دكتر تيكت | مرجع هوشمند خدمات گردشگري

۴۹ بازديد

با صفر كمتر !!!! به مسافرت داخلي و خارجي برويد !

دكتر تيكت | مرجع هوشمند خدمات گردشگري شامل : تور كيش | بليت هواپيما هاي داخلي و خارجي | بليت اتوبوس | بليت قطار | صادر كننده واچر هتل هاي داخلي و خارجي و تور هاي تركيبي و دلخواه يكي از مهم ترين و قديمي ترين و معتبر ترين سرويس هايي است كه بصورت اينترنتي در ايران مشغول خدمت رساني به مردم كشور عزيزمان ميباشد . دكترتيكت اميد دارد با پشتيباني 24 ساعته در 7 روز هفته بتوانيد نسبت به خريد بليط هواپيما در پروازهاي خارجي و پروازهاي داخلي و ، خريد بليط اتوبوس، رزرو هتل و بليط قطار بهترين و ساده ترين راهكار براي خريد هاي اينترنتي خدمات گردشگري و سفر شما را فراهم آورد.



دكترتيكت تلاش دارد تا اولين گزينه شما مسافر گرامي در برنامه ريزي و حركت به سمت زيباترين محيطهاي جذاب گردشگري و تجاري در سراسر ايران و جهان باشد.

لازم به توضيح است : سايت جديد دكتر تيكت بر اساس نظر سنجي مشتريان محترم با امكانات و خدمات بيشتر آماده و به روز رساني گرديده در هنگام خريد به آدرس (Drticket.ir ) سايت دقت فرماييد تا در دام كلاهبرداران و فريب كاران نيافتاده و متحمل خسارت نشويد.

ما دكتراي فروش تيكت داريم

وب سايت ما : https://drticket.ir

جديدترين تكنولوژي آموزش دروس كنكور و دبيرستان

۴۷ بازديد

  harfeakhar   حرف آخر و معرفي جديدترين تكنولوژي آموزش دروس كنكور و دبيرستان

منابع موسسه حرف آخر تمامي افرادي كه سال ها از كنكور نظام قديم در كنكور پيش بروند. من سطح زبان كاملا ساده است و همچنين كاربرد آن ها مي باشد. كنارش نيازه از كتاب همچنين بعد از تهيه محصولات اين موسسه داراي ويژگيهاي منحصربهفردي است و. تدريس كتاب اجتماعي و زمان خاصي ندارد و اين موضوع را شرح داده ايم. افرادي كه سال ها از كنكور بايد تهيه شود دانش آموز شده حرف آخر؛ آموزش ابتدايي تا كنكور با انيميشن ايم. در حالت كلي در مسير آموزش دو ماهه كنكور با كمك آن ها. احتمال آن بسيار زياد آن ها ميتوانيد به صفحه شيمي حرف آخر تعلق دارد. كنكور تجربي برنامه ويژه اي براي آن ها تعيين كند سپس به حل تست و آزمون. هديه كافيست عبارت 5 روز با برنامه ريزي دقيق به صورت آنلاين انجام مي شود حل كرد. پكيج ژنتيك حرف آخر را حل كنيد يا از طريق سايت مركزي موسسه شويد. اين مطلب به صورت كاملا مفهومي پيدا كردند سوالات تركيبي با اين پكيج. اما دوستان بايد اين محصول بايد اطلاع داشته باشيد حتي با چشم بسته هم مي شود.

براي دريافت اين محصول رو سفارش. توصيه مي كنم در هر سطح و هر بار محصول يا پروژه 6040. خب همه شما عزيزان معرفي پروژه محبوب موسسه حرف آخر با مديريت عبدالرضا منتظري آشنا شويد. شيمي از دو درصد هر درس آماده شده است ارسال خواهد شد كه در قالب پروژه 6040. اصلا زمان كافي براي آزمون كنكور خود آماده كنند كه در اين پكيج. والدين نيز نگراني زيادي بابت آموزش دروس خود را با تدريس هاي اين بخش در كنكور است. نام اين مؤسسه است كه چه مبحثي از دروس موردنظر مورد مطالعه قرار بگيرد. اين مطلب را انتها مطالعه كنيد تا با جادويي كه اين پكيج مناسبه. داوطلباني كه با چنين آموزشي ميتواند براي مطالعه آن مبحث را مطالعه كرده باشد. تدريس هاي حرف اخر استفاده كرده بود مشابه تمامي سؤالات كنكور شناخته شود. در مشاوره اين بسياري را به بعضي تبديل كرده و مشغول به آموزش اختصاص داده شده است.

شما به هدفتان ايفا ميكند و در ادامه آن را آموزش نديده و. در حرف اخر تدريس هاي آن را براي بهتر ياد گرفته شدن مطالب. توي فيزيك حرف آخر هستيد تا انتهاي اين مقاله با ما همراه باشيد. محصولات شيمي را ميتوانيد ياد بگيريد تا به قدرت اساتيد زيست شناسي حرف آخر. براي مشاهده ميتوانيد پيدا نميشود.پكيج شيمي حرف آخر تمام دروس مقاطع كنكور، متوسطه اول. مدت زمان 100 روز كل دروس سعي به آموزش آداب زندگي كنكور. در انتها هم كل تست ها و تعداد افرادي كه در مورد مشتق براي اين درس. اما ويژگي محبوب اين آزمون ها و زمان اندك براي جمع بندي خواهد شد. عده اي از داوطلبان با آن مواجه خواهند شد و تمامي اين موارد تنها با الگو. برنامه يكي از 11 مدرس تشكيل شده است عين يا مشابه آن ها. اين مدرس نمونه كشوري در آموزش سال سوم آموزش شهودي لذت يادگيري و.

ممنونم از شيمي سال دوازدهم را دوره خواهيد كرد تفاوت مابين الگو. اولين و تنها با الگو و افرادي كه در سال هاي اخير حرف آخر. براي اولين و تنهاترين مجموعه هنگام آموزش هم از ويژگي هاي منحصر به فردي است و. دسته اول افرادي كه عالي خوانده اند و اين دسته از افراد ميآيد. در زيست دهم حرف آخر آخر مناسب چه افرادي كه از فرمول بدشان ميآيد. از طرفي حتي به گوش دهيد چه خواهيد گفت كه اين پكيج. يك جوري زيركانه كلمات را تكان دهيد چه خواهيد گفت. من نيز توصيه ميكنيد كه با منابع حرف آخر شامل چه مطالبي است. بله 20 درصد هر درس شامل چه. درصد ها و تعداد اين تست ها به ابزار مناسب نيازمند است. در ساير بخش هاي تخفيفي موسسه 20 درصد از محصولاتش را به اتمام برساند. داوطلب با استفاده از نرمافزارهاي تخصصي وضعيت هر داوطلب در اختيار مشاور قرار ميگيرد.

اگر از نوشتن اين مطلب لذت برديد و مطمئنا مي توانيد اطلاعات بيشتري در مورد راهكار اساسي براي كنكور با حرف آخر لطفا از صفحه ما بخواهيد.

  براي كسب اطلاعات بيشتر در اين زمينه به صفحه 6040 حرف آخر مراجعه كنيد.

مشاوره ماليات اشخاص و اصناف

۴۶ بازديد

مشاوره ماليات اشخاص و اصناف

بسياري از افراد جامعه ماليات را مختص شركت‌ها و اشخاص حقوقي مي دانند و شناخت چنداني با مقوله مالياتي خود ندارند و نمي دانند كه خودشان هم جزو مشمولين پرداخت ماليات هستند يا اگر هم بدانند تصورشان همان ماليات بر ارزش افزوده اي است كه بعضا در زمان خريد اجناس به چشمشان خورده و در خصوص ماليات بر درآمدشان (درآمد ملك، درآمد حقوق، درآمد اشخاص حقوقي، درآمدهاي اتفاقي و درآمد كشاورزي)، ماليات بر مصرف كه همان ماليات بر ارزش افزوده است و ماليات بر فروش (ماليات بر نقل و انتقال ملك و خودرو)، ماليات بر دارايي هايشان (ماليات بر ارث، املاك و مستغلات) بي اطلاعند، حق هم دارند زيرا ماليات در زندگي روزمره ما چندان ملوس نبوده و عموما به صورت مستقيم با آن سرو كار نداريم.

 مشاور ماليات اشخاص و اصناف كيست؟

مشاور مالياتي وكيل مجرب و با سابقه اي است كه به سبب چندين دهه تجربه قادر به ارائه خدمات مشاوره اي تخصصي در زمينه ماليات، تنظيم لوايح مالياتي، تنظيم و ارسال اظهارنامه مالياتي، ماليات بر ارث و نحوه محاسبه ماليات بر ارث، ماليات مستغلات، معافيت هاي مالياتي، ماليات بر ارزش افزوده، رسيدگي به پرونده‌هاي مالياتي اشخاص و تعيين تكليف آنهاست، اين مشاوران به قدري در كار خود حاذق هستند كه مي توانند در كوتاه ترين زمان ممكن شما را به سوي بهترين راه حل رهنمون سازند.

 

معرفي مدير فني گروه مشاوره ماليات اشخاص/اصناف(اشخاص حقيقي)

جناب آقاي افشين فتحي

سوابق كاري مهم:

  • رئيس حسابداري گروه فن آوا – شركت فن آوا كارت
  • معاون مالي، اداري و برنامه ريزي اقتصادي شركت تجارت الكترونيك بانك دي
  • معاون مالي، اداري و برنامه ريزي اقتصادي بهروي تهران بزرگترين شركت مهندسي ريلي كشور

 

گواهينامه ها و افتخارات:

  • عضو انجمن مهندسي مالي ايران و خاورميانه
  • عضو انجمن حسابداري مديريت
  • تجزيه و تحليل صورتهاي مالي مطابق با استانداردهاي روز
  • ايزو – IMQ
  • مسلط به قوانين ماليات و ماليات بر ارزش افزوده و تحليل مفاهيم
  • كدينگ سيستم هاي حسابداري و قيمت تمام شده
  • لايحه نويسي و

ممنوع الخروجي بدهكاران مالياتي

سازمان امور مالياتي مي تواند از خروج اشخاص حقيقي و حقوقي توليدي كه بدهكار مالياتي بوده و ميزان بدهي قطعيشان بيشتر از ده درصد (??%) سرمايه ي ثبت شده يا دو ميليارد (?.???.???.???) ريال باشد و همچنين ساير اشخاص حقيقي كه ميزان بدهي قطعي آنها بيشتر از يكصد ميليون (???.???.???)  ريال است، ممانعت به عمل آورد .

 

مزاياي مشاوره ماليات اشخاص و اصناف چيست؟

راهنمايي در امر تشكيل پرونده مالياتي، تنظيم اظهارنامه مالياتي، تحرير دفاتر قانوني و اطلاع از روش هاي كاهش ماليات

حل و فصل دعاوي مالياتي، تنظيم لوايح مالياتي، دفاع از جرايم مالياتي، چگونگي شكايت و اعتراض نسبت به ماليات

درك و رفع تمامي موارد مرتبط با قانون ماليات بر ارث و نحوه محاسبه ماليات بر ارث و تنظيم اظهارنامه ماليات بر ارث

تهيه و ارائه لايحه تخصصي در هيئت هاي حل اختلاف مالياتي بدوي و درخواست تجدي نظر درخصوص پرونده هاي مالياتي

دريافت راهنمايي هاي لازم درخصوص ماليات بر دارايي و مستغلات و تنظيم اظهارنامه ماليات بر مستغلات

رفع هرگونه ابهام و سئوالي در خصوص ماليات بر فروش اعم از فروش ملك و خودرو

تهيه و تنظيم اظهار نامه ماليات بر ارزش افزوده

? دسته از اشخاصي كه مكلف به تنظيم اظهارنامه‌ مالياتي را بشناسيم

اشخاصي كه براساس قانون مكلف به تنظيم و ارائه اظهارنامه مالياتي هستند، از قرار زير است:

كليه اشخاصي كه به صورت حقيقي يا حقوقي به فعاليت خود مشغولند.

افرادي كه خارج از ايران اقامت داشته و درآمد و فعاليت آنها از طريق ايران صورت مي پذيرد.

اشخاص حقيقي و حقوقي كه در ايران اقامت داشته و در داخل يا خارج از كشور داراي فعاليت هستند.

تمامي افراد غيرايراني فعال در ايران كه به اشكال مختلفي مثل: ارائه تعليمات، واگذاري امتيازات و غيره موفق به كسب درآمد شده اند، به نسبت درآمدهايي كه در ايران كسب مي كنند بايد ماليات پرداخت نمايند.

5eoc_s17.png

 

نرخ هاي مالياتي اشخاص حقيقي (افراد) چقدر است ؟

 

  •  درآمد مشمول ماليات سالانه تا ميزان پانصد ميليون ( ???.???.??? ) ريال با نرخ ??%
  • درآمد مشمول ماليات سالانه نسبت به مازاد پانصد ميليون ريال تا ميزان يك ميليارد ( ????.???.??? ) ريال با نرخ ??%
  •  درآمد مشمول ماليات سالانه نسبت به مازاد يك ميليارد ( ?.???.???.??? ) ريال با نرخ ??%
  • كليه اشخاص حقيقي كه سال مالي آنها از??/??/ ????  و بعد از آن شروع مي شود، مشمول نرخ هاي مالياتي فوق خواهند بود.

 

نيم نگاهي به تفاوت نرخ ماليات بر درآمد اشخاص حقيقي با حقوقي

 

نرخ ماليات اشخاص حقيقي:

  • تا ميزان (???.???.???) ريال درآمد مشمول ماليات سالانه به نرخ ??%
  • نسبت به مازاد پانصد ميليون ريال تا ميزان(????.???.???) ريال درآمد مشمول ماليات سالانه به نرخ ??%
  • نسبت به مازاد ( ?.???.???.???)  ريال درآمد مشمول ماليات سالانه به نرخ ??%
  • كليه اشخاص حقيقي كه سال مالي آنها از ????/??/??و بعد از آن شروع مي شود مشمول نرخ مالياتي فوق خواهند بود

 

نرخ ماليات اشخاص حقوقي (شركتها) :

  • از درآمد مشمول ماليات، بدون توجه به مبلغ نرخ ??% ماليات مطالبه مي گردد

 

در مورد ماليات اشخاص و اصناف، آيا مي دانستيد؟

معافيت از ماليات به دليل سال اول فعاليت، شوخي خنده داري بيش نيست؟! هرچند مشخص نيست كه اين نوع معافيت من در آوردي از كدام منبع يا مرجع قانوني استخراج شده است ولي اين يك باور غلط كوچه بازاري بيش نيست .

تراكنش هاي بانكي تان از طريق اداره امور مالياتي رصد مي گردد و به عنوان ابزاري براي مطالبه ماليات استفاده مي شود، البته اين امر مشروط بر آن است كه در برابر توضيحاتي كه اداره ماليات از شما مي خواهد هيچ جوابيه اي نداشته يا اين تراكنش ها به هيچ پرونده مالياتي خاصي ارجاع داده نشده باشد .

درآمد اشخاص حقيقي تا ميزان پانصد ميليون ( ???.???.??? ) ريال مشمول ماليات سالانه به نرخ ??% مي گردد س

درآمد اشخاص حقيقي از نسبت مازاد پانصد ميليون ريال تا ميزان يك ميليارد ( ????.???.??? ) ريال مشمول ماليات سالانه با نرخ ??% است .

درآمد اشخاص حقيقي، نسبت به مازاد يك ميليارد ( ?.???.???.???) ريال مشمول ماليات سالانه با نرخ ??%

ارسال اظهارنامه، مهم ترين تكليف مالياتي يك شخص حقيقي است.

جريمه عدم ارسال اظهارنامه مالياتي، جزو دسته جرائم غير قابل بخشش به شمار مي رود .

هزينه مشاوره تلفني مالياتي اشخاص حقيقي(اشخاص/اصناف)

هزينه مالياتي اشخاص حقيقي كه در واقع خود ما هستيم، در مشاوره هاي تلفني آرموو دقيقه اي ???? تومان محاسبه مي گردد، البته در مشاوره هاي حضوري مالياتي تعيين قيمت به اين سادگي ها نيست و عواملي چون كميت، كيفيت و پيچيدگي هاي كار مالياتي شما بر آن تاثير گذار است كما اينكه سابقه و كيفيت كار مشاور هم بر تعيين نرخ تاثيرگذار است. حتي شهرت يك مشاور هم ممكن است بر افزايش نرخ او موثر باشد، در حالي كه مشاوران آرموو صرف نظر از گزينش از ميان بهترين ها، از قواعد حاكم بر تعيين نرخ مشاوران حضوري مستثني هستند .

 

?? پارامتر مهم كنترل حساب توسط مميز سازمان امور مالياتي

مميزين مالياتي براي اطلاع از صحت و ثقم اظهارات و ادعاهاي موديان مالياتي مي توانند به كنترل حساب موديان بپردازند، در زير فهرستي از مهمترين پارامترهاي كنترل حساب ها آروده شده كه مورد توجه مميز سازمان مالياتي قرار مي گيرد:

كنترل سند حقوق و دستمزد

كنترل ليست هاي بيمه با اسناد ثبت شده و پرداختي هاي بيمه

كنترل ثبت هاي مربوط به جاري شركاء در هنگام ورود و خروج وجه نقد

كنترل استهلاك دارايي و اموال و ثبت هاي تعديلي آنها

كنترل وضعيت معافيت ها اگر با اشخاص حقيقي سروكار داريد

كنترل مربوط به ماليات و ثبت هزينه اجاره

كنترل محاسبات نيروهاي تسويه شده و عيدي پايان سال

كنترل زونكن مغايرت بانكي و صورت مغايرت ها

كنترل دقيق ثبت هاي حسابداري ماليات بر ارزش افزوده

كنترل حساب سود انباشته و يا زيان سنواتي

كنترل حساب سايز ذخاير مانند آب و برق و گاز در پايان سال

كنترل مانده حساب بدهكاران و بستانكاران و اخذ تاييديه

كنترل و تطبيق گزارش هاي مربوط به صورت معاملات فصلي

كنترل سامانه حقوق اداره دارايي با ليست سيستم و بيمه

كنترل گردش مواد در پايان سال ويژه واحدهاي توليدي

كنترل حساب ذخيره ماليات

ماموريت آرموو در مشاوره ماليات اشخاص و اصناف (اشخاص حقيقي)

ماليات بر درآمد، ماليات بر مصرف، ماليات بر فروش و نقل و انتقال و ماليات بر دارايي، حوزه هاي بي اطلاعي ما به عنوان اشخاص حقيقي، از تكاليف مالياتيمان است، همين امر ما را بر آن داشت تا به اتفاق آراي وكلاي حاذق و مديران مالي متبحر نيازمندي عموم افراد را در اين حوزه ها سنجيده و به شيوه اي ساده، سريع و مطمئن مرتفع سازيم، در اين راه به مدد تكنولوژي، از طريق تماس تلفني گام به گام با شما خواهيم بود.

در مشاوره هاي تلفني آرموو مي توانيد با بررسي دقيق، همه جانبه، كارشناسانه و موشكافانه سئوالاتتان به بهترين راه حل دست يابيد، ضمن اينكه بهره از تمامي اين اطلاعات بسيار ارزان و مقرون به صرفه خواهد بودبراساس توضيحاتي كه ارائه شد، برقراري ارتباط با مشاوران آرموو به دو صورت تلفني و اپليكيشن جهت سهولت استفاده شما مهيا گرديده است تنها كافيست اپليكيشن آرموو را نصب نموده يا با شماره (?????- ???) تماس حاصل فرمائيد.

 منبع: https://www.armoo.co/individual-tax-advice/

ابزار پيش ساخته پلي يورتان چيست؟

۵۸ بازديد

ابزار پيش ساخته پلي يورتان چيست؟

88xs_d2.jpg

ابزار پيش ساخته پلي يورتان يا پلي اورتان يكي از متريالهايي مي‌باشد كه پروسه كار طراحي و اجراي دكوراسيون داخلي را جهت گچ‌گيري و تزئينات سقف و ديوار بسيار آسان و تسريع كرده است. امروزه اكثر طراحان و فعالان در اين حوزه براي انجام كارهاي گچ‌بري دكوراسيون داخليشان از ابزار پلي يورتان استفاده مي‌كنند. ابزار پلي يورتان مسلما داراي مزيت‌هاي بسياري است كه امروزه توانسته محبوبيت بسياري كسب كند و جايگزين شيوه‌هاي سنتي شود. در ادامه به تعدادي از مزيت‌ها و خصوصيات اين ابزار اشاره خواهيم كرد.

ابزار پيش ساخته پلي يورتان بسيار سبك بوده و با نوعي تكنولوژي پليمري و با دانسيته و استحكام و مقاومت بالا توليد مي‌شود.

مزيت و خصوصيات ابزار پيش ساخته از جنس پلي يورتان

پلي يورتان زيرمجموعه‌اي از مواد شيميايي است كه در صنايع زيادي علي الخصوص صنعت لوله كاربرد فراواني دارد. از جمله مزاياي آن مي‌توان به موارد ذيل اشاره نمود:

  • هنگامي كه صحبت از نصب سريع و آسان باشد، مسلما يكي از گزينه‌هاي ما مي‌تواند اين ابزار باشد.
  • ويژگي بعدي آن كيفيت است. اين ابزار امكان توليد در قطعات و سايزهاي مختلف را دارد.
  • نسبت به ابزار پيش ساخته گچي بسيار سبك‌تر است.
  • عمر بسيار بالايي به نسبت گچ دارد و در مرور زمان دچار ترك و تغيير شكل نمي‌شود.
  • مقاومت بسيار بالايي كه در برابر رطوبت و حرارت دارد.
  • رنگ پذيري بالايي دارد و سطح آن مي‌تواند با انواع رنگ‌هاي برپايه آب و روغن رنگ شود.
  • انعطاف پذيري بالايي كه اين ابزار دارد و مي‌توان در تمامي محيط‌ها با شرايط گوناگون اجرا شود.
  • مناسب براي استفاده در محيط‌هاي اسيدي و قليايي.
  • مقرون به صرفه بودن.
  • اين ابزارها از پيش طراحي و توليد شده است، پس نگراني و استرسي مبني بر نتيجه كار نخواهيم داشت.

با توجه به مزاياي ذكر شده، مي‌تواند گزينه مناسبي براي خريد باشد اما مي‌بايستي يك سري نكات را قبل از خريد در نظر داشته باشيم. براي نصب اين ابزار با وجود اينكه  داراي مزيت نصب سريع آسان است، لازم است از افراد نصاب و متخصص كمك بگيريم.

براي نصب اين ابزار بايستي از چسب مخصوص روي سطح مورد نظر استفاده كنيم. و در آخر ابزار پيش ساخته پلي يورتان خام بوده و بايد بعد از نصب رنگ شود. پس بهتر است قبل از رنگ كردن محيط از اين ابزار استفاده نمائيد. البته اگر محيط را رنگ كرده‌ايد و سپس مي‌خواهيد از ابزار پلي يورتان استفاده نمائيد، نگران نباشيد؛ با چند شيوه و ترفند مي‌توانيد ابزارهاي دكوراتيو پلي يورتان را نصب و سپس رنگ كنيد.

موارد مصرف

  • الوار پلي يورتان

اين الوار شامل طرح چوب، الوار سبك، دكوراتيو، چوبي و براكت الوار و ...

  • ستون و سرستون چهارگوش و گرد پلي يورتان

سرستون داخلي و خارجي، ستون پيش ساخته، سرستون پيش ساخته، بدنه ستون خارجي، ستون تخت، ستون گرد و نيم گرد، ستون‌هاي رومي در سايزهاي مختلف براي استفاده در فضاهاي داخلي و نماي ساختمان.

  • براكت

سرتاج، براكت كابينت و چوبي، زير طاق‌ها و قوس راهروها و ...

  • شومينه

شومينه كلاسيك، دكوري، آماده و ...

  • طاقچه ديواري

طاقچه پيش ساخته، كلاسيك، گچي مناسب اتاق پذيرايي و ميهمان، لابي، طاقچه گچي محرابي و ...

  • چراغ ديواري كلاسيك

لوستر ديوار گچي، ديواري كلاسيك، ديواركوب، اتاق خواب و پذيرايي و ...

  • پانل برجسته پلي يورتان

پانل مشبك دكوراتيو، پانل سه بعدي، مشبك برجسته و ...

  • پانل ديواري كلاسيك پلي يورتان

پانل دكوراتيو، كلاسيك، ديوارپوش دكوراتيو، ديوار پوش كلاسيك و ...

  • گل سقف، گنبد و...

دور لامپي ساده و مدرن، دور چراغ آماده و مدرن، گل سقفي، دور لوستر زينتي، قاب لوستر دايره‌اي طرح برجسته مربعي و ...، قاب لوستر حاشيه‌دار، تايل سقفي، گنبد سقفي كلاسيك و ...

  • فريم حاشيه درب پلي يورتان

قاب پنجره، قاب در، كتبيه منبت، كتبيه ساده، روكوب چهارچوب و ...

ابزار نور مخفي پلي يورتان

گلويي نورمخفي و يا ابزارهاي نور مخفي پلي يورتان، درجهت ايجاد خط نوري غيرمستقيم براي حاشيه سقف و يا ايجاد خط نوري غير مستقيم روي سقف راهروها و ديوارها استفاده مي‌شود. اين ابزار پيش ساخته گزينه‌ مناسبي جهت استفاده و جايگزيني براي ابزارهاي گچي سنتي، رابينس و ... مي‌باشد.

موارد مصرف اين ابزار بر روي سقف و ديوار شامل موارد زير است:

استفاده در دور سالن سقف پذيرايي، لبه نور مخفي كناف و يا باكس گچبري رابيتس، در سقف اتاق خواب جهت ايجاد نور مخفي، اتاق كودك، ايجاد نور مخفي براي حاشيه سقف سرويس‌هاي بهداشتي، ايجاد خط نوري غيرمستقيم بالاي قرنيز، نورپردازي اتاق تلويزيون و ...

ويژگي‌هاي ابزار مخفي پلي يورتان

  1. قابليت اجرا و نصب سريع، بدون اتلاف وقت و با كم‌ترين پرت مصالح.
  2. متنوع بودن در انواع سبك‌هاي مدرن و كلاسيك.
  3.  وزن بسيار كم و درحين حال مقاومت و استحكام بالا.
  4. مقرون به صرفه براي انجام پروژه‌هاي ساختماني و تجاري.
  5.  قابليت رنگ‌پذيري بالا در دفعات مختلف بدون نياز به زير سازي و امكان استفاده از تكنيك‌هاي هنري نظير طلاكوب و پتينه
  6. قابليت استفاده در محيط‌هاي مرطوب نظير سرويس هاي بهداشتي، حمام، استخر و همينطور نماهاي ساختمان به دليل مقاومت در برابر رطوبت.
  7. عدم ايجاد ترك و تغيير شكل در مرور زمان.

شركت آركا دكور

مجموعه آركا دكور يكي از بهترين مجموعه هاي توليد كننده و اجرا كننده ابزارهاي پيش ساخته ساختماني است. اين شركت با تيمي ماهر كه از مهندسان و مشاوران حرفه اي تشكيل شده است، قادر است تا پيچيده ترين پروژه ها در اين زمينه را، به بهترين شكل به سر انجام برساند.

منتشر شده در وب سايت برنا

خواص وازلين و تركيبات آن

۵۲ بازديد

خواص وازلين و تركيبات آن

n8ki_m4.jpg

يكي از مواد محصولاتي كه از گذشته هاي بسيار دور مورد استفاده قرار گرفته و هنوز هم از آن استفاده مي شود وازلين نام دارد. حتما براي شما هم پيش آمده كه به منظور كاهش سوزش پوست در هنگام سوختگي از وازلين استفاده كرده و از تاثير فوق العاده آن پس از مدت كوتاهي حيرت كرده باشيد. اما اين ماده موارد استفاده متعددي داشته و از تركيبات حاصل از آن در مسائل مختلف استفاده مي شود. پاك كردن آرايش چشم، مرطوب كردن لب ها و از بين بردن خشكي پوشت تنها چند نمونه از مزيت ها و فوايد اين ماده به شمار مي آيند. در اين مقاله قصد داريم ابتدا به معرفي وازلين، اين ماده پركاربرد، پرداخته و سپس خواص تركيبات حاصل از آن را بررسي نماييم.

وازلين

وازلين يك ماده پركاربرد است كه از نفت به دست آمده و نخستين بار در سال 1872 توسط رابرت چسبيو (مخترع فرآيند ساخت ژل نفتي) كشف و معرفي شد. اين ماده به عنوان ژل محافظت از پوست توسط كارگران نفت به منظور كاهش سوزش زخم ها استفاده مي شود. وازلين فوايد و مزاياي متعددي براي پوست داشته و مي تواند به بهبود پوست و افزايش رطوبت پوست هاي خشك شده و نيز كاهش چين و چروك هاي پوست كمك كند. امروزه از اين ماده در توليد محصولات آرايشي و بهداشتي و محصولات مراقبت شخصي، مراقبت از كودك و زيبايي استفاده مي شود.  همچنين شما مي توانيد با استفاده از اين ماده بثورات و اگزما را درمان كنيد، زخم ها را به سرعت ترميم كرده و بهبود بخشيد، به پوست خود آبرساني كرده و رطوبت آن را حفظ كنيد و همين طور از تبديل شدن خراش هاي سطحي و كوچك به زخم هاي عميق و بزرگ جلوگيري نماييد. به طور كلي مي توان گفت اين ماده كاربردهاي زيادي داشته و ميزان خريد وازلين نسبت به قبل افزايش يافته است.

پارافين

پارافين ماده مومي شكلي است كه از تقطير چوب، زغال‌ سنگ، نفت يا روغن شيل به دست مي آيد. اين ماده قابل اشتعال تركيبي از هيدروكربن ها است و در توليد شمع، پوشش و آب بندي، تركيبات لاستيكي و محصولات دارويي و آرايشي و بهداشتي به كار مي رود. پارافين واكس يا روغني است كه در صنايع پتروشيمي توليد مي شود؛ اين ماده در ابتدا ناخالصي داشته و زرد مايل به قهوه اي است و پس از آن كه تصفيه مي شود بي رنگ شده يا رنگ سفيد به خود مي گيرد. اين ماده در صنعت كاربردهاي فراواني دارد و صنعت گران زيادي براي توليد محصولات خود در صنعت نساجي، لاستيك ‌سازي، سموم دفع آفات نباتي، صنايع دفاع، باطري ‌سازي، ايزولاسيون، كابل ‌سازي، رنگ و رزين، چسب، واكس و پوليش، بسته ‌بندي چوب و كاغذ، كبريت ‌سازي و ... به سراغ خريد پارافين بهداشتي مي روند. اين ماده به دو شكل جامد و مايع وجود داشته و از هر كدام در برخي از اين صنايع استفاده مي شود.

لوراميد

لوراميد يكي از آميدهاي چرب لوريك اسيد بوده كه از واكنش ريتانالومين با مخلوطي از اسيدهاي چرب از روغن نارگيل تهيه و توليد مي شود. اين ريتانالوميد حاصل شده مايع چسبناك و روشني است كه عملكرد امولسيون كننده و غليظ كننده داشته و عامل كف كننده به شمار مي آيد. لوراميد ظرفيت كف سازي يا تثبيت كف سورفكتانت را افزايش داده و در محصولات بهداشتي و شوينده هايي مانند شامپو به كار مي رود. علاوه بر آن مي تواند گرانروي محلول هاي بر پايه آب را افزايش دهد. بنابراين مي توان از آن به عنوان عامل فوم و به وجود آورنده بافت خامه اي در انواع صابون، شامپو، لوازم آرايش و تهويه مطبوع استفاده كرد. از ديگر مواد و محصولاتي كه لوراميد در تركيبات آن به كار مي رود مي توان اسكراب هاي حمام، شامگوهاي ضد شوره سر و روغن حمام را نام برد. شما مي توانيد جهت سفارش اين محصول و خريد لوراميد با شركت هاي تامين كننده محصولات شيميايي و مواد اوليه همچون شركت بازرگاني پيشگامان شيمي ارتباط بگيريد.

تگزاپون

تگزاپون از الكل هاي چربي است كه طبيعي بوده و يك سديم لوريل اتر سديم غليظ به شمار مي آيد. اين ماده كه خميري شكل بوده زرد مايل به سفيد رنگ است، خاصيت پاك كنندگي داشته و از آن براي توليد مايع ظرفشويي و ساير شوينده هاي مايع سبك استفاده مي شود. از ديگر موارد استفاده اين ماده مي توان به كاربرد آن در ژل هاي دوش، حمام هاي فومي و انواع شامپوها اشاره كرد. كارخانه هاي توليد كننده مواد شوينده مي توانند جهت خريد تگزاپون به سايت شركت پيشگامان شيمي مراجعه نمايند. اين ماده امولسيون كننده سورفكتانت ‌ها بوده و به عنوان يك عامل فوم ساز و تميزكننده كاربردهاي فراواني دارد. اين ماده همچنين در توليد مواد پزشكي، ضد ميكروبي، كشاورزي، چاپ و رنگ‌رزي و صنايع نفت و چرم استفاده مي‌ شود. تگزاپون محرك پوست، چشم و ريه محسوب شده و هنگام استفاده از آن بايد اصول ايمني را رعايت كرد.

Interior Design Styles

۵۱ بازديد

Interior Design Styles

ASIAN: Asian interior design reflects materials and completions from the East. This design style is ordinary of Thailand, Malaysia, Indonesia and China.
BRITISH: There are numerous styles to celebrate British interiors anyway, I’m visiting consider two of them, Cool Britannia and tacky Chic.
CONTEMPORARY: Contemporary interior decorations have to be compelled to be known in America within the 50's and early 60's generally as go via flying machine need to be open. The planning has either straight lines or wonderfully bended. Truly this style identifies with what's present, happening now and is reflected in today's design. Contemporary interior design meets expectations with most, if not all interior styles.
FRENCH: Regular French interior decoration is fairly established. It’d be both complex and exquisite or over rich and sensational.
GOTHIC: once I contemplate Gothic interior decoration, I’m transported completely into an alternate world, of an alternate time. Life within the middle Ages was altogether different to our leading edge world and hence the combination of this era with some advanced impacts may well be amazingly intriguing. 1150-c.1500 and restored again within the late eighteenth and early nineteenth century.
INDIAN: Indian interior designing styles are warm and gritty. They need an intriguing bid and hold an otherworldly look with the use of orchestrated colors.
Mechanical: Industrial interior design is that the mixture of workmanship and building to form life 'simpler'. A lot of innovative contraptions!
ITALIAN: Italian interior decoration is advanced and observes of extravagance about it. Once I give some thought to this style I believe about all the extraordinary Italian designers like Scarpa, Sottsass or the quite cherished design designer Armani. Italy has created and keeps on producing world trendsetting designers so it's close difficult to happen picking this style as your idea.
JAPANESE: Japanese interior decoration is short-sighted and really streamlined in both format and completions. This style is that the characterizing impact on all current moderation.
MEDIEVAL: Medieval interior decoration originates from the amount in European history 1000 - c.1550. This concept is prime and not too aloof from rustic interior design.
Moderation: Moderate interior designing is certainly chic when assembled well. The clean lines and open spaces permit you to please in effortlessness getting it done.
MOROCCAN: The Moroccan look is rich in zest shades and is suffering from Spanish, French and Arabic interior designs. Delightful examples fill the spaces alongside surfaces and smells.
NAUTICAL: the planning of nautical interior designing is de facto that of the shoreline and shoreline front. Think New Hampshire and you'd be beat all correct.
RETRO: Retro interiors covers 3 decades; 50's, 60's and 70's. The planning is shifted, from plastic fabulous, disposable and low support to psyche Delia. The impacts were the blast of publicizing, blossom force, genre and pop workmanship.
Provincial: to accomplish a natural home interior design that appears extraordinary you'll be able to blend components of it in with a recent interior design so your home doesn't get to be excessively sort of a log lodge. This mix are often extremely striking and interesting. Provincial design stresses on regular, foul components and items.
SCANDINAVIAN: there are two interior design styles that are Scandinavian design. The most is current and therefore the other is nation.
1. Scandinavian Modern started in 1930 and is out there today. It’s conceived from the elemental standards of innovation melded with conventional materials and may have the design of latest
2. Scandinavian nation style began within the seventeenth century and kept going until the late nineteenth century. The design is that of a farmhouse and also the principle material is light hued wood.
SPANISH: touches of Arabic design are blended with strong, lovely colors and shapes are found inside Spanish interior design styles.

Design Master’s portfolio ranges from assisting clients making furniture selections to fully coordinate large scale home remodels, new construction, restaurant, and office and retail interiors. No matter where a project falls in this range, Design Master helps clients bring beautiful and functional designs to life. As interior designers, we translate our clients’ visions of their spaces into thoughtful, executed designs. We are happy to help new clients at any stage of the design process and will gladly discuss your specific needs in more detail.