نوروز فيليمويي، با عاشقانه هاي فيليمو

۳۵ بازديد

نوروز فيليمويي، با عاشقانه هاي فيليمو

سريال عاشقانه مي خواهم زنده بمانم به كارگرداني شهرام شاه حسيني و تهيه‌كنندگي محمد شايسته از ? اسفند ?? به‌صورت اختصاصي در فيليمو منتشر شد. اين سريال با حضور ستاره‌هاي سينما و تلويزيون با قصه‌اي در دل اتفاقات پرشمار دهه ?? به سرپرستي مجيد مولايي و به قلم پويا سعيدي و پوريا كاكاوند جان گرفته است.

همچنين تيتراژ‌ سريال مي‌خواهم زنده بمانم را خواننده صاحب سبك عرصه موسيقي همايون شجريان خوانده است. اين سريال داراي دكور متفاوت و نوستالژيكي براي دهه شصتي‌هاست كه تمامي لوكيشن‌ها بازسازي و يا ساخته‌شده‌اند.


y6o7_z5.jpg


درباره سريال جديد مي خواهم زنده بمانم

تجربه چند سال اخير در شبكه نمايش خانگي اين پيش‌فرض را براي مخاطب به وجود آورده كه هر بار بايد منتظر سريالي با مؤلفه‌هاي مشخص و تكرار‌شونده باشد؛ مؤلفه‌هاي متكي بر عناصر عامه‌پسند و ارائه آن‌ها به ساده‌ترين و همه‌فهم‌ترين شكل ممكن. اگر با همين پيش‌فرض به تماشاي سريال مي‌خواهم زنده بمانم برويد و البته با در نظر داشتن سابقه سازندگان آن، احتمالاً غافلگير خواهيد شد، چراكه اين بار با سريالي مواجه هستيم كه در عين گنجيدن در طبقه‌بندي معمول محصولات عامه‌پسند، در متن، اجرا و فضاسازي قدمي روبه‌جلو برداشته و براي غلبه بر چالش‌هاي تازه تلاش كرده است.

نقد و بررسي اپيزود اول سريال مي خواهم زنده بمانم

داستان در دهه شصت آغاز مي‌شود. دوراني كه شرايط جامعه با وضعيت امروز تفاوت‌هاي اساسي و آشكاري داشت و بسياري از رفتارها كه امروزه جزو آزادي‌هاي مدني و عمومي قلمداد مي‌شود، در آن دوران جرم به‌حساب مي‌آمد. ماجرا درباره زوج جواني (با نقش‌آفريني پدرام شريفي و سحر دولتشاهي) است كه در آستانه وصال قرار دارند. پدر دختر (بابك كريمي) راننده كاميون است و اعضاي خانواده براي او يك جشن تولد مخفيانه ترتيب داده‌اند. در ميانه جشن، با دخالت مأمورها معلوم مي‌شود كه دربار كاميون مواد مخدر جا ساز شده و مرد حالا زير تيغ است. تلاش دختر او را به مرد مرموزي به نام شايگان (حامد بهداد) مي‌رساند كه قدرت و نفوذ زيادي دارد و

خط اصلي قصه، كه در ادامه احتمالا پررنگ‌تر خواهد شد، عاشقانه‌اي است كه دست تقدير پيش پاي آن سنگ مي‌اندازد و رابطه را ناممكن مي‌سازد. از شاهكارهاي ادبيات كلاسيك تا رمان‌هاي عامه‌پسند، همين خط داستاني ثابت را داريم اما آنچه به يك اثر غنا و عمق مي‌بخشد، نحوه پرداخت قصه و ميزان عميق شدن در روابط انساني و درونيات شخصيت‌هاست. مي‌خواهم زنده بمانم نيز همين الگو را به‌كار برده و فضايي تازه و متفاوت براي روايت خود برگزيده است. ازيك‌طرف فضاي دهه شصت را داريم كه سريال برخلاف رويكرد آميخته به نوستالژي در فيلم‌ها و سريال‌هاي سال‌هاي اخير، بيشتر به جنبه تيره‌وتار آن پرداخته و از سوي ديگر جنبه‌هاي خيال‌انگيز و دراماتيكي كه در فرع قصه و در تركيب با الگوها ارجاعات سينمايي و حرف‌ها و شايعات مگو از اتفاقات سياسي و اجتماعي آن سال‌ها شكل گرفته است.

مي‌خواهم زنده بمانم، به كارگرداني شهرام شاه‌حسيني، تهيه‌كنندگي محمد شايسته و سرپرستي نويسندگان توسط مجيد مولايي، به صورت اختصاصي از فيليمو قابل تماشاست. حامد بهداد، سحر دولتشاهي، پدرام شريفي، مهران احمدي، بابك كريمي، آناهيتا درگاهي، آزاده صمدي، علي شادمان، مهدي حسيني‌نيا، امير نوروزي و… در اين سريال ايفاي نقش مي‌كنند.

داستان سريال مي خواهم زنده بمانم

«مي خواهم زنده بمانم»، سريالي در ژانر عاشقانه-خانوادگي و درام به كارگرداني «شهرام شاه حسيني» و تهيه كنندگي «محمد شايسته» و محصول سال 1399 ايران است. قصه اي در دل اتفاقات پرشمار دهه 60 ...

داستان انيميشن ديرين ديرين

ديرين ديرين نام يك مجموعه پويانمايي ايراني در ژانر طنز است كه با كارگرداني و تصويرگري علي درخشي است كه به مشكلات اجتماعي و اقتصادي و زيست محيطي مي پردازد اولين قسمت اين مجموعه مسافرت هاي نوروزي بود. اين مجموعه نخستين بار در نوروز ?? منتشر شد و سريال آن در سال 99 از طريق فيليمو پخش شد. محمدرضا عليمرداني گويندگي تمام قسمت ها و شخصيت هاي اين انيميشن را تا كنون بر عهده داشته است فقط در قسمت هاي رپچه ليدا مومني همراه محمدرضا عليمرداني گويندگي مي كند.

 

درباره كارتون ديرين ديرين

سريال كارتون ديرين ديرين به كارگرداني علي درخشي در سال 1399 ساخته شده است. اين سريال محصول كشور ايران و در ژانر انيميشن و كمدي مي‌باشد. .

به گزارش روابط عمومي فيليمو، سريال طنز «ديرين ديرين» با شعار «احمقانه‏‌ترين سريال ايران»، پس از بررسي رفتاركاربران و ثبت آمار بازديد مخاطبان در هفته اول انتشار، ركورد 3 ميليون و 878 هزار و 73? دقيقه تماشا را ثبت كرده است.
اين پويانمايي به كارگرداني علي درخشي و تهيه كنندگي عبدالحسين و محمد ابوالحسني، به سراغ موضوعات و مشكلات اقتصادي، اجتماعي و زيست محيطي رفته است و محمد رضا عليمرداني (دوبلور، خواننده و بازيگر با سابقه صداپيشگي 23شخصيت اين سريال چون راوي، وي، قرمزاني، قهواني، اينيوعه و …) صداپيشگي تمامي شخصيت‌ها و‌كاراكترهاي اين انيميشن را برعهده دارد.

 

 

همچنين نظرات ثبت‌شده در پلتفرم فيليمو و رفتارشناسي كاربران، نشان از استقبال مردم از سريال‏‌هاي تك‌موضوعي با مدت زمان كوتاه دارد و مجموعه «ديرين ديرين» نيز در ?0 قسمت 20 دقيقه‏‌اي با پخش دو قسمت موردتوجه و رضايت مخاطبان قرار گرفته است.

اين سريال، محصول استوديو پويانمايي نسل انديشه سبز است و روزهاي شنبه و يكشنبه هر هفته از فيليمو پخش مي‌‏شود.

راهنماي جامع از قطعات موبايل و ابزار تعميرات موبايل

۳۵ بازديد

راهنماي جامع از قطعات موبايل و ابزار تعميرات موبايل

 

 

اين روزها و بخصوص پس از همه گير شدن بيماري كوويد-?? نقش گوشي هاي هوشمند پيش از پيش شده است. بسياري از كودكان و جوانان با استفاده از اين گوشي‌ها به تحصيل خود مشغول مي باشند؛ همچنين مشاغل بسياري از افراد نيز به اين دستگاه كوچك وابسته بوده و بسياري از كارهايشان را با اين وسيله انجام مي دهند. از اين رو گوشي هاي هوشمند به يك وسيله حياتي تبديل شده اند.

قطعات موبايل بسيار ظريف و حساس هستند و مراقبت و نگهداري از گوشي ها نيز بسيار دشوار و حياتي است. با وجود تلاش بسيار سازندگان و توليدكنندگان اسمارت فون ها و استفاده از پيشرفته ترين تكنولوژي در ساخت قطعات موبايل با كيفيت بيشتر، همچنان آسيب پذير بودن و و مقاومت پايين  يكي از بزرگترين مشكلات تلفن هاي همراه امروزي مي باشد.

از سوي ديگر قيمت بالاي اسمارت فون ها سبب شده است تا بسياري از افراد براي محافظت از گوشي هاي خود به استفاده از لوازم جانبي مانند گلس هاي محافظ صفحه نمايش و نيز قاب هاي محافظ بدنه روي بياورند. با اين حال استفاده از اين لوازم جانبي نيز بطور كامل سلامت گوشي را تضمين نمي كند و ممكن است گوشي به مشكلاتي دچار شود.

اين مشكلات ممكن است مربوط به موارد نرم افزاري و يا سخت افزاري گوشي باشند. بسياري از اين ايرادات نرم افزاري به صورت كاملا دستي و ساده و با برنامه ريزي مجدد قابل رفع شدن هستند و نيازي به مراجعه به تعميركار و صرف زمان و هزينه نيست.

اما مشكلات سخت افزاري مانند شكستگي نمايشگر، خرابي اسپيكر، آسيب ديدگي پورت هاي ورودي دستگاه و... در اكثر مواقع با تعمير و يا تعويض قطعات برطرف مي شوند. براي همين اكثر كاربران گوشي هاي تلفن همراه هنگامي كه با يك مشكل سخت افزاري مواجه شوند به خريد قطعات گوشي نياز پيدا خواهند كرد. با توجه به اهميت اين موضوع قصد داريم شما را با مهمترين نكاتي كه در رابطه با خريد قطعات موبايل وجود دارد، آشنا كنيم. با ما همراه باشيد.

اهميت خريد ابزار تعميرات موبايل

ytv_m4.jpg

 

همانطور كه اشاره كرديم قطعات گوشي هاي تلفن همراه بسيار حساس هستند. به همين دليل خريد قطعه موبايل  به ويژه يك گوشي هوشمند نيازمند تخصص و دقت بسيار بالايي است زيرا اين قطعات موبايل بسيارظريف بوده و برخي از آن  ها بقدري حساس مي باشند كه درصورت استفاده از قطعات اشتباه يا نمونه هاي مشابه غيراستاندارد مي تواند گوشي  شما را كاملا از كار بياندازد.

در كنار اهميت اطلاعات موجود در داخل اين گجت ها بالا بودن نرخ ارز در كشور باعث شده است اغلب اين گوشي ها قيمت گزافي داشته باشند كه اهميت مراقبت از آن ها را  دوچندان كرده است. با اين حال وقوع ايراد در اين وسيله تقريبا اجتناب ناپذير است.

اين گوشي ها در اكثر مواقع به دلايل متعددي همچون نفوذ رطوبت به داخل گوشي، عدم نگهداري مناسب، قرار گرفتن گوشي در يك محيط با دماي بالا، افتادن و وارد شدن ضربه خراب شده و در برخي موارد بطور كامل از كار مي افتند. در اغلب موارد اين اتفاقات باعث آسيب ديدگي قسمتي و يا كل يك قطعه خاص مي شود.

از اين رو بسياري از افراد به دنبال خريد ابزار تعميرات موبايل براي تعمير دستگاه هاي خود مي باشند. همچنين خريد ابزار تعميرات موبايل  براي تعميركاران يا افرادي كه قصد دارند به زمينه تعميرات موبايل به عنوان يك شغل وارد شوند، بسيار ضروري است.

استفاده از انواع لوازم تعميرات موبايل براي جلوگيري از آسيب ديدگي احتمالي در حين تعميرات ضروري است. قيمت ابزار تعميرات موبايل بسته به موارد مختلفي چون كيفيت ساخت آن ها و آپشن هايي كه دارند متفاوت است. اما بطوركلي اگر مي خواهيد گوشي ها را با دقت بهتري تعمير كنيد، توصيه مي كنيم كمي هزينه بيشتري متقبل شويد تا ابزار تعميرات موبايل اورجينال و با كيفيتي را تهيه كنيد.

چرا بايد قطعات موبايل با كيفيت بخريم؟

همانگونه كه پيش تر اشاره كرديم وقوع خرابي و ايراد در يك اسمارت فون تقريبا اجتناب ناپذير است و ممكن است براي هريك از صاحبان تلفن همراه اين اتفاق رخ بدهد. معمولا درصورت وقوع چنين اتفاقي صاحبان گوشي به مراكز تعميراتي مي برند تا مشكل خود را حل كنند. اگر مشكل دستگاه ناشي از ايرادات سخت افزاري باشد اغلب نياز به تعويض قطعات موبايل معيوب و جايگزين كردن آن با قطعه جديد است. عموما تعمير قطعه خيلي كم اتفاق مي افتد و بخاطر ريسكي كه دارد توصيه نمي شود.

زيرا احتمال خرابي مجدد يك قطعه الكترونيكي تعمير شده بسيار بيشتر است و علاوه بر از دست رفتن هزينه تعمير ممكن است اين قطعه معيوب به ساير قطعات موبايل نيز اثر گذاشته و سبب خرابي آن ها نيز بشود. از اين رو بهتر است پيشنهاد مي كنيم مشكل خود را با خريد يك قطعه جديد و البته باكيفيت برطرف نماييد. بطوركلي قطعات موبايل در رده هاي كيفي مختلفي دسته بندي مي شوند.

همانطور كه گفتيم اغلب قطعات گوشي هاي هوشمند بسيار حساس هستند و تاثير مستقيم بر روي عملكرد دستگاه دارند. به همين دليل در خريد قطعات به دنبال قطعات جايگزين اصل و يا استاندارد باشيد. استفاده از قطعات موبايل بي كيفيت ممكن است شما را در آينده دوباره به دردسر بياندازد زيرا علاوه بر كارايي پايين اين قطعات عمر كمتري نيز دارند.

فلت گوشي چيست؟

 

امروزه انواع گوشي هاي هوشمند با فناوري هاي جديدي ساخته مي شوند و طراحي ماژولار، رايج ترين طراحي در ساخت گوشي هاي هوشمند است. امروزه شركت هاي سازنده گوشي هاي هوشمند، قطعات موبايل را به صورت ماژول هاي مختلف مي سازند و آن ها را بر روي بورد نصب مي كند. فلت گوشي همان رابط هاي ارتباطي قطعات موبايل با بورد اصلي آن اس. فلت گوشي  انواع مختلفي دارد كه شامل فلت باتري ، فلت نمايشگر ، فلت شارژ ، فلت اسپيكر و ... است. فلت گوشي مجموعه اي از سيم هاست كه با طراحي تخت ساخته مي شوند و قطعاتي بسيار حساس هستند.

قطعات موبايل شيائومي

 

برند شيائومي يكي از مشهورترين برندهاي توليدكنند موبايل و تجهيزات جانبي است كه امروزه در كشور ما رواج بسيار زيادي پيدا كرده است و به ويژه در بازار موبايل، نظر طيف وسيعي از كاربران را به خود جلب كرده است. به دليل محبوبيت بالاي گوشي هاي شيائومي، قطعات موبايل شيائومي يكي از مواردي است كه بسياري از كاربران امروزه به دنبال آن هستند. قطعات موبايل شيائومي در انواع مختلفي در بازار موجود هستند و در هنگام نياز به تعميرات موبايل شيائومي مورد استفاده قرار مي گيرند. اگر شما هم قصد خريد قطعات موبايل شيائومي را داريد، پيشنهاد مي كنيم قطعات باكيفيت بالاتر را خريداري كنيد.

جمع بندي : چگونه قطعات باكيفيت بخريم؟

تقريبا تمام قطعات موبايل هاي مختلف در درجه بندي هاي متنوعي توليد شده و در بازار وجود دارند. بنابراين درهنگام خريد قطعات گوشي حتما به رده كيفي آن ها دقت كنيد و سعي كنيد قطعه اي با بالاترين درجه كيفيت را تهيه كنيد. در خريد قطعات گوشي خود حتما به فروشگاه هاي معتبر مراجعه كنيد. زيرا اغلب محصولات اين فروشگاه ها كيفيت بالايي داشته و همچنين شامل گارانتي مي باشند تا درصورت وجود هرگونه مشكل پاسخگو باشند.

 

منبع سايت ايلنا

5ايراد مربوط به آبگيري ماشين لباس شويي

۳۸ بازديد

تعمير لباسشويي ال جي در اصفهان : فرآيند شستشوي لباس ها شامل چندين مرحله است. يكي از اين مراحل فرآيند آبگيري است.

مشكلات آبگيري را به چند دسته مي توان تقسيم نمود. گاهي آبگيري انجام نمي شود . گاهي آبگيري كامل انجام مي شود اما تخليه صورت نمي گيرد ، گاهي فرآيند ابگيري و تخليه همزمان انجام مي شود كه اين از همه بدتر است چون ممكن است فرآيند شستشو ساعت ها طول بكشد و متوجه ايراد فني نشويد . ضمن اين كه مصرف آب را به طرز وحشتناكي افزايش مي دهد.

در اين جا تعدادي از ايرادهاي مربوط به آبگيري لباسشويي را بيان مي كنيم.

آب وارد لباسشويي نمي شود.

اين موضوع مي تواند به دلايل مختلفي اتفاق بيفتد. قبل از هر چيز از قطع نبودن شبكه آبرساني يا كم نبودن فشار آب مطمئن شويد.

ممكن است بنابه دلايلي چون تعميرات شبكه آبرساني ، براي چند ساعتي آب منطقه شما قطع و  يا فشار آن كم شده باشد.

فرآيند آبگيري در لباسشويي در اولين مرحله توسط شير برقي – يا شير الكتريكي – انجام مي شود. اگر فشار آب كمتر از يك مقدار استاندارد باشد معمولا اين شير عمل نمي كند.

خرابي شير برقي

در بالا به شير برقي اشاره كرديم. گاهي همين خرابي شير باعث مي شود فرآيند آبگيري شروع نشده يا خيلي كند انجام شود.

صافي ها و شيلنگ هاي لباسشويي

شيلنگ هاي ورودي آب را چك كنيد. شايد شيلنگ ها به دليل عمر طولاني دچار پارگي و پوسيدگي شده باشند. در انتهاي اين شيلنگ ها معمولا صافي هايي وجود دارد. صافي ها را هم چك كرده و در صورت نياز تميز يا تعويض نماييد.

خرابي برد الكترونيكي

برد الكترونيكي مغز متفكر لباسشويي است. ممكن است برد خراب شده و دستور آبگيري يا تخليه را نمي دهد.

تشخيص اين موضوع با تعميركار حرفه اي است. اگر دانش فني كافي نداريد به برد دست نزنيد.

خراب شدن هيدروستات

هيدروستات همان سوييچ يا سنسور تشخيص سطح آب است. اين قطعه ميزان آب ورودي به لباسشويي و ميزان آب درون ديگ را تعيين مي كند. اگر اين سنسور خراب شود پيغام قطع و وصل شدن را به درستي به شير برقي نمي دهد و عمليات آب رساني و تخليه درست انجام نمي شود.

حامي ال جي تنها نمايندگي مجاز تعمير لباسشويي اصفهان براي برند ال جي است. ساير شركت ها نمايندگي مجاز نيستند. براي دريافت مشاوره رايگان در اصفهان و خميني شهر با كارشناسان ما تماس بگيريد.

منبع : نمايندگي تعمير ماشين لباسشويي ال جي در اصفهان

تكنولوژي هاي كاربردي در طراحي سايت

۳۵ بازديد

تكنولوژي هاي كاربردي در طراحي سايت

اگر قصد راه اندازي يك وبسايت فروشگاهي و يا سايت شخصي را داريد لازم است در ابتدا با مفاهيم اوليه طراحي سايت و تكنولوژي هاي طراحي سايت آشنا شويد.آشنايي اوليه با مباحث مرتبط با طراحي سايت به شما كمك ميكند در كسب و كار آنلاين خود بر اساس برنامه ريزي قبلي موفق تر باشيد

انتخاب وب سرور
يك وب سرور براي ميزباني فروشگاه اينترنتي شما استفاده مي شود. تمام فايل هاي HTML، جاوا اسكريپت، فايل هاي PHP، پايگاه هاي داده، فايل هاي رسانه اي كه كل وب سايت را تشكيل مي دهند بر روي اين سرور ذخيره مي شوند. سرور بر روي سيستم عامل ويندوز يا لينوكس اجرا مي شود. مديريت وب سرور يك كار بسيار خاص است. شركت هاي طراحي سايت، وب سايت شما را در وب سرور خود ميزباني مي كنند و يا يك شركت ميزباني را براي ارائه فضاي وب سرور انتخاب مي كنند. طراحي سايت


نرم افزار سرور
هنگامي كه كاربر يك وب سايت را در مرورگر وب بازديد مي كند، وب سرور مي داند كه مشتري درخواست برخي اطلاعات خاص را مي كند. بنابراين اين درخواست را پردازش مي كند و فايل هاي صحيح را به مشتري مي دهد. سپس مرورگر وب اين فايل ها را به كاربر نمايش مي دهد.انواع مختلفي از نرم افزارهاي سرور وجود دارند، از جمله نرم افزار كاربردي، پايگاه داده، نرم افزار سرور فايل و نرم افزار محاسبات ابري. نرم افزار محبوب وب سرور شامل آپاچي و ويندوز IIS است. نرم افزار سرور مي تواند بر روي يك سرور فيزيكي يا يك سرور مجازي استفاده شود.

ابزارهاي وب
ابزار هاي وب براي طراحي ظاهر وب سايت مورد استفاده قرار مي گيرند. آنها از ويرايشگرهاي متني HTML (مانند Notepad ++) و ابزارهاي گرافيكي پيچيده تر و CMS (سيستم مديريت محتوا) با چارچوب هاي ساخته شده و ابزارهاي اشكال زدگي متنوع استفاده مي كنند. يكي ديگر از ابزارهاي وب Visual Studio است كه مي تواند براي طراحي سايت هايي كه پايگاه داده هاي يكپارچه در آن قرار دارند، استفاده شود. طراحي وب سايت شركتي    

سيستم پايگاه داده
پايگاه داده يك بخش جدا ناپذير از يك وب سايت فروشگاهي است. پايگاه داده براي ذخيره اطلاعات در مورد محصولات و خدمات وب سايت مانند قيمت گذاري، توضيحات، تصوير، جزئيات و فروش استفاده مي شود. علاوه بر اين، جزئيات مشتريان نيز در پايگاه داده ذخيره مي شود. لازم است برنامه ريزي وب سايت را به طور ايمن به پايگاه داده متصل كنيد تا همه سفارشات به درستي پردازش شوند. فن آوري هايي مانند PHP و MySQL مسير ارتباطي بين وب سايت و DBMS (سيستم مديريت پايگاه داده) است.

شبكه
TCP (پروتكل كنترل انتقال) و IP (پروتكل اينترنت) تعريف مي كنند كه چگونه كامپيوترها بايد از طريق اينترنت با يكديگر ارتباط برقرار كنند و چگونه اطلاعات را به اشتراك بگذارند. از معروف ترين پروتكل هاي TCP / IP مي توان به HTTPS، HTTP و FTP اشاره داشت. ما از اين پروتكل ها براي دسترسي به وب سايت استفاده مي كنيم و گاهي حتي آن را نميشناسيم. FTP (پروتكل انتقال فايل) براي دانلود فايل ها از يك مرورگر استفاده مي شود. HTTPS (كه "S" براي امنيت ناميده مي شود) مسئول برقراري ارتباط امن بين يك سرور و يك مرورگر است. شركت طراحي وب سايت     

سازگاري مرورگر
يك مرورگر وب يك برنامه كاربردي است كه براي محاسبه، دريافت و نمايش محتواي دريافت شده از سرورهاي وب مورد استفاده قرار مي گيرد. مرورگرهاي وب محبوب شامل موزيلا فايرفاكس، گوگل كروم، اينترنت اكسپلورر و سافاري هستند. توسعه دهندگان وب و آژانس هاي توسعه وب، وب سايت را در مرورگر هاي مختلف بررسي مي كنند تا قبل از راه اندازي وب سايت، در چندين مرورگر و در چندين دستگاه و صفحه نمايش تست شود.

نكته: براي تجزيه و تحليل ترافيك وب سايت، از ابزارهايي مانند Google Analytics استفاده كنيد تا متوجه شويد كدام مرورگر محبوب تر است و مردم بيشتر از آن استفاده مي كنند.

پورت ها
پورت ها يك دستگاه را قادر مي سازند با يكديگر از طريق يك آدرس IP متفاوت و منحصر به فرد ارتباط برقرار كنند. يك دستگاه مي تواند بيش از يك پورت داشته باشد. پورت 25 (SMTP) معمولا براي ايميل محفوظ است. اين پورت براي انتقال داده ها از سرورهاي پست الكترونيكي استفاده مي شود. اگر آن پورت مسدود شود هيچ ايميلي نمي تواند ارسال شود. برخي از پورت هاي معمول ديگر عبارتند از 80(HTTP), 443 (HTTPS), 21 (FTP), 22 (SSH). فايروال ها اغلب مي توانند يك پورت را براي تضمين امنيت سايت و سرور بلاك كنند. طراحي سايت فروشگاهي      

نام دامنه سايت
نام دامنه معمولا مربوط به نام يك شركت يا برند تجاري خاص است. شركت هاي بزرگ معمولا نام دامنه مشخصي دارند. اگر كسب و كار كوچكتري داريد بهتر است نام دامنه را به عنوان نام تجاري خود انتخاب كنيد. اين به رتبه بندي بهتر سايت شما در موتورهاي جستجو كمك مي كند. در زير خلاصه اي از آن چه مي تواند به وب سايت شما كمك كند قرار داده ايم:

1: فرانت اند: HTML، CSS، j?vascript، Ajax، JQuery
2:
اسكريپت سرور سمت: PHP، ASP
3:
سي ام اس: وردپرس + تجارت وو، مگنتو، OpenCart، PrestaShop
4:
پايگاه داده: MySQL، MSSQL

نتيجه گيري
لازم است هميشه از منابعي كه براي طراحي سايت فروشگاهي مورد استفاده قرار مي گيرند، آگاهي داشته باشيم. هنگامي كه شما از يك راهنماي كامل براي ساخت فروشگاه اينترنتي خود استفاده مي كنيد، همه چيز ساده تر و منظم تر مي شود و فرآيند توسعه سايت شما را راحت تر مي كند.

  1. https://webkaran.namablog.net/Post/3/Business-Center-Website-Design--Shopping-Center-Website-Design.html
  2. https://mahsaweb.payamblog.net/Post/9/Construction-site-design.html
  3. https://mahsaweb.payamblog.net/Post/7/Carpet-Website-Design--Carpet-Website-Design.html
  4. https://mahsaweb.payamblog.net/Post/5/Commercial-and-commercial-site-design.html
  5. https://mahsaweb.payamblog.net/Post/3/Exchange-site-design.html
  6. https://kamyarweb.payamblog.net/Post/1/Real-estate-site-design.html
  7. https://kamyarweb.payamblog.net/Post/9/Construction-site-design.html
  8. https://kamyarweb.payamblog.net/Post/7/Carpet-Website-Design--Carpet-Website-Design.html
  9. https://kamyarweb.payamblog.net/Post/5/Commercial-and-commercial-site-design.html
  10. https://kamyarweb.payamblog.net/Post/3/Exchange-site-design.html
  11. https://himarweb.payamblog.net/Post/1/Real-estate-site-design.html
  12. https://himarweb.payamblog.net/Post/9/Construction-site-design.html
  13. https://himarweb.payamblog.net/Post/7/Carpet-Website-Design--Carpet-Website-Design.html
  14. https://himarweb.payamblog.net/Post/5/Commercial-and-commercial-site-design.html
  15. https://himarweb.payamblog.net/Post/3/Exchange-site-design.html
  16. https://limaweb.payamblog.net/Post/1/Real-estate-site-design.html
  17. https://limaweb.payamblog.net/Post/9/Construction-site-design.html
  18. https://limaweb.payamblog.net/Post/7/Carpet-Website-Design--Carpet-Website-Design.html
  19. https://limaweb.payamblog.net/Post/5/Commercial-and-commercial-site-design.html
  20. https://limaweb.payamblog.net/Post/3/Exchange-site-design.html