بازاريابي وابسته براي مبتديان: چيست + چگونه مي توان موفق شد

۲ بازديد

بازاريابي وابسته براي مبتديان: چيست + چگونه مي توان موفق شد

 

تصور كنيد تنها چيزي كه براي كسب درآمد آنلاين نياز داشتيد يك وب سايت بود. شما مجبور نيستيد محصولات خود را ايجاد كنيد يا خدماتي را ارائه دهيد. خوب به نظر مي رسد؟ به بازاريابي وابسته خوش آمديد.

طبق آمار Statista، مخارج تجاري براي بازاريابي وابسته تا سال 2022 در ايالات متحده به 8.2 ميليارد دلار خواهد رسيد.

از همين امروز شروع كنيد و در موقعيتي عالي براي استفاده از آن خواهيد بود.

در اين راهنما، ياد خواهيد گرفت:

بازاريابي وابسته چيست؟

چرا بازاريابي وابسته

بازاريابي وابسته چگونه كار مي كند

چقدر مي توانيد به طور بالقوه درآمد كسب كنيد

چگونه با بازاريابي وابسته شروع كنيم

بازاريابي وابسته چيست؟

بازاريابي وابسته جايي است كه شما محصول يا خدمات شركت ديگري را در ازاي پورسانت فروش كه ايجاد مي كنيد، تبليغ مي كنيد. كميسيون معمولاً درصدي از قيمت فروش است، اما گاهي اوقات مي تواند مقدار ثابتي باشد.

چرا بازاريابي وابسته؟

در اينجا دو دليل وجود دارد كه چرا بايد بازاريابي وابسته را در نظر بگيريد:

در دنياي وب سايت هاي مختلفي مثل در زمينه معرفي بهترين محصولات فعاليت مي كنند مثل :
https://www.thespruceeats.com/
https://www.nytimes.com/wirecutter/
https://www.bbcgoodfood.com/
https://www.goodhousekeeping.com/
https://behtarinyab.com/
https://www.electroguide.com/

1. كم هزينه و كم خطر

راه اندازي يك كسب و كار به معناي متحمل شدن هزينه هاي اوليه براي محصولات، كاركنان، تجهيزات، اجاره و غيره است. اين امر آن را پرخطر و گران مي كند. با بازاريابي وابسته، تنها چيزي كه نياز داريد يك وب سايت است. حتي اگر به نتيجه نرسد، تنها چيزي كه هدر داده ايد زمان و كمي پول است.

2. آسان به مقياس

يك فروشنده معمولي فقط محصولات يك شركت را مي فروشد. به عنوان يك بازارياب وابسته، مي توانيد محصولات بسياري از شركت هاي مختلف را تبليغ كنيد و از همه آنها پورسانت دريافت كنيد.

بازاريابي وابسته چگونه كار مي كند؟

تاجر به هر وابسته يك پيوند منحصر به فرد مي دهد تا بتواند رديابي كند كه چه كسي مسئول فروش بوده است. پيوند معمولاً چيزي شبيه به اين خواهد بود:

1 پيوند وابسته 2

وقتي شخصي روي آن پيوند كليك مي كند، يك فايل كوچك به نام كوكي در دستگاه او ذخيره مي شود.

يك كوكي وابسته دو كار انجام مي دهد:

اين به تاجر كمك مي كند تا فروش را به شخص مناسب نسبت دهد.

(معمولاً) تاريخ انقضا دارد، بنابراين حتي اگر خريدار خريد خود را به تاخير بيندازد، پول دريافت مي كنيد.

در اينجا مثالي از نحوه عملكرد اين كار آورده شده است.

تصور كنيد كه يك خواننده از پست شما در مورد بهترين ژاكت هاي زمستاني بازديد مي كند. آنها روي يكي از پيوندهاي وابسته شما كليك مي كنند و آنها را به محصولي در آمازون هدايت مي كنند.

اما آنها متوجه شدند كه بايد دخترشان را از مدرسه ببرند. بنابراين خانه‌شان را ترك مي‌كنند، دخترشان را مي‌گيرند، شام مي‌خورند و در نهايت به آمازون بازمي‌گردند، جايي كه دوباره محصول را پيدا مي‌كنند.

از آنجايي كه آنها از قبل در آمازون خريد مي كنند، تصميم مي گيرند تجهيزات اسكي نيز خريداري كنند.

اين خبر خوب است. قبلاً آنها روي پيوند وابسته شما كليك كردند و يك كوكي در دستگاه آنها ذخيره شد. از آنجايي كه آمازون مدت كوكي 24 ساعته دارد، شما هم براي ژاكت زمستاني و هم تجهيزات اسكي غرامت دريافت مي‌كنيد - حتي اگر دومي را تبليغ نكرده باشيد.

به عنوان يك بازارياب وابسته چقدر مي توانم درآمد داشته باشم؟

پاسخ ساده اين است كه هيچ محدوديتي وجود ندارد. اين به جايگاه شما و ميزان كاري كه انجام مي دهيد بستگي دارد.

موفق ترين بازارياب هاي وابسته در ماه شش يا هفت رقم مي گيرند.

به عنوان مثال، پت فلين از درآمد غيرفعال هوشمند بيش از 100000 دلار در كميسيون هاي وابسته در دسامبر 2017 به دست آورد.

2 درآمد spi 2

رايان رابينسون، يكي ديگر از بازارياب‌هاي وابسته، بيش از 19000 دلار درآمد وابسته را در اكتبر 2019 گزارش كرد. يكي ديگر از وب‌سايت‌هاي وابسته موفق - The Wirecutter - حدود 10 ميليون دلار درآمد داشت و در نهايت به قيمت 30 ميليون دلار به نيويورك تايمز فروخته شد.

البته به خاطر داشته باشيد كه اين افراد كار بسيار خوبي در ساخت برند خود انجام داده اند. براي رسيدن به اين سطح سال‌ها كار سخت آنها طول كشيده است.

اگر تازه شروع كرده‌ايد، ممكن است چك‌هايتان براي مدتي بيشتر شبيه اين باشند:

آمازون چك 2

شما بايد انتظارات خود را مديريت كنيد. شما از همان ابتدا پول زيادي كسب نخواهيد كرد، اما اجازه ندهيد اين شما را دلسرد كند.

موفقيت ديگران به شما مي گويد كه با كار سخت، زمان و دانش مناسب، شما نيز به طور بالقوه مي توانيد به آن سطوح برسيد.

چگونه با بازاريابي وابسته شروع كنيم

اين هفت مرحله ساده را دنبال كنيد.

در مورد يك پلت فرم تصميم بگيريد

جايگاه خود را انتخاب كنيد

برنامه هاي وابسته را براي پيوستن پيدا كنيد

محتواي عالي ايجاد كنيد

ترافيك را به سايت وابسته خود هدايت كنيد

روي پيوندهاي وابسته خود كليك كنيد

تبديل كليك ها به فروش

افكار نهايي

هيچ چرخ بازاريابي وابسته در اينجا دوباره اختراع نشد. اينها اصول اوليه هستند، و به كار بردن آنها شما را به سمت راست هدايت مي كند.

فقط انتظار نداشته باشيد كه درآمد متحول كننده زندگي يا آزادي براي ترك 9 تا 5 يك شبه خود را داشته باشيد. بازاريابي وابسته زمان مي برد.

ابتدا روي اولين فروش وابسته خود تمركز كنيد. همانطور كه سايت شما رشد مي كند، اهداف جديدي تعيين كنيد و به آزمايش ادامه دهيد.

اين نحوه ايجاد سايتي است كه در نهايت درآمد مناسبي ايجاد مي كند.

https://ez***.cityu.edu.hk/login?url=https://behtarinyab.com/
https://www.eduvision.edu.pk/counseling/index.php?qa=user&qa_1=KeanRoberts10
http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:KeanRoberts10
http://onlinemanuals.txdot.gov/help/urlstatusgo.html?url=https://behtarinyab.com/
https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:KeanRoberts10
https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://behtarinyab.com/
https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx
https://clubs.london.edu/click?r=https://behtarinyab.com/
http://cutas-edu.xyz/fluxbb/profile.php?id=694251
https://lican.as.arizona.edu/~ehtsim/index.php/User:KeanRoberts10
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد