مي شوند اين سنسورها داراي قابليت هاي ويژه اي بوده، نسبت به نور حساسيت بالايي داشته و كيفيت رنگ ها در تصاوير حاصل از آنها نيز مناسب است. اين چيپ ها داراي چندين نوع مختلف هستند.
دوربين هايي كه از تكنولوژي Effio سوني بهره مي برند قادرند تصاويري با وضوح و كيفيت بالاتر، با رنگ هاي زنده و نسبت سيگنال به نويز بيشتري ارائه دهند.

 

نحوه عملكرد سنسور Effio

سنسور Effio كه مخفف عبارت (Enhanced Features and Fine Image Processor)است داراي ويژگي هاي خاصي است كه آن را از هم رديفان خود متمايز مي سازد. از جمله اين ويژگي ها اين است كه از لحاظ فركانس خروجي، سنسور Effio فركانس خروجي به مراتب بالاتري دارد. همچنين رزولوشني كه اين چيپ تصوير ارائه مي كند بسيار پيشرفته تر بوده و فارغ از تكنولوژي مگا پيكسلي در دوربين هاي تحت شبكه است. با توجه به نحوه پردازش تصاوير در اين تكنولوژي، امكان دستيابي به تصاوير با وضوح بالاتر ميسر مي باشد.
در دوربين هايي كه مجهز به سنسور Effio هستند سيستم پيشرفته تصحيح و ارتقا رنگ ها در تصاوير وجود دارد كه رنگ هايي زنده و واقعي را به نمايش مي گذارند. در مورد وجود نويز در تصاوير نيز از هر دو تكنولوژي 2D-DNR و 3D-DNR براي كاهش نويز تصاوير استفاده مي كند.


لازم به ذكر است كه با استفاده از اين تكنولوژي امكان دستيابي به كيفيت بالاي تصوير در حالت زوم الكترونيكي (E-ZOOM) نيز امكان پذير است . زيرا در حالتي كه لنز دوربين را بر روي نقطه خاصي متمركز مي كنيد از كيفيت تصوير كاسته مي شود اما با وجود اين سنسور اين مشكل تا حد زيادي برطرف گرديده است. به نحوي كه براي مثال در دوربيني با قابليت زوم بالا بدون افت كيفيت تصوير اين كار انجام مي شود.

 

  1. قيمت دوربين مدار بسته
  2. خريد دوربين مدار بسته
  3. نصب دوربين مداربسته
  4. هايك ويژن

كارايي هاي حفاظ پنجره فرفورژه فلزي و ساده

۱۳ بازديد

كارايي هاي حفاظ پنجره فرفورژه فلزي و ساده

زماني كه صحبت از حفاظ پنجره فرفورژه فلزي و ساده به ميان مي آيد، عده اي در واقع در اين فكر هستند كه حفاظي آهني همانند سلول ها زندان در مقابل شيشه هاي خانه زيباي آن ها نصب خواهد شد. با توجه به اين كه در ساختمان هاي امروزه، امنيت و ايمني مقوله اي است كه حرف اول را مي زند، ميتوان گفت كه نصب حفاظ پنجره فرفورژه فلزي و ساده يكي از مهم ترين بخش هايي است كه بايد به آن دقت كنيد و بعضا مي توانيد آن ها را روي درها و برخي ديوار ها نيز نصب كنيد. زماني كه شما ميخواهيد يك خانه را اجاره كنيد و يا بخريد، بايد به امنيت و ايمني درب ها و پنجره ها توجه زيادي داشته باشيد. امنيت و ايمني يكي از مهم ترين بخش هاييست كه براي زندگي در يك ساختمان به داشتن آرامش بيشتر شما كمك خواهد كرد.

نصب حفاظ پنجره فرفورژه فلزي و ساده

با تمامي حرف هايي كه گفته شد، باز هم عده اي تصور مي كنند كه نصب حفاظ پنجره فرفورژه فلزي و ساده تنها براي درب ها و همچنين خانه هايي كاربرد خواهد داشت كه قديمي تر هستند و درب ها و پنجره هاي امروزي كه تمام هوشمند ساخته مي شوند ديگر نيازي به اين نوع حفاظ ها ندارند. لازم نيست براي شما يادآوري كنيم كه هرچقدر هم تكنولوژي رو به پيشرفت باشد راه هايي كه براي شكستن آن به وجود خواهد آمد نيز بيشتر خواهد شد. در اين حال بهترين كاري كه ميتوانيد انجام دهيد اين است كه اين تفكرات را دور بريزيد و به دنبال يك حفاظ محكم براي خانه خود باشيد.

گذاشتن حفاظ پنجره مدرن آهني چه مزيتي دارد؟

يكي از نكاتي كه بايد به آن دقت كنيد اين است كه نصب حفاظ پنجره مدرن آهني علاوه بر اينكه به شما كمك مي كند امنيت خانه و ساختمان تان بيشتر شود، باعث افزايش زيبايي نماي ساختمان شما هم خواهد شد. اينطور نيست كه تمامي نرده هايي كه شما از آنها استفاده مي كنيد تنها شكل آهني داشته باشند بلكه ميتوانيد با استفاده از انواع مختلف حفاظ پنجره مدرن آهني زيبايي را نيز براي ساختمان خود به ارمغان بياوريد. در اين حال، تنها كاري كه بايد بكنيد اين است كه نمونه هاي موجود را بررسي كنيد.

اگر شما از حفاظ پنجره مدرن آهني استفاده كنيد در واقع از ورود سارقان به محل سكونت خود جلوگيري خواهيد كرد و همچنين از قاب و شيشه پنجره خود نيز حفاظت مي كند. شايد تصور شما اين باشد كه محل سكونت و زندگي شما شرايط خاصي دارد كه نياز داريد از پنجره هاي ضد سرقت استفاده كنيد. در اين حال نصب حفاظ پنجره مدرن آهني استيل ميتواند به شما در برقراري امنيت محل زندگيتان كمك كند.

حفاظ پنجره مدرن آهني آهني

يكي از انواع حفاظ هاي پنجره، حفاظ آهني است كه مقاومت بسيار زيادي دارد و در شكل ها و اندازه هاي مختلفي توليد مي شود. اين نوع حفاظ ها اما در شرايط آب و هوايي مختلف مانند باران هاي زياد ممكن است كه رنگ و همچنين ظاهر خود را تغيير دهند. شما به همين دليل هم نيازمند هستيد كه مراقبت و توجه هميشگي نسبت به آن ها داشته باشيد.

مزاياي حفاظ پنجره آهني فرفورژه و كلاسيك

كيفيت حفاظ پنجره آهني فرفورژه و كلاسيك شايد در جد نرده هاي آهني نباشد اما ما به شما تضمين مي دهيم كه استفاده از اين نوع محصولات هم ميتواند به اندازه محصولات آهني براي شما كاربردي باشد. البته شايد تنوع محصولات آهني به مراتب بيشتر باشد. همانطور كه در بخش هاي گذشته به آن پرداختيم انواع مختلفي از نرده هاي آهني وجود دارد كه شما ميتوانيد از آن ها براي حفظ امنيت خانه خود استفاده كنيد. در اين بين حفاظ پنجره آهني فرفورژه و كلاسيك نيز براي شما همين كار را خواهد كرد و شما ميتوانيد تا حد بسيار زيادي در هزينه هاي خود صرفه جويي كنيد.

طراحي هاي حفاظ پنجره آهني فرفورژه و كلاسيك چگونه است؟

نكته اي كه در اين بخش مي خواهيم به شما بگوييم اين است كه عده بسياري معمولا به جاي اينكه از نرده فرفورژه استفاده كنند به دنبال استفاده از نرده هاي آهني هستند. ميتوان گفت كه برخي از اين افراد اينطور بيان مي كنند كه نرده فرفورژه داراي تنوع بيشتري نسبت به نرده هاي معمولي است.

براي مشاوره با كارشناسان حفاظ سازه در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري آفتاب

 

https://www.gatesofantares.com/activity/p/947011/

https://myspace.com/cozejexo/post/activity_profile_50315114_9d55b38c83c94e2f87c140adea6acea1/comments

http://drpetepublishing.com/activity/p/726119/

https://www.pearltrees.com/nademkhan22#item380263919

https://cinecrowd.com/en/node/1114?page=73#comment-447930

http://beta.lekhafoods.com/speciality/pizza/tuscana-pizza-margherita.aspx

http://www.unionbaygroup.com/blog/union-bay-group-blog/post/amazon-creates-online-showcase-for-kickstarter-crowdfunded-products

http://www.clubwww1.com/dating/member/blog_post_view.php?postId=37

https://mozaikv3.cc.itu.edu.tr/haberler/2018/05/04/hatice-***e-hocamizin-i-nsan-robot-etkilesimi-konusundaki-tedx-konusmasi

http://archives.lametropole.com/article/bouffe/vins/des-bordeaux-de-r%C3%AAve

امنيت فيزيكي دوربين مداربسته

۱۱ بازديد

امنيت فيزيكي دوربين مداربسته

عموما دوربين مداربسته در همه جاي دنيا در محل ها به دو منظور تجهيز ميشود.
?_ داشتن اشراف به محيط مورد نظر و تامين امنيت ( البته وجود فيزيكي دوربين به خودي خود در بسياري از موارد حكم يك عامل بازدارنده براي وقوع جرم ها مي باشد.

?_ جهت كنترل و عملكرد افراد

موضوع مهمي وجود دارد كه در هر دو اين موارد مشترك است و آن امنيت فيزيكي دوربين ميباشد
طبيعي ست كه انسان ها در هر شرايطي از كنترل شدن و رصد خود و عملكردشان ، احساس خوبي ندارند ، اين موضوع گاهي به قدري مهم مي شود كه افراد به فكر تخريب و خرابكاري دوربين و تجهيزات مربوط به آن مي افتند ويا افراد مجرم براي پنهان ماندن از چشم دوربين هاي مداربسته ناگزير به قطع جريان برق و يا انهدام سيستم نظارت تصويري مي شوند.
مواردي كه براي جلوگيري از اين اتفاقات بايد رعايت شود بسيار هستند، اما در اين مطلب به مهم ترين آنها مي پردازيم .

نكات مهم را به دو دسته اصلي تقسيم ميكنيم .
اول : مواردي كه در حين نصب و تجهيز سيستم ها بايد رعايت شود.
دوم : مواردي كه بعد از نصب و شروع به كار سيستم ها بايد صورت بگيرد.
به دسته نخست مي پردازيم :
الف: براي تامين برق اصلي دستگاه ها و دوربين ها هميشه از UPS ( برق اضطراري) استفاده كنيد.
ب: جهت جلوگيري از پوسيدگي و فرسايش كابل ها ناشي از نور مستقيم آفتاب و شرايط جوي ، همچنين جهت جلوگيري و دشواري براي بريدن كابل ها و خرابكاري توسط افراد، به چند روش ميتوان عمل كرد

* عبور دادن كابل ها از داخل لوله هاي فلزي ( معروف به لوله برق )

* عبور دادن كابل ها از داخل لوله هاي خرطومي قابل انعطاف با لايه داخلي فلزي ( فلكسيبل)

* قرار دادن كابل ها داخل ترانك و داكت هاي پلاستيكي مقاوم

پ: در طراحي و جانمايي دوربين ها توسط كارشناسان مربوطه بايد به ? موضوع مهم اشاره كرد:

اول : ارتفاع دوربين ( جهت جلوگيري از سرقت و تخريب )

ارتفاع دوربين بايد به اندازه اي باشد كه دسترسي به آن سخت يا غير قابل ممكن باشد و از جهتي هم ديد دوربين مطلوب باشد .

 

دوم : همپوشاني

در مواردي كه ناگزير هستيد دوربين ها را در ارتفاع كم نصب كنيد به نكته همپوشاني دقت كنيد
دوربين ها بايد يكديگر را در تصاوير پوشش دهند به شكلي كه اگر قرار است براي يكي از آنها اتفاقي رخ دهد ، دوربين ديگري اين اتفاق را ثبت كند .

سوم : انتخاب مسير مناسب عبور كابل ها

حدالامكان سيستم را بسته به شكل ظاهري و نقشه محيطي محل ، طوري طراحي كنيد مسير عبور كابلها در ديد دوربين ها باشد و در مواردي كه امكان پذير نيست از نكات امنيت كابل ها كه قبلا ذكر شد استفاده كنيد.

چهارم : نقاط كور

بالاترين امتياز امنيت در يك سيستم مداربسته ، شكل طراحي آن به گونه ايست كه از پيشامدن نقاط كور جلوگيري شود .
در اكثر موارد با رعايت مورد همپوشاني اين مشكل برطرف خواهد شد و در موارد ديگر نيز با اضافه كردن تعداد دوربين ها و يا انتخاب لنز مناسب ( لنز عريض ، معمولي و زوم ) اين اشكال رفع خواهد شد.

ت: دقت در انتخاب اتصالات نگه دارنده (پيچ ، رولپلاك ، رول بولت ، قلاب ، سيم بكسل و …) ، نسبت به مقاومت ديوار ها و سقف براي نصب دوربين ، به شكلي كه از محكم شدن و مقاوم بودن اتصالات اطمينان كافي داشته باشيد.

ث: اگر از باكس ( جعبه تقسيم روكار ) در كنار دوربين استفاده ميكنيد ، از عايق بودن آن مطمئن شويد .
توسط نوار هاي عايق كننده و مسدود كننده هايي كه جز متعلقات باكس ها هستند جهت عايق كردن باكس ها و جلوگيري از نفوذ آب و گرد و غبار به داخل آنها استفاده كنيد.

ج: از قابل دسترس بودن سيم و كابل دوربين و سيستم خود جدا” جلوگيري كنيد و حتي كابل كوتاهي كه از دوربين تا باكس ( جعبه تقسيم روكار ) وجود دارد را با لوله خرطومي مخصوص بپوشانيد .

چ: از محكم شدن پيچ هايي كه روي دوربين جهت تنظيم لنز و زاويه دوربينهستند اطمينان پيدا كنيد ، چون بعد از گذشت زمان ، زاويه و لنز دوربين تغيير خواهد كرد و ممكن است سيستم شما دچار نقطه كور شود.

ح : حتما در تخمين و برآورد تجهيزات در زمان كارشناسي و نياز سنجي ، رك (كابينت مخصوص جهت نگهداري دستگاه ها و تجهيزات اتاق كنترل ) را به سيستم اضافه كنيد.

حال در اين قسمت به مورد دوم ميپردازيم:

 موارد بعد از نصب و تجهيز سيستم:

الف: از نشان دادن تصاوير دوربين به افراد غير مسئول جدا خودداري كنيد. اين امر موجب حفظ شدن زاويه و ديد دوربين خواهد شد و به مرور زمان نقاط كور كه از ديد دوربين ها پنهان هستند آشكار خواهد شد.

ب: محل مانيتورينگ ، جهت حفظ حريم و جلوگيري از ورود افراد متفرقه، ترجيحا جايي قرار بگيرد كه درب آن اتاق بسته شود و امكان قفل شدن نيز وجود داشته باشد.

پ: اگر از رك ( كابينت مخصوص جهت نگهداري دستگاه ها و تجهيزات اتاق كنترل ) استفاده ميكنيد ، درب آن را هميشه قفل نگه داريد.

ت: به محض تحويل سيستم از نصاب هاي مربوطه رمز ورود به منوي مديريت دستگاه را از حالت پيش فرض خارج كرده و آن را تغيير دهيد .

جهت حفظ امنيت بيشتر و به خصوص زماني كه از سرويس انتقال تصوير استفاده ميكنيد ، حتما هر چند روز يكبار ، رمز عبور دستگاه خود را تغيير دهيد .
رمز عبور استاندارد وايمن ، تلفيقي از اعداد ، حروف بزرگ و كوچك و استفاده از كاراكتر هاي خاص ميباشد
توجه داشته باشيد كه هر چقدر رمز عبور پيچيده تر باشد ، عمل شكستن و حدس زدن آن سخت تر و يا غير ممكن خواهد بود .

ث: براي نگه داشتن تصاوير در حافظه دستگاه در بازه زماني حداقل يك ماهه ، به شكلي كه هر زمان به دستگاه مراجعه كرديد ، جديد ترين تصاوير را داشته باشيد ، سيستم را روي حالت ضبط پيوسته (Overwhrite) قرار دهيد .

 

در اين حالت به محض پر شدن فضاي ديسك اصلي به صورت خودكار از قديمي ترين لحظه ضبط شده پاك كرده و لحظه جديد را جاگيزين آن خواهد كرد
عموما دستگاه ها در حالت پيش فرض اين امكان را به حالت فعال دارند ، اما باز هم براي اطمينان خاطر دوباره آن را بررسي كنيد .

ج: در طول استفاده از سيستم مداربسته خود ، و در طي گذر زمان ، ممكن است لحظاتي اتفاق بيافتد كه نيازمنديد آن تصوير را از دستگاه استخراج كنيد
پيشنهاد مي شود تصاوير و لحظات مهم و ضروري موجود در حافظه دستگاه را در جاي ديگر مثل هارد اكسترنال كپي كرده و نگهداري كنيد.

با عنوان اين موارد و رعايت آنها توسط شما اميد است امنيت سيستم مداربسته شما تامين شود.

 

  1. https://postheaven.net/s3tm2ag8k5
  2. https://writeablog.net/jq3u1l9izv
  3. https://squareblogs.net/l7ioo717en
  4. https://uceda.org/activity/p/320774/

خصوصيات اصلي خريد خانه در استانبول

۱۰ بازديد

خصوصيات اصلي خريد خانه در استانبول

  • بالكن
  • زمين بسكتبال
  • كافه
  • گرمايش مركزي
  • مهد كودك
  • پنجر? دوجداره
  • امكانات
  • آشپزخان? مجهز
  • باشگاه
  • كارائوكه

توضيحات مربوط به خريد آپارتمان ها در استانبول

 

ترك گشت مفتخر است كه اين آپارتمان هاي زيبا را با ويوي دريا در  كاديكوي استانبول به فروش به برساند. اين ساختمان ها در منطقه اي باپرستيژ در نزديكي بسفروس و درياي مرمره، در مركز كاديكوي و در خريد آپارتمان در مال تپه استانبول  آن قرار دارند.

كاديكوي دقيقاً در جهت عكس مركز شهر اروپايي قرار دارد و مركز تجاري و تفريحي شلوغ با فرهنگي متفاوت است كه شب هايي پر جنب و جوش دارد و در محل تلاقي تنگ? زيباي بسفروس و درياي مرمره قرار گرفته است.

اين منطقه مركز حمل و نقل آسيايي است و بسيار نزديك به تونل اوراسيا است و ايستگاه هاي قطار، متروبوس و ترمينال هاي كشتي بسياري دارد كه هر يك از آنها به بسياري از مناطق شهر اعم از مناطق اروپايي و آسيايي و خريد آپارتمان در عمرانيه استانبول   بزرگراه هاي شرياني شهر و همچنين پل هاي بسفروس دسترسي دارد.

كاديكوي به دليل موقعيت ساحلي اش مناطق زيبايي را در كنار خط ساحلي در خود جاي داده است، تفرجگاه هاي زيبا، درياي محبوبش و باغ ها و رستوران هاي دريايي هيجان انگيزش. در اين منطقه خيابان معروف بگدات قرار دارد كه خياباني سه لاينه و شلوغ و بسيار محبوب است و سبب شده است تا منطق? كاديكوي براي اقامت دائمي و سرمايه گذاران ملك كه مي خواهند درآمدي سالم و سالانه داشته باشند، بسيار ايده آل باشد.

m7_fw56.jpg

چرا خريد خانه در شيشلي استانبول  دراين پروژه؟

  • كاديكوي: يكي از معروف ترين مناطق در بخش آسيايي استانبول است كه تركيبي از تاريخ و مدرنيته بوده و توريست در آن بسيار است، زيرا اين محل اولين انتخاب براي توريست هايي است كه به استانبول مي آيند. موقعيت استراتژيك اين ناحيه در ساحل شمالي درياي مرمره آن را از بقي? مناطق متمايز مي كند. همچنين اين ناحيه در مقابل مركز باستاني و تاريخي شهر در بخش اروپايي و در نزديكي پل بسفروس و برج ديدني و معروف گرلدر استانبول قرار دارد. اين ناحيه به داشتن رستوران هاي بسيار زياد، كافه ها و بازارهاي مختلف مشهور است. يكي ديگر از مهم ترين مناطق ديدني استانبول خيابان بهاريه است كه خياباني منحصر براي خريد كردن به شمار مي رود و با خيابان اينديپندنس و همچنين خيابان معروف مودا در بخش اروپايي برابري مي كند. همچنين موز? بازي در استانبول و خيابان زيباي بغداد و بالن كاديكوي كه تا ارتفاع 200 متري پرواز مي كند، نيز در اين ناحيه قرار دارند.
  • حمل و نقل: با كشتي از كاباتاش، كاراكوي، بشيكتاش يا امينونو به راحتي مي توان به كاديكوي رسيد. ايستگاه قطار حيدرپاشا ايستگاه اصلي براي رفتن به مقصدهاي شرق و جنوب استانبول است (محلي و بين المللي). اين ايستگاه در كاديكوي و در سمت آسيايي رودخانه قرار دارد و داراي تراموايي است كه در فاصل? 2.5 كيلومتري از مركز آن قرار دارد. همچنين يك بندر بين دو بخش نيز وجود دارد. مناطق آسيايي و اروپايي از طريق بسفروس نيز قابل دسترس است زيرا يك خط مترو، قطار و چندين اتوبوس دارد.
  •  

 

درباره  دسترسي ها و محل خريد اين آپارتمان ها در كاديكوي استانبول

اين مجموع? مدرن از آپارتمان هاي كوچك و لوكس در استانبول آسيايي به تازگي تكميل شده و براي فروش گذاشته شده است. اين مجموعه تقريباً در غرب كاديكوي مركزي قرار دارد و كمتر از 4 كيلومتر تا ساحل هاي بسفروس و مرمره فاصله دارد. خانه ها ويويي حيرت انگيز از درياي لاجوردي و جنگل هاي دوردست دارند.

خريد ملك در استانبول تركيه تنها دو دقيقه تا بزرگراه E-5، 8 دقيقه تا بزرگراه TEM و تونل اوراسيا، 5 دقيقه تا نزديك ترين ايستگاه مترو و متروبوس و 10 دقيقه تا ايستگاه قطار مرمره، خط ترامواي تاريخي و ترمينال كشتي كاديكوي فاصله دارد كه هم? آنها دسترسي به تمامي نقاط شهر را فراهم مي كنند. 40 دقيقه تا فرودگاه صبيحا گوكچن، كمتر از 1 ساعت تا فرودگاه جديد اروپايي و 25 تا 30 دقيقه تا ميدان تكسيم و سلطان احمد فاصله است.

امكانات رفاهي مجموعه شامل هرچيزي از فروشگاه و سوپرماركت گرفته تا مدرسه، داروخانه، بانك، موزه، بيمارستان و تعداد زيادي كافه، رستوران و غيره در نزديكي مجموعه و با پاي پياده قابل دسترس است و با يك رانندگي كوتاه مي توان به بيمارستان هاي ديگر، مراكز خريد و تعدادي دانشگاه رسيد.

اين مجموعه در زميني به مساحت 6276 مترمربع ساخته شده و سازند? اهل تركيه آن را مطابق با جديدترين آيين نامه هاي دولتي ساختمان، ساخته است. مجموعه متشكل از دو بلوك است كه يكي از آنها مسكوني و داراي 15 طبقه و 54 آپارتمان است و ديگري اداري داراي 7 طبقه و 32 واحد است كه براي آسايش شما در طبق? همكف آنها مركز خريد بزرگ شامل چندين فروشگاه، كافه و رستوران وجود دارد.

بخشي از زمين به قسمت هاي مشاع و امكانات محلي اختصاص داده شده براي خريداران اين آپارتمان ها در كاديكوي كه از اين قبيل است:

  • استخرهاي سرپوشيده و روباز
  • تراس هاي آفتاب گير
  • محل بازي كودكان
  • سونا
  • اتاق بخار
  • مركز تناسب اندام
  • زمين بسكتبال و تنيس
  • باغچه و فضاي سبز
  • مسير پياده روي
  • تلويزيون ماهواره اي مركزي
  • آسانسور در هر دو بلوك
  • ژنراتور برق پشتيبان
  • پاركينگ امن براي ساكنين

 

براي آسايش خاطر شما عزيزان تمام مجموعه با دوربين ها ونيروهاي امنيتي به صورت 24 ساعته محافظت مي شود.

 

آپارتمان هاي موجود و قيمت خريد اين آپارتمان ها در كاديكوي استانبول

 قيمت خريد آپارتمان هاي 1 خوابه 68 مترمربع قيمت از 1870967 تا 1910866 لير تركيه

قيمت خريد آپارتمان هاي 3.5 خوابه 205 مترمربع قيمت از 5236334 تا 5915702 لير تركيه

قيمت خريد آپارتمان هاي 4.5 خوابه 251 تا 254 مترمربع قيمت از 6318589 تا 6930879 لير تركيه

پرداخت فقط به صورت نقدي.

ويژگي هاي طراحي داخلي اين آپارتمان ها در كاديكوي استانبول

هر دو بلوك داراي لابي ورودي امنيتي هستند كه از طريق آسانسور و راه پله به طبقات دسترسي دارند. براي تمام واحدها درب امنيتي فولادي نصب شده و آيفن تصويري دارند كه به درب هاي لابي ورودي متصل است.

نشيمن تمام آپارتمانهاي 1 خوابه و 2 خواب? دوبلكس داراي طراحي باز است و آپارتمان هاي 3.5 و 4.5 خوابه آشپزخانه هاي مجزا دارند كه در آنها وسايل مدرن نصب شده و مجهز به سطوح كاري و اسپلش بك هاي گرانيتي هستند و در تمام آنها فر، اجاق گاز و هود نصب شده است.

نشيمن ها و آشپزخانه ها نورپردازي مدرن دارند، اما اتاق خواب ها با پنجره ها و درهاي پاسيوي بزرگ كه به بالكن هاي فرانسوي يا شيشه اي باز مي شود، از نور طبيعي فراوان بهره مي برند. آپارتمان هاي دوبلكس تراس هاي روف گاردن دارند و خانه هاي طبق? پنجم به بالا از ويوي دريا لذت مي برند.

حمام هاي خانوادگي يا خصوصي از كف تا سقف با كاشي هاي مدرن پوشيده شده و ديوار آشپزخانه با كاشي و كف آن با لمينيت گرم پوشيده شده است.

تمام آپارتمان ها اتاق خواب مستر دارند كه اتاق تعويض لباس در آن وجود دارد. همچنين در تمام آنها سيستم گرمايش مركزي گازي با رادياتورهاي پنلي و همچنين سيستم هوشمند خانگي و زيرساخت تهوي? هوا در اتاق خواب ها و نشيمن وجود دارد.

 

اين آپارتمان هاي زيبا  براي خريد در استانبول آسيايي تمامي انتظارات شما را براي تفريح، سفركاري اقامت دائمي و سرمايه گذاري در استانبول برآورده مي نمايد. اين آپارتمان ها اجار? بالايي دارند، در مركز شهر هستند، دسترسي آسان به شهر و فرودگاه دارند، امكانات رفاهي فراوان دارند، ويوي طبيعت دارند و امكان استفاده از ويوي دل انگيز دريا را به شما مي دهند.

مكان هاي نزديك

  • دانشگاه: 5 دقيقه
  • فرودگاه صبيحا: 30 دقيقه
  • تونل اوراسيا: 2 دقيقه
  • پل شهداي 15 جولاي: 10 دقيقه
  • متروباس: 5 دقيقه
  • برج ميدن: 14 دقيقه
  • تاكسي IDO استانبول: 5 دقيقه

 

براي جزئيات بيشتر خريد آپارتمان ها در استانبول، گرفتن قيمت و اطلاع از موجودي آپارتمان ها همين امروز با ترك گشت تماس بگيريد. تيم ما متشكل از مشاوران املاك باتجربه، به سؤالات شما در مورد املاك تركيه پاسخ داده و توصيه هاي لازم را در اختيار شما قرار مي دهند و در تمامي مراحل خريد ملك در تركيه شما را راهنمايي مي كنند.

همه چيز درباره كرونا و آسانسور

۷ بازديد

به نظر شما كرونا از طريق آسانسور مي تواند انتقال پيدا كند؟ با آسانسور مانا  https://asansormana.com/   همراه باشيد تا اين نكته را بررسي كنيم.

يك پزشك عمومي گفت: بسته به نوع آسانسور، ريسك ابتلا به كرونا از طريق استفاده از آسانسور متفاوت است. طبق تحقيقات، اگر درهاي آسانسور به صورت مداوم باز و بسته شود، ويروس كرونا دو تا چهار دقيقه در فضاي داخل آن باقي مي ماند اما اگر به صورت مداوم بسته باشد، ?? تا ?? دقيقه زمان براي خروج اين ويروس از محيط داخل آسانسور نياز است.

طبق تحقيقات و گزارش آسانسور مانا اگر فرد مبتلا به ويروس كرونا از آسانسوري استفاده كند كه در هاي آن به صورت مداوم بسته باشد، ?? دقيقه زمان براي خروج ويروس كرونا از محيط داخل آسانسور نياز است.

يك پرشك در ادامه به تناقض ايجاد شده از سمت سازمان بهداشت جهاني (WHO) و مركز كنترل و پيشگيري از بيماري ها (CDC) در آمريكا اشاره كرد و گفت: به گفته سازمان بهداشت جهاني، انتقال ويروس از طريق مواد غذايي بسيار كم است اما پس از آن مركز كنترل و پيشگيري از بيماري ها (CDC)، امكان انتقال كرونا از طريق رستوران ها و موادغذايي را بسيار زياد دانست و انتشار اين دو مطلب متناقض از سمت دو مرجع بزرگ علمي، بلاتكليفي براي مردم ايجاد كرد.

او با بيان اينكه تاكنون هيچ شواهدي مبني بر انتقال ويروس كرونا از طريق غذا، ميوه يا سبزيجات گزارش نشده است، افزود: به منظور ضدعفوني ميوه ها و سبزيجات بايد مطابق قبل عمل كرد و قبل از ضدعفوني حتما دستان خود را بشوييم و شست وشو را با آب پاكيزه انجام دهيم.

وي اضافه كرد: طبق گفته سازمان بهداشت جهاني، ويروس كرونا براي زنده ماندن به يك محيط زنده (سلول) نيازمند است و براي مدت طولاني روي سطح نمي تواند زنده بماند، پس نيازي به ضدعفوني موادغذايي بسته بندي شده نيست و فقط كافي است پس از باز كردن بسته بندي، دستان خود را با آب و صابون بشوييم.

وي با بيان اينكه حضور و صرف غذا در رستوران ها به علت پايين آوردن ماسك و عدم رعايت فاصله اجتماعي خطر ابتلا به كرونا را افزايش مي دهد، تصريح كرد: طبق مطالعات مركز كنترل و پيشگيري بيماري ها(CDC)، افراد مبتلا به كرونا دو برابر بيشتر از ديگر افراد، در رستوران ها و كافي شاپ ها حضور داشتند.

اين پزشك عمومي يادآور شد: اگر غذا را از رستوراني كه كليه پروتكل هاي بهداشتي را رعايت مي كند، تهيه كنيم مي توان با خيال آسوده در منزل آن غذا را صرف كرد اما حضور ما در رستوران ها ريسك ابتلا به اين بيماري را چند برابر مي كند.

وقتي درهاي آسانسور بسته باشد، ريز قطره هاي حاوي ويروس، مي تواند نيم ساعت در فضاي داخلي بچرخد اما با گشوده شدن درهاي آسانسور، ظرف چهار دقيقه، اين ريز قطرات ويروسي، محو مي شوند.

عمر ويروس كرونا در آسانسور

بنابر تحقيقات آسانسور مانا   https://asansormana.com/  در وب سايت هاي پزشكي وقتي آسانسور به طور طبيعي مشغول كار و باز و بسته شدن عادي باشد، قطرات حاوي ويروس در صورت سرفه يا بلند صحبت كردن، مي تواند ?? دقيقه در فضا معلق بماند و دوام بياورد.

اين متخصصين اين نتيجه گرفتند كه ماسك مي تواند به شكلي مؤثر و نجات بخش در آسانسور، مانع از ورود ريز قطرات ويروسي به مجاري تنفسي شود و نقص سيستم تهويه هوا را تا حد قابل توجهي جبران كند.

اين بررسي همينطور نشان داد كه خلط مخلوط با آب دهان فرد مبتلا به ويروس، بسته به شدت عفونت، مي تواند حامل ?? هزار تا يك ميليارد عدد ويروس در هر ميلي ليتر باشد.

نتايج مطالعه تصريح مي كند كه حتي بلند صحبت كردن هم مي تواند در دقيقه، صدها هزار ريزقطره را در هوا منتشر كند؛ در حالي كه يك سرفه، مي تواند ميليون ها قطره را پخش كند.

فردي كه بلافاصله بعد از صحبت فرد مبتلا با صداي بلند يا سرفه او هواي داخل آسانسور را تنفس كند، در هر دقيقه هزاران ويروس كوويد-?? را وارد دستگاه تنفسي خود مي كند.

متخصصان توصيه مي كنند؛ در صورت امكان، درهاي آسانسور مدت زمان بيشتري به نسبت زمان هاي معمول، باز گذاشته و حتي از صحبت و سرفه در آسانسور ممانعت شود و ماسك هم به صورت اصولي و كامل، اجزاي لازم چهره را بپوشاند؛ همينطور سيستم تهويه مكانيكي آسانسور هميشه فعال باشد.

انواع درب حياط ساده و شيك

۱۴ بازديد

انواع درب حياط ساده و شيك

همانطور كه اطلاع داريد، صنعت نرده سازي در ايران پيشرفت بسيار زيادي داشته است و به يك صنعت مجزا تبديل شده است كه به صنعت توليد گل نرده و همچنين درب هاي فرفورژه ويلايي معروف است. اين صنعت در ايران پيشينه اي قديمي دارد. در زماني هاي قديم با ريخته گري و همچنين شكل دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب هاي ويلايي ساخته مي شد اما امروزه اين كار توسط كارخانه هاي بزرگ و كارگاه هاي صنعتي انجام مي شود. در زمان هاي گذشته براي اينكه بتوانند درب هاي حياطي فرفورژه را بسازند ابتدا ميله هاي آهني را در كوره هاي بزرگي قرار مي دادند تا آب شوند و گداخته شوند. اين كار براي ساخت درب هاي جنوبي ويلايي هم انجام مي شود.

ساخت درب حياط ساده و شيك

ساخت درب حياط ساده و شيك سه لنگه هم مانند ساخت انواع درب هاي فرفورژه در زمان هاي قديم به طرق مختلفي انجام مي شده است. زماني كه فلزات را درون كوره هايي مي ريختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و كوبيدن اين نوع فلزات مقاومت و خشكي آن ها كمتر مي شد و در نهايت امكان جلادهي در آن ها فراهم مي شده است. در نهايت افرادي كه در اين زمينه فعاليت مي كنند قادر بودند تا نقش هاي پرپيچ و خمي روي آن ها پياده كنند كه از جمله آنها مي توان به طراحي هاي فرفورژه اشاره كرد.

در نهايت، فلزاتي كه گران قيمت بودند به آساني بازسازي و به هم متصل مي شدند كه با تغيير شكل آن ها در واقع درب حياط ساده و شيك از آن ها ساخته مي شد. شايد در گذشته مانند امروز در ساخت اين نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تكنولوژي هاي پيشرفته اي كه در اين زمينه وجود دارد، انواع درب حياط ساده و شيك فرفورژه در طرح ها و رنگ هاي مختلف ساخته مي شود و به شما اين امكان را ميدهد كه طراحي هاي مختلفي براي خود داشته باشيد.

 

قيمت حفاظ پنجره فرفورژه آهني چگونه است؟

انواع مختلفي از اين نرده هاي فلزي پنجه وجود دارد كه آهنگراني كه در اين زمينه فعاليت مي كنند به شما اجازه مي دهند كه انواع مختلفي از قيمت حفاظ پنجره فرفورژه آهني را در انواع مختلفي داشته باشيد. اين افراد در واقع هنر را با گل سازي و فلز به شما ارائه خواهند كرد. در اين بين، دست كساني كه در زمينه ساخت قيمت حفاظ پنجره فرفورژه آهني فعاليت مي كنند بسيار باز است و شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را براي ساختمان خود انتخاب كنيد. بعضا ديده مي شود كه برخي از اين افراد به شما كمك خواهند كرد كه انتخاب درست تري داشته باشيد اما نكته اي كه بايد به آن دقت كنيد اين است كه نوعي كه مورد نظر شماست كدام است.

يكي از صنايعي كه امروزه به يك صنعت پركاربرد تبديل شده است، صنعت ساخت قيمت حفاظ پنجره فرفورژه آهني است كه به شما اجازه مي دهد تا كار خود را به راحتي انجام دهيد و امنيت را براي ساختمان خود برآورده كنيد. طرح هاي ظريف و همچنين خلاقانه اي در اين زمينه وجود دارد كه به شما اجازه مي دهد از آنها استفاده كنيد. البته فرفورژه و همچنين گل نرده ها نيز در بخش هاي مختلفي مورد استفاده قرار مي گيرند كه در زمره تزئينات اصل و همچنين خلاقانه را به شما ارائه خواهند داد. پيشرفت هايي كه امروزه شاهد آن ها هستيم به شما اجازه مي دهند كه انواع مختلفي از اين قيمت حفاظ پنجره فرفورژه آهني را در دست داشته باشيد كه بتوانيد به راحتي آن ها را مورد استفاده قرار دهيد و در سال هاي اخير هم توانسته اند تا نقش پررنگي در ايجاد امنيت داشته باشند. پيشرفت هايي كه امروزه در اين صنعت ايجاد شده است، باعث شده تا ماشين آلات مختلفي در اين زمينه ساخته شوند كه رواج انواع خاصي از فرفورژه و ديگر قيمت حفاظ پنجره فرفورژه آهني را براي شما خواهند ساخت و شما ميتوانيد آن ها را تهيه و مورد استفاده قرار دهيد.

جنس قيمت حفاظ پنجره فرفورژه آهني

قيمت حفاظ پنجره فرفورژه آهني در واقع به شما اجازه مي دهد تا شما انواع مختلفي از آن ها را با جنس آهني ميتوانيد تهيه كنيد. يكي از رايج ترين انواع قيمت حفاظ پنجره فرفورژه آهني در واقع نرده هاي فرفورژه است كه شما ميتوانيد آن ها را در حفاظ هاي پنجره مورد استفاده قرار دهيد. حفاظ فرفورژه از امنيت بسيار بالايي برخوردار است .

 

براي مشاوره با كارشناسان فرفورژه آنلاين تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري ايسنا

 

نقش و اهميت طلا در جهان

۱۳ بازديد

 

نقش و اهميت طلا در جهان

نقش و اهميت طلا در جهان غير قابل انكار است . طلا در سياست در اقتصاد  در قدرت نقش هاي متفاوتي از خود به جا گذاشته است . طلا نه تنها اعتبار اجتماعي مي آورد بلكه دامنه قدرت را مي گستراند و مي تواند به عنوان يكي از ابزارهاي مهم قدرت تلقي شود.

طلا در شكل گيري تاريخ بشر اهميت زيادي دارد. قبل از اينكه پول به شكل امروزي آن رواج پيدا كند سكه هاي ضرب شده از طلا كار مبادله و تجارت را در ميان آدميان تسهيل مي كرده است. تجارت آسانتر هم رفاه ورونق بيشتر مي آورد.

به همين دليل هم هنوز عده اي تصور مي كنند كه داشتن طلاي بيشتر به معني رفاه است. در قديم چنين بوده است به اين دليل كه اين فلز گرانبها مانند روغني كه حركت مكانيكي را تسهيل مي كند حركت اقتصادي  را آسانتر مي كرده است. اكنون اما اين فلز گرانبها نقش خود را به پول مدرن سپرده كه پشتوانه اش اعتبار دولتهاست.

در افسانه نيز چيزهايي در باره طلا مي گويند كه شنيدني و خواندني است :داستان طلا شايد از آن روزي شروع شده باشد كه عاشقي، در پي يافتن راهي براي ابراز احساسات عاشقانه به معشوق خود، سنگ درخشاني را كه در ته رودخانه يافته به قصد فريفتن به معشوق داده و نظر او را جلب كرده بود و به مرور زمان بقيه جوانان قبيله هم به ارزش اين سنگ درخشان پي برده اند. طلا اما بسيار كمياب بوده است و فقط جوان اولي مي دانسته كه در كجا و چگونه مي توان آن را يافت. مابقي جوانان مجبور بوده اند كه در مقابل دريافت سنگ طلا از اين جوان چيز با ارزشي مانند تخم مرغ يا ران يك گوسفند به او بدهند.

شايد تا الان اين مساله خيلي مهم را نشنيده باشيد كه در ديوار خارجي فضاپيماي آپلو ، ورقه طلا استفاده شده است. در واقع با پوششي از ورقه طلا ديوار اين فضا پيما را پوشانده اند تا خطر تشعشع اتمي فضا نوردان را تهديد نكند. امروزه اين كار را كلاه هاي فضانوردي هم انجام مي دهند. به اين گونه كه آن ها را ورق نازك طلا مي پوشانند تا چشمان فضانوردان در معرض نور شديد قرار نگيرند. بيشتر كشورهاي مهم توليدكننده ي طلا، معافيت هاي مالي، سوبسيدها(subsides) و كمك هاي ديگري را براي صنعت استخراج طلا فراهم آورده اند. در اين كشورها به ويژه كانادا و آفريقاي جنوبي، كمك هاي يادشده در ابقاء و برقراري صنعتي فعال و عملي مهم بوده اند. در سال هاي دهه ي 1970 كه قيمت طلا افزايش يافت، تقريبا همه ي معادن طلاي استراليا و كانادا سوبسيدهايي را دريافت كردند.

 همچنين شايد بدانيد بسياري از معادن آفريقاي جنوبي داراي معافيت هاي مالي هستند. با توجه به اينكه در سال 1983 مدير كل خزانه داري آفريقاي جنوبي، طرح هايي را اعلام كرده تا مساعدت و كمك دولتي را درمعادن حاشيه اي طلا كه از جانب دولت مي توانند حمايت شوند كاهش دهد. معادن آفريقاي جنوبي تحت نظر دولت اداره مي شوند و ملزم به صدور طلايشان به بازار هاي بين المللي از طريق بانك ذخاير آفريقاي جنوبي مي باشد و شوروينيز با ابلاغ احكام اداري ويژه اي از صنعت استخراج طلاي خود حمايت مينمايد.

چين، دورنماي صنعت طلاي كشورش را از طريق تشويش و مشاركت جمعيت شهري و نظامي پايه ريزي مي نمايد. شركت ها توليدكننده ي طلا در ايالات متحده ي آمريكا، براي عمليات داخل كشور داراي 15% ( فوق العاده برداشت) و 14% ويژه ي عمليات خارج از كشورند. در ايالات متحده هيچ نوع تعرفهاي روي واردات كاني هاي طلا، كنسانتره ي مربوطه يا شمش وجود ندارد اما عوارضي از 5%-11/2% براي انواع مختلف محصولات طلاي نيمه ساخته وجود دارد.

ارزش طلا به دليل كميابي آن، كاربردپذيري آسان، تصفيه راحت، مقاومت در مقابل زنگ زدن و خوردگي، رنگ متمايز، واكنش‌ناپذيري با ديگر عناصر است ويژگي‌هايي كه در كمتر فلز ديگري ديده مي‌شود. همچنين اين فلز اين قابليت را دارد كه تا حد رشته‌هاي بسيار كوچكي درآيد كه اين خاصيت در ساخت جواهرات كاربرد بسيار مهمي دارد.طلا از آغاز تاريخ مكتوب بشر همواره فلزي گران‌بها و محبوب بوده‌است كه براي ضرب سكه، ساخت جواهرات و كاربردهاي هنري استفاده مي‌شده‌است. قيمت طلا را مي توانيد در روزنامه فرصت امروز ببينيد.

در گذشته سياست مالي بسياري از كشورها بر پايه استاندارد طلا استوار بود يعني پول هر كشوري معادل مقدار مشخصي از طلا بود. استاندارد طلا از آغاز جنگ جهاني اول در بيشتر كشورهاي اروپايي و پس از آن به تدريج در كشورهاي ديگر كنار گذاشته شد و سياست پول بي‌پشتوانه جايگزين آن شد.

 

طلا علاوه بر كاربرد سرمايه‌اي و استفاده در جواهرات كاربردهاي گوناگون ديگري از جمله در دندان‌پزشكي، توليد شيشه‌هاي رنگي و صنايع الكترونيك دارد و با توجه به رسانايي الكتريكي بالا در سيم‌كشي الكتريكي كاربرد دارد.

 

بر اساس برآوردها در طول تاريخ بشر تا سال ???? در مجموع ??? هزار تُن طلا استخراج شده‌است. معادل ??? ميليارد اونس تروا و از نظر حجمي معادل ???? مترمكعب (مكعبي كه با اضلاع ?? متري) كه بر اساس برآوردها ??? آن به صورت جواهرات، ??? به صورت شمش‌ها و سكه‌هاي سرمايه‌گذاري در ذخاير طلاي رسمي بانك‌هاي مركزي و صندوق‌هاي سرمايه‌گذاري و سرمايه‌هاي شخصي و حدود ??? در بخش صنعت نگهداري مي‌شود.

نقش و اهميت طلا در جهان

۱۵ بازديد

 

نقش و اهميت طلا در جهان

نقش و اهميت طلا در جهان غير قابل انكار است . طلا در سياست در اقتصاد  در قدرت نقش هاي متفاوتي از خود به جا گذاشته است . طلا نه تنها اعتبار اجتماعي مي آورد بلكه دامنه قدرت را مي گستراند و مي تواند به عنوان يكي از ابزارهاي مهم قدرت تلقي شود.

طلا در شكل گيري تاريخ بشر اهميت زيادي دارد. قبل از اينكه پول به شكل امروزي آن رواج پيدا كند سكه هاي ضرب شده از طلا كار مبادله و تجارت را در ميان آدميان تسهيل مي كرده است. تجارت آسانتر هم رفاه ورونق بيشتر مي آورد.

به همين دليل هم هنوز عده اي تصور مي كنند كه داشتن طلاي بيشتر به معني رفاه است. در قديم چنين بوده است به اين دليل كه اين فلز گرانبها مانند روغني كه حركت مكانيكي را تسهيل مي كند حركت اقتصادي  را آسانتر مي كرده است. اكنون اما اين فلز گرانبها نقش خود را به پول مدرن سپرده كه پشتوانه اش اعتبار دولتهاست.

در افسانه نيز چيزهايي در باره طلا مي گويند كه شنيدني و خواندني است :داستان طلا شايد از آن روزي شروع شده باشد كه عاشقي، در پي يافتن راهي براي ابراز احساسات عاشقانه به معشوق خود، سنگ درخشاني را كه در ته رودخانه يافته به قصد فريفتن به معشوق داده و نظر او را جلب كرده بود و به مرور زمان بقيه جوانان قبيله هم به ارزش اين سنگ درخشان پي برده اند. طلا اما بسيار كمياب بوده است و فقط جوان اولي مي دانسته كه در كجا و چگونه مي توان آن را يافت. مابقي جوانان مجبور بوده اند كه در مقابل دريافت سنگ طلا از اين جوان چيز با ارزشي مانند تخم مرغ يا ران يك گوسفند به او بدهند.

شايد تا الان اين مساله خيلي مهم را نشنيده باشيد كه در ديوار خارجي فضاپيماي آپلو ، ورقه طلا استفاده شده است. در واقع با پوششي از ورقه طلا ديوار اين فضا پيما را پوشانده اند تا خطر تشعشع اتمي فضا نوردان را تهديد نكند. امروزه اين كار را كلاه هاي فضانوردي هم انجام مي دهند. به اين گونه كه آن ها را ورق نازك طلا مي پوشانند تا چشمان فضانوردان در معرض نور شديد قرار نگيرند. بيشتر كشورهاي مهم توليدكننده ي طلا، معافيت هاي مالي، سوبسيدها(subsides) و كمك هاي ديگري را براي صنعت استخراج طلا فراهم آورده اند. در اين كشورها به ويژه كانادا و آفريقاي جنوبي، كمك هاي يادشده در ابقاء و برقراري صنعتي فعال و عملي مهم بوده اند. در سال هاي دهه ي 1970 كه قيمت طلا افزايش يافت، تقريبا همه ي معادن طلاي استراليا و كانادا سوبسيدهايي را دريافت كردند.

 همچنين شايد بدانيد بسياري از معادن آفريقاي جنوبي داراي معافيت هاي مالي هستند. با توجه به اينكه در سال 1983 مدير كل خزانه داري آفريقاي جنوبي، طرح هايي را اعلام كرده تا مساعدت و كمك دولتي را درمعادن حاشيه اي طلا كه از جانب دولت مي توانند حمايت شوند كاهش دهد. معادن آفريقاي جنوبي تحت نظر دولت اداره مي شوند و ملزم به صدور طلايشان به بازار هاي بين المللي از طريق بانك ذخاير آفريقاي جنوبي مي باشد و شوروينيز با ابلاغ احكام اداري ويژه اي از صنعت استخراج طلاي خود حمايت مينمايد.

چين، دورنماي صنعت طلاي كشورش را از طريق تشويش و مشاركت جمعيت شهري و نظامي پايه ريزي مي نمايد. شركت ها توليدكننده ي طلا در ايالات متحده ي آمريكا، براي عمليات داخل كشور داراي 15% ( فوق العاده برداشت) و 14% ويژه ي عمليات خارج از كشورند. در ايالات متحده هيچ نوع تعرفهاي روي واردات كاني هاي طلا، كنسانتره ي مربوطه يا شمش وجود ندارد اما عوارضي از 5%-11/2% براي انواع مختلف محصولات طلاي نيمه ساخته وجود دارد.

ارزش طلا به دليل كميابي آن، كاربردپذيري آسان، تصفيه راحت، مقاومت در مقابل زنگ زدن و خوردگي، رنگ متمايز، واكنش‌ناپذيري با ديگر عناصر است ويژگي‌هايي كه در كمتر فلز ديگري ديده مي‌شود. همچنين اين فلز اين قابليت را دارد كه تا حد رشته‌هاي بسيار كوچكي درآيد كه اين خاصيت در ساخت جواهرات كاربرد بسيار مهمي دارد.طلا از آغاز تاريخ مكتوب بشر همواره فلزي گران‌بها و محبوب بوده‌است كه براي ضرب سكه، ساخت جواهرات و كاربردهاي هنري استفاده مي‌شده‌است. قيمت طلا را مي توانيد در روزنامه فرصت امروز ببينيد.

در گذشته سياست مالي بسياري از كشورها بر پايه استاندارد طلا استوار بود يعني پول هر كشوري معادل مقدار مشخصي از طلا بود. استاندارد طلا از آغاز جنگ جهاني اول در بيشتر كشورهاي اروپايي و پس از آن به تدريج در كشورهاي ديگر كنار گذاشته شد و سياست پول بي‌پشتوانه جايگزين آن شد.

 

طلا علاوه بر كاربرد سرمايه‌اي و استفاده در جواهرات كاربردهاي گوناگون ديگري از جمله در دندان‌پزشكي، توليد شيشه‌هاي رنگي و صنايع الكترونيك دارد و با توجه به رسانايي الكتريكي بالا در سيم‌كشي الكتريكي كاربرد دارد.

 

بر اساس برآوردها در طول تاريخ بشر تا سال ???? در مجموع ??? هزار تُن طلا استخراج شده‌است. معادل ??? ميليارد اونس تروا و از نظر حجمي معادل ???? مترمكعب (مكعبي كه با اضلاع ?? متري) كه بر اساس برآوردها ??? آن به صورت جواهرات، ??? به صورت شمش‌ها و سكه‌هاي سرمايه‌گذاري در ذخاير طلاي رسمي بانك‌هاي مركزي و صندوق‌هاي سرمايه‌گذاري و سرمايه‌هاي شخصي و حدود ??? در بخش صنعت نگهداري مي‌شود.

چرا بايد سايبان هاي جمع شونده منصف https://sayehban.co/ براي خانه خود خريداري كنيد

۱۰ بازديد

چرا بايد سايبان هاي جمع شونده  منصف  https://sayehban.co/   براي خانه خود خريداري كنيد

 

دلايل زيادي وجود دارد كه بايد خريد سايبان جمع شونده براي خانه خود را در نظر بگيريد. بر خلاف سايبان هاي ثابت ، سايبان هاي جمع شونده به شما اين امكان را مي دهند كه هم از سايه و هم از نور آفتاب لذت ببريد ، زيرا با فشار ساده يك دكمه يا چرخاندن دسته ، مي توانيد آنها را گسترش داده و جمع كنيد. بعلاوه ، سايبان هاي جمع شونده را مي توان به آساني جمع كرد و براي محافظت در برابر طوفان و آب و هواي زمستاني محصور كرد ، كه اين ويژگي مي تواند طول عمر آنها را در مقايسه با سايبان هاي ثابت كه در تمام طول سال بيرون مي مانند ، افزايش دهد.

 

علاوه بر قابليت باز شدن و جمع شدن ، دلايل ديگري نيز وجود دارد كه سايبان هاي جمع شونده را براي خانه خود در نظر بگيريد. به عنوان مثال ، آنها مي توانند به بهبود بهره وري انرژي كمك كنند. در طول روز به خانه خود و تمام نور خورشيد كه از پنجره هاي شما تصفيه مي كند فكر كنيد. حتي با استفاده از پرده يا پرده ، نور خورشيد همچنان به بيرون پنجره شما وارد شده و باعث مي شود گرما به خانه شما منتقل شود. با نصب سايبان هاي جمع شونده ، مي توانيد ميزان نور خورشيد را كه به پنجره هاي شما مي رسد ، كاهش دهيد ، ميزان انتقال حرارت ايجاد شده را به حداقل برسانيد ، بار زيادي از سيستم تهويه مطبوع خود برداريد و به طور بالقوه مقداري از هزينه هاي قبوض آب و برق را ذخيره كنيد.

 

اگر علاقه مند به خريد سايبان جمع شونده براي خانه خود هستيد ، به https://sayehban.co/  مراجعه كنيد. ما بزرگترين توليد كننده سايبان هاي متحرك سفارشي در ايالات متحده هستيم و مفتخريم كه بزرگترين پارچه انتخابي در صنعت را ارائه مي دهيم كه شامل بيش از 180 رنگ و طرح است. علاوه بر اين ، سايبان هاي ما از مواد با دوام مانند پارچه مصنوعي و قابهاي فولادي محكم تشكيل شده است ، بنابراين مي توانيد مطمئن باشيد كه دوام دارند. براي كسب اطلاعات بيشتر با سايبان برقي منصف   تماس بگيريد و يكي از كارشناسان آگاه ما در اين زمينه خوشحال خواهد شد كه به شما كمك كند.

منبع :

http://mcdonaldauto.ning.com/profiles/blogs/3053623:BlogPost:7978232

https://faizan12.mystrikingly.com/blog/td-border-1px-solid-ccc-br-mso-data-placement-same-cell

https://www.onfeetnation.com/profiles/blogs/6595159:BlogPost:23280829

 

 

 

https://www.mixcloud.com/sayehban554/

https://www.mightycause.com/user/9h0xhg/

https://disqus.com/by/mcadefensenow55/

https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/team_display.php?teamid=2339648

http://bioimagingcore.be/q2a/user/sayehban554

https://www.eduvision.edu.pk/counseling/index.php?qa=user&qa_1=sayehban554

https://letterboxd.com/sayehban554/

 

آموزش طراحي لباس - دوره طراحي لباس آموزشگاه طرحستان

۱۶ بازديد

آموزش طراحي لباس - دوره طراحي لباس آموزشگاه طرحستان

 

به گزارش طرحستان  طراحي لباس هنري است كه به توليد لباس و ساير لوازم مورد نياز مردم اختصاص دارد. اين هنر شامل يك فرايند بسيار دقيق از انتخاب طرح تا مراحل نهايي دوخت و ارائه لباس است.

اين حرفه به دو قسمت اصلي تقسيم مي شود: 1- دوخت سفارشي 2- پوشاك آماده.

 

اهميت رنگ در طراحي لباس:

آموزش طراحي لباس  يكي از مهمترين قسمت هاي طراحي لباس انتخاب رنگ است. اهميت رنگ در طراحي لباس بسيار زياد است و يكي از قسمتهاي مهم اين بخش است. رنگ بازتابي از نور است كه به طرق مختلف ايجاد مي شود.

 

گروه هاي مختلف طراحي لباس

 دوره طراحي لباس  ست دوخت سفارشي:

مناسب براي مشتريان خاص مانند هنرمندان و افراد مشهور ، اين لباس ها با توجه به اندازه مشتري ها دوخته مي شوند. اين نوع لباس ها برچسب قيمتي ندارند ، اما براي مشتريان در اين سطح نيازي به چسباندن برچسب قيمت روي لباس نيست. مجموعه لباس هاي دوخت سفارشي سالي دو بار در ماه هاي ژانويه و جولاي ، آغاز فصل جديد مد ، در حداقل 50 طرح لباس شب و روز براي مشتريان نمايش داده مي شود.

رنگها به خاطر رنگهاي گرم و سرد شناخته مي شوند و يكي از اصول طراحي لباس در فصول مختلف استفاده از اين ويژگي است ، به طوري كه در طراحي لباسهاي فصل سرد بايد از رنگهاي گرم و در طراحي لباسهاي فصل گرم استفاده كنيد.

تركيب رنگي كه در طراحي لباس استفاده مي شود بسيار مهم است و طراح لباس بايد درك خوبي از اين قسمت داشته باشد و هماهنگي خوبي در انتخاب رنگ لباس هاي مختلف ايجاد كند.

آموزش طراحي لباس  در تصوير زير لباس هاي طراحي شده براي كاروان ايران براي المپيك ريو را مشاهده مي كنيد. انتخاب رنگ اشتباه تاثير بسيار بدي در طراحي نهايي دارد.

اهميت رنگ در طراحي لباس

 

آموزش طراحي لباس  دانستن رنگها و تناژهاي مناسب يكي از قسمتهاي آموزشي است كه طراحان لباس قبل از اجرا بايد آن را بياموزند تا بتوانند لباس مناسب را طراحي كرده و توجه مشتريان را به خود جلب كنند.

چاپ پارچه: در طرح ، رنگها و مضامين انتخاب شده براي چاپ و طراحي پارچه بايد متناسب با فصل انتخاب شوند. در حالت ايده آل ، از زرد روشن در زمستان و رنگهاي تيره در زمستان نبايد استفاده شود. براي مطالعه بيشتر و آشنايي با چاپ پارچه مي توانيد مقاله مربوطه را مطالعه فرماييد

 تزئينات روي لباس: مانند گلدوزي ، گلدوزي ، گلدوزي و ...

الگو: اين ساختار اصلي لباس است. به همين دليل ، طراحي الگو از اهميت ويژه اي برخوردار است و اساساً نقشه قسمت هايي است كه با دوخت لباس ها به هم ايجاد مي شوند.

اندازه گيري: يكي از مهمترين موارد در اين حرفه اندازه گيري است. بدست آوردن الگوي مناسب نيز با اندازه گيري دقيق ارتباط مستقيم دارد.

 

دوره طراحي لباس  داشتن ايده و ايجاد خلاقيت يكي از مهمترين ابزارها در زمينه هنر است كه منجر به طراحي مد و لباس جديد مي شود. ايده ها و خلاقيت ها در ذهن همه انسان ها وجود دارد و كافي است روي مساله مورد نظر تمركز كنيد.

طراحان لباس بايد بيشتر از ديگران روي طوفان فكري تمركز كنند و بتوانند اين كار را با ذهني قوي و بهتر انجام دهند. ايده پردازي با تمركز و ديد خوب ايجاد مي شود

 مجموعه لباس هاي آماده:

دوره طراحي لباس  مجموعه لباس هاي آماده بر اساس اندازه هاي استاندارد توليد شده و به عموم عرضه مي شود. اين مجموعه به دليل استفاده از اندازه استاندارد براي توليد انبوه مناسب است. طراحي لباس هاي آماده نيز به دو قسمت مجموعه طراحان و مجموعه توليد انبوه تقسيم مي شود. مجموعه طراح داراي كيفيت بالاتري است و براي تبليغات مجموعه هاي توليد انبوه ارائه مي شود.

فرايند طراحي لباس از عناصر زير تشكيل شده است

 

دوره طراحي لباس  پارچه: بايد با توجه به ظاهر ، احساس و روحيه اكثر مشتريان انتخاب شود. در انتخاب پارچه بايد شرايط اقليمي و فصلي را در نظر گرفت. صدها نوع مختلف پارچه در دسترس طراحان است. براي اطلاعات بيشتر در مورد اين موضوع مي توانيد مقاله نحوه انتخاب و خريد پارچه را مطالعه كنيد.

 

تحقيقات مد: با مطالعه دقيق روندهاي مد در فصل آينده ، بهترين طراحي را مي توان انجام داد

طراحي لباس چيست؟

ايده هاي طراحي لباس:

خلاقيت در طراحي و خلق لباس با دانش كامل و توانايي استفاده از آن در طراحي و خلق لباس ايجاد مي شود.

هميشه لازم نيست از ابزارهاي بصري براي طراحي لباس استفاده كنيد. گاهي اوقات مي توان يك طرح جديد لباس با مواد اطراف و الهام از اشياء مختلف ايجاد كرد.

به عنوان مثال ، او دامن را با استفاده از برگ درخت و نوع پوشش طراحي كرد.

به

آموزش طراحي لباس طراحان ابتدا بايد هدف خود را مشخص كنند و سپس مانكن را ترسيم كرده و با آگاهي از مواد به دست آمده ، لباس مورد نظر را طراحي كنند.

طراحي مد چيست؟