دانلود رمان برده من نسخه كامل پي دي اف، اندرويد، آيفون، جاوا

۱ بازديد

دانلود رمان برده من نسخه كامل پي دي اف، اندرويد، آيفون، جاوا

موضوع رمان: عاشقانه

نويسنده رمان: فاطمه محمدي

تعداد صفحات133

 

خلاصه رمان: در مورد يه دختره كه كلا يه روز شاده يه روز غمگين ساده دله و صبور با محبت و بخشنده و اما يه پسر داريم كه بدجوري دلشكستس و دنبال انتقام دل شكستش اخمو و بداخلاق بدجنس و خبيث اما دل مهربوني داره كه بلاخره بدجوري ميلرزه اهوي شاد با مرگ پدرش بدجوري غصه داره
تك و تنها اما با پيدا كردن اهو توسط عموش دوباره خانواده دار ميشه … اما بعد دوسال پسرعموش براي انتقام از پدرش

قسمتي از متن رمان برده من

سلام بر خوشگل هاي ملوس من ،من اهو شريفي،سال سوم دبيرستان هستم و 17 سالمه،تك دختر بابا نويدم هستم و مامان نرگسمو در دو سالگي بخاطر سرطان خون از دست دادم و الان با بابام تو يكي از پايين ترين نقطه ي تهران زندگي ميكنيم وضع مالي نگو كه افتضاح ،تازه كلي هم طلبكار داريم داريم كه هيچي از پولشون رو نداديم)از بقال محل تا قصاب محل( و در كل ميشه گفت تقريبا از پس شكممون فقط بر مي اييم ؛

خب حالا نوبتي هم باشه نوبته اينه كه از قيافه خوشگلم بگم كه خيلي طرفدار هم دارم)اعتماد بنفست تو حلقم(و خيلي لوند و جذابم )عق(اوممممم ،اومم.. موهاي بلند مشكيم كه تا كمرم ميرسه و چشم هاي درشت تيله ايم و موژه هاي فر و خوشگلم و دماغ سر بالا و كوچولو صورتيم و گونه هاي برجسته ام به من زيبايي رو مي بخشه اوا مامانم اينا هيكل خيلي ريزه ميزه ايي دارم كلا 68كيلو ام قدمم بزور به 178 ميرسه خيلي شيطون و زبون درازم در عين حال پررو هم هستم وقتي عصبي هم بشم

صورتم مثل گوجه ميشه مثل استيكر هاي ياهو خخخ حالا ميگين تو كه فقيري استيكر ياهوت كجا بود؟يه دوست گل هم دارم كه فعلا رفته لندن اسمش مرجانه اون خيلي پولداربود من كه چيزي از موبايل و اين چيزا نميدونستم اون بهم ياد داد الانم كه سه سالي ميشه كه رفته لندن از منم خبر نگرفته!!البته بگما از اول دبستان باهم دوستيم! هعي روزگار!! صداي خرناس بابا منو از جا پروند ،دستمو روي قلبم گذاشتم وبه بابا نگاه كردم از حالت

منبع :  باغ استور

 

https://www.behance.net/harrisbains

https://harrisbains1.livejournal.com/profile

https://www.quora.com/profile/Harris-Bains

https://issuu.com/harrisbains1

https://www.twitch.tv/harrisbains1

https://www.openstreetmap.org/user/HarrisBains1

https://www.tripadvisor.com/Profile/621harrisb

https://www.4shared.com/u/v4Z8o3BD/HarrisBains1.html

https://www.wattpad.com/user/HarrisBains1

https://www.zillow.com/profile/HarrisBains1

https://www.indiegogo.com/individuals/29775644

https://www.mixcloud.com/HarrisBains1/

https://www.sbnation.com/users/HarrisBains1

https://www.reverbnation.com/female13644

 

پارتيشن هوشمند شيشه ايي، نحوه نصب و كاركرد آن

۱ بازديد

پارتيشن هوشمند شيشه ايي، نحوه نصب و كاركرد آن

اكثر افراد به دنبال آپارتمان هاي چند منظوره هستند، پارتيشن ها عملكرد اين كاربرد را براي شما آسانتر مي كنند. به‌ طور كلي به هر سيستمي كه بتواند كار جداسازي قسمت ‌هاي مختلف را انجام دهد پارتيشن مي گويند. پارتيشن در انواع مختلفي توليد مي‌ شود كه هر كدام داراي كاربردي هستند.

در اين مقاله قصد داريم پارتيشن شيشه ايي، نحوه نصب و كاركرد آن را با هم بررسي كنيم.

 به وسيله پارتيشن شيشه اي طرح دار، ساده، رنگي و ... مي توانيد نمايي زيبا به محيط داده و فضايي تميز و شفاف داشته باشيد، به خصوص در محيط هاي اداري بهترين گزينه كه بسيار حياتي است و چشم انداز زيبايي به فضا مي دهد.

3q_yhm6.jpg

 

 معماران از اين ترفند به عنوان ديوار براي جداسازي فضاها استفاده مي كنند. يك ديوار شيشه اي هوشمند در دفتر كار و يا منزل موجب بزرگي و روشنايي ساختمان مي شود، همين طور به افراد اجازه مي دهد هنگام نياز به حريم خصوصي شيشه پارتيشن را مات كنند. به عنوان مثال شما ميتوانيد يه اتاق خواب يا اتاق كار در گوشه اي از هال ايجاد كنيد كه با ديوار شيشه اي از بقيه فضا جدا شود و در صورت لازم از ديوار شيشه اي به عنوان مات كننده استفاده كنيد.

پارتيشن شيشه اي چيست؟

پارتيشن در واقع ديوار يا جدا كننده موقت است كه جزء سازه هاي اصلي ساختمان نيست، با استفاده از اين وسيله مي توانيد از فضا بيشتر و بهتر استفاده كنيد و يك بخش بزرگ را به چند قسمت تقسيم كرده تا عملكرد گوناگوني داشته باشند و همچنين مي توان از آن به عنوان يك عايق صوتي استفاده كرد. از پارتيشن هاي شيشه ايي بيشتر در ساخت دفترهاي كار استفاده مي شود.

از پارتيشن ها در مكان هاي متفاوت اداري، مسكوني و غير مسكوني مي توان استفاده كرد، پارتيشن در جنس هاي متفاوت چوبي، شيشه اي و ... موجود است كه به دو صورت تك جداره و دوجداره توليد مي شود.

پارتيشن شيشه اي بايد از شيشه هاي بادوام و سكوريت تهيه شود، كيفيت يراق آلاتي هم كه در آن به كار مي رود بايد عالي باشد تا بتوان محصول با كيفيتي را ارائه داد.

انواع پارتيشن هاي اداري هوشمند

پارتيشن‌ هاي اداري هوشمند انواع مختلفي دارند كه شامل:

?. پارتيشن‌ هاي هوشمند تك ‌جداره و دوجداره

?. پارتيشن هوشمند شيشه‌ اي

?. پارتيشن هوشمند فريم لس و … مي باشند.

 در ساخت پارتيشن ‌هاي تك ‌جداره هوشمند، همانند پارتيشن‌ هاي معمولي تنها از يك جداره شيشه ‌اي استفاده خواهد شد.

 

پارتيشن فريم لس چيست؟

پارتيشن هاي شيشه اي فريم لس، مدل جديدي از تقسيم كننده هاي محيط  هستند كه به دليل اينكه هيچ فريمي در آن به كار نرفته است نام اين مدل پارتيشن ها را فريم لس، گذاشته اند.

پارتيشن شيشه اي فريم  لس جنس متفاوتي از ساير پارتيشن ها دارد و همين امر باعث شده در بين مشتريان طرفداران بيشتري پيدا كند. پارتيشن هاي شيشه اي مدل فريم لس  زيبايي بسيار زيادي نسبت به ساير پارتيشن ها دارند. معمولا اكثر پارتيشن هاي شيشه اي، براي اينكه نصب آن‌ها ساده تر صورت گيرد و هم به نوعي اين پروفيل ، محافظي براي شيشه باشد، آن‌ها را با پروفيل هايي آلومينيومي و… مي سازند كه از زيبايي آن مي كاهد و باعث مي شود افراد از اين مدل استقبال نكنند، اما پارتيشن هاي فريم لس با شيشه هاي بسيار نازك و همچنين بدون فريم طراحي شده اند كه تقريبا اكثر افراد آن را مي پسندند. در اين مدل پارتيشن فريم لس هيچ قاب يا محافظي مثل پروفيل ها دور آن ها به كار نرفته است اما شيشه هايي كه در ساخت اين مدل پارتيشن ها استفاده ميشوند بسيار مقاوم و همچنين با دوام‌اند و از نوع تك جداره مي باشند.

پارتيشن هاي شيشه اي فريم لس جزو مدرن ترين پارتيشن ها براي محيط كار هستند كه با وجود شيشه اي بودن خود، فضا را شلوغ نكرده و همچنين جلوه خاصي را نيز به محيط مي دهند. يكي از مزاياي اين‌ پارتيشن قيمت مقرون به صرفه آن است.

پارتيشن شيشه ايي هوشمند

پارتيشن هاي هوشمند به طور خودكار قابليت حركت و… دارد و از مدل هاي فريم لس بسيار جديدتر و مدرنتر است.

پارتيشن هاي هوشمند، مزاياي بسيار زيادي دارند.

يكي از مزاياي پارتيشن شيشه ايي هوشمند و فريم لس اين است  كه فضاي كمتري را به خود اختصاص مي دهند و با وجود جنس شيشه اي كه دارند، اصلا باعث شلوغي فضا و يا كمبود جا در محيط نمي شوند و براي افرادي كه شلوغي را دوست ندارند بسيار گزينه مناسبي است و همچنين قابليت كنترل از راه دور هم دارند.

 

پارتيشن هوشمند دو جداره

پارتيشن ‌هوشمند دوجداره  معمولا براي تبديل فضاهاي بزرگتر به چندين بخش كوچكتر استفاده مي شود.

 پارتيشن ‌هاي دو جداره را معمولا از جنس ‌هاي مختلفي توليد خواهند كرد كه يكي از آن‌ ها پارتيشن‌ هاي دوجداره شيشه ‌اي هوشمند مي ‌باشد، براي ساخت پارتيشن ‌هاي دوجداره بايد به ابعاد و متراژي كه محيط كاري شما دارد توجه زيادي داشته باشيد، چرا كه با توجه به فضاي كاري شما بايد به ساخت پارتيشن دوجداره بپردازند.

ويژگي پارتيشن هوشمند دوجداره

?. پارتيشن‌ هاي هوشمند دوجداره از مقاومت بيشتري نسبت ‌به ديگر پارتيشن‌ها برخوردار هستند. استقامت اين پارتيشن ‌ها باعث مي ‌شود كه از اصطكاك كمتري برخوردار شوند.

?. علاوه ‌بر عايق صدا، عايق‌‌ حرارتي هم هستند بنابراين در مصرف انرژي جلوگيري مي ‌كند.

اگر قصد داريد كه با استفاده از پارتيشن دوجداره هوشمند سكوت و آرامش را در محيط كار خود ايجاد كنيد، بايد آن‌ ها را به سقف متصل كنيد، بنابراين ارتفاع شيشه باعث مي‌ شود كه سر و صدا به بيرون از اتاق درج پيدا نكند، همچنين براي زيبا نشان ‌دادن اين پارتيشن ها مي‌ توان از پرده ‌هاي كركره هم استفاده كرد كه باعث جلوگيري از ورود نور به داخل اتاق ‌ها خواهند شد.

نحوه نصب پارتيشن شيشه ايي

نصب پارتيشن شيشه اي از اهميت بالايي برخوردار است و   به طور مستقيم بر كيفيت و عمر ماندگاري آن پس از اتمام نصب تأثير مي گذارد. نصب پارتيشن شيشه ايي ممكن است  ساده به نظر برسد اما نياز به دقت بالايي دارد. اگر اين پارتيشن به درستي نصب نشود دچار آسيب ميشود. شما مي توانيد از يك كارشناس براي نصب كمك بگيريد يا اگر مي خواهيد اين سازه را خودتان نصب كنيد بايد مراحل آن را به طور دقيق انجام دهيد.

هوشمند سازي پارتيشن هاي اداري چه مزايايي دارد؟

شيشه هاي هوشمند شفاف تر و واضح تر از شيشه هاي معمولي هستند.

اين شيشه ها يووي بوده و جلوي اشعه هاي مضر خورشيد را  ميگيرد، همچنين مي توان از اين شيشه ها به عنوان پرده تصوير استفاده كرد زيرا قابليت نگه داري تصوير بر روي خود را دارد.

شما به سادگي مي توانيد با فشار دادن يك كليد شيشه را از حالت ماتي در آورده و به شيشه شفاف تبديل كنيد و يا برعكس.

از اين شيشه هاي هوشمند در محيط هايي مانند حمام شيشه اي، اتاق هاي كنفرانس ادارات و شركت ها، پارتيشن بندي هاي اداري، پنجره ها و … استفاده مي شود.

 شيشه هاي هوشمند چه ويژگي هايي دارند؟

?. عايق صوتي بالايي دارد.

?. حريم شخصي براي افراد ايجاد مي كند.

?.در امور آموزشي مي توان به عنوان صفحه نمايش از آن استفاده كرد.

?. براي اتاق كنفرانس، محيط اداري، اتاق خواب ها مورد استفاده قرار مي گيرد.

?. در مقابل ضربه ايمني بالايي دارد.

?. در اين سيستم تغيير از حالت شفاف به مات يا مات به شفاف اجرايي است. براي مات شدن اين شيشه ها كليد، ريموت يا پدال تعبيه شده است.

سخن پاياني

با پيشرفت معماري داخلي و پيشرفت ايده ها در اين زمينه، امروزه مي توان  شاهد بسياري از مدل ها و طرح هاي داخلي براي محيط كار بود كه علاوه بر زيبايي بخشيدن به فضا، بسيار با صرفه هم هستند. پارتيشن هاي اداري، نمونه اي از عناصر پيشرفته در معماري داخلي يك محيط كار هستند كه هر محيطي براي صرفه جويي در هزينه ها و همچنين راحتي كارمندان خود بايد آن ها را تهيه كند.

شركت پرچين يكي از بهترين توليد كنندگان پارتيشن در ايران مي باشد و با مجرب ترين كادر در خصوص نصب انواع پارتيشن مي تواند يك فضاي اداري مدرن و بسيار زيبا براي شما فراهم كند اگر نيازمند نصب پارتيشن هستيد به كارشناسان پرچين مراجعه كنيد.

با تشكر از توجه و همراهي شما عزيزان.

منبع: شفاف نيوز

راهنماي گل هاي سالگرد ازدواج بر اساس سال ها

۱ بازديد

در حالي كه احتمالاً شنيده ايد كه نماد 25 سال ازدواج نقره است يا 50 سالگي با طلا جشن گرفته مي شود، آيا مي دانستيد كه براي هر سال ازدواج گل هاي سالگرد ازدواج وجود دارد؟ اگر مي خواهيد سالگردي را جشن بگيريد، رابطه شكوفا شدن خود را با گل مربوطه آن جشن بگيريد.

image-20220830192213-3.jpeg

سالگرد ازدواج، بهانه‌اي است كه به همسر خود بگوييد چقدر برايتان اهميت دارد. بدين منظور مي‌توانيد كادو سالگرد ازدواج، خريداري نموده و يا تنها با خريد گل سالگرد ازدواج اين موضوع را به او يادآور شويد.
جشن سالگرد ازدواج يكي از جشن‌هاي محبوب ميان زوجين، بوده و است. زوجين، به ويژه در سال‌هاي ابتدايي پس از ازدواج، سالگرد ازدواج خود را جشن مي‌گيرند و به اين طريق و با خريد هديه‌اي، علاقه خود را به يكديگر ابراز مي‌كنند.

 

اولين سالگرد: ميخك

به دليل جواني و شكوفايي كامل ميخك ها، از ديرباز براي نشان دادن عشق جوان و پرشور استفاده مي شده است. و هيچ چيز نمي گويد عشق جوان و پرشور مانند تازه ازدواج كرده ها! سال اول ازدواج يكي از هيجان‌انگيزترين زمان‌هاي زندگي يك زوج است، به همين دليل معمولاً به آن «مرحله ماه عسل» مي‌گويند.

دومين سالگرد: كيهان

در سال دوم ازدواج، زوج‌ها درك عميق‌تري از آنچه ازدواج واقعاً مستلزم آن است، پيدا مي‌كنند. مرحله "ماه عسل" احتمالاً به پايان رسيده است و زمان رشد عالي (هم با هم و هم به صورت فردي) و تفاهم است. زيبايي شديد ***mos عشق يك ازدواج جوان را كاملاً به تصوير مي كشد.

سومين سالگرد: آفتابگردان

درست مانند ساقه محكم گل آفتابگردان ، ازدواج در سومين سالش پايه و اساس محكمي دارد. گل آفتابگردان، كه هميشه رو به خورشيد است، نشان دهنده چالش هايي است كه زن و شوهر قبلاً بر آن غلبه كرده اند و زمان هاي روشن و شادي كه در پيش است

 

 

راهنماي گل هاي سالگرد ازدواج بر اساس سال ها

خريد گل آفتابگردان

چهارمين سالگرد: شمعداني

شمعداني ها نشان دهنده گرد هم آمدن دو نفر در ذهن، بدن و روح هستند. در چهارمين سالگرد ازدواج، زوج ها واقعاً در نقش هاي جديد خود به عنوان زن و شوهر راحت شده اند.

پنجمين سالگرد: ديزي

اگرچه گل هاي مرواريد در نگاه اول مانند يك گل ساده به نظر مي رسند، ساختار و بافت آن ها فوق العاده منحصر به فرد و هيجان انگيز است. پس از پنج سال ازدواج، زندگي يك زوج ممكن است عادي يا پيش پا افتاده به نظر برسد. با اين حال، درست مانند يك گل مرواريد، هنوز هم شگفتي هاي زيادي براي كشف باقي مانده است. ديزي همچنين براي نشان دادن وفاداري و "عشق هميشگي" استفاده مي شود.

 

 

ششمين سالگرد گل زنبق

گل زنبق بلند، باريك و زيبا، گل سنتي ششمين سالگرد ازدواج است. اين گل هاي سفيد زيبا اغلب در بسياري از دسته گل هاي عروس يافت مي شوند زيرا نماد عشق هستند. پس چه راهي بهتر براي نشان دادن قدرداني خود از شريك زندگي خود پس از شش سال ازدواج با چند نيلوفر بي نظير؟ نشان دهنده روشي است كه عشق شما به يكديگر رشد و توسعه يافته است.

هفتمين سالگرد - فريزيا

فريزيا يك گل معطر شگفت انگيز با رنگ هاي مختلف است و براي نشان دادن هفتمين سالگرد ازدواج مناسب است. در حالي كه فريزياها داراي معاني مختلفي هستند ، بسته به رنگ آنها، به طور كلي نماد اعتماد، تفكر، دوستي و شيريني است كه دقيقاً همان چيزي است كه در يك ازدواج شاد مي خواهيد!

هشتمين سالگرد - كلماتيس

در هشتمين سالگرد، بدون شك شما و شريك زندگيتان به اندازه دو دزد ضخيم هستيد! شما محرمان يكديگر هستيد و پيوندي فوق العاده قوي داريد كه همچنان قوي تر مي شود. به همين دليل است كه گل كلماتيس صورتي و بنفش دوست داشتني گل سنتي امسال است زيرا نشان دهنده پيوند دو ذهن است.

منبع :  https://www.hamshahrionline.ir/news/701922/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%DA%AF%D9%84-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%AF-%D8%A7%D8%B2%D8%AF%D9%88%D8%A7%D8%AC-%D8%A8%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B3-%D8%B3%D8%A7%D9%84-%D9%87%D8%A7

https://issuu.com/marriotkeziah3
https://www.twitch.tv/marriotkeziah3
https://www.openstreetmap.org/user/MarriotKeziah3
https://www.tripadvisor.com/Profile/marriotk
https://www.4shared.com/u/H9qHLucZ/MarriotKeziah3.html
https://www.zillow.com/profile/MarriotKeziah3
https://www.indiegogo.com/individuals/30075076
https://www.mixcloud.com/MarriotKeziah3/
https://www.sbnation.com/users/MarriotKeziah3
https://hubpages.com/@marriotkeziah

سايت بت فوروارد

۲ بازديد

 

سايت بت فوروارد

بت فوروارد انگليسي: BetForward – غلط مصطلح: بت فروارد) بخشي از يك مجموعه‌ي بين المللي براي پيش بيني مسابقات ورزشي و بازي‌هاي كازينويي است. شرط بندي فوتبال ، واليبال ، بازي انفجار و كازينوي آنلاين تنها بخشي از امكانات بي نظير بت فوروارد مي باشد.

اعتبار وب سايت بت فوروارد

وب  سايت بت فوروارد امنيت بسيار بالايي دارد. اين وب سايت از تكنولوژي هاي كد گزاري تاييد شده توسط شركت هاي پيشرو و بسيار معتبر بين المللي در زمينه ايمني آنلاين براي تضمين كردن امنيت كامل اطلاعات كاربران در سايت كانن بت استفاده كرده است. سرور هاي سايت كه در كشور هلند قرار دارند، از بالاترين استاندارد هاي اروپا در زمينه هاستينگ و سرور امن بهره مي برند.

اپليكيشن بت فوروارد

اپليكيشن بت فوروارد betforward، براي انواع سيستم عامل‌هاي IOS ، Android و Windows در دسترس ميباشد.

استفاده از اين اپليكيشن‌هاي موبايل شرط بندي ورزشي هزينه‌ي استفاده از اينترنت را به طور چشمگيري كاهش مي‌دهد. همچنين زمان بارگذاري صفحه را سريعتر فراهم مي‌كند و دسترسي شما به بازارهاي شرط بندي را بهبود ميبخشد.

چرا شرط بندي بت فوروارد

بت فوروارد betforward يك وب سايت شرط بندي معتبر و ضريب بالا فارسي مي باشدبت فوروارد betforward يك سايت شرط بندي فارسي مي‌باشد كـه در مدت كم توانسته بـه خوبي هر چه تمام بازي هاي شگفت انگيز خودرا در اختيار كاربران قرار بدهد. كمي بعد هم با تكميل بازي هاي‌ كازينو ميتوان كازينو آنلاين اين وبسايت را بـه عنوان يكي از مدعيان موجود بشناسيد. چيتا بت يك سايت جامع شرط بندي فارسي است. در حقيقت بت فوروارد betforward پارسي نگاهي تازه و نو بـه بازي هاي شرط بندي دارد و همين سبب مي‌شود بتوانيد شانس بيش تري را براي رسيدن بـه برد داشته باشيد.

سايت شرط بندي بت كارت

 

وب سايت شرط بندي فوتبال معتبر بت فوروارد betforward

شما وب سايت هاي معتبر مانند بت فوروارد betforward را فقط مي توانيد از طريق تحقيق ها مكرر و بسيار و البته با دقت بيابيد و يا اينكه آشنايي را در اين زمينه داشته باشيد كه با سايت ها آشنا باشد و از اينكه شما بهتر است در كدام سايت (بت فوروارد betforward) ثبت نام كنيد و سرمابه خود را درگير كنيد، به خوبي آگاه باشد و بتواند به شما بر اساس معيار هايتان مشورت دهد كه البته در كنار مشورت گرفتن شما بهتر است كه به جمع آوري اطلاعات نيز بپردازيد زيرا كه فقط از اين طريق است كه در جريان بسياري از شراي شرط بندي نيز قرار مي گيريد. البته كه از ميان سايت هاي معتبر شرط بندي نيز شما مي توانيد به نسبت ارائه خدمات نيز آن ها را انتخاب كنيد كه اين مساله نيز نياز به تحقيق دارد.

و اما اين تحقيق بايد در چه زمينه اي و به چه صورت باشد تا بتوان از ميان سايت هاي معتبر مانند بت فوروارد betforward، معتبرترين سايت شرط بندي فوتبال را با توجه به نياز هاي خود و معيار هاي خود كه البته زمان نيز مي تواند بسيار براي شما پر اهميت باشد، انتخاب كرده و به فعاليت بپردازيد تا بتوانيد سرمايه خود را به جريان بسپاريد و اوضاع اقتصادي خود را تغيير دهيد. اينكه شما مي توانيد به درآمد خوبي از اين طريق برسيد، مهم ترين فاكتور آن اين است كه فوتبال از رشته هاي ورزشي بسيار محبوب مي باشد كه شرط بندي در آن براي افراد بسيار هيجان انگيز است و حتي روند بازي را بسيار جذاب و ذلنشين تر نيز مي كند.

واريز با ووچر ماني، ووچر پرفكت ماني در بت فوروارد betforward

راه ديگر واريز از طريق ووچر ماني و ووچر پرفكت ماني مي باشد كه كاربران بت فوروارد betforward جهت شارژ كردن با اين روش بايستي به اندازه اي كه تمايل دارند شارژ نمايند از صرافي اينترنتي كد ووچر خريداري نمايند و بعد از اين كد را در وب سايت بت فوروارد در بخش شارژ با ووچر وارد كنند شارژكردن از طريق ووچر امنيت بيشتري نسبت به ديگر روش ها براي شارژ دارد. كمترين مبلغ واريزي در روش ووچر ماني بستگي به وب سايت صرافي مورد نظر دارد كه معمولا از 8هزارتومان آغاز مي شود. در بت فوروارد در روش ووچر پرفكت ماني حداقل مبلغ شارژبسته به نرخ دلار متغيير مي باشد.

بهترين كازينو اينترنتي و امكانات آن betforward

بهترين سايت هاي كازينو اينترنتي داراي چه امكاناتي مي باشند؟ توسعه تكنولوژي و دسترسي بي دردسر و آسان به اينترنت سبب راحتي در انجام كارها گرديده است. يك مدل از اين تغييرات، بوجود آمدن وب سايت هاي كازينويي اينترنتي است كه به شما اين امكان را ميدهد كه در هر مكان و زماني وارد آن شده و با همان هيجان موجود در كازينوي واقعي آغاز به انجام بازي دلخواهتان نماييد.

وب سايت هاي معتبر كازينو اينترنتي با كازينوي حقيقي داراي قوانين همساني هستند. ضمن اينكه در برخي از بازيها ضرايب برد در كازينوهاي آنلاين بيشتر است. در سايت شرط بندي بت فوروارد betforward بهتري تجربه را داشته باشيد. از جمله مزيت هاي كازينوي اينترنتي بت فوروارد نسبت به كازينوي واقعي به شرح زير مي باشد:

  1. شما اين امكان را داريد كه هر يك از بازيها را براي يادگيري و تفريح به طور رايگان انجام بدهيد.
  2. شما مي توانيد كه بدون محدوديت و با هر مبلغ دلخواهي آغاز به بازي كنيد.
  3. شما مي توانيد كه از هرگونه ماليات بر درآمد حاصل در كازينو معاف شويد.
  4. شما مي توانيد كه در هر مكان و زماني اقدام به بازي كنيد.

سايت شرط بندي بت فوروارد با پشتيباني حرفه اي

وب سايت بت فوروارد يك سايت شرط بندي حرفه اي بوده كه داراي پشتيباني 24 ساعته نيز مي باشد. شما مي توانيد در هر ساعت از شبانه روز با تيم پشتيباني تماس گرفته و مشكلات و پيشنهادات خود را با ما در ميان بگذاريد.

ثبت نام در سايت شرط بندي بت فوروارد Betforward

هم اكنون وارد سايت بت فوروارد betforward بشويد و با ثبت نام در بت فوروارد ، روي مسابقات فوتبال شرط بندي كنيد ،و يا از روش شرط بندي ورزشي ، بازي انفجار ، تخته نرد ، پوكر و غيره پولدار شويد.

حل مشكلات ايجاد شده در سايت بت فوروارد

پشتيبانان بت فوروارد به صورت 24 ساعته پاسخگوي تمام پرسش ها و مشكلات شما در هر زمينه اي هستند. كافيست از طريف قسمت پشتيباني سوال خود را مطرح كنيد تا در اسرع وقت پشتيبانان ما به آن ها پاسخگو باشند.

در صورتي كه در شرط بندي روي بيشتر از يك گزينه يا همان شرط بندي سيستمي يا تركيبي يك يا چند بازي لغو گردد چه اتفاقي براي شرط من خواهد افتاد؟

اگر يك يا چند بازي در شرط بندي ميكس لغو شوند سايت در مورد نتايج هر شرط بندي به طور جداگانه تصميم ميگيرد و نتيجه را به كاربر اعلام مي كند. در اكثر مواقع شرط بندي به طور كل باطل شده و مبلغ اصلي به كاربر باز مي گردد.

دوست ندارم در زمان ثبت نام اكانت خود را شارژ كنم، آيا مي شود بعدا اين كار را انجام بدهم؟

قطعا. شما مجبور نيستيد در لحظه ي ثبت نام حساب خود را شارژ كنيد و هر زماني مي توانيد اين كار را انجام دهيد. پس از ثبت نام مي توانيد قسمت هاي مختلف سايت را بررسي كرده و در بازي هاي كازينويي به صورت امتحاني بازي كنيد و سپس حساب خود را شارژ كنيد.

جهت كسب اطلاعات بيشتر با مشاور سايت شرط بندي بت فوروارد betforward در تماس باشيد.

ما در تيم فني بت فوروارد Betforward تلاش داريم تا بهترين خدمات پشتيباني را به شما عزيزان ارائه بدهيم. در صورت بروز هر گونه مشكل و سوالي با ما در تماس باشيد.

كانال تلگرامي وبسايت بت فوروارد betforward حدودا ??? هزار نفر كاربر دارد و صفحه اينستاگرام اين وب سايت هم حدود ??? هزار نفر فالوور داشته است.

ما در سايت بت فوروارد Betforward بازي هاي متنوع و هيجان انگيزي را ارائه نموده ايم تا افزون بر لذت بردن شما، در كازينو بت فوروارد به كسب درآمد نيز بپردازيد.

 سوالات سايت شرط بندي بت فوروارد betforward

  • آيا بت فوروارد معتبر است؟ بله سايت شرط بندي خارجي بت فوروارد betforward يكي از حرفه اي ترين و برترين سايت هاي شرط بندي ايراني است.
  •  آيا امكان برداشت پول با ريال در اين سايت ميسر است؟ بله در سايت بت فوروارد شما مي توانيد مبالغ خود را بصورت ريالي واريز و برداشت كنيد.
  • آيا هك بازي انفجار بت فوروارد betforward حقيقت دارد؟ خير. امكان هك بازي انفجار بت فوروارد وجود ندارد.

انواع بازي هاي شرط بندي سايت بت فوروارد betforward

  • بازي پوكر بت فوراورد
  • بازي انفجار بت betforward
  • شرط بندي بازي هاي فوتبال بت فوروارد
  • بلك جك
  • رولت
  • و….

كلاهبرداري وبسايت بت فوروارد  betforward

تا كنون هيچ گونه كلاهبرداري بت فوروارد به ثبت نرسيده است و با توجه به شرايطي ايده آلي كه اين سايت شرط بندي داراست نيز هيچ گونه كلاهبرداري نيز به ثبت نخواهيد رسيد.

منبع:

https://cheeta-bet1.info

چند مشكل قهوه ساز دلونگي و راه حل مشكل ان

۲ بازديد

 

چند مشكل قهوه ساز دلونگي و راه حل مشكل ان

 

قهوه دلونگي روشن نيست. براي حل مشكل و انجام اصلاحات چه بايد كرد؟

اگر قهوه ساز دلونگي شما روشن نمي شود، موارد زير را براي عيب يابي بررسي كنيد:

اولين دليل روشن نشدن قهوه ساز دلونگي عدم وجود برق در پريز است.

اول از همه، پريز را بررسي كنيد.

همچنين اتصالات و سيم كشي قهوه ساز دلونگي را بررسي كنيد.

اگر در اتصالات و سوكت ها مشكلي وجود ندارد، مورد را بررسي كنيد.

قهوه در دستگاه قهوه ساز دلونگي باقي مي ماند، براي رفع و رفع مشكل چه بايد كرد؟

اگر باقي مانده قهوه در دستگاه قهوه ساز دلونجي باقي مانده است، براي حل مشكل موارد زير را بررسي كنيد:

اولين قسمتي كه در قهوه ساز دلونگي تعادل باقي مي ماند فيلتر است.

اگر اين قطعه از كار بيفتد باعث ايجاد پسماند در دستگاه قهوه ساز مي شود.

اگر فيلتر را عوض كنيد به راحتي مي توانيد اين مشكل را برطرف كنيد و قهوه اي لطيف و دلپذير به دست آوريد.

هيچ آبي از لوله هاي قهوه ساز دلونگي خارج نمي شود. چگونه مي توانم اين مشكل را تشخيص دهم و برطرف كنم؟

اگر قهوه ساز دلونگي شما نشتي ندارد، نكات عيب يابي زير را بررسي كنيد:

اولين و محتمل ترين علت كمبود آب در قهوه ساز است.

اطمينان حاصل كنيد كه به اندازه كافي در قهوه ساز وجود دارد.

دليل بعدي مي تواند پمپ دستگاه باشد.

با كمك يك تعميركار مجرب پمپ را چك كرده و در صورت نياز آن را تعويض كنيد.

اما سومين دليل محتمل در دستگاه هاي قهوه ساز تجمع رسوبات در لوله هاي قهوه ساز است.

مي توانيد با كمك محلول ضد رسوب قهوه، رسوبات داخل لوله قهوه ساز دلونگي خود را تميز كنيد.

اگر مشكل حل نشد، مي توانيد از تكنسين تعمير قهوه دلونگي كمك بخواهيد.

علت كندي جريان آب در قهوه ساز دلونگي چيست و براي رفع اين مشكل چه بايد كرد؟

اگر آب به آرامي از قهوه ساز دلونگي خارج مي شود، براي حل و رفع اين مشكل موارد زير را بررسي كنيد:

ابتدا تايمر يا برد الكترونيكي دستگاه قهوه ساز را بررسي كنيد.

اگر مشكلي در تايمر وجود ندارد، ترموستات را بررسي كنيد.

بهتر است تعمير ترموستات را به تكنسين بسپاريد.اسپرسوساز دلونگي مدل EC 685

قهوه ساز دلونگي نمي سوزد، براي رفع اين مشكل چه بايد كرد؟

اگر قهوه ساز دانگي شما گرم نمي شود، مراحل زير را براي حل اين مشكل بررسي كنيد:

اين عنصر وظيفه گرم كردن و جوشاندن آب در دستگاه قهوه ساز را بر عهده دارد.

ابتدا از يك اهم متر استفاده كنيد تا مطمئن شويد كه به عنصر الكتريكي مي رسيد.

سپس مورد را بررسي كنيد.

 

اسپرسوساز دلونگي مدل ECAM 44.660 - كالا بازرگان

اسپرسوساز دلونگي مدل ECP 33.21 -قيمت دلونگي 332 -كالابازرگان

اسپرسوساز دلونگي مدل ECP 35.31-قيمت دلونگي 35.31-كالابازرگان

اسپرسوساز دلونگي مدل ECZ 351 - قيمت دلونگي 351 - كالابازرگان

منبع : كالا بازرگان

 

 

https://issuu.com/farmerariah3

https://www.twitch.tv/farmerariah3

https://www.openstreetmap.org/user/FarmerAriah3

https://www.tripadvisor.com/Profile/farmera2022

https://www.4shared.com/u/MZhlRZTK/FarmerAriah3.html

https://www.zillow.com/profile/FarmerAriah3

https://www.indiegogo.com/individuals/29967574

https://www.mixcloud.com/FarmerAriah3/

https://www.sbnation.com/users/FarmerAriah3

https://hubpages.com/@farmerariah

https://unsplash.com/@farmerariah3

 

چند مشكل قهوه ساز دلونگي و راه حل مشكل ان

۱ بازديد

 

چند مشكل قهوه ساز دلونگي و راه حل مشكل ان

 

قهوه دلونگي روشن نيست. براي حل مشكل و انجام اصلاحات چه بايد كرد؟

اگر قهوه ساز دلونگي شما روشن نمي شود، موارد زير را براي عيب يابي بررسي كنيد:

اولين دليل روشن نشدن قهوه ساز دلونگي عدم وجود برق در پريز است.

اول از همه، پريز را بررسي كنيد.

همچنين اتصالات و سيم كشي قهوه ساز دلونگي را بررسي كنيد.

اگر در اتصالات و سوكت ها مشكلي وجود ندارد، مورد را بررسي كنيد.

قهوه در دستگاه قهوه ساز دلونگي باقي مي ماند، براي رفع و رفع مشكل چه بايد كرد؟

اگر باقي مانده قهوه در دستگاه قهوه ساز دلونجي باقي مانده است، براي حل مشكل موارد زير را بررسي كنيد:

اولين قسمتي كه در قهوه ساز دلونگي تعادل باقي مي ماند فيلتر است.

اگر اين قطعه از كار بيفتد باعث ايجاد پسماند در دستگاه قهوه ساز مي شود.

اگر فيلتر را عوض كنيد به راحتي مي توانيد اين مشكل را برطرف كنيد و قهوه اي لطيف و دلپذير به دست آوريد.

هيچ آبي از لوله هاي قهوه ساز دلونگي خارج نمي شود. چگونه مي توانم اين مشكل را تشخيص دهم و برطرف كنم؟

اگر قهوه ساز دلونگي شما نشتي ندارد، نكات عيب يابي زير را بررسي كنيد:

اولين و محتمل ترين علت كمبود آب در قهوه ساز است.

اطمينان حاصل كنيد كه به اندازه كافي در قهوه ساز وجود دارد.

دليل بعدي مي تواند پمپ دستگاه باشد.

با كمك يك تعميركار مجرب پمپ را چك كرده و در صورت نياز آن را تعويض كنيد.

اما سومين دليل محتمل در دستگاه هاي قهوه ساز تجمع رسوبات در لوله هاي قهوه ساز است.

مي توانيد با كمك محلول ضد رسوب قهوه، رسوبات داخل لوله قهوه ساز دلونگي خود را تميز كنيد.

اگر مشكل حل نشد، مي توانيد از تكنسين تعمير قهوه دلونگي كمك بخواهيد.

علت كندي جريان آب در قهوه ساز دلونگي چيست و براي رفع اين مشكل چه بايد كرد؟

اگر آب به آرامي از قهوه ساز دلونگي خارج مي شود، براي حل و رفع اين مشكل موارد زير را بررسي كنيد:

ابتدا تايمر يا برد الكترونيكي دستگاه قهوه ساز را بررسي كنيد.

اگر مشكلي در تايمر وجود ندارد، ترموستات را بررسي كنيد.

بهتر است تعمير ترموستات را به تكنسين بسپاريد.اسپرسوساز دلونگي مدل EC 685

قهوه ساز دلونگي نمي سوزد، براي رفع اين مشكل چه بايد كرد؟

اگر قهوه ساز دانگي شما گرم نمي شود، مراحل زير را براي حل اين مشكل بررسي كنيد:

اين عنصر وظيفه گرم كردن و جوشاندن آب در دستگاه قهوه ساز را بر عهده دارد.

ابتدا از يك اهم متر استفاده كنيد تا مطمئن شويد كه به عنصر الكتريكي مي رسيد.

سپس مورد را بررسي كنيد.

 

اسپرسوساز دلونگي مدل ECAM 44.660 - كالا بازرگان

اسپرسوساز دلونگي مدل ECP 33.21 -قيمت دلونگي 332 -كالابازرگان

اسپرسوساز دلونگي مدل ECP 35.31-قيمت دلونگي 35.31-كالابازرگان

اسپرسوساز دلونگي مدل ECZ 351 - قيمت دلونگي 351 - كالابازرگان

منبع : كالا بازرگان

 

 

https://issuu.com/farmerariah3

https://www.twitch.tv/farmerariah3

https://www.openstreetmap.org/user/FarmerAriah3

https://www.tripadvisor.com/Profile/farmera2022

https://www.4shared.com/u/MZhlRZTK/FarmerAriah3.html

https://www.zillow.com/profile/FarmerAriah3

https://www.indiegogo.com/individuals/29967574

https://www.mixcloud.com/FarmerAriah3/

https://www.sbnation.com/users/FarmerAriah3

https://hubpages.com/@farmerariah

https://unsplash.com/@farmerariah3

 

تصاوير گوگل Google Images

۲ بازديد

تصاوير گوگل Google Images

تصاوير گوگل بخشي از موتور جستجوي گوگل است. اين گسترده ترين جستجوي تصوير در جهان با ميلياردها تصوير و بيش از يك ميليارد جستجو در روز است.

 

نتايج حاصل از نمايه Google Images را نيز مي توان در نتايج جستجو (SERP) جستجوهاي وب ادغام كرد. تصاوير گوگل براي بهينه سازي موتورهاي جستجو مرتبط هستند زيرا رتبه بندي خوب در نمايه تصوير مي تواند به افزايش ديد سئو و ترافيك وب سايت كمك كند.

 

توسعه تصاوير گوگل

 

موتور جستجوي تصوير گوگل در سال 2001 راه اندازي شد. با حدود 250000 گرافيك نمايه شده، با اندازه امروز فاصله زيادي داشت. اما ذخيره داده هاي تصويري از زمان معرفي آن به شدت افزايش يافته است، به طوري كه تنها 9 سال بعد بيش از يك ميليارد تصوير در اين فهرست وجود داشت.

 

در تئوري، گوگل مي‌تواند هر تصويري را كه در يك وب‌سايت منتشر شده است ايندكس كند. بنابراين، تعداد تصاوير در موتور جستجو با هر گرافيك آپلود شده در وب سايت مهدي نجاري افزايش مي يابد.

 داده هاي مربوط به حجم واقعي پايگاه داده تصوير گوگل ضعيف است، زيرا اين گروه هيچ ارقامي رسمي را گزارش نمي كند. شاخص تصوير در سال 2010 در حال حاضر بيش از يك ميليارد عكس را شامل مي شد و اين تعداد احتمالاً در اين مدت دو برابر شده است.

 

گوگل از زمان معرفي موتور جستجوي تصاوير خود، به طور مداوم اين محصول را براي كاربران گسترش داده است. با اين حال، جستجوي تصوير در ابتدا نسبتاً "ناديده گرفته شد" و تنها چند ويژگي و گزينه هاي سفارشي سازي را ارائه داد.

 سرانجام در سال 2009 يك به روز رساني بزرگ براي عملكرد جستجو انجام شد، زماني كه هم طرح و هم عملكرد تنظيم شدند.

 

يك گام مهم در توسعه جستجوي تصوير گوگل، معرفي به اصطلاح "جستجوي معكوس" در سال 2011 است. از آن زمان، كاربران مي توانند با وارد كردن يك URL يا با بارگذاري مطالب تصوير، تصاوير مشابه را جستجو كنند.

 

از سال 2012، Google Images گزينه‌هاي فيلتر متعددي دارد، از جمله فيلتر «جستجوي ايمن» كه مي‌تواند مطالبي را كه براي خردسالان قابل اعتراض است از نتايج فيلتر كند.

 

توابع جستجوي تصوير گوگل

 

جستجوي تصوير گوگل مانند جستجوي معمولي گوگل عمل مي كند. كاربران عبارت جستجوي خود را در شكاف جستجو وارد كرده و با كليك بر روي دكمه ذره بين جستجو را آغاز مي كنند.

 

  • ابزارها: در بخش "ابزارها"، كاربران مي توانند نتايج را بر اساس اندازه، رنگ، نوع، زمان و حقوق استفاده مرتب كنند. اين مزيت را دارد كه هنگام تحقيق روي تصاوير مي توان به سرعت يك پيش انتخاب انجام داد. با فيلتر كردن بر اساس حقوق استفاده، به عنوان مثال. ب. روزنامه نگاران يا كپي رايترها مي توانند مطالب تصويري احتمالي را جستجو كنند تا محتوا را تنها با چند كليك غني كنند.
  • اندازه هاي نمايش: نتايج جستجو را مي توان با اندازه هاي تصوير مربوطه در ناحيه ابزارها نمايش داد.
  • جستجوي معكوس: كاربران مي توانند با آپلود فايل هاي تصويري خود يا با وارد كردن URL تصوير، مطالب مشابه تصوير را بيابند. اين تابع همچنين براي كشف سرقت ادبي احتمالي مناسب است. پيش نياز اين است كه تصاوير ناقض كپي رايت نيز توسط گوگل ايندكس شده باشند.
  • گروه بندي: گوگل هنگام وارد كردن عبارات جستجو، گروه هاي تصويري مناسب را پيشنهاد مي كند. به عنوان مثال، كاربران مي توانند تصاوير يك ميز را جستجو كنند و موتور جستجو پيشنهادات بيشتري مانند "تصوير كليپ ميز" يا "ميز ناهار خوري" را ارائه مي دهد. نتايج مربوطه قبلاً در آنجا گروه بندي شده اند.
  • تصاوير محصول: اگر از جستجوي تصوير در تلفن هوشمند خود استفاده مي كنيد، نه تنها بازديدهاي جستجوي ارگانيك را دريافت خواهيد كرد، بلكه بازديدهاي جستجويي كه با تبليغات پولي از Google Shopping به عنوان "محصول" علامت گذاري شده اند نيز دريافت خواهيد كرد.

 

چرا Google Images براي بهينه سازي موتور جستجو مهم است؟

Google Images همچنين نقش مهمي در بهينه سازي موتورهاي جستجو دارد. زيرا تصاوير ايندكس نه تنها در خود جستجوي تصوير، بلكه در بازديدهاي جستجوي ارگانيك نيز نمايش داده مي شوند.

اين به وب‌سايت‌ها اجازه مي‌دهد تا وقتي كاربران بر روي تصاويري كه در موقعيت‌هاي بالاي SERP ظاهر مي‌شوند كليك مي‌كنند، ترافيك بيشتري دريافت كنند. در عين حال، بهينه سازي تصوير به افزايش ديد در جستجوهاي وب كمك مي كند.

 

الزامات بهينه سازي تصاوير

 

براي اينكه وب مسترها و سئوكاران بتوانند با تصاوير به رتبه هاي خوبي دست يابند، الزامات خاصي لازم است. در اينجا به برخي از آنها اشاره مي كنيم:

 

  1. نام فايل: براي كسب رتبه خوب در جستجوي تصوير گوگل، گرافيك ها بايد واضح و با كلمه كليدي مناسب نام گذاري شوند.
  2. جاسازي: اگر تصوير در يك زمينه كل نگر جاسازي شود، مي تواند مزايايي در پيچك ها داشته باشد.
  3. كيفيت: كيفيت تصوير بالا همچنين منجر به رتبه بندي بهتر در جستجوي تصوير مي شود.

 

انتقاد از تصاوير گوگل

 

از آنجايي كه Google Images پس از كليك بر روي يك نتيجه يك تصوير كوچك نشان مي دهد و ديگر مستقيماً به منبع تصوير هدايت نمي شود، بسياري از وب سايت ها ترافيك خود را از دست داده اند. زيرا كاربران ديگر مجبور نيستند صفحه مورد نظر را براي ديدن كامل تصاوير فراخواني كنند، بلكه مي توانند مانند گالري تصاوير از طريق Google Images كليك كنند.

 

در عين حال تصاوير ديگري و مشابه پيشنهاد مي شود تا امكان بازديدكنندگان جديد از طريق Google Images به ميزان قابل توجهي كاهش يابد.

 

http://sqworl.com/3p64wp

https://www.victoriaeducation.co.uk/activity/p/1605376/

https://www.webtalk.co/n/43678317

https://qr.ae/pvu0s6

https://cascade.org/node/6585?page=7#comment-75090

https://www.rohwrestling.com/content/who-deserves-shot-roh-world-tv-title?page=130#comment-129146

http://mail.party.biz/forums/topic/102196/dordle-best-puzzle-game-in-this-year/view/post_id/501766

http://arsiv.csgb.gov.ct.tr/BASIN-VE-HALKLA-%C4%B0L%C4%B0%C5%9EK%C4%B0LER/KAMU-SPOTLARI/emodule/12161/eitem/4515#.Yu9S8nZBzrf

https://tore-dahl.23video.com/copenhagen-images-architecture-3-1

شاخص نمود رنگ

۱ بازديد

شاخص نمود رنگ

 

(مخفف Color Rendering Index) يا شاخص نمود رنگ، معياري براي اندازه گيري اندازه نور لازم به صورتي كه چشم انسان بتواند رنگ نور را تشخيص دهد مي باشد. اين شاخص بيان مي كند كه طيف نور تا چه اندازه از طيف هاي رنگي را در خود جاي داده است.

ساختار چشم انسان به گونه اي است كه بتواند با بكارگيري نور خورشيد رنگ هاي متفاوت اشيا را تشخيص دهند. در نتيجه بهترين شاخص نمود رنگ براي چشم انسان نور خورشيد است. شاخص نمود رنگ عددي بين صفر تا صد تعريف مي شود كه بهترين حالت آن عدد ??? براي نور خورشيد و نوري كه در آن تشخيص هيچگونه رنگي ممكن نباشد با عدد صفر مشخص مي شود. خورشيد داراي طيف نور كاملي است و در نتيجه امكان ديدن همه رنگ ها در نور خورشيد وجود دارد.

 

بايد توجه داشت كه همه نور هاي سفيد يكسان نيستند. بسياري از لامپ هاي اطراف ما كيفيت نور نامطلوبي دارند.  در كاربردهايي كه ظاهر و شكل اشيا اهميت دارد نبايد از كيفيت نور نامطلوب چراغ ها چشم پوشي كرد. كم بودن شاخص نمود رنگ موجب مي‌شود مخاطب از ديدن رنگ واقعي اشيا محروم شود.

ممكن است تا به حال به فروشگاهي رفته باشيد تا لباس بخريد اما به سختي متوجه رنگ واقعي آن شده باشيد.  در بسياري از فروشگاه ها، گالري هاو موزه ها از چراغ هاي ال اي دي با كيفيت كه شاخص نمود رنگ  بالايي دارند استفاده مي شود به خوبي اشيا و كالاهاي موجود را ببيند چراغ هاي ال اي دي با شاخص نمود رنگ بالا در صنايع مختلفي مانند صنايع نساجي و نيز در بيمارستان ها به كار مي رود. چراغ هاي ال اي دي با كيفيت و ببر علاوه بر كاهش مصرف برق و طول عمر طولاني، داراي شاخص نمونه رنگ بالايي هستند كه آنها را جهت نورپردازي محيط هاي گوناگون ايده آل مي سازد.

ادامه مطلب در سايت

منبع :

https://v.ht/RQD4M

https://cutt.ly/qLkffL5

   https://did.li/CcwCN

 

https://www.ted.com/profiles/36173771

https://www.behance.net/travisroisin

https://travisroisin4.livejournal.com/profile

https://www.quora.com/profile/Travis-Roisin

https://issuu.com/travisroisin4

https://www.twitch.tv/travisroisin4

https://www.openstreetmap.org/user/TravisRoisin4

https://www.tripadvisor.com/Profile/TravisRoisin4

https://www.4shared.com/u/5ahrExsH/TravisRoisin4.html

https://www.zillow.com/profile/TravisRoisin4

https://www.indiegogo.com/individuals/29609333

https://www.mixcloud.com/TravisRoisin4/